Padrino's

Kerkstraat 38 5211 KG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Padrino's

Met trots op de kaart

Een aardse indruk geeft Padrino's door het hout, de hangplanten en zachtgele lampjes aan de muur. Eten is samen genieten- ze hebben hun lijfspreuk op de muur geschreven. Het beste uit de Italiaanse keuken is trots op de kaart beland. Gelegen onder de rook van de St. Jan van Den Bosch is de bourgondische invloed tot ver in de keuken doorgedrongen!

Meer informatie over restaurant Padrino's

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Lunch Zaterdag & Zondag 12:00 - 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Evi A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker gegeten, bijzondere Italiaans gerechten
Goede service, vriendelijk personeel
We hadden gevraagd om tafeltje aan het raam. Deze plek ook toegewezen gekregen
rita V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was eten was heerlijk vriendelijk personeel en zeker met 2e menu gratis !!! Thanks appie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de tweede keer bij Padrino's wezen eten. De vorige keer was ik al zeer tevreden en dat is ook deze keer het geval. De sfeer in het gehele restaurant geeft een gezellig huiskamergevoel, het bedienend personeel houdt goed in de gaten dat je niks tekort komt en ook het eten is heerlijk. Ik zal zeker nog een keertje langskomen!!

ericschaaphok .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vooraf hadden we een salade en een vleesschotel. De salade was wat ´grof´(dikke plakken tomaat met mozzarella ertussen), de schotel was prima. Hoofdgerecht vlees en pizza prima. De twee varianten spaghetti waren echter veels te heet, te veel rode peper. Jammer, want de pasta was op zich goed, maar de hitte benam je alle smaak.
Shayna P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Erg lekker gegeten met de AH restaurantactie. Wij konden gewoon van de hele kaart gerechten kiezen. Eten van goede kwaliteit, maar bij de pasta bolognese had wel wat meer smaak mogen zitten. Deze was (naar mijn mening) redelijk flauw.
Zilverpeer .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Goed gegeten met de AH-actie. Fijn dat als derde gang ook gewoon koffie besteld mocht worden en niet per se een dessert genuttigd hoefde te worden. Genoeg keus voor de vegetarische eter!
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gezellige Italiaan, met onrginele pizza en pastagerechten. En een goede keuze uit vlees- en visgerechten. De vlees- en visgerechten vonden we allen wat neutraal smaken en niet erg bijzonder. Dan toch wel prijzig en niet heel bijzonder. Maar fantastische Italiaanse setting en service voor een gezellige avond.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuk restaurant, na overleg van de lunchkaart kunnen kiezen et onze bon. Super gegeten, en een leuke bediening. we gaan hier zeker nog eens terug als we weer in Den Bosch zijn.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ik heb hier wederom heerlijk gegeten! De mensen zijn vriendelijk en het eten is heerlijk. Het is ook wel een keer leuk uit eten gaan als de helft van de bonnwordt geschrapt. 1 minpuntje is dat het eten razendsnel komt nadat je hebt besteld, op deze manier zit rustig tafelen er niet in. Houd hier rekening mee en bestel zelf gewoon alles later, dan is er geen probleem.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Tomatensoep was lekker. Het hoofdgerecht werd keurig opgediend. De panna cotta was overheerlijk.
Het personeel was gastvrij en vriendelijk. We komen zeker nog een keertje terug.
Muziekkapel D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gezellig restaurant met heerlijk eten! Kleine tip: op de wijnkaart meer Italiaanse wijnen zetten i.p.v wijnen uit andere landen! Zo heb ik de pinot grigio gemist. Dit zou een mooie toevoeging zijn, maar doet zeker niet tekort. Heerlijke avond gehad!
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Slecht! We zaten heel de avond in de kou bij de ingang. Eten van slechte kwaliteit en niet lekker. Vlees zat geeneens een sausje bij. Binnen een uur sta je met 3 gangen weer buiten. Foutieve
rekening gekregen. Bedienend personeel "ziet" je niet als gast, loopt je zo voorbij, al zit je met lege glazen.Dut was een zeer teleurstellende avond!
monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
lekker en gezellig gegeten. aardige serveerster linda. fijn dat we uit de hele kaart mochten kiezen met de AH bonnen. voor herhaling vatbaar
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
gisteren gegeten met de AH actie; konden gewoon kiezen van het menu.
mijn vrouw had als hoofdgerecht Vongele; rijkelijk gevuld met venusschelpjes,aanrader.
ikzelf had tagliatelle met diverse paddenstoelen in een heerlijke roomsaus.
Hierbij hadden we de huiswijn, een sauvignon blanc die goed bij de gerechten past.
De heerlijke nagerechten met een huisgemaakte limoncello maakte de avond compleet.

Eric en Wilma.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hier voor de eerste keer wezen eten en gebruik gemaakt van de AH-actie. De bediening is zeer vriendelijk en het was top dat je gewoon uit de hele kaart mocht kiezen. Met zijn vieren allen andere gerechten besteld en alles smaakte voortreffelijk, presentatie was mooi en de porties voldoende. Komen hier zeker nog eens terug.
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Als je binnen een uur je voor-, hoofd- en nagerecht wilt hebben, moet je hier wezen. De restaurant beleving is hier bijzonder laag. Zeer spijtig, want het is een mooi restaurant en het eten is goed. De snelheid en het gevoel krijgen dat ze het liefst zo snel mogelijk weer je tafel vrij hebben voor de volgende gasten, zorgt ervoor dat ze ons hier nooit meer terug zien.
17644 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Alle gerechten, voor, hoofd en nagerecht waren smakelijk maar niet meer dan dat, de tiramisu was zelfs waterig te noemen. We waren over alles redelijk tevreden maar kwam boven redelijk uit!
Lynn1990 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik ben hier al eens eerder geweest maar het is nogsteeds helemaal top! Het eten smaakt ontzettend vers en er werd mij finn geadviseerd welke wijn ik er het beste bij kon nemen! Vissoep, saltimbocca en de scropino op. De bediening had het ontzettend druk maar hadden zeker genoeg aandacht voor de gasten, knap hoor.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, keuze uit de gewone menukaart, geen aangepast AH menu, veel keuze! Alleen jammer dat bij t afrekenen alle gerechten op de rekening stonden terwijl we hebben aangegeven met de AH actie gerserveerd te hebben. Dit werd wel weer opgelost maar geeft toch een raar gevoel. Dus kijk de rekening goed na!