Over het restaurant Paddle's

Variatie alom

Kies voor een avond in Waddinxveen waar het menu is gemaakt om het eten te delen met je tafelgenoten! De kaart beschikt over tien culinaire suggesties waar je uit kan kiezen, maar in overleg kan je ook uiteraard jouw voorkeur aangeven. Bij Paddle’s draait het om traditie, delen en genieten!

Meer informatie over restaurant Paddle's

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,4

Jouw recensie over het restaurant Paddle's

• Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
1 minpunt wij hadden een menu van AH actie normaal kost dit menu 35,00 euro wij betaalden 17,50 voor het menu, maar wij betaalden voor een fles water 9.00 euro en dat vind ik schandalig duur.
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Met AH actie weer eens lekker naar Paddle's geweest. Zoals eerdere keren weer pico bello. 6 uitstekende gerechtjes, zowel met vlees als vis. Mooi opgemaakt en uitstekend van smaak. Attente en vriendelijke bediening. Sfeervolle inrichting ook. Smaakt absoluut naar meer. Tot de volgende gelegenheid!
joop-lida .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het is iedere keer weer allemaal superlekker!!! ..heel gezellig... je voelt je altijd welkom....gastvrij... goede gastvrouw... vriendelijk personeel Wij hebben gisteravond weer een fijne avond gehad. Paddles blijft ons favoriete restaurant in Waddinxveen
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk verrassingsmenu voorgeschoteld gekregen met de AH-actie. Drie gangen menu met afwisselend vis en vleesgerechten.
Lenie W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
heerlijk eten, fijne, vlotte bediening, in een sfeervolle ruimte in ongedwongen sfeer, voor herhaling vatbaar
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gister avond een heel gezellige avond gehad samen met ouders en schoonouders. Met heerlijke gerechten op tafel, drie gangen zeer vol van smaak.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechtjes. Ongedwongen, vriendelijke bediening ????
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijke gerechten waar je samen van geniet, geen alledaagse liflafjes maar verrassende smaakcombinaties, geïnspireerd op verschillende wereld keukens.
janwillemse1 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten, elke gang was een aangename verrassing. Vlotte en vriendelijke bediening. Het is ietwat rumoerig binnen maar het restaurant was ook goed bezet.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was een zeer geslaagde avond met heerlijk eten en heel attent en vriendelijk personeel.
De door ons gereserveerde plaats bleek achter in de zaak te zijn en daar was/is het tamelijk donker.Dat was even wennen maar toch ook heel sfeervol omdat daar meerdere tafeltjes bezet waren.
Minpuntje is dat je dan niet naar buiten kan kijken.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Verrukkelijk gegeten in een sfeervolle gelegenheid.
De gerechten waren verrassend, de bediening vriendelijk.
We komen beslist nog een keer terug!
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Met vrienden gegeten. Zeer goed restaurant. 3-menu verrassing van de kok.
Was uitstekend. Verrassend kaasplank met goede wijnen.
Vriendelijke en gast vrije bediening. We komen graag weer terug na de vakantie
José L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wederom een heerlijke avond gehad. Het eten was fantastisch. De gerechten waren een ware smaaksensatie, gemaakt van mooie verse producten.
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Goed lekker eten. Leuk concept "sharing diner". Naast de standaard bijgerechten als patat en brood zou ik het persoonlijk ook lekker vinden als er extra salade/groente als bijgerecht werd aangeboden.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een fantastisch restaurant, heel sfeervol! Het eten is super en de bediening heel vriendelijk en professioneel.
Echt een aanrader!
kobus47 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gisterenavond met vrienden in dit restaurant geweest. Gezellige omg eving met water voor je neus(buiten)en de hefbrug vlakbij. Ruime parkeermogelijkheid, toen naar binnen. Een gezellige aankleding. Ik wist niet wat ik zag. Verder werd je zeer gastvrij ontvangen. Bedienster stelde zich voor, later de andere bedienster en de eigenaresse. Alles zonder poeha!!! Heel persoonlijke sfeer. Het eten was uitstekend. Alles werd leuk opgediend op schalen. Er werd uitleg bijgegeven. Geen keiharde muziek. Geweldig!!! Ga nog eens terug. Na afloop nog even met de bediensters staan praten en ze vonden hun werk erg leuk. Het was een plezier zoals ze zeiden om naar hun werk te gaan. Proficiat.
Lorraine S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
.Eten bij Paddles staat garant voor een geslaagde avond.
hansvandiejie .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten, creatieve gerechten, leuk opgemaakt. Een echte betaalbare aanrader. Als de gerechten nou ietsje sneller na elkaar kunnen komen, zijn we helemaal blij.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Mijn favoriete restaurant! Altijd goede ontvangst, vriendelijke service en heerlijk eten! Verder wordt er erg goed rekening gehouden met specifieke wensen.
Gabriel J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten. De formule van allerlei verschillende kleine gerechten spreekt ons zeer aan.
Personeel is bijzonder vriendelijk.