Over het restaurant Paddle's

Variatie alom

Kies voor een avond in Waddinxveen waar het menu is gemaakt om het eten te delen met je tafelgenoten! De kaart beschikt over tien culinaire suggesties waar je uit kan kiezen, maar in overleg kan je ook uiteraard jouw voorkeur aangeven. Bij Paddle’s draait het om traditie, delen en genieten!

Meer informatie over restaurant Paddle's

Lorraine S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
hansvandiejie .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten, creatieve gerechten, leuk opgemaakt. Een echte betaalbare aanrader. Als de gerechten nou ietsje sneller na elkaar kunnen komen, zijn we helemaal blij.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Mijn favoriete restaurant! Altijd goede ontvangst, vriendelijke service en heerlijk eten! Verder wordt er erg goed rekening gehouden met specifieke wensen.
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten, zeker voor de herhaling vatbaar, eten word beroemd tot in de perfectie.
Persoonlijk, eerlijk gezellig zijn een paar sterke woorden die hier thuis horen
a.vdwerff .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijke gerechten. Zowel bij voorgerecht als hoofdgerecht. Alles van hoge kwaliteit en met een prima klantvriendelijke service. Echt een avondje uit!
Ri-Anne .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten.
Minpuntje dat er voor kraanwater betaald moest worden.
Het eten en de sfeer is verder prima, zeker een herhaling waard.
Maris13 D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heel erg lekker gegeten met de AH Restaurantactie. We kregen een proeverij van 2 gerechten per gang. Mooi opgemaakt, erg lekker en verrassend. Restaurant is gezellig ingericht met een goede sfeer. Een aanrader!
Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten en het erg gezellig gehad. Een aanrader.Voor herhaling vatbaar. En met de spaaractie voor een leuke gegeten.
Mieke T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Doordat het verlichtingsniveau te gering was kon ik ik eigenlijk vaak niet goed zien hoe mijn gerecht er uit zag. Toch een minpuntje waar iets aan gedaan zou moeten worden voor een optimale performance.
c.c.deurloo .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Uitstekend restaurant. Supervriendelijke gastvrouw, prettige bediening, heerlijke gerechten. Echt een avondje uit!
Altijd weer een feestje om hier te kunnen eten en genieten.
cab123 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Leuke ambiance en zeer vriendelijke gastvrije bediening, kleine gerechtjes met verrassende smaken met AH actiebon, broodje bijbesteld voor 4 personen maar bijgeleverde 2 smeersels waren erg lekker maar hoeveelheid was gelijk aan die van 2 personen, dus te karig en veel te weinig voor de 8 broodjes, vandaar de waardering "goed", dat is dus een klein puntje van aandacht. Al met al een hele leuke avond gehad.
jolandagips .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wachttijd is goed en dat mis ik als keuze. Verder was het een verwennerij aan eten heerlijk erg genoten met mijn man. Zonder teveel te zijn zag het personeel als je er iets was.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Meer dan uitstekend diner met de AH bonnen. Voortreffelijke keuken, zeer goede bediening in een zeer relaxte sfeer. In een woord genieten.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Hartelijk welkom geheten door gastvrouw Diana de Rooij en haar team. Heerlijk gegeten en genoten van het sharing menu van 6 gerechtjes en de bijpassende wijnen. Applaus voor elk gerecht! Voldoende tijd tussen de gerechten. Prima sfeer! We komen zeker terug.
Joep W B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten met verrassende sam-sam-gerechtjes in een soort van boerenschuur qua inrichting!
Af en toe iets te ver doorgeschoten naar onze mening: bestek in een koperen mandje op tafel en dan ook nog een ander bakje voor het dessert.
avdlaan1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten .En de bediening is vriendelijk en geen lange wachttijden en heerlijk rustig. Geen herrie muziek.
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
In een woord geweldig van de ontvangst tot dat we de deur achter on dicht trokken.
Zeer attent personeel, heerlijk gegeten van het verrassingsmenu !
Ruurd R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
In het kader van de AH restaurantaktie met vrienden van een 3 gangen shared dinner genoten. Prima gegeten en gedronken. Entourage en bediening zijn uitstekend. Een aanrader.
FamilieBorsje .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Vriendelijke ontvangst.
Smaakvol. Leuk concept van kleine gerechtjes in meerdere gangen.
Ontspannen sfeer. Je mag gewoon blijven zitten om lekker na te tafelen.
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voor de 2e keer gedineerd bij Paddles en wederom uitstekend. We hadden een ahbon en kregen een voortreffelijk verrassingsmenu, je kon, uiteraard, aangeven wat je niet lust/lekker vindt. Zeer vriendelijk personeel en een goede kok. Echt een aanrader ook als je geen voucher hebt. Leuk restaurant.