Paisan

's-Gravelandseweg 46 1211 BT Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Paisan

Wees welkom

Paisan staat voor vriend en dat merk je direct zodra je een voet over de drempel zet. In deze fijne zaak geniet je van oprechte hartelijkheid, een prachtig interieur en smaakvolle gerechten uit de keukens van het Middelandse Zeegebied. Chef Raoul Lambour neemt je mee op een mediterrane reis in vier heerlijke gangen. Van Italië naar Spanje via Marokko, dit wordt een onvergetelijke ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Paisan

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Friederike P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De service was top! De sfeer was ontspannen en vriendelijk. We komen zeker een keer terug! Alleen de prijzen zijn aan de dure kant.
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Waarom zijn wij hier niet eerder geweest? Het is een feest om hier te eten. Het was natuurlijk onze eigen schuld dat we wat gulzig bestelde. De plank met mezze is al een maal op zich. Daarna nog Bouillabaisse en vis tajine was voor ons echt teveel. Het smaakte allemaal heerlijk dat wel. De bediening snel en vriendelijk. En dan de keus uit 9 !! witte wijnen per glas en hetzelfde voor rood!! GROTE klasse. Wij gaan dit snel nog een keer doen.
Johannaproeft .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Prima gegeten voor de verjaardag van mijn vader. Goede ingredienten en gerechten in fijne ruimtelijke ambiance. Een plank met hapjes heeft soms het risico dat het een borrel gehalte krijgt en vettig is. De hapjes waren echter van goed niveau en van verse vis en ingredienten gemaakt. (Haloumi, Calamari, Arancini, gegrilde groenten). Daarna allen een goede bouillabaise gegeten als hoofdgerecht, maar dan inderdaad een beetje paisan style (wat grover en dikker) dan de romige Franse variant. De wijn, een volle Viognier, was ook uitstekend en de service prettig. De ruimte biedt verschillende zitmogelijkheden en is licht en rustiek industrieel ingericht. Een geslaagd diner! Het was een woensdag en de zaak was prettig gevuld, dus meer mensen denken er zo over.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten smaakte prima. De inrichting van Paisan vind ik erg leuk. Aardige bediening. Eén minpunt: ik bestelde een drankje met Limoncello. Limoncello was OP. Daarna een Witte Martini. Witte Martini was OP. Maar mijn partner en ik gaan zeker nog een keer terug. En dan maar hopen dat alles dan op voorraad is.
Puck S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wederom lekker gegeten. Zo'n plank met kleine hapjes is een traktatie. De pasta met stoofvlees een klassieker en ik hoop dat het chocolade toetje ook nog lang op de kaart blijft staan. Kom zeker terug.
Willem A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Paisan. Bediening en eten van goed niveau. Zeker een aanrader. Ik kom weer terug.
bportengen .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Samen met een vriendin hier heerlijk gegeten. Het was een warme zomeravond en gelukkig konden we buiten eten. Ik zou niet binnen hebben willen zitten, maar achteraf is het wel veel herrie door het motorverkeer langs de straat. Heel vriendelijke bediening. Aan te raden!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voor de tweede keer weer heerlijk gegeten. Leuke sfeer, prettige en open bediening. Aanrader ! De "planken" vooraf vielen goed in de smaak.
Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Altijd goed
Puck S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten bij Paisan is altijd voortreffelijk. Favoriet is de pasta met sukade. En het nieuwe chocolade toetje is ook hemels. De bediening is vriendelijk en alert. Een restaurant waar ik graag eet.
K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Gezellige avond in de ontspannen sfeer van Paisan. De bediening was erg vriendelijk en lette goed op of we iets wilden bestellen. Ook liet ze ons weten dat er bij ons voorgerecht broodjes zaten en dat het met de daarvoor bestelde broodjes wellicht iets te veel zou worden. Erg attent!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Met onze 2 dochters gegeten bij Paisan, aangezien het meatless monday was geen vlees dus voor ons.
De kaart biedt veel ruimte om vegetarisch te eten. We kozen het marktmenu wat echt een feestje was. Zalige humus met bietjes en dorade, echt super qua smaak en gaarheid. De bediening was fris, alert en vrolijk en de wijn, Pinot Grigio, waar je de vlierbloesem echt rook, maakte het geheel nog beter. Hele fijne avond gehad bij Paisan dus.
YCN N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten en goeie bediening.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten, een absolute aanrader in Hilversum. Het was vrij druk (ook op het terras) ivm het weer. Daardoor wel wat drukker en maken de wachttijden iets langer. Bediening houdt wel duidelijk een oog in het zeil om wachtentijden in de hand te houden. Als je toch iets langer moet wachten; het eten is het meer dan waard. Borrelplanken zijn een absolute aanrader als voorgerecht, ook leuk om te delen! :)
Susanne S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Een geweldige avond gehad ! Zeer goede professionele bediening, uitstekende kwaliteit van de gerechten !! Was eerste bezoek maar zeker niet laatste !
Anya V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Weer heerlijk gegeten. Verse producten. Bijzondere gerechten. Goede, attente bediening. Hier ben je echt gast! En ook al waren we dit keer met de AH restaurantactie...geen verschil en alles mogelijk.
Jaclyn .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Restaurant Paisan is een leuk en gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten, echte kwaliteit, met zorg bereid en hele attente bediening.
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
afgelopen woensdag hier heerlijk gegeten. De vis was erg goed op smaak en de antipasti plank was heerlijk zoals altijd! pasta porties zijn erg uitgebreid maar voor een grote eter als mijn vriend prima! bediening is ook altijd aardig.
ria.reitsma .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We waren niet voor het eerst bij Paisan en zeker niet voor het laatst! Het eten is er altijd erg lekker en er staan bijzondere gerechten op de kaart. Het grote voordeel is, als je gebruik maakt van de AH restaurant actie, dat je alles kunt kiezen van de kaart en geen voorgeprogrammeerd menu.