Over het restaurant Paddle's

Variatie alom

Kies voor een avond in Waddinxveen waar het menu is gemaakt om het eten te delen met je tafelgenoten! De kaart beschikt over tien culinaire suggesties waar je uit kan kiezen, maar in overleg kan je ook uiteraard jouw voorkeur aangeven. Bij Paddle’s draait het om traditie, delen en genieten!

Meer informatie over restaurant Paddle's

9,3
9,3
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Echt waar, dit is TOP! In tijden niet zo lekker gegeten met zeer vriendelijk personeel/eigenaars. Vlotte en enthousiaste bediening, niet opdringerig en in gezellige setting.

Sam-sam menu (6 gerechten voor 26,50 p.p.) erg aan te raden, vooraf worden de (dieet)wensen besproken zodat je weet dat je geen dingen op je bord krijgt die je niet lust . Ruime porties en heerlijke combinaties.

Komen zeker eens terug en bevelen het iedereen aan!
De tafel van Eric S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Met 6 personen gegeten bij Paddles, was al weer even gelden dat we hier eerder waren. Bleek een goede keuze, vriendelijke en attente bediening, ontspannen sfeer, goed eten. Door shared dining heb je drie verschillende voorgerechten en hoofdgerechten. Onder meer mooi gerecht met paling, dat goed combineerde met de Vionier. Bij het hoofdgerecht is me vooral de eend met hoisin saus bijgebleven. Mooie Valpolicella Rispasso erbij.
frank S.
Ik kom hier al langer over de vloer en altijd met plezier!
Het eten is uitdagend en goed, altijd leuke en originele combinaties.
De sfeer is warm en prettig, en de gastvrouwen laten je als gast altijd welkom en gewaardeerd voelen onder een uitstekend service!

Echt een restaurant waar je een mooie avond uit kan beleven!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Vanavond voor de 1ste x bij dit restaurant gegeten.
Het 3- proeverij menu was voortreffelijk. Super leuk team.
We komen zeker terug.
Dank je wel gastvrouw
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Weer héél lekker gegeten, er goed rekening gehouden met je wensen. De ontvangst is hartelijk zowel van de eigenaresse en de dames van de bediening ze doen erg hun best. En de rekening met vooraf een drankje en een fles wijn bij het eten was 66 euro. Wij vonden dit heel goedkoop.
Showit A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten! top gastvrouw! Heerlijke avond gehad. Het was met ah menu actie maar ik kom zeker vaker terug!!
Marc-007 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Via IENS bij Paddle's in Waddinxveen gegeten. Shared dining is een mooie filosofie, waardoor je meerdere smaken en gerechten kan proeven. Prima sfeer, uitstekende gastvrouwen en perfect dineren. Heerlijke ambiance en voor herhaling vatbaar.
jessicabrogt .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Super lekker gegeten, voor herhaling vatbaar. Leuke kleine gerechtjes, die je samen deelt, toetje was om je vingers bij af te likken.
Monique0404 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Alles klopte! De smaak van alle gerechten, de service, de gastvrijheid en de bijpassende wijnen echt allemaal top! Komen hier zeker terug met of zonder bon????
Daisy V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten, smaken van de gerechten passen altijd erg goed bij elkaar! Hier wordt goed over nagedacht. Wij komen zeker vaker langs.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Voor de 3e keer bij Paddle's gegeten, maar ook deze keer was het weer erg geslaagd. Zoals altijd gekozen om ons door te chef te laten verrassen en dat blijft toch het leukste: gerechten eten die je normaal waarschijnlijk niet zou kiezen.
Gerechten van deze keer waren o.a. Japanse zalmfilet, gamba's en mossels, angus steak, beef slices en een heerlijk dessert. Zeker een aanrader als je gezellig, lekker en culinair wilt eten.
FemkeLopes .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk eten, met zorg bereid en geserveerd. En dit alles vind plaats is een mooi en gezellig restaurant. Echt genieten!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuk om zo verrast te worden met verschillende gerechten. Dat smaakte goed! Gezellige locatie en vooral ook, vriendelijke bediening die attent is en ook weer niet te veel aan tafel komt.
2Pkerkuil .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten. We konden weer kiezen uit de nieuwe kaart en dat maakt het zo leuk.
Steeds wisselende gerechtjes zodat het eigenlijk nooit gaat vervelen.
Paddle's blijft ons favoriete restaurant!
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Met AH actie weer terug gegaan naar Paddle's en dat is opnieuw uitstekend bevallen. Het sharing principe werd voor vlees- en niet vleeseter in goed overleg soepel geregeld. Nieuwe kaart met uitstekende en mooie gerechtjes.
Plezierige gezellige sfeer. Absolute aanrader.
Elisabeth L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Paddles met de AH Iens bon. We zouden eerst samen komen, maar omdat mijn ouders eerder een etentje bij Paddles wegens omstandigheden hadden moeten afzeggen heb ik het restaurant gebeld of we ook met 4 personen konden komen. Ondanks dat ze vol waren geboekt was dit geen probleem. De gastvrouw zou er een oplossing voor zoeken. Wij vonden dit een erg gastvrij gebaar.

Het diner betrof een verrassingsmenu waarbij we vooraf mochten aangeven wat we niet lusten. Paddles werkt met het Shared Dining principe waarbij niemand een eigen bord krijgt, maar je met elkaar mee-eet. Wij vinden dit altijd erg gezellig.
We kregen 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en een toetje naar keuze. Allemaal van goede kwaliteit, verassende combinaties en mooi opgemaakt.
De huiswijn die werd geschonken was goed en het water was gratis.

Wij raden iedereen aan om bij Paddles te gaan eten.
eric201 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Paddle's. Ondanks dat het vol zat niet lang hoeven wachten op de gerechten. Eigenlijk alles was lekker, met topkwaliteit tonijn en angus beef, maar vooral de eendenbout met pruimen/sojasaus was verrukkelijk. En de fles Devaux champagne was een zeer goede begeleider, top en bedankt.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een super avondje uit elke keer weer. Paul en Diana maken van elk bezoek een feest. Heerlijke gerechten, fantastische wijnen. Het concept van sharing is heerlijk, van alles proeven en meer dan voldaan naar huis
obers .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een waar feestje.....3x bij Paddles gegeten....3x TOP.....Alles klopt....de opmaakt van de bordjes, liefde en aandacht voor het eten, de geuren, de variatie, de grootte van de porties.....KLASSE.
berkouwer .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ontzettend aardig personeel, vriendelijk behulpzaam. Gezellig restaurant, aparte gerechten geen alledaagse hap.
Tijd om na te tafelen, waarom geen Michelin ster? Top!
Patrick_1974 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Je voelt je echt welkom en de bediening is er echt op gericht om het je naar de zin te maken. Heerlijke verrassende gerechten en met zorg gepresenteerd. Hoog niveau, komen zeker weer terug!