Paisan

's-Gravelandseweg 46 1211 BT Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Paisan

Wees welkom

Paisan staat voor vriend en dat merk je direct zodra je een voet over de drempel zet. In deze fijne zaak geniet je van oprechte hartelijkheid, een prachtig interieur en smaakvolle gerechten uit de keukens van het Middelandse Zeegebied. Chef Raoul Lambour neemt je mee op een mediterrane reis in vier heerlijke gangen. Van Italië naar Spanje via Marokko, dit wordt een onvergetelijke ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Paisan

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Paisan

Hilda R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Voor de tweede keer gegeten en stelde weer niet teleur. Heerlijk smakelijke keuken en attente goede service. Blijvertje!
Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We werden goed ontvangen en de rest van de avond ook heel goed geholpen door het enthousiaste personeel.
Ook het eten was erg goed. Wij hadden als voorgerecht de plank "feestje op tafel". Hierop lagen allemaal verschillende meze, allemaal even lekker! De plank was al wel erg veel, maar zeker een aanrader. Als hoofdgerecht hadden wij gekozen voor de lams osso buco. Deze was zo zacht dat je geen mes nodig had en heerlijk van smaak. Als toetjes hadden we een huisgemaakte taart. Ook deze was heerlijk. Voor ons was het al met al iets te veel, dus een deel van het toetje werd voor ons ingepakt om mee naar huis te nemen.
Rudolf V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
"Feest aan tafel" als voorgerecht was heerlijk en goed gevarieerd. Eigenlijk al goed voor bijv. een kleine lunch.
Daarna rib-eye: goede portie en goed bereid.
Tenslotte selectie van kleine toetjes - eigenlijk weer een feestje aan tafel
Al met al lekker gegeten en zeer aan te bevelen.
helen vlietman V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Huiswijn was lekker en goed geprijsd. Bediening was met name in het begin een beetje traag, maar daarna ging het perfect. Ik kom hier zeker terug. Oh ja, denk erom dat je moet betalen voor parkeren en dat kan wel oplopen als je er een tijdje zit.
marlies S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten!
We zijn hier terecht gekomen met de AH-restaurantactie, maar komen hier zeker terug.
Een zeer positieve ontdekking!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Net als vorige keer weer heerlijk gegeten. Als voorgerecht feest op tafel, dat is ook echt een feest op tafel.
Bediening erg vriendelijk!
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We hebben met z'n tweeen het seizoensmenu gekozen bij Paisan. Erg lekker gegeten en goede porties! Bediening is erg behulpzaam en maakt de ervaring compleet.
artlandnatascha .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een compleet plaatje zoals het hoort in een restaurant. Heerlijk gegeten, met een lekkere wijn, zeer vriendelijke bediening en voor ons ook belangrijk dat je in een fijne sfeer bent en dat het mooi is ingericht.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben hier al meerdere keren gegeten en elke keer is het weer heerlijk! Vooraf feest op tafel is een aanrader! Heerlijke proeverij van verschillende gerechten!
Piet T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Verrassende exotische gerechten die bijzonder lekker waren. Bediening uitstekend. Goede voorlichting over prijzen wijnen.
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voorgerecht was redelijk. Het nagerecht was goed. Het hoofdgerecht Runder Shortrib was slecht; vlees met veel zenen; was niet te eten.
Willem A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Zoals altijd weer zeer naar tevredenheid gegeten: een van mijn favoriete restaurants. Een aanrader. Hartelijke ontvangst en goede Mediterrane keuken.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Uitsteken gegeten bij Paisan, leuke kaart, vriendelijke bediening, chapeau voor de keukenbrigade! Voor herhaling vatbaar.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
eerste keer bij Paisan, zeker niet de laatste keer. zeer goed gegeten, bijzonder en zeer smaakvol. erg gezellige locatie. leuk spontaan personeel met tijd voor uitleg van je gekozen gerecht, zeker een aanrader!!
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Top eten, plank is een aanrader, pasta met sucade fantastisch, lekkere bouillabaisse. 2x gegeten, eerste keer was de service persoonlijker dan de tweede keer. Interieur goed gedaan. Lekkere wijnen per glas We komen weer terug.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Fantastische bediening! Ontzettend lekker gegeten.
Friederike P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De service was top! De sfeer was ontspannen en vriendelijk. We komen zeker een keer terug! Alleen de prijzen zijn aan de dure kant.
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Waarom zijn wij hier niet eerder geweest? Het is een feest om hier te eten. Het was natuurlijk onze eigen schuld dat we wat gulzig bestelde. De plank met mezze is al een maal op zich. Daarna nog Bouillabaisse en vis tajine was voor ons echt teveel. Het smaakte allemaal heerlijk dat wel. De bediening snel en vriendelijk. En dan de keus uit 9 !! witte wijnen per glas en hetzelfde voor rood!! GROTE klasse. Wij gaan dit snel nog een keer doen.
Johannaproeft .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Prima gegeten voor de verjaardag van mijn vader. Goede ingredienten en gerechten in fijne ruimtelijke ambiance. Een plank met hapjes heeft soms het risico dat het een borrel gehalte krijgt en vettig is. De hapjes waren echter van goed niveau en van verse vis en ingredienten gemaakt. (Haloumi, Calamari, Arancini, gegrilde groenten). Daarna allen een goede bouillabaise gegeten als hoofdgerecht, maar dan inderdaad een beetje paisan style (wat grover en dikker) dan de romige Franse variant. De wijn, een volle Viognier, was ook uitstekend en de service prettig. De ruimte biedt verschillende zitmogelijkheden en is licht en rustiek industrieel ingericht. Een geslaagd diner! Het was een woensdag en de zaak was prettig gevuld, dus meer mensen denken er zo over.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten smaakte prima. De inrichting van Paisan vind ik erg leuk. Aardige bediening. Eén minpunt: ik bestelde een drankje met Limoncello. Limoncello was OP. Daarna een Witte Martini. Witte Martini was OP. Maar mijn partner en ik gaan zeker nog een keer terug. En dan maar hopen dat alles dan op voorraad is.