Padrone

31-206161000

Meer informatie over restaurant Padrone

Laartje34 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vorige week hier uit eten geweest met een vriend en de Calzone Spinazie bestel, overheerlijk! Heb het laten inpakken om mee naar huis te nemen omdat ik het niet allemaal op kreeg en ik het te zonde vond zoiets lekkers te laten staan. Personeel is vriendelijk, kan op zich wel sneller vind ik. Daarnaast ziet het restaurant er goed uit.
Ferenzliszt .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
pizza laten bezorgen, uur moeten wachten, nagebeld, toen kregen we hem dan toch, pizza mozzarella speciale rook en smaakte sterk naar vlees. Weggegooid geld. Eenmalige ervaring.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Ik heb het al eerder gezegd, maar van alle Turken die een Italiaan nadoen - lege chianti-flesjes aan het plafond, 'Gente di Mare' uit de luidspeakers - is Padrone de aller-, allerbeste. Knapperige pizza's met prima ingrediënten voor een verbluffend lage prijs. Zelfs de (rode) wijn is lekker!