Paisan

's-Gravelandseweg 46 1211 BT Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Paisan

Wees welkom

Paisan staat voor vriend en dat merk je direct zodra je een voet over de drempel zet. In deze fijne zaak geniet je van oprechte hartelijkheid, een prachtig interieur en smaakvolle gerechten uit de keukens van het Middelandse Zeegebied. Chef Raoul Lambour neemt je mee op een mediterrane reis in vier heerlijke gangen. Van Italië naar Spanje via Marokko, dit wordt een onvergetelijke ervaring.

Meer informatie over restaurant Paisan

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Paisan

A. W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gelukkig ook een lekker groente gerecht op de kaart zoals de gegratineerde bloemkool. Was erg smakelijk!
Tobias K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Het was lekker eten, in een leuke inrichting, met de auto goed bereikbaar, en dan is het met goed gezelschap is dat prima vertoeven!
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Super lekker eten altijjd, maar wel heel druk op een zaterdag avond. Wijnen zijn ook erg goed uitgekozen en je kunt niets verkeerds bestellen.
Richard012 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk eten, goede prijs, toffe inrichting en bediening met humor en kennis.

In Hilversummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm@120 tekens vol
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Altijd heerlijk eten bij Pakistan, goede service en prettige bediening.
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Afgelopen week hier heerlijk een hapje gegeten. Voor de kleine eter zijn de kleine gerechten ideaal, en de frisse pasta's kunnen ook in kleinere porties besteld worden. Ontvangst en wijnadvies is altijd goed. We gaan hier vaak met plezier een hapje, plakje, of pasta eten!
Rohit G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Mooie kaart, ook voor vegetariers. Vers eten en smaakvol. Fijne avond in een sfeervol restaurant met leuke bediening en mooie dagkaart
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het was heerlijk eten en de prijs-kwaliteitsverhouding ook echt super. Echter toen we apart wilden afrekenen klonk er een diepe zucht. Dat was wel een beetje jammer. Ik snap dat het lastig is echter dat zal toch wel vaker voorkomen? Verder echt een aanrader!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ik kom er vaker maar gisteren was erg teleurstellend. De plank “aan tafel” was aanmerkelijk minder eten en uitgebreid dan voorheen, geen vis meer, en weinig bijzondere dingen erop. We hadden echt nog trek erna. Als dit de nieuwe standaard is gaan we helaas uitwijken.
Heinz O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
prettige sfeer, rustige omgeving, goede keuzemogelijkheden gerechten van klein tot uitgebreid, lekker en vers toebereid, vriendelijke bediening.
marianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Eten met vriendinnen en we houden van Vega daarom Paysan! Vriendelijke bediening die helpt met wijnkeuze. Gevarieerde kaart met ook veel kleine gerechtjes/bites. Hoofdgerecht bloemkool biefstuk vond ik heerlijk,smaakvol gekruid.
Voorgerecht namen wij 3 x Vega Mezze op een plank geserveerd, de portie vonden we ietwat karig; smaak van de gerechtjes was goed. Overall een heerlijk relaxte avond gehad in Paysan.
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
lekker gegeten bediening vriendelijk maar moesten soms lang wachten om wat te bestellen. Leuk ingericht gezellige tent Voor herhaling vatbaar
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Uitstekende gerechten, zeer smakelijk en een lust voor het oog!
vincent M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
pfff, wat moet je hier lang op je eten wachten... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
weer heerlijk gegeten met 3 vriendinnen, gezellige rustige sfeer en lekker eten, aardige bediening...wij komen weer eens terug!
Margit M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Veel verschillende gerechten. Gelukkig niet te zout. Voor sommigen wat te flauw maar dat is snel op te lossen met de zoutpot die op tafel staat. Voor mij was de smaak perfect.
Else-Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Zelden zo lekker gegeten!
Inrichting is heel sfeervol, service en bediening was perfect.
Hier gaan we zeker vaker eten...
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wachttijd tussen eerste en tweede gang was een uur. Dit werd goedgemaakt door de vriendelijke bediening, (die duidelijk te weinig horeca-ervaring heeft)
Bea T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuke tent, vriendelijke bediening, goed eten.......................................................................................................................... ....................
Jonas B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De gerechten leken nergens op, kwamen niet in de buurt van de oorspronkelijke gerechten zoals ze bereid zouden worden door koks of restaurants uit Italië / Noord Afrika / de Levant. Wijn was niet te drinken.