Paisan

's-Gravelandseweg 46 1211 BT Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Paisan

Wees welkom

Paisan staat voor vriend en dat merk je direct zodra je een voet over de drempel zet. In deze fijne zaak geniet je van oprechte hartelijkheid, een prachtig interieur en smaakvolle gerechten uit de keukens van het Middelandse Zeegebied. Chef Raoul Lambour neemt je mee op een mediterrane reis in vier heerlijke gangen. Van Italië naar Spanje via Marokko, dit wordt een onvergetelijke ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Paisan

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Paisan

Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Ik heb heerlijk geluncht met mijn dochter, gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
B. R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Sfeervol, prima bediening en lekker eten.
Lindy A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heel gezellig hip tentje met lekker eten. Je kan altijd binnen wandelen.
rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Super gegeten, bijzondere smaken en hele aardige ontspannen bediening
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Paisan. De scampi was bijzonder lekker, ook de bouillabaisse had een uitgesproken verrukkelijk smaak. Het is erg leuk om de keuken te kunnen zien, de chefs zien er heel professioneel uit. Wij zullen zeker snel terug komen om bij Paisan te eten. Ik vind Paisan de beste restaurant in Hilversum.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Altijd weer een feestje om hier te eten! Gezellig, aardige bediening en originele gerechten van goede kwaliteit.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Gezellig tentje in centrum van Hilversum. Lekkere Gin tonic en mooie wijnen maken de ervaring compleet. We vonden de bediening ook goed. Eten is lekker!
Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het eten was zeer ondermaats, het hoofdgerecht was zeer zeer droog en het voorgerecht had een vreemde nasmaak. De smaken waren erg donker en voor de prijs was het het niet waard. Voor het eten zou ik niet terugkomen, het personeel was echter heel aardig en was heel attent.
Florence D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Al een tijdje van plan geweest om hier te komen eten, vanavond van het zover en hebben wij zeker geen spijt van! Aangename sfeer (al zou een beetje geluidsdemping welkom zijn wanneer het leuk druk wordt), vriendelijke bediening. De niet uitgebreide kaart (hoofdgerecht) werd ruimschoots goedgemaakt door zeer smaakvolle en originele gerechten. Ook een prima wijnkaart en grappig om bediening te zien klimmen op zoek naar een nieuwe fles uit het hoge rek. Een aanrader, wij keren terug!!
Ellenostendorf .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten! En originele gerechten. En ook nog eens het idee dat je gezond uit eten bent door vele groentes bij elk gerecht. Mooie wijnen op de kaart. Neem als toetje de "eat the mess", heerlijke afsluiter. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Marlijn B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk eten op een ontspannen avond met collegae. De enthousiaste bediening, snelle service en goede adviezen over het eten hebben ervoor gezorgd dat we gezellig met elkaar konden praten en tegelijk konden genieten van een heerlijk diner. Vooral ‘de plankjes’ zijn een aanrader als voor gerecht!
Laurens H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten (zwaardvis tataki en lamsstoof) en gedronken (bijpassende wijnen). Zeer prettige bediening.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voor het eerst in lange tijd weer uitstekend gegeten in een Hilversums restaurant. Heerlijk eten, bijzondere gerechten, prettige sfeer, goede bediening en daarbij prima prijs/kwaliteitverhouding.
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ontzettend vriendelijk en goed personeel in de bediening. Eten was heerlijk, we hebben genoten van de vers bereidde gerechten die goed op smaak waren.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Hele vriendelijke, gastvrije ontvangst en bediening. Goede tips over het voorgerecht. En natuurlijk heerlijk eten! De avond was een groot succes.
Flip V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gezellig, en een aparte kaart.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten
Guuske D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Verrassende combinaties. Bijzonder lekker gegeten.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten was goed, bediening liet te wensen over. Om half 7 gereserveerd maar er was geen tafel voor ons vrij. We werden aan een hangtafel geparkeerd . Onze tafel zou over 15 klaar zijn. Mensen die ook aan het wachten waren en na ons binnen waren gekomen werden eerder dan wij aan een tafel gezet. Ik sprak de ober hierop aan. " nee echt, onze tafel kwam er zo aan" uiteindelijk zaten we om half 8 aan een tafel. Voor en hoofd gerecht kwamen snel en waren goed. Op het dessert hebben we 3 kwartier gewacht. Bij het afrekenen " vergat" de ober de AH korting. Wij zijn voorlopig weer klaar met Paisan.
Helenauiteten V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten en de bediening was wel oké, maar zeker niet geweldig. Wat ik echt storend vond, waren de ongewoon zielige glaasjes wijn die er werden geschonken (alle vier!) Ik heb dit bij het afrekenen ook wel gemeld toen me werd gevraagd of alles naar wens was geweest. Hier wordt het principe ze eten je arm, maar drinken je rijk wel heel schaamteloos gehanteerd.