Padrino's

Kerkstraat 38 5211 KG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Padrino's

Met trots op de kaart

Een aardse indruk geeft Padrino's door het hout, de hangplanten en zachtgele lampjes aan de muur. Eten is samen genieten- ze hebben hun lijfspreuk op de muur geschreven. Het beste uit de Italiaanse keuken is trots op de kaart beland. Gelegen onder de rook van de St. Jan van Den Bosch is de bourgondische invloed tot ver in de keuken doorgedrongen!

Meer informatie over restaurant Padrino's

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Lunch Zaterdag & Zondag 12:00 - 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het was wel erg rumoerig maar Ok, het was zaterdag en je zit erg dicht op elkaar. Het was ook erg druk en smal en daardoor leek het soms meer ren je rot voor het, overigens heel aardige, personeel!
Wat wel opviel was dat er totaal geen aandacht meer was voor de vertrekkende klanten.
Lekker wijntje en goede krokkante pizza!
C H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gezellig ingerichte pijpenla (waardoor het gangpad wel wat nauw werd). Goede pizza's en prima desserts, met name de met ijs gevulde sinaasappel viel erg in de smaak.
merlijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
ik heb hier gegeten met mijn vriendin en we waren allebei hartstikke tevreden. we hebben allebij super lekker gegeten en we vonden dat er een fijne sfeer hing. personeel was ook heel vriendelijk
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima restaurant , gezellige sfeer , leuke menukaart met normale prijzen en goede service. Complimenten voor de kok!
Familie Meijs
dave__dekker .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke, diverse kaart met veel gerechten die net even anders zijn dan bij de meeste Italiaanse restaurants die ik ken. Goede sfeer en voor wat je betaalt uitstekend eten!
Marlien A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij als gezin waren er voor het eerst en wisten niet wat wij konden verwachten. Werden vriendelijk ontvangen Door een jongedame met goede manieren. Uitstekende service en het personeel was erg vriendelijk. Ze kwamen steeds als netjes afruimen zonder irritant te zijn. . Onze kinderen waren blij met hun gerechten extra versierd voor hun.
HHendriks .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actiebon. Alleen zou voor mij het personeel wat vrolijker mogen zijn.
Er liep 1 meisje waar geen lach vanaf kon. Jammer!
indimartinez .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Padrinos is een leuke en moderne Italiaan, eten is goed en de bediening was erg vriendelijk!
Plus punten vonden wij het personeel dat ondanks de drukte erg vriendelijk bleef en ons alle tijd gaven om te beslissen!
Wij hebben met de AH bonnen gegeten en mochten a la cart bestellen!
Min puntje was de grote van de tafels beetje te klein maar zeker een aanrader
sanneke87 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. Aandachtspunt is het drinken. Er is geen enkele keer aan ons gevraagd of we nog wat te drinken wilden. Hier moesten we zelf naar vragen.
Ceesenirene .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Padrino' s is een klein sfeervol restaurant. Vaak is het er redelijk druk waardoor het wat vol wordt maar voor ons zeker niet storend. De bediening is vriendelijk. Het eten is zonder meer goed!
gerriegerrits1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goed, gezellig en lekker.
Vriendelijke bediening en bereid om iets uit te leggen.
Gratis kraanwater is ook een pre..
Ze maken zelf limoncelli. Grappig.
mvdongen1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Verrassend goed, gezellig 3- gangen menu. Ik kende de gelegenheid niet maar raad van harte aan.
Goede aandacht en meedenken/advies.
Mamolfes .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de restaurant aktie van AH. We konden kiezen uit de geheel kaart. Zeker een groot pluspunt in vergelijking met andere restaurants die mee hebben gedaan aan de aktie. We hadden nog niet eerder van padrino's gehoord maar waren aangenaam verrast. We hebben heerlijk gegeten. Ik beveel het ieder aan. We komen zeker terug.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! We hadden een bon van de AH - restaurantactie en mochten uit de hele kaart kiezen! Alleen het duurste voor-, hoofd- en nagerecht werden op de rekening gezet, een prima service!
Evi A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker gegeten, bijzondere Italiaans gerechten
Goede service, vriendelijk personeel
We hadden gevraagd om tafeltje aan het raam. Deze plek ook toegewezen gekregen
rita V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was eten was heerlijk vriendelijk personeel en zeker met 2e menu gratis !!! Thanks appie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de tweede keer bij Padrino's wezen eten. De vorige keer was ik al zeer tevreden en dat is ook deze keer het geval. De sfeer in het gehele restaurant geeft een gezellig huiskamergevoel, het bedienend personeel houdt goed in de gaten dat je niks tekort komt en ook het eten is heerlijk. Ik zal zeker nog een keertje langskomen!!

ericschaaphok .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vooraf hadden we een salade en een vleesschotel. De salade was wat ´grof´(dikke plakken tomaat met mozzarella ertussen), de schotel was prima. Hoofdgerecht vlees en pizza prima. De twee varianten spaghetti waren echter veels te heet, te veel rode peper. Jammer, want de pasta was op zich goed, maar de hitte benam je alle smaak.
Shayna P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Erg lekker gegeten met de AH restaurantactie. Wij konden gewoon van de hele kaart gerechten kiezen. Eten van goede kwaliteit, maar bij de pasta bolognese had wel wat meer smaak mogen zitten. Deze was (naar mijn mening) redelijk flauw.