Padisah Restaurant

7,1

Jouw recensie over het restaurant Padisah Restaurant

L V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Met een Groupon een 4 gangen menu genomen maar niet echt genoten . Het meisje dat er serveerde had dit duidelijk nog nooit gedaan ,zij wist niet wat er op de kaart stond en had werkelijk geen idee waar zij mee bezig was.
Omdat wij dit zielig vonden hebben wij getwijfeld of we een recensie zouden schrijven maar besloten dit toch te doen om andere mensen voor deze teleurstelling te behoeden. Als voorgerecht bestelden wij de koude voorgerechten en kregen koude smeersels als tzatziki , een smeersel met bietjes ,een bakje rode zoetzure chilisaus zoals je bij de chinees krijgt en een humus {best smakelijk}en gek genoeg ook warme voorgerechten erbij een soort deegrolletjes met kaas en miniloempias .Er bij zat oud taai droog stokbrood {geen turks brood wat je zou verwachten }. Als tussengerecht bestelden wij turkse pizza en een deegrolletje gevuld met kaas . Nou dan verwacht je van ieder 1 gerechtje maar alles kwam twee keer dus twee grote stukken droge kale pizza zonder garnering of iets op een kaal bord gemikt en twee van die droge rolletjes dus veel teveel als tussengerechtje en ook gewoon niet lekker . Ik zelf krijg eerst mijn tussengerecht en mijn man heeft nog niets ,pas als ik klaar ben volgt de rest .Mijn man zijn tussengerecht word tegelijk geserveerd met het hoofdgerecht . Wij namen als hoofdgerecht de mixed grill . Terwijl wij zitten te wachten zie ik de serveerster naar de supermarkt aan de overkant van de straat lopen om een bak gemengde sla te halen die wij later droog zonder enige opmaak bij onze mixed grill krijgen geserveerd . Op het bord ligt een gehaktstaaf {gortdroog} , een paar kipvleugeltjes { zonder enige smaak } en 1 ministukje{circa 2cm} lamsvlees aan een botje onder het vlees ligt rijst eveneens geheel puur zonder smaak ,zonder kruiden of andere toevoegingen en wederom droog . Er komt geen sausje of iets bij en er zit totaal geen smaak aan . Op het bord is ook geen opmaak ,eerst is de rijst er op gedaan daarbovenop ligt over het gehele bord verspreid het vlees en daar tussen ligt de sla uit een bakje bij de buurtsuper . Als we aangeven klaar te zijn met het hoofgerecht word opeens de gehele tafel afgeruimd de servet weg gehaald ,placemat weg gehaald en de tafel terwijl we er nog aan zitten al schoon gemaakt met glassex en een vuile stinkende vaatdoek . Wij voelen ons zo ongemakkelijk maar aan een toetje kun je weinig verpesten dus dat willen we nog wel . Na een lang en ongemakkelijk wachten komt toch de kaart alsnog , mijn man besteld gemengde bolletjes ijs en ook hierbij schiet de serveerster in de stress want zij moet in de keuken navragen of dat wel kan {staat gewoon op de kaart maar we zijn al gewend want bij iedere bestelling zelfs van het drinken moest eerst navraag gedaan worden} iedere keer komt ze niet meer terug om te zeggen of we het wel of niet krijgen dus steeds weer zitten we in het ongewisse en met zo,n gek raar gevoel wat natuurlijk niet echt sfeerverhogend is. Nu uiteindelijk krijgen we de desserts en jawel mijn man krijgt bolletjes ijs zoals besteld en ik een stukje baklava en 1 bolletje ijs wat wel acceptabel was maar moeilijk eten omdat ik de baklava met een lepel moest eten . Bij het wegrijden kijken we de bon nog eens na en daar stonden ook nog eens twee drankjes teveel op .We zijn niet terug gegaan en hadden geen zin in nog meer stress .
Erol K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was erg lekker. Met name de voorgerechten waren heel smakelijk. Jammer dat ze geen wijn schenken, dan zouden we vaker komen. Verder is de straat niet bijzonder maar de gelegenheid zelf is wel heel gezellig ingericht. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.
Angelita G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij zaten hier met groupon 4 gangen a la carte voor 2p 29.95. (We zaten met 9 p.)
De zaak zat niet vol, maar na 45min moesten we toch naar onze drankjes vragen.
Bediening was slecht en de dame was vaak niet eens vriendelijk. Er werd aangegeven dat alles mis ging op die dag en ze onderbezet waren, maar na 2.5u pas je hoofdgerecht krygen is wel belachelijk.
Alles duurde lang
Appelsap was op, ice tea ook kregen we n fristi die was over datum.
Het eten was niet geweldig evenals de servering.
Alles zou goedgemaakt worden met het toetje welke we moesten meenemen omdat we nog een avondplanning hadden staan waar we anders te laat voor zouden zyn.
Bij thuiskomst vol verwachting het toetje geopend voor 9 personen. Dit bestond uit 2 choco taartjes, 5 baklava's, wat appel en sinaasappel partjes en n paar taartjes van Engelenhaar en mozzarella. Alsof de restjes van de avond op n schaal waren gepleurd. Deze vertoning was ronduit schandalig en we komen hier nooit meer!
M V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik ben zaterdag 20 augustus met 5 personen bij Padisah wezen eten. Dit betreft een Turksrestaurant. We hadden trek in Turkseten en en wilde ook de Turksfeer eens meemaken. Nou we werden niet teleurgesteld. Het eten was fantastisch en de bediening uitmuntend. We hadden via Groupon geboekt en meestal betekend dat een aangepast menu enz. Bij Padisah echter niet we konden vrijuit kiezen van de kaart waar heerlijke gerechten op stonden. Elk gerecht werd op verzoek uitgebreid uitgelegd. En ook werd er op verzoek advies gegeven over wat het beste bij elkaar paste. Al met al een hele leuke avond gehad met heerlijk eten. Oja het personeel was vriendelijk, behulpzaam en heel spontaan. Ik weet zeker dat als je een Turksdiner in een gezellige sfeer wil nuttigen je hier op de juiste plaats bent.

Theo.