Paisan

's-Gravelandseweg 46 1211 BT Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Paisan

Wees welkom

Paisan staat voor vriend en dat merk je direct zodra je een voet over de drempel zet. In deze fijne zaak geniet je van oprechte hartelijkheid, een prachtig interieur en smaakvolle gerechten uit de keukens van het Middelandse Zeegebied. Chef Raoul Lambour neemt je mee op een mediterrane reis in vier heerlijke gangen. Van Italië naar Spanje via Marokko, dit wordt een onvergetelijke ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Paisan

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Paisan

Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voor het eerst in lange tijd weer uitstekend gegeten in een Hilversums restaurant. Heerlijk eten, bijzondere gerechten, prettige sfeer, goede bediening en daarbij prima prijs/kwaliteitverhouding.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ontzettend vriendelijk en goed personeel in de bediening. Eten was heerlijk, we hebben genoten van de vers bereidde gerechten die goed op smaak waren.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Hele vriendelijke, gastvrije ontvangst en bediening. Goede tips over het voorgerecht. En natuurlijk heerlijk eten! De avond was een groot succes.
Flip V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gezellig, en een aparte kaart.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten
Guuske D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Verrassende combinaties. Bijzonder lekker gegeten.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten was goed, bediening liet te wensen over. Om half 7 gereserveerd maar er was geen tafel voor ons vrij. We werden aan een hangtafel geparkeerd . Onze tafel zou over 15 klaar zijn. Mensen die ook aan het wachten waren en na ons binnen waren gekomen werden eerder dan wij aan een tafel gezet. Ik sprak de ober hierop aan. " nee echt, onze tafel kwam er zo aan" uiteindelijk zaten we om half 8 aan een tafel. Voor en hoofd gerecht kwamen snel en waren goed. Op het dessert hebben we 3 kwartier gewacht. Bij het afrekenen " vergat" de ober de AH korting. Wij zijn voorlopig weer klaar met Paisan.
Helenauiteten V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten en de bediening was wel oké, maar zeker niet geweldig. Wat ik echt storend vond, waren de ongewoon zielige glaasjes wijn die er werden geschonken (alle vier!) Ik heb dit bij het afrekenen ook wel gemeld toen me werd gevraagd of alles naar wens was geweest. Hier wordt het principe ze eten je arm, maar drinken je rijk wel heel schaamteloos gehanteerd.
ruud S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima eten, leuke bediening en prachtige wijnen op glas.
Compliment. Meer bekendheid geven aan dit restaurant!! Ik werk al heel lang in Hsum en kwam er bij toeval voor het eerst pas...zonde!
Julian H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Iets te weinig bediening voor zo’n afgeladen restaurant. Erg gezellig ingericht en we komen zeker terug.
estherschaper2 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Als je eens wat anders wil. Heerlijk smaakvol eten in een gezellig restaurant! Goed voor de smaakpupillen om weer eens heel wat anders te eten. Jonge vlotte bediening.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Al diverse malen bij Paisan gegeten en nog nooit teleurgesteld.
Vriendelijke gastvrije bediening, heerlijk eten met de smaken van vakantie en lekkere wijnen.
Echt altijd weer een gezellig avondje uit.
Hartelijk dank voor de verwennerij.
martin-b .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Gegeten met z'n drieën met de restaurantactie. Was geen probleem. Afrekening correct. Mochten van de card eten.
Overdadige porties. Taart toetje werd voor ons ingepakt.
Jammer dat er geen parkeergelegenheid in de buurt is zonder kosten.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten ! Mooie gerechten op de menukaart, gevarieerd menu ! Leuke bediening en meedenkend. Een aanrader dit restaurant!
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuke snelle bediening! Goede uitleg over de gerechten! Lekker non-alcoholisch drankje op “San Pellegrino Chinotto” aanrader????
Toilet zou wel wat schoner mogen.
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijke kalfsentrecote gegeten.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Verrassend bijzondere- en lekkere gerechten , vriendelijke en alerte bediening het geluidsniveau ligt wat boven het gemiddelde maar het eten maakt dat toch weer goed.
magdaleendertse .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Kippastei in bladerdeeg was zanderig, ribeye echt slecht met veel zeen en een taaie beet. Ook een gewoon mes hielp niet echt. Kabeljauw was te slap en te gaar en de bloemkool te rauw. Nagerecht werd geserveerd zonder bestek. Toen we daarom vroegen kwam er een lepeltje, geen vorkje erbij zodat onze vingers moesten helpen het op de lepel te schuiven.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vlotte attente bediening, zou gastvrijer mogen. Dit geldt ook voor algehele sfeer en inrichting, je voelt je als gast een van de velen. Kaart met mediterrane gerechten maakten verwachting niet waar, smaken vielen tegen. Plank niet mooi opgemaakt, smaken liepen door elkaar. Hoofdgerecht maakte ook verwachting niet waar, opmaak en smaken mistten aandacht. Jammer, eerdere ervaring in dit restaurant was beter.
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima restaurant, goede en prettige bediening, gevarieerde kaart voor ieder wat wils. Als het druk is kan het wat levendig zijn.