Paisan

's-Gravelandseweg 46 1211 BT Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Paisan

Wees welkom

Paisan staat voor vriend en dat merk je direct zodra je een voet over de drempel zet. In deze fijne zaak geniet je van oprechte hartelijkheid, een prachtig interieur en smaakvolle gerechten uit de keukens van het Middelandse Zeegebied. Chef Raoul Lambour neemt je mee op een mediterrane reis in vier heerlijke gangen. Van Italië naar Spanje via Marokko, dit wordt een onvergetelijke ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Paisan

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Jaclyn .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Restaurant Paisan is een leuk en gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten, echte kwaliteit, met zorg bereid en hele attente bediening.
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
afgelopen woensdag hier heerlijk gegeten. De vis was erg goed op smaak en de antipasti plank was heerlijk zoals altijd! pasta porties zijn erg uitgebreid maar voor een grote eter als mijn vriend prima! bediening is ook altijd aardig.
ria.reitsma .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We waren niet voor het eerst bij Paisan en zeker niet voor het laatst! Het eten is er altijd erg lekker en er staan bijzondere gerechten op de kaart. Het grote voordeel is, als je gebruik maakt van de AH restaurant actie, dat je alles kunt kiezen van de kaart en geen voorgeprogrammeerd menu.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Fantastisch eten en ongelooflijk goede en lieve bediening. Fan!
Else V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
We hebben gister, 10 mei, heerlijk gegeten bij Paisan. Het marktmenu was klein qua keuze maar wel erg lekker. De paprikasoep was heerlijk maar de rode poon was subliem. Combinatie van smaken maakten het een waar feestje op ons bord!
Georgina M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
De bediening was snel, vriendelijk en een terras waar je nog lang in de zon kan zitten. Eten was anders, maar heerlijk! Wijn was voortreffelijk.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Leuke sfeer, lekker eten, goede service. Ik zou zeker nog een keer terugkomen. Als voorgerecht de mezze gedeeld en als hoofdgerecht een lekkere lamsschenkel gegeten.
Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuke locatie lekker eten
Super lekkere kabeljauw
slechte akoestiek en te harde muziek vanaf 21.30. Je kan elkaar niet meer verstaan.
Arienne D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Lekker gegeten, fijne bediening. Gezellige sfeer en goed betaalbaar. Lekker pastaatje gegeten met gorgonzola. Dus zeker voor herhaling vatbaar,
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Paisan is een restaurant met een fijne sfeer. Onze gastheer was kundig en geduldig (wij zijn geen snelle bestellers). Het eten was prima en we vonden vooral het vlees en de pastagerechten (waaronder heerlijke strozzapreti) lekker.
Bij de antipasti, die op een leuke plank werden geserveerd en die een lust voor het oog waren, vond ik het jammer dat de risottoballetjes zo sterk naar saffraan smaakten. De gegrilde groentes (ook op de antipastiplank) waren nogal vlak van smaak. De rode linzensoep was geweldig!
Ons dessert was tiramisu. Ik miste daarin wat pit (wellicht doordat er weinig of geen alcohol in zat?)
I. D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Lekker eten, aardige obers, fijne sfeer en goede prijs/kwaliteit.
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Fijne tent waar we regelmatig komen. Leuke en misschien wel unieke is dat Paisan wat 'meer bijzondere' dingen op de kaart heeft staan. Niet std vlees en visgerechten maar ineens een gehele tarbot voor twee of een Marrokaans tahin stoof gerecht. Ideaal om 'gewoon lekker' te gaan eten. Losse sfeer en fijne bediening die er verzorgd bijlopen in dezelfde spijkerkleding. De wijnkaart is prima. Kortom een vd leukere restaurants in Hilversum - een dikke 7.5!
Ronny T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Super oesters en perfecte wijnen
louran V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker eten gezellige ontspannen sfeer
Hella S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Leuke avond gehad, benadering van personeel is prettig en informeel. Heerlijk eten en passende wijnen gedronken.
Kortom; voor herhaling vatbaar.
Alexa S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Paisan blijft verrassen met mooie combinaties uit de mediterrane keuken
Anouk P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Veel keuze uit originele en zeer smakelijke gerechten. Ook goede hoeveelheid groenten. Goede wijnadviezen en uitstekende bediening.
Hella L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij aten het driegangen marktmenu en hebben daarvan gesmuld. Niet perfect maar met veel verse ingredienten en verrassende smaakcombinaties. Catch van de dag was skrei met gnocchi en een fijne crust. Heerlijk, en jammer van de venkel die te droog en houtig was geworden bij het roosteren. Misschien een aanbeveling: als het vol loopt, en dat deed het, moet je bovenin wel je best doen om boven het rumoer uit te komen. De bediening is kundig, laid-back en gastvrij. Een verademing.
Marike H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk eten, originele keuken, eindelijk niet een standaard menu! Erg leuke bediening en goeie sfeer. We hadden het marktmenu en het was erg lekker en gunstig geprijsd.
riavr .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Paisan met de Albert Heijn bon. Het eten was zeker niet alledaags en we moesten er even aan wennen. Er wordt bij Paisan ambachtelijk en puur gekookt. De bediening was vriendelijk. De inrichting naar onze smaak iets te kaal.