Paisan

's-Gravelandseweg 46 1211 BT Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Paisan

Wees welkom

Paisan staat voor vriend en dat merk je direct zodra je een voet over de drempel zet. In deze fijne zaak geniet je van oprechte hartelijkheid, een prachtig interieur en smaakvolle gerechten uit de keukens van het Middelandse Zeegebied. Chef Raoul Lambour neemt je mee op een mediterrane reis in vier heerlijke gangen. Van Italië naar Spanje via Marokko, dit wordt een onvergetelijke ervaring.

Meer informatie over restaurant Paisan

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Paisan

Hein S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben hier super gegeten, prachtige plank met heerlijke gerechten. Mijn tafelgenoot is voor 5 ingrediënten hoog allergisch en daar is enorm goed op gereageerd. Ook hij heeft super lekker gegeten.
Paisan is een enorme aanrader!

De wachttijd was afgestemd op onze behoefte en werd niet afgedwongen door de bediening en keuken.

Fijne ambiance en ook leuke andere gasten, een heerlijke sfeer.
Sascha B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten hier! Begonnen met een feest op tafel plank, heerlijk en echt n goede combi van mezze en tapas. Daarna een kleine spaghetti ai vongole. Helemaal top.
Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader. En zeer vriendelijke bediening.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eten was zo als altijd erg lekker. Bediening is goed. Vriendin en ik komen hier graag.
Enige minpuntjes; de tocht van de buitendeur als je aan de leuke hoge tafels beneden zit en de akoestiek zou iets beter kunnen.
Rinus S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De spaghetti met vongole was als vanouds HEERLIJK. Zoals je het in goede traditionele restaurants in Italië mag verwachten. Prima en aardige klantvriendelijke kok.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Kom graag weer terug
Floor C.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Gezellige sfeer en een heerlijke keuken die in Hilversum echt iets toe voegt. Kortom een goede keuze om hier te gaan eten.
Charlotte F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Helemaal top!
simone C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Hele leuke avond gehad. Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Beetje stokbrood bij ontvangst had het helemaal afgemaakt.
susan V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Hele fijne sfeer. Goed eten, heerlijk! Rustige ambiance, geen luide muziek. Fijne stoelen, goede snelle bediening, zeer vriendelijk. Mooie kaart. Kortom: aanrader! Enige puntje van kritiek: de plankjes (gedeelde soort van tapasplankje als voorafje te bestellen) vind ik erg stevig aan de prijs voor wat je ervoor krijgt. Dat mag wat goedkoper.
fscornelissen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Erg lekker gegeten hier, uitstekende gerechten. Gezellige inrichting en vriendelijke bediening. Kom hier zeker nog een keer terug!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Simone I.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Goed eten voor een betaalbare prijs. Beleefde bediening.
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Paisan is een goede aanvulling aan de horeca in Hilversum! Vaak net iets afwijkends op de kaart t.o.v. andere zaken. Wel is het soms erg basic en dat is jammer. Neem als voorbeeld de Fruit de Mer. Mooie producten die goed smaken en een oester met gin-tonic schuim is leuk gevonden. Niet uniek, wel leuk. Jammere is alleen dat dan bijv. de Zeebaars letterlijk is ingekocht als gekruide plakjes. Het lijkt zo uit de Hanos verpakking te komen. En vervolgens zijn de calimari heerlijk zelf gepaneerd, dat voelt gek. Beiden smaakten overigens goed zoals altijd.

De inrichting vinden wij enorm leuk en de service is 'ok'. De, vermoeden wij, eigenaar laat wel een heel andere niveau zien dan de meisjes van 16 jaar in de bediening die op de van der Valk manier alles weg gestapeld dragen. Een vraag over het eten of de wijn moet je dan ook simpelweg niet stellen. Gewoon lekker eten, alles is lekker en sommige zaken zijn verrukkelijk!
Lotte G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke ambiance, vriendelijke bediening.
Jo Ann B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik ben hier nu al vaker geweest voor lunch of diner/ tapas. Er staan zoveel lekkere gerechten op de kaart je kunt gewoon niet kiezen! Ik kom zeker nog eens wat proeven!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Super lekker gegeten.
Céline B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Een ware smaakbeleving: geweldig!
esther303 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijke gerechten op de houten plank, fantastische glutenvrije pasta en net zo belangrijk: vriendelijke en enthousiaste bediening met een glimlach. We komen graag weer terug.