Padrino's

Kerkstraat 38 5211 KG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Padrino's

Met trots op de kaart

Een aardse indruk geeft Padrino's door het hout, de hangplanten en zachtgele lampjes aan de muur. Eten is samen genieten- ze hebben hun lijfspreuk op de muur geschreven. Het beste uit de Italiaanse keuken is trots op de kaart beland. Gelegen onder de rook van de St. Jan van Den Bosch is de bourgondische invloed tot ver in de keuken doorgedrongen!

Meer informatie over restaurant Padrino's

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Lunch Zaterdag & Zondag 12:00 - 16:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
wij vonden het een dinertje in een omgeving die om herhaling vraagt.
De kwaliteit was goed, de locatie gezellig en de bediening zeer goed en flexibel
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Leuke sfeer, lekker eten en goede bediening. Ook veel glutenvrije opties, inclusief pasta en desserts, en de mogelijkheid om gerechten aan te passen. Een aanrader!
K L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Steak gehad: prima stukje vlees, lekker mals. De bijlagen (groente en aardappeltjes) werden op het bord geserveerd maar waren aan de (zeer) kleine kant. Goed dat we vooraf een 'salade mista' hebben gehad. In het nagerecht 'Tartufo' (chocolade- en hazelnootijs met zachte chocolade kern) was de chocolade te overheersend; jammer. Al met al prima gegeten en met deze actie viel de rekening mee!
Hester S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Zag er lekker uit en dat was het ook. We hadden O.a. pasta vongole en melanzane. Portiegroote voor ons prima. Buiten de kaart om kon er een kaasplankje gemaakt worden wat gelukkig kon omdat er voldoende (lekkere) kazen in huis waren. Kortom, aanrader!
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Erg leuk en goed Italiaans restaurant. Goede producten en veel vers. Goed advies gekregen over de wijn. Leuke en vlotte bediening. Aanrader!!!
Gerhu P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten is goed, maar de service is erg slecht. We hebben hier vandaag met twee zitten eten en drinken en wilden ons diner afsluiten met een espresso. Ik vroeg daar een klein glaasje water bij maar dat was niet mogelijk. De manager zei dat ze hier niet voor kozen. Dat betekent dat wij ervoor kiezen om volgende keer ergens te eten waar ze iets meer klantgericht zijn.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gerechten op kaart waren niet in overeenstemming met hetgeen gepresenteerd.
Prijs in verhouding met ambiance veel te hoog.
Joop E.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Voorgerecht: vissoep was heerlijk, hoofdgerechten: venusschelpen, gegrilde biefstuk en gamba"s waren uitstekend, alleen de pizza was erg droog en karig belegd. we waren er met 5 personen via ahrestaurantactie. Lekkere wijn en vriendelijke bediening.
Simoonm .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Goed gegeten, voorgerecht was fantastisch! Als hoofdgerecht hadden we beiden lasagna, deze was een beetje droog en niet heel verassend/lekker. Toetje was top! Vriendelijke/leuke bediening, je hoeft niet lang te wachten op je eten. Prima gegeten! Dank.
Barbara781 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijke gerechten, hele mooie opmaak van de gerechten. Zeer goede bediening en keuken. Je hoefde niet lang te wachten op het eten. Wij gaan hier zeker nog een keer terug.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad. Echt heerlijk gegeten. De vlees en visgerechten smaakten goed. Personeel was gastvrij en gezellig en rende voor hun klanten. Wij komen zeker een x terug als we in de buurt zijn
Corine L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben er een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Zowel de pizza's als de pasta waren erg goed. De bediening was prima en zeer gastvrij.
Anna Paulien M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten en goede service! Daar ga ik nog eens terug. (De aandacht van de bediening was op t laatst wel weg maar t was ook een heel warme dag.)
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima service, nette prijzen... voor herhaling vatbaar! De stoelen buiten zitten niet echt comfortabel en zou ik persoonlijk vervangen...
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening vlot. Vriendelijk personeel. We hebben lekker buiten gegetenwant het was heerlijk weer.
DenBosch073 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ons bezoek bij Padrino's is weer prima verlopen. Vriendelijke ontvangst en een leuk plekje aan het open raam. Prima bij het warme weer. Voorgerechten soep en pane waren lekker. Hoofdgerecht Pizza Carpaccio en Tagliata di Manzo weer als vanouds. Heerlijk medium gebakken bief met heerlijke groente en gebakken aardappeltjes. Gezellig avondje en heerlijk gegeten.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Op de dag zelf nog online gereserveerd plus er werd gehoor gegeven aan het verzoek om voorin te zitten, vinden wij wat lichter en gezelliger. Wederom heerlijk gegeten en vriendelijk geholpen! Antipasti Padrino's, Salade Caprese, Pizza Calabrese en de ossenhaas vergezeld door een heerlijke rode wijn. Als toetje de Tartufo en een Scroppino. Ik vind persoonlijk de desserts iets minder bijzonder dan de antipasti, voor- en hoofdgerechten. Wij gaan zeker vaker terug!
Marinella D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima restaurant. We komen zeker terug. Een mooie uitgebreide menukaart. Je kunt er voor prachtige Italiaanse gerechten terecht.
madeleinevankessel .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Met 4 personen wezen eten en alles werd tegelijk en warm geserveerd door vriendelijke medewerkers. Ik heb van al het eten van mijn tafelgenoten geproefd en de kwaliteit en smaak hebben mijn verwachtingen doen overtreffen. Prijs/kwaliteit verhouding is prima en de Italiaanse wijn is lekker. Aankleding en akoestiek vh restaurant is sfeervol en goed. Ik raad dit restaurant aan.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij hadden ons vergist en dachten via internet een ander restaurant geboekt te hebben waar wij goede ervaring hadden. Dus afwachten wat dan Padrino had te bieden. Welnu, totaal geen teleurstelling. Heerlijk gegeten en we gaan zeker nog een keer terug