Padrino's

Kerkstraat 38 5211 KG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Padrino's

Met trots op de kaart

Een aardse indruk geeft Padrino's door het hout, de hangplanten en zachtgele lampjes aan de muur. Eten is samen genieten- ze hebben hun lijfspreuk op de muur geschreven. Het beste uit de Italiaanse keuken is trots op de kaart beland. Gelegen onder de rook van de St. Jan van Den Bosch is de bourgondische invloed tot ver in de keuken doorgedrongen!

Meer informatie over restaurant Padrino's

Carlotta V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Eten was lekker, maar service was slecht, vooral toen mijn vriendin de verkeerde pasta had besteld en er een discussie ontstond of iets vis was of niet, ook de discussie over de bon van de Albert Heijn was niet echt prettig..
Kunnen nog een hoop leren qua klantvriendelijkheid..
Rachel S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Helemaal prima
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten met het hele gezin. De keuken is fantastisch en de bediening idem dito! De pizza's, soepjes en ijs zijn van hoge kwaliteit.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Marielle P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Lekker gegeten, veel keuzen en fijne bediening. Heb de pizza Carpacio op, aanrader!! Ook de vreinden met wie ik was, waren tevreden. We gaan zeker terug
Lara G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk eten, maar weinig enthousiaste bediening en veel te krappe tafeltjes. Wij hadden geluk met een tafel langs de muur, maar andere gasten moesten tafels echt opzij schuiven als mensen erin of eruit wilden.
E N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten op het terras van Padrino's!! Ontzettend fijne en vriendelijke bediening en lekkere gerechten (o.a. vissoep en dorade gegeten). Zeker voor herhaling vatbaar!
joceline.touwslager .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hele uitgebreide menukaart. Heerlijk eten. Grote porties. Hele aardige bediening. Locatie perfect. Komen hier zeker terug.
Dea V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Waren met een rolstoel, daar werd alles voor geregeld. Prima. Ook de tijd tussen de gerechten konden we aangeven wat fijn was voor een moeilijke eter in ons gezelschap.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Lekker pizaatje op.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Met zn vieren gegeten, allemaal zeer te vreden. Komen zeker terug! Prijs-kwaliteitverhouding goed.
Mamolfes .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Enkele maanden geleden zijn we hier ook weten eten, en was het ook al erg goed. Dit is wel ons favorite restaurant geworden na gisteren.
Helwin T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Uitstekende keuze. Goed Italiaans eten. Mooie entourage en prima locatie. Tafeltjes dicht op elkaar, maar ver genoeg om geen last van elkaar te hebben. Ongedwongen sfeer. Voorgerechten uitstekend geschikt om te delen met elkaar.
ElsBerendsen .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben goed gegeten. Padrino's heeft wel een vreemde visie op het gerecht Saltimbocca: de dunne, droge plakjes kalfsvlees waren iets minder smakelijk. Bediening kwam wat traag op gang, maar toen we eenmaal ons voorgerecht hadden, was het tempo prima.
Hitson .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij hebben een fijne avond gehad! En wat leuk dat je gewoon van de kaart mocht kiezen :) De voorafjes stonden in een mum van tijd op tafel. Ik koos een platter met vlees, vond het wel jammer dat daar geen salade of brood bij zat. Mijn man had champignons en die zagen er heerlijk uit, incl groen en broodstengel. Ik was jaloers haha. De pizza en lasagne die we bestelden waren prima, niet heel uitzonderlijk maar wel lekker. De toetjes waren naast heel mooi ook heerlijk, echt anders dan anders. Alle gangen volgden elkaar in rap tempo op en het personeel was vriendelijk en snel. Enige minpunt vond ik dat de tafeltjes heel dicht op elkaar stonden, waardoor ik niet vrijuit durfde te praten. Al met al een prima plek!
Nikee H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wij hadden gebruik gemaakt van de AH restaurant actie, mochten ons menu uit de kaart halen, hebben hier heel lekker gegeten! Zeker een aanrader! En zeker voor herhaling vatbaar.
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wij vierden de 18e verjaardag van onze dochter bij Padrino's en ik had dit ook doorgegeven. Hier werd leuk op ingespeeld door het restaurant (vuurkaars bij het dessert en felicitaties al in het begin). We zaten leuk (bij het raam) en het eten was heerlijk! Het eten kwam wel heel snel door, dat was het enige "minpuntje" dat ik kan bedenken, maar we hadden ook niet aangegeven dat het te snel kwam. Wij komen zeker nog een keer terug en hopen dat het dan net zo goed is!
Nils B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad in dit goede en sfeervolle restaurant. Het eten was bijzonder lekker en de bediening goed en erg vriendelijk. Zoals we al ter plekke aan het einde van de avond hebben aangegeven komen we zeker nog een keer terug. Er staat nog voldoende op de kaart wat ik nog een keer wil proberen.
-Leon- -.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Bij binnenkomst goed en snel ontvangen. De kaart was duidelijk en overzichtelijk. Een goede samenstelling van gerechten. De bediening was vlug en vriendelijk