Padrino's

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Padrino's

Met trots op de kaart

Een aardse indruk geeft Padrino's door het hout, de hangplanten en zachtgele lampjes aan de muur. Eten is samen genieten- ze hebben hun lijfspreuk op de muur geschreven. Het beste uit de Italiaanse keuken is trots op de kaart beland. Gelegen onder de rook van de St. Jan van Den Bosch is de bourgondische invloed tot ver in de keuken doorgedrongen!

Meer informatie over restaurant Padrino's

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Lunch Zaterdag & Zondag 12:00 - 16:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Padrino's

Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Jong personeel met gevoel voor gastvrijheid. Leuk interieur wat aansluit op de kaart: gestyleerd Italiaans. Alle klassiekers zijn aanwezig, pane (brood) antipasti, carpaccio, pasta's (puttanesca, bolognese, frutti di mare), ossobuco, pizza's, panna cotta en tiramisu. Waren echter "snelsnel" uit eten dus hebben alleen wat brood, een hoofdgerecht en koffie besteld. Had graag de pasta met venusschelpen besteld om de keuken te testen maar het werd een vleesgerecht.
Marly V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijke pizza’s! Zeker de moeite waard wanneer je in den Bosch bent.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ondanks dat het 11-11 was een gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten in een ontspannen ambiance.
Lucas A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Voorgerecht was prima. De ossenhaas vond ik toch echt niet mals genoeg en onvoldoende doorbakken voor medium. Ik had er meer van verwacht op basis van de recensies!
ymkes .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Altijd heerlijk eten bij Padrino's. Sfeervol restaurant en je hoeft nooit lang wachten op het eten. Met de AH bon mag je hier van het hele menu kiezen, wat ook erg prettig is.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zoals altijd was heet eten goed, alleen als je pasta met b.v. inktvis erin besteld, dan is het toch wel leuk als die er daadwerkelijk inzit. Week later weer geweest, uitleg dat de zeevruchten uit een zak komen en dat het dan wel eens kan dat er toevallig geen inktvis bij zit. Deed overig niks af aan het heerlijke gerecht.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten, niet lang hoeven wachten op onze gerechten. Werd netjes uitgelegd hoe het werkte met de AH actie. Wat mij betreft een aanrader!
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima service! Lekker eten. Super aardige bediening. Sfeervol restaurant. Was met AH actie en je kon gewoon kiezen uit het menu. Gelukkig geen verrassingsmenu zoals bij andere restaurants.
Marjan E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker en gezellig gegeten!
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Kwaliteit van het eten zeer goed! Vriendelijke en vlotte bediening. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar! Gezellige inrichting!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
gebruik gemaakt van AH aktie, benieuwd naar dit restaurant, gereserveerd om 19.00 uur maar kon ter plaatse omgezet worden naar 18.00 uur, uitstekende gerechten, snelle en vriendelijke bediening, passend bij de sfeer van dit restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
marcel V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Zeer vriendelijk personeel, voelen de gast goed aan en doen echt hun best om het naar de zin te maken. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Erg vriendelijk Lieten ons wijn proeven voor bij hoofdgerecht.
Echt een aanrader".........................................
M P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Correcte aardige bediening! Kwaliteit van het eten was prima maar de prijs lag best wel boven het gemiddelde!
Het was druk, waarschijnlijk is dat de reden dat we lang op ons hoofdgerecht moesten wachten. ( 50 min)
Dymphna V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wat een gezellig restaurant. Heerlijk gegeten met goede bediening volle avond voor een dinsdag maar bediening ging daar top mee om. Zeker een aanrader
tamara.pots .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
In tegenstelling tot vorige keer werden we nu vlot geholpen en konden we meteen aan tafel. Maar er was nog steeds erg weinig personeel, waardoor het nog redelijk lang duurde voordat we eindelijk door konden geven wat we wilden eten. Eten was lekker (carpaccio en pizza Italia).
danielle-1988 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Met een vriendin wezen eten via de ah- restaurant actie, snelle service, vriendelijk personeel.
Lekker gegeten, keuze uit veel gerechten.
Zal er zeker nog eens teruggaan.
Ine G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Leuk personeel. Gewoon goed! Er hing een hele goede sfeer! Een aanrader. Zullen dit zeker aan onze vrienden en kennissen doorgeven.