Over restaurant Paddle's

Variatie alom

Kies voor een avond in Waddinxveen waar het menu is gemaakt om het eten te delen met je tafelgenoten! De kaart beschikt over tien culinaire suggesties waar je uit kan kiezen, maar in overleg kan je ook uiteraard jouw voorkeur aangeven. Bij Paddle’s draait het om traditie, delen en genieten!

Meer informatie over restaurant Paddle's

Jobeha .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten. Per gang twee gerechten. Vooraf werd gevraagd wat we niet wilden, aangegeven dat we ons graag lieten verrassen. Zowel eerste als tweede gang een combinatie van vis en vlees, uitstekend van smaak, bediening zou de complimenten doorgeven aan 'de jongens in de keuken'. De derde gang vlees, eveneens heerlijk van smaak. Als vierde gang ging tafelgenote voor een zoet dessert en ik ging voor de kaas (vier heerlijk ruime stukjes). Vooraf aangegeven dat we een AH kaart hadden, als antwoord: maakt niet uit, eten blijft hetzelfde. Samenvattend heerlijk en goedkoop gegeten in een leuk restaurant met een vriendelijke bediening. Zeker (zonder AH kaart) binnenkort weer een bezoek aan Paddles!
Helmert V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuk restaurant met goed eten. De eigenaresse komt je een hand geven en doet dit ook als je weer weg gaat. Zo wordt je leuk welkom geheten. Echt een aanrader, we komen er zeker nog een keer terug.
Marrichje .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het was voor ons de tweede keer dat we genoten van de gerechten in dit restaurant. Het was opnieuw een bijzonder heerlijke verrassing. Een bezoek aan dit restaurant blijft voor herhaling vatbaar!!
Anne-Marie J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Dit is echt genieten. Heerlijk eten in een gezellig restaurant waar je vriendelijk wordt bediend. Dit was de tweede keer en wij komen zeker terug.
FamilieBorsje .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Je voelt je echt 'te gast'. Genoeg tijd tussen de gangen door voor een goed gesprek of toiletbezoek.
Sfeervolle ambiance.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Bij Paddels ben je echt gast de gerechten en de sfeer zijn zeer goed.
We hebben ons laten verrassen door de keuze van de kok waarbij je wel kan aangeven wat niet je voorkeur heeft.

Een echte aanrader.
Joop-lida .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zoals eigenlijk ALTIJD hebben wij weer ZO LEKKER gegeten!! Het is altijd een soort "feestje".....Het gevoel dat je daar welkom bent...en echt een avondje uit. Vriendelijk en Gastvrij zijn ze bij Paddle's en het eten is met zorg bereidt , mooi opgemaakt..goeie uitleg erbij... Kortom: Het blijft ons favoriete restaurant in deze omgeving!
2Pkerkuil .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten.
Het blijft elke keer een feestelijke verrassing hoe de gerechten smaken en opgemaakt zijn.
Wij hopen nog vele malen op deze manier de steeds wisselende kaart te blijven "proeven"!!
Maaike C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Topavond gehad. Geen menukaart maar een shared dining verrassingsmenu.
Prima geïnformeerd hierover. Goede service en uitleg over de gerechten.
HENNY K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het eten bij de Paddels is een feest, de borden zijn heel erg mooi opgemaakt en de smaak is geweldig.

De bediening is heel erg goed opgeleid en zeer kundjg bij de uitleg van de gerechten,.

kortom een avond die je niet snel zal vergeten,

Henny en Rennie Kortlland

Rob en Trees Kulik
Mierelle D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten en zeer netjes ontvangen door personeel en gastvrouw
Uitleg bij alle gerechten.
Sfeer is informeel echt een aanrader
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellige avond gehad met een heerlijke proeverij van diverse gerechten. Lekker eten en goede service. Aanrader en we gaan zeker nog eens terug!
Jort V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
begonnen de avond aan een onhandige tafel waarbij je als koppel naast elkaar zit misschien leuk in de Mac maar bij uiteten wil ik graag tegenover me vrouw zitten. echter na het bekend maken big de bediening verhuisd naar een leukere tafel. prima gegeten leuke en lekkere gerechtjes. echt een aanrader als je van lekker eten houdt
Rona B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het blijft altijd moeilijk om een review te geven. Smaken verschillen.
Wij zijn met vier personen met de AH-actie geweest. We zijn heel vriendelijk ontvangen en werden de hele avond erg goed bediend. De sfeer in het restaurant is uitstekend. Een hele mooie aankleding (hobby van de gastvrouw).
We kregen een driegangen proeverij dat bestond uit 3 koude hapjes, 3 warme hapjes en de keuze uit zoet nagerecht of kaasplankje.
Voor we begonnen vroeg de gastvrouw of we het lekker vonden om met broodjes met dip te beginnen. Dat wilden we wel, maar dat bleek later toch bijbetaald te moeten worden. Tip, misschien van tevoren even bij vermelden
Ook konden we als bijgerecht nog frietjes bestellen (daarvan wisten we dat we bij moesten betalen), maar dat was voor vier personen een handvol frietjes met truffelmayonaise, dat was wel erg weinig voor 4,50.
Het eten was verder heerlijk maar voor 35 euro per menu excl. brood en frietjes toch wel een beetje aan de hoge kant. Als we deze niet besteld hadden, dan waren we wel met een rommelende maag naar huis gegaan.
De wijn werd in kleine glazen geschonken, de hoeveelheid was gering.
Maar verder hebben we een hele gezellige avond gehad.
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Dat was (met dank aan AH) weer lekker en gezellig eten bij Paddle's. Vriendelijke, correcte en maatwerk bediening in prettige omgeving. Heerlijke gerechten.
JanenMaria .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Via de AH-bon uitzonderlijk lekker gegeten. Personeel zeer vriendelijk en altijd bereid om een praatje te maken en goede uitleg van het geen opgediend wordt.
Ook het bob-wijn arrangement is een aanrader.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Ceesvdberg56 V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
je ziet aan mijn beoordeling hoe ik Paddle.s waardeert en zeker de nieuwe kaart is een succes.
zorg dat je geen ster krijgt, want je kan nu je fantasie er op los laten
geweldig en tot ziens
cees v d berg
Arnoenjanneke2009 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Was weer super lekker eten en gastvrij, gezellige bediening met verstand van de gerechten Top! altijd een avond genieten, met vrienden of familie.