Padrino's

Kerkstraat 38 5211 KG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Padrino's

Met trots op de kaart

Een aardse indruk geeft Padrino's door het hout, de hangplanten en zachtgele lampjes aan de muur. Eten is samen genieten- ze hebben hun lijfspreuk op de muur geschreven. Het beste uit de Italiaanse keuken is trots op de kaart beland. Gelegen onder de rook van de St. Jan van Den Bosch is de bourgondische invloed tot ver in de keuken doorgedrongen!

Meer informatie over restaurant Padrino's

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Lunch Zaterdag & Zondag 12:00 - 16:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Padrino's

Joep D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten alleen geen korting gekregen terwijl dit wel op onze reservering stond
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hadden een tafeltje achterin. Dat is wel aan te bevelen aangezien het druk is (m.i. Een goed teken) en het restaurant langgerekt is en zoals het tussenstuk meer een doorvoerpad leek, waar je minder rustig kon zitten. Het eten was geweldig! Heerlijk brood vooraf, tagliatella fungi en een pizza als hoofd en heerlijke tiramisu als dessert. De bediening was top en we hebben nooit zonder drinken gezeten en toch hebben we niet het gevoel gehad dat we steeds in ons gesprek werden gestoord. De akoestiek was bijzonder door het gewelfde plafond. Op sommige plekken werden gesprekken van de andere tafel verterkt, en op de plek tegenover mij juist gedempt. Maar dat heeft onze pret niet mogen drukken. We hadden een super ervaring!
Simone N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten, hele vriendelijke bediening. Prijzen netjes. Verrassingsmenu is bij voor en hoofdgerecht een combi van enkele gerechtjes.
J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goede prijs/kwaliteit verhouding, goed eten, mooie eigentijdse inrichting, vriendelijke medewerkers.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gewoon even genieten van heerlijk eten en bijzonder vriendelijke bediening
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
lekker eten met een hele leuke en attente bediening!
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijke pizza’s! Jonge maar heel vriendelijke bediening en erg betaalbaar. Top tent
CteDB G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Leuke ontvangst door personeel. Het restaurant is heel smal, keuken is achterin, bar voorin, waardoor veel op en neer geloop van personeel. Hierdoor zit je niet echt rustig. Helaas was er géén vis meer (en het was nog best vroeg), was blijkbaar fout van leverancier. Hierdoor als niet-vleeseter weinig keus. Wij hadden via Iens geboekt met 30% korting, dit stond echter in eerste instantie niet op de rekening. We moesten hier zelf om vragen!
Annuska V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Lekker gegeten voor een leuke prijs
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ze hebben een mooie kaart, het eten was echt goed. De bediening was vlot, aardig en er was echt aandacht voor de klant.
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was erg lekker. Qua uitstraling was het nogal standaard en saai door de betonnen vloer. De service was okee maar mocht iets beter. Meer interese.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst, uitgebreide kaart; niet alleen pizza/pasta maar ook andere lekkere Italiaanse gerechten. We gaven even te willen wachten met het hoofdgerecht, hier werd goed op ingespeeld. Het eten was gewoon lekker.
marcel V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten en bediening zeer vriendelijk
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Lekker gegeten met een super vriendelijke bediening! Leuke jongens en heel attent.
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Er waren van de 8 personen 6 personen die een verrassingsmenu kozen. Een persoon had een lactose intolerantie en dat ging goed. Alleen het nagerecht leek wel alsof er wel lactose in zat, het leek van room gemaakt te zijn. Verder was er een zwangere en die kreeg in eerste instantie gerookte zalm ,wat een misser was. Daarna kreeg ze alleen maar een snel in elkaar gegooide bak met sla en saus, Dat was wel jammer. Verder was het eten wel lekker en goed. Wat ik wel miste was een salade en of frites bij de hoofdmaaltijd.
Schelte V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Prima eten! De pizza carpaccio was zeker de moeite waard, ietsje droog in de randjes... maar met de prima huiswijn was dit geen probleem. De tartufo was heerlijk.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs, pizzas zijn erg lekker. Hele fijne meedenkende bediening, konden tempo zelf aangeven. Aanrader!
Charlotte F.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Vriendelijk personeel. Gastvrij, je voelt je gezien. Lekker eten! Leuke kaart. Leuke inrichting.
Vincent T.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018