Paisan

's-Gravelandseweg 46 1211 BT Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Paisan

Wees welkom

Paisan staat voor vriend en dat merk je direct zodra je een voet over de drempel zet. In deze fijne zaak geniet je van oprechte hartelijkheid, een prachtig interieur en smaakvolle gerechten uit de keukens van het Middelandse Zeegebied. Chef Raoul Lambour neemt je mee op een mediterrane reis in vier heerlijke gangen. Van Italië naar Spanje via Marokko, dit wordt een onvergetelijke ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Paisan

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

• Af te huren , Bar , Terras , Wi-Fi
louran V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker eten gezellige ontspannen sfeer
Hella S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Leuke avond gehad, benadering van personeel is prettig en informeel. Heerlijk eten en passende wijnen gedronken.
Kortom; voor herhaling vatbaar.
Alexa S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Paisan blijft verrassen met mooie combinaties uit de mediterrane keuken
Anouk P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Veel keuze uit originele en zeer smakelijke gerechten. Ook goede hoeveelheid groenten. Goede wijnadviezen en uitstekende bediening.
Hella L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij aten het driegangen marktmenu en hebben daarvan gesmuld. Niet perfect maar met veel verse ingredienten en verrassende smaakcombinaties. Catch van de dag was skrei met gnocchi en een fijne crust. Heerlijk, en jammer van de venkel die te droog en houtig was geworden bij het roosteren. Misschien een aanbeveling: als het vol loopt, en dat deed het, moet je bovenin wel je best doen om boven het rumoer uit te komen. De bediening is kundig, laid-back en gastvrij. Een verademing.
Marike H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk eten, originele keuken, eindelijk niet een standaard menu! Erg leuke bediening en goeie sfeer. We hadden het marktmenu en het was erg lekker en gunstig geprijsd.
riavr .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Paisan met de Albert Heijn bon. Het eten was zeker niet alledaags en we moesten er even aan wennen. Er wordt bij Paisan ambachtelijk en puur gekookt. De bediening was vriendelijk. De inrichting naar onze smaak iets te kaal.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk, hoog kwaliteit eten en bediening. Eerste klas restaurant! Wij gaan zeker terug voor meer lekker avontuurlijke gerechten. Wij vonden het heel prettig dat de sfeer relaxed was maar dat de gerechten heel verzorgd waren, alles had een heel lekker uitgesproken smaak en het zag er ook heel mooi uit. Het was ook heel fijn om de chef te zien terwijl hij alles aan het voorbereiden was in de open keuken, het ziet er heel professioneel uit.
Valerie19013 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening & mooie inrichting. Fijne plek om met familie, vrienden of romantisch gezelschap te borrelen en dineren.
mereldebourgondier .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Tsja, hoe zal ik het zeggen... ik had me verheugd op een (h)eerlijk restaurant door de positieve recensies.
Bij binnenkomst viel me het op dat het vrij lawaaierig was. We werden weliswaar snel ontvangen en naar ons tafeltje gebracht (dat was prima) en ook de kaart kregen we snel. Enkele gerechten van de kaart waren niet meer voorradig dus namen we de 'tweede keus'. Het was leuk om de bereiding van de gerechten te kunnen zien (open keuken) maar het was minder leuk om te zien dat de kok de gerechten met zijn blote handen op de schotels legde. Ook heb ik in principe niets tegen tatoeages maar deze tatoeages op de onderarmen van de kok konden naar mijn mening beter bedekt worden.

We raakten echter zeer teleurgesteld toen we de coquilles kregen; rauw met een (wel lekker maar naar mijn mening niet passend bij rauwe coquilles) dressing.
Op de vraag van de ober of het eten naar onze zin was uitte mijn partner zich negatief. Zijn woordkeuze was niet helemaal netjes maar toen de ober daarop zei: "doe effe normaal man" (zonder te vragen of het opgelost kon worden en waarom we niet tevreden waren) hebben we afgerekend en besloten om niet meer naar paisan terug te keren.
Vredebest .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Nog even gebruik maken van AHrestaurant actie, hier konden we gewoon a la carte kiezen, hetgeen op zich al een service is. Wij waren met vier personen, hebben de feestplanken als voorgerecht genomen, deze waren idd feestelijk en gevarieerd, de dames pasta's als hoofdgerecht, heerlijk, goed van smaak, hoeveelheid voldoende, de heren hadden de ribeye en de ossobuco van konijn, qua hoeveelheid vond ikzelf de laatste niet al te veel, maar door de plank vooraf te nemen was dit afdoende, echter alleen als hoofdgerecht denk ik niet. Maar zeker een terug komertje, oh ja en een hele attente serveerster, Kyra????
Otto-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, authentieke recepten en prettige bediening! Alles wat je verwacht met een avond uit eten. Wie de beste mediterraanste smaken wil proeven hoeft niet ver weg!
Fabienne F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vrolijke en ontspannen sfeer en leuke bediening! Super!

De keuken gebruikt niet al teveel zout wat ontzettend fijn is!
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, relaxed personeel.
Acoustiek was minder, daardoor veel praatlawaai en dat in combinatie met muziek die dan eigenlijk overbodig is.
Harold C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een erg goed restaurant soms wat onrustig vanwege het geluid.
Keurige bediening en hele mooie gerechten met verrassende combinaties
Baudien B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wat is het toch altijd een feest om bij Paisan te eten. Heerlijk eten; we begonnen met " Feest op tafel": smullen! Daarna heerlijke pasta (we kozen er last-minute voor om de porties toch maar formaat voorgerecht te doen, en dat was geen enkel probleem) en als afsluiter " Eat-a-mess". Het was allemaal superlekker. Prima wijntje erbij, kortom we hadden een heerlijke avond en komen snel terug.
Ingeloman .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooi restaurant, veel keuze. De borrelplanken zijn echt geweldig. Ook de eEat-a-mess als toetje is echt een hele verrassende en heerlijke aanrader!
Wieke D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het vleesplankje als voorgerecht en lamsvlees als hoofdgerecht smaakten heerlijk en was ruim voldoende. De eendenborst als voorgerecht was erg goed maar de konijnenbout was een beetje te weinig (zeker in vergelijking met het enorme stuk lam) maar smaakte wel goed (eend en konijn kwamen niet van de kaart maar van speciaal dagmenu). De suggesties die de ober ons deed van het wijnarrangement smaakten heerlijk en waren een goede aanvulling op het voor- en hoofdgerecht. Bediening vriendelijk en attent maar liet soms wel een beetje op zich wachten. Inrichting was ok maar had iets gezelliger gekund. Hoe dan ook zeker voor herhaling vatbaar. We komen zeker nog eens terug.
d.brandhorst .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gezellig plekje in het centrum van Hilversum. Met zakelijke relaties genoten van een lekkere lunch, met goede service. Vriendelijk personeel; neemt goed de tijd voor je.
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Leuke ervaring, goede inrichting en plezierig en kundig personeel.
Mooie gerechten en in een goede balans in het wijnarrangement