Paddy's Food & Drinks

Omdraai 1 7001 BL Doetinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paddy's Food & Drinks

JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. De gerechten werden mooi opgediend en het zag er allemaal erg verzorgd uit. De gamba's prima gebakken en de pulled pork mooi zacht in een heerlijke saus. Hoofdgerechten, entrecote en tournedos waren goed gebakken, medium. De frietjes waren zelf gesneden en perfect gebakken. De groente die erbij werden geserveerd vond ik wel aan de matige kant.
Een worteltje, paar haricots verts met spek erom heen, kommetje rabarber en een gepofte tomaat. Het nagerecht was weer heerlijk. De twee gerechten die wij hadden besteld, Apfelstrudel en chocolade, zeker een aanrader!
Jannie K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Bijna elke zondag maken we met een clubje gebruik van de dagschotel a 13 euro.
Meer dan voldoende op je bord. Grotere honger? In een rap tempo worden de schaaltjes bijgevuld.
Tip: voor een dagschotelkaart van €130,00 eet je 11 X dat is nog geen €12 per keer.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Heel lekker gegeten in leuke sfeer. Gerechten zijn ook origineel. Als hoofdgerecht had ik een wokgerecht met kip en mijn man met biefreepjes. Deze werden geserveerd in een schaaltje, waardoor we makkelijk konden delen. Beide waren heel lekker. Over mijn toetje, de warme appeltaart was ik ook tevreden.
Jannie K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
We eten bijna wekelijks bij Paddy's. Voor de prijs vanaf 13 Euro is het heel goed. Meestal hebben we een abonnement van 130 euro waar men 11x de dagschotel kunt nuttigen. Bij abb. Dus 1dagschotel gratis. Altijd keuze uit 3 schotels. De bediening is heel hartelijk te noemen!
Ook na het eten is het altijd gezellig met een afzakkertje !!!!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Gereserveerd voor de ' wildavond' in Paddy's pub. Prima ambiance in een echte Ierse/Schotse sfeer. Fraaie inrichting en direct bij binnenkomst een zeer byzonder aperatief . Een heerlijk amuse werd vlot geserveerd met een fraaie Duitse witte wijn( zeer originele keuze). Daarna mooi voorgerecht van diverse hertenhamsoorten. Heerlijke soep als tussengerecht en daarna een prima hoofdgerecht. Herten rack en -biefstuk warm en rosé geserveerd en heerlijke saus en garnituur. Het dessert is antastisch, sinaasappelijs met chocolade en noten. Daarbij werd een 2003 Rivesaltes Ambré geserveerd ( nog nooit geproefd). Een ultieme combinatie!!!
Een zeer geslaagde avond die voor herhaling vatbaar is.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Eigenlijk ben ik geneigd een hoger cijfer te geven, maar dat is dan vergeleken met ervaringen in andere pub's. En dit is toch een restaurant-site. Vriendelijk personeel, leuke inrichting en muziek en pub-food zoalsje dat in Engeland krijgt (bovengemiddeld dusvoor nederlandse begrippen). Ik had een weekmenu voor 13 euro. Er was keuze uit drie menu's. Een aanrader voor als je niet te veel wilt uitgeven en van eten in de pub houdt (zoals ik).
Ilse J.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
We komen hier sowieso 1x per maand en dat is niet voor niks. De gezelligheid die deze pub met zich meebrengt vind ik erg belangrijk. Het eten is top! Er zit natuurlijk wel eens iets bij wat ik niet lekker vond maar dat is smaak gerelateerd. Het drie gangen keuze menu wat ze momenteel hebben is echt geweldig!
Esmeevalk .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Heerlijk eten bij paddy's! Erg gezellige sfeer. Ook leuk om gewoon wat gezellig te drinken met vriendinnen. Gezellig personeel en een uitgebreide menukaart! Zeker een aanrader!
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Op zoektocht naar een prima restaurant met een redelijk geprijsde kaart kwamen we bij paddy's terecht. De kaart biedt een gevarieerde selectie en de week en dagschotels zijn prima geprijsd. De sfeer is zoals een kroeg is, je moet er voor in de stemming zijn. Het eten was goed, geen hoogvlieger. Goede stukjes kip, een ietwat klein portie saté en een rack spareribs. Daarbij bloemkool, friet en gebakken aardappeltjes. De salade bestond uit fruit. Dat was vreemd. Een meer hartige salade was beter geweest. Prijs is alleszins redelijk. Kortom prima..
Yourstruly .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Prima eetgelegenheid met veel sfeer. Hebben hier voor de derde keer met het gezin gegeten en wederom beviel dit goed.
De visschotel mediterane was zelfs uitstekend te noemen en de varkenshaasspies ook erg mals. Had graag wat meer saus gewild, maar goed. Minder was de lange tijd tussen de gangen, in totaal hebben we 2,5 uur gegeten met een broodplankje als voorgerecht en daarna een hoofdgerecht en koffie na.
Maar Paddy's is zeker een aanrader qua prijs/kwaliteit en de Kilkenny was ook lekker!