Paddy's Tapasbar

Meer informatie over restaurant Paddy's Tapasbar

• Af te huren , Terras
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten op het terras onder de terrasheater. We komen vaak bij een tapasbar en hebben hier heerlijk gegeten! Het personeel is gezellig, aardige en vriendelijk. De prijs is in verhouding goed. Je krijgt voldoende voor wat je betaalt. Als we weer eens in Enschede komen, gaan we zeker weer naar Paddy's! Echt een aanrader!
Lipisu .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gisteren hier gegeten.gekozen voor verrassingsmenu.1 met vis 1 zonder.
Steeds erg lang moeten wachten op 2 schaaltjes per ronde.geen vis gezien en matige variatie.bij een schaaltje met een paar gehaktballetjes werd gezegd dat dit ons laatste gerecht was.
Voor 24.50 een matig verrassingsmenu.
We komen geregeld bij Annie. S in Oldenzaal en verrassingsmenu kost daar 26.50 maar dan heb je ook de tafel vol met gerechtjes met veel afwisseling.
Wij zullen niet weer voor Paddy.s kiezen
Mickyx .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Hier gegeten met een vrijgezellenfeestje. Verrassingsmenu voor 19,95 p.p. Na heel lang te moeten wachten (was iets mis gegaan met de bestelling) waren de tapas erg teleurstellend. Geen groenten, alleen maar vlees met klodders saus. Smaakte bijna allemaal hetzelfde. Daarnaast moet je met een prikkertje je avondeten uit de tapassxhaaltjes halen wat ook nergens op sloeg. Dessert keuze van €5 p.p smaakte goed maar veel te duur voor de porties.
Een gezellige avond gehad maar voor het eten moet je hier zeker niet komen!
Marjetoldeloohuis .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
We hebben geluncht bij Paddy's. Lang moeten wachten voordat iemand de bestelling kwam opnemen Ook de bestelling duurde lang.. Vervolgens werd de soep zeer slordig geserveerd. Een flinke hoeveelheid soep lag op het onderzet bordje. Het stokbrood was helemaal klef geworden. In plaats van een schoon bordje werd de soep opgedweild met een lapje. Geen aanrader.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Heel matig. De prijzen van de tapas liggen schandalig hoog (8,50 euro voor wat vettige stukjes kip in een vettige zoutige saus bijvoorbeeld). Je kunt gewoon merken dat er totaal geen ziel en beleving in dit eten zit. Abosoluut geen aanrader dus!
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Een aantal jaren geleden kwam ik hier maandelijks. Lekker casual eten en je kan de tapas naar trek bestellen. Het terras is met zomers weer druk en je hebt een leuk uitzicht op de oude markt, vooral als er evenementen worden gehouden. Onlangs geweest om
tapas te eten. Maar het is niet meer zoals het geweest is. Ik krijg het idee dat het met minder finesse wordt klaar gemaakt.
ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Laat aangekomen in Enschede. Alles dicht of keuken dicht. Bij Paddy's was de keuken nog open. Het was een donderdagavond, 21.45 uur. Heerlijk tapas gegeten met een glaasje wijn. Smaakte prima. Het was ondanks het feit dat het rustig was, gezellig.
Sfeer is goed. Muziek goed. Niet te licht , niet te donker. Prima prijs. Niet te duur.
linda101 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Het is niet meer wat het geweest is. De bediening is erg slecht en staan zelfs te roken op het terras. Het eten word duurder en de porties kleiner. nee, hier gaan wij alleen voor de service al niet meer naartoe!