Over het restaurant Paddle's

Variatie alom

Kies voor een avond in Waddinxveen waar het menu is gemaakt om het eten te delen met je tafelgenoten! De kaart beschikt over tien culinaire suggesties waar je uit kan kiezen, maar in overleg kan je ook uiteraard jouw voorkeur aangeven. Bij Paddle’s draait het om traditie, delen en genieten!

Meer informatie over restaurant Paddle's

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Paddle's

Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Super gezellig, met hele vriendelijke mensen. Heerlijk eten. Echt een beleving. Smullen!!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Op Iens krijgt dit restaurant al zeer goede recensies en wij sluiten ons hier helemaal bij aan. Alles klopt tot in de puntjes. De ontvangst is zeer hartelijk. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu van zes verschillende gerechtjes. Deze waren stuk voor stuk allemaal voortreffelijk van smaak en prachtig opgediend. Bij de koffie kregen we Weesper moppen die door de schoonmoeder van de eigenares/gastvrouw zijn gemaakt. Zo lekker hebben we ze nog nooit gegeten. Bij sommige restaurants knap je af na het tolietbezoek, maar ook op deze plek was alles kraakhelder. Eén van de betere restaurants waar wij ooit gegeten hebben.
Rita K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Wat een gastvrije ontvangst! We genoten van een heerlijk sharing diner. We werden de hele avond op onze wenken bediend. Opvallend was dat er geen harde muziek was, zodat we gezellig konden bijpraten zonder te hoeven schreeuwen.
Een aanrader voor iedereen!! Wij komen zeker terug!
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heel goed gegeten & bijzonder servicegerichte bediening
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Ontvangst en bediening geven je het gevoel dat je echt welkom bent.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
We hebben inmiddels 4 keer bij Paddle's gegeten. Iedere keer was het eten zeer smakelijk, de bediening is gastvrij en vriendelijk en de sfeer is erg goed! De hoge score op Iens is absoluut terecht.
Arjen U.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
heerlijk eten, leuke sfeer, klantgericht!
Danielle F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten samen met een collegaatje! Gezellige, spontane bediening en heerlijk eten. Bijzonder verrassende combinaties, aanrader!
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Super avond!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Gevarieerd en vriendelijke bediening. Echte aanrader!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Voor de zoveelste keer gisteravond met andere vrienden hier gegeten. Hartelijk ontvangst door de gastvrouw. Wordt zeer gewaardeerd.
Onze vrienden die hier voor de 1ste keer waren zijn zeer verrast door dit restaurant. Ze hadden nu net een nieuw verrassing menu met uitstekende smaken. Alles klopt hier gewoon. We komen graag weer terug. Top team
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wederom top van de ontvangst tot de begroeting aan het einde van de avond alles perfect.. Gerechten niet alleen prachtig om te zien maar ook heerlijk om te eten. Super lieve bediening. Ontbreekt je aan niets. Komen graag weer terug.
rebecka .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel goed eten, we kregen het verassingsmenu. Dat is afwisselend, verrassend en bijzonder smakelijk. Vriendelijke, persoonlijke bediening.
Echt een aanrader!
berkouwer .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben weer genoten, het is een echt uitje. Het eten is heerlijk, en de wijn ook. Erg vriendelijk personeel.
Het concept bevalt ons prima, lekker allerlei dingen samen proeven.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gastvrij, verrassende eetformule met meerdere kleine gerechten. Zeer hoge kwaliteit en toch niet veel duurder dan een doorsnee restaurant. Prima locatie voor zowel formele als informele gelegenheden.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Hartelijk ontvangen,
Snelle en vriendelijke bediening,
Extra zorg rondom een van ons, die met zijn voet omhoog moest zitten,
Heerlijk gegeten,
Geen gedoe met 'AH-restaurant-actie',
We komen zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
1 minpunt wij hadden een menu van AH actie normaal kost dit menu 35,00 euro wij betaalden 17,50 voor het menu, maar wij betaalden voor een fles water 9.00 euro en dat vind ik schandalig duur.
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Met AH actie weer eens lekker naar Paddle's geweest. Zoals eerdere keren weer pico bello. 6 uitstekende gerechtjes, zowel met vlees als vis. Mooi opgemaakt en uitstekend van smaak. Attente en vriendelijke bediening. Sfeervolle inrichting ook. Smaakt absoluut naar meer. Tot de volgende gelegenheid!
joop-lida .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het is iedere keer weer allemaal superlekker!!! ..heel gezellig... je voelt je altijd welkom....gastvrij... goede gastvrouw... vriendelijk personeel Wij hebben gisteravond weer een fijne avond gehad. Paddles blijft ons favoriete restaurant in Waddinxveen
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk verrassingsmenu voorgeschoteld gekregen met de AH-actie. Drie gangen menu met afwisselend vis en vleesgerechten.