Padrino's

Kerkstraat 38 5211 KG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Padrino's

Met trots op de kaart

Een aardse indruk geeft Padrino's door het hout, de hangplanten en zachtgele lampjes aan de muur. Eten is samen genieten- ze hebben hun lijfspreuk op de muur geschreven. Het beste uit de Italiaanse keuken is trots op de kaart beland. Gelegen onder de rook van de St. Jan van Den Bosch is de bourgondische invloed tot ver in de keuken doorgedrongen!

Meer informatie over restaurant Padrino's

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Lunch Zaterdag & Zondag 12:00 - 16:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Padrino's

Linde V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De bediening was slecht: onaardig, te vroeg op halen van borden, niet luisteren naar wensen, niet opdienen comform omschrijving op de kaart
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Erg lekker, alleen jammer dat ze geld rekenen voor kraanwater.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vriendelijke ontvangen, prettige bediening. Eerst even binnen gezeten maar zodra de mogelijkheid er was fijn buiten op het terras gezeten. Lekkere gerechten, zowel voor als hoofdgerecht. Kortom, voor ons zeker voor herhaling vatbaar. En dat alles ook voor een redelijke prijs.
Steffie B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
1 persoon was erg ziek geworden na het eten..
We moesten toch ook haar eten betalen. Dat vind ik geen service!
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
We hebben lekker gegeten, volop genoeg, verrassende gerechten. Het verrassingsmenu was origineel en gevarieerd. De bediening is vriendelijk en attent. Een aanrader.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het verrassingsmenu was erg lekker en vruim voldoende! De karaf water met citroenen was gratis. Wij hebben er met 4 mensen met veel plezier gegeten.
Kay H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Op een warme zaterdagavond genoten van een drie-gangendiner bij Padrinos in 's-Hertogenbosch in de Kerkstraat. Het is eten was heerlijk en de service was snel en vriendelijk. Ik zou iedereen aanbevelen hier eens een hapje te eten.
Jasmijn O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Onze hele groep vond de jongeman die ons serveerden niet netjes en wat bijdehand. Waardoor onze beoordeling over de service daalde. Eten was prima.
brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
wij hadden met 4en het verrassingsmenu. Was erg goed, ook de hoeveelheid. Bediening was goed en vriendelijk. Leuke locatie. Wij hadden een goede plek boven. de tafeltjes van 2 leken mij wat onrustig omdat het smal is en de bediening steeds vlak langs moet lopen.
Margot J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Lekker gegeten in een gezellige ambiancen met vriendelijk personeel
Joep D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten alleen geen korting gekregen terwijl dit wel op onze reservering stond
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hadden een tafeltje achterin. Dat is wel aan te bevelen aangezien het druk is (m.i. Een goed teken) en het restaurant langgerekt is en zoals het tussenstuk meer een doorvoerpad leek, waar je minder rustig kon zitten. Het eten was geweldig! Heerlijk brood vooraf, tagliatella fungi en een pizza als hoofd en heerlijke tiramisu als dessert. De bediening was top en we hebben nooit zonder drinken gezeten en toch hebben we niet het gevoel gehad dat we steeds in ons gesprek werden gestoord. De akoestiek was bijzonder door het gewelfde plafond. Op sommige plekken werden gesprekken van de andere tafel verterkt, en op de plek tegenover mij juist gedempt. Maar dat heeft onze pret niet mogen drukken. We hadden een super ervaring!
Simone N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten, hele vriendelijke bediening. Prijzen netjes. Verrassingsmenu is bij voor en hoofdgerecht een combi van enkele gerechtjes.
J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goede prijs/kwaliteit verhouding, goed eten, mooie eigentijdse inrichting, vriendelijke medewerkers.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gewoon even genieten van heerlijk eten en bijzonder vriendelijke bediening
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
lekker eten met een hele leuke en attente bediening!
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijke pizza’s! Jonge maar heel vriendelijke bediening en erg betaalbaar. Top tent
CteDB G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Leuke ontvangst door personeel. Het restaurant is heel smal, keuken is achterin, bar voorin, waardoor veel op en neer geloop van personeel. Hierdoor zit je niet echt rustig. Helaas was er géén vis meer (en het was nog best vroeg), was blijkbaar fout van leverancier. Hierdoor als niet-vleeseter weinig keus. Wij hadden via Iens geboekt met 30% korting, dit stond echter in eerste instantie niet op de rekening. We moesten hier zelf om vragen!
Annuska V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Lekker gegeten voor een leuke prijs
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ze hebben een mooie kaart, het eten was echt goed. De bediening was vlot, aardig en er was echt aandacht voor de klant.