Padrino's

Kerkstraat 38 5211 KG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Padrino's

Met trots op de kaart

Een aardse indruk geeft Padrino's door het hout, de hangplanten en zachtgele lampjes aan de muur. Eten is samen genieten- ze hebben hun lijfspreuk op de muur geschreven. Het beste uit de Italiaanse keuken is trots op de kaart beland. Gelegen onder de rook van de St. Jan van Den Bosch is de bourgondische invloed tot ver in de keuken doorgedrongen!

Meer informatie over restaurant Padrino's

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Lunch Zaterdag & Zondag 12:00 - 16:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Padrino's

Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben alweer heerlijk gegeten. Het voorgerecht was heerlijk gekruid. Het hoofdgerecht pittig maar super. en de koffie na was ook prima. Kortom super gegeten in een leuke ambiance. We gaan zeker nog eens terug.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zoals iedere keer weer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Leuke menukaart met veel keuzes. Padrino's is een prima restaurant waar wij graag komen.
Berendjacq .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was heerlijk! Soms wat lang wachten op de bediening, maar was ook erg druk. Bediening was wel erg goed. Komen zeker nog een keer terug
Mayke W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Gastvrije en vriendelijke bediening. Veel keuze,cgoede kwaliteit en betaalbaar. Wij gaan zeker nog een keertje terug.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten, bediening erg vriendelijk. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar, vrij rumoerig.
Zeker wel een aanrader, de vitello tonato was tongstrelend.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig, uitstekende bediening, sfeervol, heerlijk eten tegen een prima prijs. Een aanrader !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Echt heel aardig/attent personeel. Wij zaten boven en daar was het wel erg warm en zaten een beetje op elkaar, maar het eten en de bediening maakte alles goed. De wijnen waren erg lekker, dus al bij een top avond gehad!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gerechten erg smakelijk en juiste hoeveelheid. Lekker gegeten, carpacio, salt im bocca en orangina, maar vergeet niet ook de huisgemaakte limonicello te nemen.Tenslotte vriendelijke bediening.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Hele fijne avond gehad. Eten was heerlijk! Kom zeker terug. Waren ook flexibel met het dessert en dat was heel fijn. Konden dus ook een drankje bestellen en dat kon dan ook in de actie worden meegenomen.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het etten was veel te zout de smaak van het gerecht was niet meer te herkennen door het zout dat is jammer van het werk en het produkt en voor de gast
Judy V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een schot in de roos. Een dagje perfect museum in Den Bosch met nog een laatste AH Restaurantzegelkaart op zak, onderweg online Padrino's geboekt. Even gechat met de online IENS expert omdat we geen print Vd reservering konden maken. Prima geholpen. Dit restaurant was de perfecte afsluiting van een heerlijke dag Den Bosch. De Saltimbocca Romana weer eens lekker gegeten met versie salie en de spaghetti al oglio met knoflook en rode pepertjes nog niet elders zo lekker gehad. Geen gezeur over prijzen, gewoon à la carte 3 gangen verplicht en bij iedere gang wordt t duurste gerecht 1x betaald. En zo kan je t zo goedkoop of duur maken als je maar wilt. Bravo!
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Onder de rook van de Sint Jan ligt dit restaurantje. Gezellige sfeer, goede bediening, erg lekker gegeten. Kortom een aanrader!
CoraenErwin .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk eten, goede bediening! Hier komen we vast nog eens terug. Alleen het kinderijsje 'viel tegen'. Het zag er saai uit, alleen vanille-ijs zonder kleurtjes of versiersels en heel weinig slagroom, maar het smaakte wel heerlijk. De andere desserts waren prachtig opgemaakt, nogal een contrast. Maar dat is dan ook het enige negatieve puntje dat we hebben over dit restaurant.
Dita H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Door ziekte van personeel in de keuken en de bediening duurde het wat langer maar het eten was heerlijk en de bediening top
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
wij waren hier met de AH actie (2de 3 gangenmenu gratis). een leuk restaurant midden in het centrum van den Bosch vlak bij de St Jan.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. De serveerster die ons hielp was heel erg aardig. Later hoorden we dat het haar eerste dag was, maar daar hebben we niets van gemerkt. En dat bedoel ik als compliment! Het eten was van goede kwaliteit en smaakte heerlijk. Wat ons betreft gaan we hier nog vaker naar toe!
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ge-eten met de Ah-actie. Dat maakt voor Padrino's geen verschil want je kiest gewoon uit de kaart. Het eten was voortreffelijk: met name de Saltimbocca, maar ook de spagetti carbonara. Goed tempo van bedienen. Zeer attente jongen die ons bediende. Rustige omgeving. Kortom een echte aanrader.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Goed en lekker gegeten, kwaliteit van het eten is prima, De bediening was ook vriendelijk, kortom gewoon gaan eten daar.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Aangenaam restaurant met leuke kaart en lekker eten. Lekkere huiswijn ook. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Binnen gezellig Italiaans met onverwacht veel ruimte. Met AH-actie gewoon kiezen van de kaart.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Padrino's in Den Bosch! Zoals altijd zijn de gerecht goed van smaak en keurig in verhouding met de prijs. Op het terras zitten in de avondzon is goed te doen, en de rode huiswijn is ook zeker een aanrader!