Paisan

's-Gravelandseweg 46 1211 BT Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Paisan

Wees welkom

Paisan staat voor vriend en dat merk je direct zodra je een voet over de drempel zet. In deze fijne zaak geniet je van oprechte hartelijkheid, een prachtig interieur en smaakvolle gerechten uit de keukens van het Middelandse Zeegebied. Chef Raoul Lambour neemt je mee op een mediterrane reis in vier heerlijke gangen. Van Italië naar Spanje via Marokko, dit wordt een onvergetelijke ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Paisan

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

• Af te huren , Bar , Terras , Wi-Fi
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
wij waren daar met de ah actie, wij konden van de hele kaart kiezen, de duurste gerecht wordt in rekening gebracht, de andere is gratis. lekker en goed verzorgd eten
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heel gezellig en lekker gegeten hier. We konden met de kaarten van de restaurantactie gewoon van de kaart en het marktmenu bestellen. Dat vond ik soepel, waarvoor we uiteindelijk echt voordelig gegeten hebben in verhouding tot de mooie kwaliteit. Fijne bediening van een enthousiast meisje.
De akoestiek kan wel beter, zeker met een volle zaak wordt het nogal rumoerig.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hebben een leuke avond gehad. Sfeer is goed. Personeel vriendelijk en eten lekker. Kortom alles wat je verwacht van een goed restaurant. Wat mij betreft zeker een aanrader in Hilversum.
Willianne T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Er leuke avond gehad bij Paisan. Het eten was erg lekker alles goed op smaak. Vooral de plank vooraf was, zoals de omschrijving op de menukaart beloofde, echt een feest op tafel.
Dirkvandijk .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De ontvangst was niet hartelijk. Lang gewacht alvorens iemand ons begroette. Ook lang gewacht voor we ons openingsdrankje konden bestellen. Geen stukje brood laat staan een amuse om eerste trek te stillen.
Bediening aanvankelijk stug, later op de avond beter.
Het eten was echter subliem en met name het hoofdgerecht kalfs-entrecote. De kok heeft onze avond meer dan goed gemaakt.
Kerstin Birgit H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Altijd goede sfeer, of je nu alleen, met vrienden of partner komt. Lekker en gezond eten, afwisselend menu, niet persé haute cuisine. Echte aanrader voor elk moment.
MerelvndrK .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Paisan is een fijne plek met een bijzondere kaart. Alles ademt en straalt uit dat er veel aandacht is besteed aan details en er gebruik wordt gemaakt van mooie lokale producten. Groot nadeel vind ik persoonlijk de akoestiek. Zomers zit je buiten of voorin bij de openslaande deuren en dan is er niks aan de hand. Maar wanneer de tent vol zit en je zit bovenin, kun je elkaar amper verstaan. Ik denk dat een simpele aanpassing in bijvoorbeeld de muur of plafondbekleding hierin veel zou kunnen schelen.
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke entourage, lekker eten ( marktmenu met wijnarrangement en superleuke bediening
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteravond met familie gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. We hebben a la carte een 3-gangen-menu gekozen. De kip pastilla was ons favoriete voorgerecht. Mijn hoofdgerecht Ravioli al tartufo vond ik wat weinig spannend. De chardonnay uit Chili was een goed advies. Verder was er volop keuze uit heerlijke desserts. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Al met al een lekker avondje uit in Hilversum.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, zoals altijd.
Enige minpunt was dat het vanavond heel rumoerig was.
Waardoor we iets meer moeite moesten doen om elkaar te verstaan.
Paulien H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een van de weinige, eigentijdse restaurants in Hilversum, waar je je Amsterdamse vrienden met een gerust hart mee naar toe kunt nemen. Leuke, deskundige jonge bediening.
Mark_B .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten met familie. Goede sfeer. Prima ontvangst en bediening. Wachttijden ok. Het eten was gewoon goed. De ossobuco was heerlijk. Zeker een aanrader. Wij komen terug.
Yvonnekranenbarg .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Leuke informele ambiance met lekkere originele gerechten en korrekte bediening...zeker een aanrader voor vrienden en familie....
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het eten was heerlijk ( De pastinaak/wortel in dorpenerwtensaus, was een zeer goede keuze) ! De inrichting was zeer passend bij de huidige trends en de bediening was vriendelijk. We vonden het alleen wel vreemd dat onze drank en broodbestelling erg lang op zich liet wachten en een aantal keer vergeten werd.

Kortom een goed restaurant, waar ik graag weer eens terug kom
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Leuke avond gehad bij Paisan, ruimte is erg rumoerig, wat zeker jammer is als er wat grotere gezelschappen naast je zitten. Verder goede kwaliteit eten, voorgerecht was matig, hoofdgerecht weer erg goed.
Tessalt .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Diversiteit aan gerechten en voor ieder wat wils. Het viel op dat de (jonge) bediening erg vriendelijk is . Ze zijn snel en vergeten niks. Het interieur oogt hip alleen de metalen stoeltjes zitten op een gegeven moment niet zo lekker. het voorgerecht buiten de kaart om met geitenkaas was heel lekker en de pasta's die wij als 'voorgerecht' size hadden genomen waren voldoende. Mooi opgemaakte borden. En het totaal bedrag was ook helemaal prima! Wij komen zeker terug :)
Puk A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker, goede kwaliteit en verrassende menukaart. Lang geleden dat ik zo lang heb zitten twijfelen, veel keus!
Eten was vlot geserveerd, erg lekkere smaken allemaal. Niets te klagen en ik kom graag terug.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Leuke kaart, vriendelijke bediening en lekker eten in een gezellig restaurant. Helemaal prima dus en voor herhaling vatbaar.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gerechten vielen culinair nogal tegen, voorgerecht was een variant op de caprese maar tomaten waren erg koud en weinig smaak, hoofdgerecht was zwaardvis en die was te gaar, nagerecht was huisgemaakte taart en die was niet vers...wel goede bediening maar er moet beter gekookt worden.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie, een gezellige avond , met wat kanttekeningen. We waren met 3 personen, ongunstig als je gebruik wilt maken van de actie, bleek achteraf. De serveerster meldde dat we alles konden kiezen van de kaart en niet alleen het marktmenu, zij vergat alleen te vertellen dat op de rekening de goedkoopste gerechten eraf werden getrokken en we alsnog 40 euro p.p kwijt waren.
Het menu was prima; lauwwarme geitenkaas met pancetta en little gem , een spaghetti vongole en een kaasplankje. Helaas was de rib-eye te taai en teruggestuurd, 2de poging was ook niet om over naar huis te schrijven. De bestelde fles water was nooit gebracht en achteraf is de duurste wijn geschonken. Bijna 6 euro per glaasje wijn vind ik pittig aan de prijs. Toen de rekening kwam, viel deze tegen omdat de goedkoopste gerechten in mindering waren gebracht terwijl wij 2 3-gangen menu's hadden genuttigd en de 3de persoon a la carte had gegeten. Had dit van tevoren goed gecommuniceerd, dan hadden we 3 menu's genomen.
Ook het feit dat de rib-eye , met 3 wortels en 3 stukjes aardappel, te wensen overliet had ik dit zelf anders opgelost. De manager probeerde wel, maar wij stonden al met onze jas aan...
Jammer, leuke tent om te zien, maar hier kom ik niet meer terug.