Paisan

's-Gravelandseweg 46 1211 BT Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Paisan

Wees welkom

Paisan staat voor vriend en dat merk je direct zodra je een voet over de drempel zet. In deze fijne zaak geniet je van oprechte hartelijkheid, een prachtig interieur en smaakvolle gerechten uit de keukens van het Middelandse Zeegebied. Chef Raoul Lambour neemt je mee op een mediterrane reis in vier heerlijke gangen. Van Italië naar Spanje via Marokko, dit wordt een onvergetelijke ervaring.

Meer informatie over restaurant Paisan

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Paisan

Corry S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
lekker gegeten bediening vriendelijk maar moesten soms lang wachten om wat te bestellen. Leuk ingericht gezellige tent Voor herhaling vatbaar
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Uitstekende gerechten, zeer smakelijk en een lust voor het oog!
vincent M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
pfff, wat moet je hier lang op je eten wachten... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
weer heerlijk gegeten met 3 vriendinnen, gezellige rustige sfeer en lekker eten, aardige bediening...wij komen weer eens terug!
Margit M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Veel verschillende gerechten. Gelukkig niet te zout. Voor sommigen wat te flauw maar dat is snel op te lossen met de zoutpot die op tafel staat. Voor mij was de smaak perfect.
Else-Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Zelden zo lekker gegeten!
Inrichting is heel sfeervol, service en bediening was perfect.
Hier gaan we zeker vaker eten...
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wachttijd tussen eerste en tweede gang was een uur. Dit werd goedgemaakt door de vriendelijke bediening, (die duidelijk te weinig horeca-ervaring heeft)
Bea T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuke tent, vriendelijke bediening, goed eten.......................................................................................................................... ....................
Jonas B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De gerechten leken nergens op, kwamen niet in de buurt van de oorspronkelijke gerechten zoals ze bereid zouden worden door koks of restaurants uit Italië / Noord Afrika / de Levant. Wijn was niet te drinken.
Meike B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten, heerlijke wijn erbij, service was goed, totdat er vaste klanten/ bekenden binnen kwamen. Toen moesten we lang wachten om gezien te worden en uiteindelijk zelf maar naar de bar om te bestellen.
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Ik kom er regelmatig, het eten is altijd erg smakelijk en de bediening ook heel hartelijk en soepel. Zo hoort een restaurant te werken.
M H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Jammer dat je doordeweeks overdag moet zoeken waar het personeel is en blijft maar verder heerlijk eten. Vaste klant gesproken die er zat, ze vertelde dat het altijd zo is doordeweeks. Erg jammer. We hebben een kwartier moeten wachten voordat er iemand verscheen en wilden al bijna weg gaan. S'avonds is de bediening altijd goed.
Jammer dat je dat zo hebt ervaren, gaan we mee aan de slag. Bedankt voor de feedback, van een 2 kunnen we alleen nog maar omhoog!

Ciao :)
Ruby D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heel leuk geholpen! Goed advies over wijn en eten en mogelijkheid om wijn te proeven. Het eten was bijzonder en heel lekker!
Gusta K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
paysan blijft mijn favoriet in Hilversum
Lot D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Plank was heerlijk maar de keuze voor de hoofdgerecht is klein. Mijn gasten hebben pasteitje van kip gegeten was wel lekker maar zag er op het bord niet uitnodigend uit. ik heb zelf vis gegeten. veel te zout en te kruidig. Echt niet lekker gegeten.
John K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Bijzonder smakelijk.
frederik V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk gegeten met zijn 2tjes.
zal er snel weer komen ook al komen we niet uit Hilversum. leuke sfeervolle zaak!
frederik V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Prima en heerlijk gegeten met zijn 2tjes. zal er snel weer komen ook al wonen we niet in Hilversum.
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk en gezellig gegeten
Kristina L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Super gezellig, het is niet zo groot, het is wel druk en rumoerig maar niet vervelend. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Een echte aanrader!!