Padrino's

Kerkstraat 38 5211kh Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Padrino's

Met trots op de kaart

Een aardse indruk geeft Padrino's door het hout, de hangplanten en zachtgele lampjes aan de muur. Eten is samen genieten- ze hebben hun lijfspreuk op de muur geschreven. Het beste uit de Italiaanse keuken is trots op de kaart beland. Gelegen onder de rook van de St. Jan van Den Bosch is de bourgondische invloed tot ver in de keuken doorgedrongen!

Meer informatie over restaurant Padrino's

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Slecht! We zaten heel de avond in de kou bij de ingang. Eten van slechte kwaliteit en niet lekker. Vlees zat geeneens een sausje bij. Binnen een uur sta je met 3 gangen weer buiten. Foutieve
rekening gekregen. Bedienend personeel "ziet" je niet als gast, loopt je zo voorbij, al zit je met lege glazen.Dut was een zeer teleurstellende avond!
monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
lekker en gezellig gegeten. aardige serveerster linda. fijn dat we uit de hele kaart mochten kiezen met de AH bonnen. voor herhaling vatbaar
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
gisteren gegeten met de AH actie; konden gewoon kiezen van het menu.
mijn vrouw had als hoofdgerecht Vongele; rijkelijk gevuld met venusschelpjes,aanrader.
ikzelf had tagliatelle met diverse paddenstoelen in een heerlijke roomsaus.
Hierbij hadden we de huiswijn, een sauvignon blanc die goed bij de gerechten past.
De heerlijke nagerechten met een huisgemaakte limoncello maakte de avond compleet.

Eric en Wilma.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier voor de eerste keer wezen eten en gebruik gemaakt van de AH-actie. De bediening is zeer vriendelijk en het was top dat je gewoon uit de hele kaart mocht kiezen. Met zijn vieren allen andere gerechten besteld en alles smaakte voortreffelijk, presentatie was mooi en de porties voldoende. Komen hier zeker nog eens terug.
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Als je binnen een uur je voor-, hoofd- en nagerecht wilt hebben, moet je hier wezen. De restaurant beleving is hier bijzonder laag. Zeer spijtig, want het is een mooi restaurant en het eten is goed. De snelheid en het gevoel krijgen dat ze het liefst zo snel mogelijk weer je tafel vrij hebben voor de volgende gasten, zorgt ervoor dat ze ons hier nooit meer terug zien.
17644 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Alle gerechten, voor, hoofd en nagerecht waren smakelijk maar niet meer dan dat, de tiramisu was zelfs waterig te noemen. We waren over alles redelijk tevreden maar kwam boven redelijk uit!
Lynn1990 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik ben hier al eens eerder geweest maar het is nogsteeds helemaal top! Het eten smaakt ontzettend vers en er werd mij finn geadviseerd welke wijn ik er het beste bij kon nemen! Vissoep, saltimbocca en de scropino op. De bediening had het ontzettend druk maar hadden zeker genoeg aandacht voor de gasten, knap hoor.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, keuze uit de gewone menukaart, geen aangepast AH menu, veel keuze! Alleen jammer dat bij t afrekenen alle gerechten op de rekening stonden terwijl we hebben aangegeven met de AH actie gerserveerd te hebben. Dit werd wel weer opgelost maar geeft toch een raar gevoel. Dus kijk de rekening goed na!
Jbeijer .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Is het wel Italiaans? Er staan, zo hoorden we, geen Italiaanse koks in de keuken. De huiswijnen komen ook niet uit Italie. Slechts een vissoort, de dorade. Niet als hele vis op de grill, zoals in Italie, maar als filet. Kwaliteit van de gerechten is redelijk, maar wie echte Italiaanse smaken wil proeven is hier niet aan het goede adres.
Marilouml .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH actie, keuze van de kaart. Heerlijke Antipasti en Vitello Tonato vooraf en een Satimbocca als hoofdgerecht. Prima bediening en leuke sfeer.
Marilouml .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH actie keuze van de kaart. Heerlijke Antipasta en Vitello Tonato vooraf en zalige Saltimbocca als hoofdgerecht. Leuke bediening en sfeer.
Im1981 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Erg lekker gegeten met de AH actie en lekkere wijn.
Voorgerecht: Antipasti Italiano was lekker en veel (niet teveel).
Hoofdgerecht: Parelhoen. Lekker en met lekkere aardappeltjes geserveerd, wat veel origineler en lekkerder is dan de eeuwige frieten bij vele andere restaurants.
Nagerecht: semi freddo. Ik had dit nog nooit op, maar ik vond het verrassend lekker!
Minpunt is dat we met de AH actie waren, dit ook duidelijk aan hadden gegeven, maar toch (weer!) een normale rekening op tafel kregen. De vorige keer dat ik hier gegeten heb was dit ook al het geval. Kan een foutje zijn, maar een beetje jammer, aangezien ik nu, ondanks het heerlijke eten, met een minder smakelijk gevoel naar huis ging!
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ruim voldoende keuze uit AH 3-gangen lunchmenu en mochten zelfs van de avondkaart kiezen.
Voor lunch was het zelfs mer dan voldoende, zodoende verzocht om nagerecht te vervangen voor cappuccino, wat ook geen probleem was.
Suus M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Fantastisch zaakje! We aten er voor het eerst, ivm de AH actie. Zo goed gegeten, wijn was ook echt goed, sympathieke bediening. Het was er best druk, ze moesten hard werken om het bij te benen, maar toch goede sfeer en hele leuke avond gehad. Wij komen absoluut terug!
Colien D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening, fijne sfeer, snel het eten op tafel en heerlijk genoten van zowel voor- hoofd als nagerecht. Echt een aanrader!
Han E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vriendelijk personeel, de gerechten die wij besteld hadden waren heerlijk, flinke porties dus je ging voldaan de deur uit tegen een alleszins redelijke prijs.
Timmermansdiana8 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Ik was een beetje sceptisch maar Padrino's heeft mijn verwachting overtroffen. We waren met 4 ah collega's met de ah aktie voucher. Waarbij telkens de 2 goedkoopste gerechten gratis waren. Je kunt dan alles van de kaart kiezen. Het zag er allemaal heerlijk uit en was even lekker!
We hadden Padrino's voorgerechten mix en ossenhaas opbedje van knapperige groenten met een heerlijke saus.
Het was heerlijk! De bediening vlot en vriendelijk. Wij komen graag nog eens terug!!
GNT T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere wijn. Het nagerecht, tiramisu, vond ik voor een Italiaan wel wat tegenvallen. Het voorgerecht (charcuterie) en het hoofdgerecht (saltimbocca) daarentegen waren echt top!
Elloy K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vroeg in de avond na het winkelen snel even wat gegeten met de kinderen. Vriendelijk, snel en lekker gegeten. Pizzabodem was erg dun en krokant, portie ravioli naar verhouding erg karig.
Angelakoopman .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij waren hier met de Restaurantactie van de AH.
3 gangen vrije keuze van de kaart.
Echt heerlijk gegeten, geen doorsnee Italiaan.
Ook de rode huiswijn was erg lekker.