Over het restaurant Paddle's

Variatie alom

Kies voor een avond in Waddinxveen waar het menu is gemaakt om het eten te delen met je tafelgenoten! De kaart beschikt over tien culinaire suggesties waar je uit kan kiezen, maar in overleg kan je ook uiteraard jouw voorkeur aangeven. Bij Paddle’s draait het om traditie, delen en genieten!

Meer informatie over restaurant Paddle's

9,2
9,3
Marc-007 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Via IENS bij Paddle's in Waddinxveen gegeten. Shared dining is een mooie filosofie, waardoor je meerdere smaken en gerechten kan proeven. Prima sfeer, uitstekende gastvrouwen en perfect dineren. Heerlijke ambiance en voor herhaling vatbaar.
jessicabrogt .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Super lekker gegeten, voor herhaling vatbaar. Leuke kleine gerechtjes, die je samen deelt, toetje was om je vingers bij af te likken.
Daisy V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten, smaken van de gerechten passen altijd erg goed bij elkaar! Hier wordt goed over nagedacht. Wij komen zeker vaker langs.
FemkeLopes .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk eten, met zorg bereid en geserveerd. En dit alles vind plaats is een mooi en gezellig restaurant. Echt genieten!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Leuk om zo verrast te worden met verschillende gerechten. Dat smaakte goed! Gezellige locatie en vooral ook, vriendelijke bediening die attent is en ook weer niet te veel aan tafel komt.
2Pkerkuil .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten. We konden weer kiezen uit de nieuwe kaart en dat maakt het zo leuk.
Steeds wisselende gerechtjes zodat het eigenlijk nooit gaat vervelen.
Paddle's blijft ons favoriete restaurant!
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Met AH actie weer terug gegaan naar Paddle's en dat is opnieuw uitstekend bevallen. Het sharing principe werd voor vlees- en niet vleeseter in goed overleg soepel geregeld. Nieuwe kaart met uitstekende en mooie gerechtjes.
Plezierige gezellige sfeer. Absolute aanrader.
Elisabeth L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Paddles met de AH Iens bon. We zouden eerst samen komen, maar omdat mijn ouders eerder een etentje bij Paddles wegens omstandigheden hadden moeten afzeggen heb ik het restaurant gebeld of we ook met 4 personen konden komen. Ondanks dat ze vol waren geboekt was dit geen probleem. De gastvrouw zou er een oplossing voor zoeken. Wij vonden dit een erg gastvrij gebaar.

Het diner betrof een verrassingsmenu waarbij we vooraf mochten aangeven wat we niet lusten. Paddles werkt met het Shared Dining principe waarbij niemand een eigen bord krijgt, maar je met elkaar mee-eet. Wij vinden dit altijd erg gezellig.
We kregen 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en een toetje naar keuze. Allemaal van goede kwaliteit, verassende combinaties en mooi opgemaakt.
De huiswijn die werd geschonken was goed en het water was gratis.

Wij raden iedereen aan om bij Paddles te gaan eten.
eric201 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Paddle's. Ondanks dat het vol zat niet lang hoeven wachten op de gerechten. Eigenlijk alles was lekker, met topkwaliteit tonijn en angus beef, maar vooral de eendenbout met pruimen/sojasaus was verrukkelijk. En de fles Devaux champagne was een zeer goede begeleider, top en bedankt.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een super avondje uit elke keer weer. Paul en Diana maken van elk bezoek een feest. Heerlijke gerechten, fantastische wijnen. Het concept van sharing is heerlijk, van alles proeven en meer dan voldaan naar huis
obers .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een waar feestje.....3x bij Paddles gegeten....3x TOP.....Alles klopt....de opmaakt van de bordjes, liefde en aandacht voor het eten, de geuren, de variatie, de grootte van de porties.....KLASSE.
berkouwer .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ontzettend aardig personeel, vriendelijk behulpzaam. Gezellig restaurant, aparte gerechten geen alledaagse hap.
Tijd om na te tafelen, waarom geen Michelin ster? Top!
Patrick_1974 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Je voelt je echt welkom en de bediening is er echt op gericht om het je naar de zin te maken. Heerlijke verrassende gerechten en met zorg gepresenteerd. Hoog niveau, komen zeker weer terug!
LPleunis .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zeer goed eten, perfecte bediening, hele aardige eigenaresse die gezellig een praatje kwam maken. Eten veel diversiteit en heel smaakvol bereid.
Nelly K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Hebben er gisteren heerlijk gegeten ook inclusief een glutevrij menu.
Met een vriendelijke bediening en een warm interieur is dit restaurant echt een aanrader.
We komen zeker terug
helma V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Dit restaurant zijn wij vaak wezen eten, en altijd geweldig! Door verhuizing wat uit het oog verloren, maar nog steeds een beleving om hier te mogen eten! Bediening door eigenaresse en personeel is super gast
jvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Voor de tweede keer met de AH-bon gegeten bij Paddle's. En weer was alles even lekker. Goede uitleg en vriendelijke bediening en zéker de complimenten voor de keukenbrigade. Voor herhaling vatbaar.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Top!!! Maar dat wisten we al!!
Komen hier vast vaker, zeker we nu dichterbij zijn gaan wonene!! We kenden deze locatie al en genieten elke weer van de heerlijke, verfijnde gerechten en de uitstekende service!
Jetpriester .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Leuk concept samen delen . Gevraagd of er allergieën of dingen die we niet lusten . Het was heerlijk tongstrelende gerechten van het begin tot het eind . Zalige huiswijn gezellige fijne bediening .Echt een heerlijk avondje uit .
Bedankt Paddels
Vlinder-1974 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Via de AH restaurantactie voor het eerst bij Paddle's gegeten. Dit is ons goed bevallen. De inrichting van Paddle's (waarin het thema koken is verwerkt) is sfeervol. De bediening was uitstekend.
We kregen in totaal 6 verschillende gerechten, bestaande uit vlees en vis, die we samen konden delen. Erg leuk als je van "proeven" houdt. Enige minpuntje is dat ik een aantal gerechten aan de zoute kant vond.
Al met al is Paddle's wat mij betreft zeker een aanrader en zelf zal ik er zeker vaker heen gaan.