Pagode

Meer informatie over restaurant Pagode

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Leo B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Ik heb dit keer gehaald maar wat is het lekker ik denk dat er in Amsterdam geen betere chinees zit dan deze. Goede service een simpele inrichting zelfde van 30 jaar gelede maar ook nog steeds zo lekker eten als 30 jaar geleden . Een echte aanrader als van goed en lekker chinees eten houdt.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Pagode is een typisch Chinees restaurant, waar ouderwetse service nog voorop staat en je in het veel te grote restaurant zelf je plekje mag uitkiezen - uiteraard bij het raam. Daar kun je onder het genot van een bordje kroepoekchips en luisterend naar Chinese muziek wachten op de rechauds met het eten.
Dat eten was wel erg lekker en daarmee onderschrijf ik grotendeels de voorgaande recensies, doch ik heb er wel een paar opmerkingen over. Allereerst is het heel verwarrend dat op de website alleen afhaalprijzen worden vermeld. De prijzen in het restaurant liggen namelijk aanmerkelijk hoger.
Voorts (waarom lees ik hier verder niets over?) was wat mijn gade en ik hadden - bami en mihoen met groenten véél te vet. De volgende morgen had ik nóg last van mijn maag. Punt eraf hiervoor.
Wij aten hier met een deal en moesten toch nog een volwassen bedrag aftikken. Kortom: de prijs-kwaliteitsverhouding is redelijk.
B B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Ruim 20 jaar geleden voor het laatst eten gehaald. Uit nostalgie weer eens gaan kijken en daar gaan zitten en gaan eten. Gelukkig is de kwaliteit in al de jaren niet gewijzigd. Het eten is nog steeds super. De bediening is vlot en de prijzen zijn laag Top restaurant kan het bij iedereen aanbevelen
Otto G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
“Heerlijke Ossenhaas met cashewnoten”. Typisch Chinees restaurant. Zaterdagavond hier met 3 man gegeten. Ik had de Kon Pa Ngau (nr.152) Ossenhaas met cashewwnoten en groenten in zoete saus. Deze is oorspronkelijk in een lichtpittige saus! De ossenhaas was boterzacht, net als de eenvoudige maar heerlijke Sate Ajam vooraf. De andere tafelgenoten hadden (schrik niet) Kikkerbilletjes, die lekker schijnen te zijn. Van 3e tafelgenoot ne ik het vergeten...! Dit is, voor mij, de 2e keer dat ik hier heb gegeten, maar kan het ten zeerste aanraden.
Andressegovia88 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Top Chinees/Indonesisch.Heerlijk eten,en ook om af te halen.Personeel is vriendelijk,en het is er vrij druk regelmatig,dus dat is een goed teken.Prijsverhouding is ook goed,en kan dit restaurant dan ook zeker aanraden om te gaan eten of om af te halen.

Victor O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Voor het eerst sinds jaren hier weer gegeten. Nog steeds prima! Simpele bami extra "Pagode" o.i.d. met garnalen, Babi Pangang en Saté. Weinig groenten maar dat hoort zo. Bediening vriendelijk en ok. Inrichting standaard Chinees. Vanwege de prijs-kwaliteitsverhouding een 9.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
De lekkerste mihoen Singapore ever. Ik vraag er wel altijd bij als ik de bestelling doorgeef of ze extra kruiden toevoegen. Niet dat het nodig is maar meer uit gewoonte. Vriendelijke bediening en allemaal familie van elkaar. Royale portie's zoals het bij een Chinees hoort. Niet alleen veel maar vooral goede verse ingrediënten. Een aanrader voor wie in oud-west goed wil eten voor een redelijke prijs.
Dre123 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Al jaren voor mij de beste Chinees van Amsterdam en ver daar buiten! Goede prijs-/kwaliteitverhouding, aardig personeel, helemaal top! Niet te vet, dus ook voor mensen met een minder goede maag (zoals ik) geen last er van na het eten (rennies blijven in de kast)! Zelfs nu ik niet meer in A'dam woon ga ik nog regelmatig hier langs... gewoon, omdat er geen betere Chinees te vinden is.
Proever_21 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Ik heb hier zelf een keer gegeten en haal er af en toe af. Het eten is goed. De inrichting is helaas gedateerd. De porties zijn over het algemeen ruim voldoende te noemen. Zelfs grotere eters hebben moeite om alles in een keer op te krijgen. De service is goed. Zelfs als je dingen anders wilt dan standaard.