Pahop Thai

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Pahop Thai

Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Goed en betaalbaar eten ;-) zoals op de Albert Cuijp vaak te vinden. Ruime keus, snel en aardig bediend (al was het niet druk toen wij er waren)
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Super eten voor een goeie prijs. Precies wat je van een Thai mag verwachten! Aankleding kan vast beter, maar als je met leuke mensen bent doet dat er niet toe. Ook super om af te halen!
David B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een klein 'gewoon' eethuis tussen de vele andere eetgelegenheden in deze bruisende omgeving.
Geen plek om lang te blijven natafelen, wel om heerlijk, snel, eenvoudig en voordelig te eten.
Een vegetarisch mihoen met groenten en tofu (€10), biefstukjes met groenten en rijst (€12,50), een potje thee (€3,50).
Beide gerechten: royale porties, goed gevuld, smaakvol.
De bediening is snel, attent, zorgvuldig en vriendelijk.
Opmerkelijk is dat hoewel de toiletten aan renovatie toe zijn, is alles heel schoon en netjes: "Ze doen duidelijk hun best met wat er is."
Fleurtje30 .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Hier met het meisje gezellig gegeten. Allebei voor een curry gegaan. Groen om rood. Allebei erg lekker, maar hadden wat pittiger gekund gezien het met 3 pepers was aangeduid. Er waren niet zo heel veel tafeltjes bezet en opmerkelijk was dat er aan 1 tafeltje een slapende man zat. De huiswijn is overigens ook de huiswijn vd Dirk (beetje lachwekkend), dus voor een biertje gegaan
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Heerlijk pad Thai kai dat tot aan de rand van de bak gevuld is met veel kip.Lad Na Thalee is goed gemaakt met veel vis. De tomkakai soep is prijzig maar wel super van smaak en goed gevuld. Echt een aanrader om laten te bezorgen.
FerryWood .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij deze thai. Precies zoals het hoort te zijn. De service is ook geweldig. Geen restaurant om romantisch te zitten maar wel super als je lekker snel wilt eten. Tip: de pad thai!
Gadnaam G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Ziet er van buiten best gezellig uit. Bestelde voorgerecht (hors dóevre) was vergeten: een na ons gekomen 8-koppige familie zat al te eten maar wij hadden alleen onze blikjes bier. Het bestond uit 2 lekkere loempiaatjes, 2 redelijke maar onduidelijke gehaktballetjes, wat saté, wat rauwe rode kool (is dat Thais?) en een bakje roedjak.
De biefstuk in de Kaeng Khiow Waan Neua was wat taai. De rijst was droog en smakeloos. De inktvis in het inktvisgerecht was echt te taai. De groente was te rauw. De rekening klopte niet helemaal. De heer des huizes was onvriendelijk en ongeïnteresseerd - een beetje vreugdeloos. Hier komen we niet meer.
Sommige mensen vonden het er koud (vond ik nu weer niet zo'n probleem) en gingen weer weg.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Dit is geen zaak waar men zijn uiterste best doet om er Thais uit te zien met veel traditionele houtsnijwerken en dat soort spul aan de wand. Dit lijkt meer een exacte kopie van wat je in Thailand als eethuis aantreft. Naast het enkele portret van de Thais vorst hangt er een hele reeks ingelijste foto's van bezoekers met het personeel. De zaak is verder versierd met kleurtjes en glittertjes. Het tegelwerk bij het sanitair is niet van de kwaliteit die we hier gewend zijn maar al deze kleine details doen mij me toch echt weer in Thailand wanen. Veel meer dan op plekken waar men zich uitgeput heeft om zo Thais mogelijk over te komen. Het eten is net zo authentiek als de inrichting en komt in wat ruimere porties dan ik van de Thai gewend ben. Overdreven pittig doen ze hier niet aan. Vaak haal ik een van de beef curries of een grote bak noedels met zeevruchten. Het blijft daarbij betaalbaar. Minpuntje is dat de uitvoering van hetzelfde nummertje op het menu wel eens verschillend uitpakt. Bij een tent als deze wil ik toch liever dat gerechten iets vertrouwds krijgen. De bediening is door Nederlandse meneer en een aantal Thai. Waar de taal voor stroefheid zorgt wordt dit opgelost met een Thaise glimlach.
Mariusveenstra .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Heerlijk Thais gegeten met m'n vriendin. Het duurde wel een beetje lang, maar het was ook druk. De smaak van de gerechten was zoals je die in Thailand treft. Het restaurant zelf was ongezellig ingericht. De prijs kwaliteitsverhouding is goed, maar de aankleding mag wel wat meer.