Pacific Parc (Cultuurpark Westergasfabriek)

Polonceaukade 23 1014 DA Amsterdam Nederland Kaart
31-204887778

Meer informatie over restaurant Pacific Parc (Cultuurpark Westergasfabriek)

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00

Erg rumoerig
Erg lang
Nils H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Bedroevend slechte tent. Het bestelsysteem van een sportkantine (met bijbehorende rij) helpt natuurlijk niet. Meteen afrekenen en dan begint het lange wachten. Na een uur en 20 minuten lukte het eindelijk om 4 hoofdgerechten uit te serveren. Kwaliteit van het eten hangt tussen matig en slecht in afhankelijk van wat je bestelt. De kaart lijkt op het 1e gezicht redelijk geprijsd, maar als je een hoofdgerecht compleet wilt maken met friet moet je bijbetalen. Zelf voor de mayonaise moet je apart bijbetalen! Uiteindelijk wordt het toch een prijzig gebeuren, voor een wel heel slechte maaltijd. Zelf de friet was culinair te hoog gegrepen voor deze kok.
De bediening is zoals op wel meer plekken in Amsterdam ongeïnteresseerd en laks.
Het zonnige terras is het enige pluspunt aan een verder wel heel slecht café-restaurant.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Afgelopen weekend met m'n zus naar Pacific Parc geweest. Ze hebben een groot terras in de zon waar we heerlijk hebben gezeten, extra punten voor deze bruisende en gezellige locatie! De bediening is hartelijk, maar niet altijd even oplettend. Zo hadden we een soepje besteld welke vergeten leek te zijn, maar dit werd goed opgelost door er extra vaart achter te zetten. Het eten vond ik niet bijzonder, de soep was matig en smaakte een beetje als 'soep-in-zak'. Daarbij hadden we nachos besteld waar alle salsa bovenop lag, met als gevolg slappe nachos. Op dit gebied is er dus nog aardig wat winst te behalen. Al met al een prima spot om lekker te borrelen en van de zon te genieten.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Pacific park is een prima plek voor een snelle simpele hap, geen culinaire hoogstandjes maar wel gewoon redelijk goede burgers en aanverwanten.
Vriendelijke bediening en ook gewoon een hele leuke locatie.
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Plek is prima, maar het eten was niet echt geweldig. Ik had een aubergineschotel. Liefdeloos bereid. De salade bestond uit doorgekookte aardappeltjes met wat blaadjes sla en het schoteltje zelf uit grote stukken aubergine in een tomatensausje met een knapperig korstje. Kraak noch smaak.
Ties M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Wat wen vriendelijke bediening en wat een mooie locatie. Maar wat een slecht eten. Salade van roseval aardappeltjes was twee blaadjes sla op twee plakjes gewone aardappel. Aubergineschotel zonder gluten was eentje waar ze de broodkruimels vanaf hadden gehaald en daarna geraspte kaas over hadden gedaan (maar die niet meer in de oven werd gedaan) (goed, we vroegen waarschijnlijk wat te laat om de schotel glutenvrij te maken, maar dat hadden ze dan moeten zeggen).
De burgers waren medium rare besteld (de standaard volgens de bediening) maar waren met enige goede wil medium te noemen.
De frieten waren wel lekker.
Oh, en de bediening was uitstekend, zeker een negen, heel vriendelijk, maar het systeem is vreemd: je moet aan de bar bestellen en gelijk afrekenen, met nogal lange en onduidelijke rijen tot gevolg.
Het eten was het slechtste wat ik in lange tijd heb mogen proeven.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Wij komen altijd graag terug bij Pacific Parc waar de mix van kindvriendelijkheid en trendy types voor een aparte sfeer zorgt. Het interieur is heel apart, een prettig grote ruimte die ook bij enorme drukte geen krapte vertoont (zoals bij veel restaurants wel het geval is). Het beperkte menu biedt genoeg keuze en de prijs/kwaliteitverhouding is prima. De bijzondere special Patatje Papa (met Indonesisch stoofpotje) is echt een vondst en de vissoep is gewoon geweldig (lekker pittig, misschien ietsje té voor sommigen). De bediening is echt altijd top!
Femkevame .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Op vrijdagavond met een grote groep hier gaan eten. Het is altijd lastig als je met echt veel personen bent maar ik vind dat Pacific Parc het echt goed geeft gedaan. We waren met 28 man en iedereen had op tijd zijn hoofdgerecht. We konden gewoon van de kaart bestellen. De kaart is klein maar dat lijkt me heel slim, liever een paar dingen en dat dan gewoon goed doen.
Een heel aantal van ons had de vis van de dag gekozen; makreel. Erg lekker en met een ruime hoeveelheid friet en salade. Ook de burger en de maaltijdsalades bevielen goed.
De bediening hield de drankjes goed bij en was verder prima.
De sfeer was goed, met in de loop van de avond ook steeds meer publiek voor de late avond met dj.
Marthe S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijke steak, lekker mals. De kok ziet er bovendien uit als een piraat. Goede ambiance en daarna lekker kunnen dansen.
Edwin Taree V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Gisteravond een poging gedaan hier lekker te eten. Ik bestelde maistortilla met groente en schapenkaas, mijn dochter tomatensoep. De maistortilla teruggestuurd. Smaakte slecht, schapenkaas zat er niet op en de tortilla was zo dun dat hij onder de berg groente niet te vinden was. Weinig inventief aan een bord met groente. Kreeg daarna tonijn als voorafje. Was beter maar tonijn was niet vers en overgoten met azijn. De tomatensoep smaakte slecht. Ik vroeg me af of die nog wel goed was. Ik ga hier iig nooit meer eten!! Daarnaast zitten er gaten rondom de kozijnen zodat je met een beetje windstoten in de tocht zit. Er is al jaren niets veranderd aan het interieur dat er nog steeds erg sjofel uitziet. De bediening was ook verre van alert en het was erg moeilijk om aandacht van ze te krijgen.
Norbert C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Gegeten buiten op het terras dat het langste zon heeft in Amsterdam. Dus vandaar die 10. Groot en gezellig terras met weids uitzicht. Perfect bij mooi weer. En mooi weer was het.
De kwaliteit van het eten past bij dat van een gemiddeld eetcafe. Prima, niks mis mee en een positieve prijs/kwaliteit verhouding. De creoolse stoofpot met okers, veel krab, chorizo (minder) was heerlijk, echter de rookworst erin heb ik gemist.
Daar je moet bestellen bij de bar is een cijfer voor bediening niet goed van toepassing in deze.
Graag voeg ik eraan toe dat 2 weken geleden ik, wederom op het terras in een heerlijk zonnetje, de burger van black angus beef geprobeerd heb en die was letterlijk om je vingers erbij af te likken. Bij mooi weer zeker een aanrader.
Aalt S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
De watergasfabriek is een mooie locatie voor culturele en culinaire activiteiten. Dit café / uitspanning moet het vooral hebben van de plek. De hamburger en friet waren goed maar wel erg aan de prijs. Het Surinaamse stoofpotje is klein en smaakt niet geweldig. Het bedieningsconcept is niet fijn wat mij betreft. Je moet naar de bar je drankjes bestellen en ophalen. De horde personeel op het terras is vriendelijk maar haalt alleen glazen op en haalt na verzoek een doekje over de tafels. Eten wordt vriendelijk geserveerd. Toiletten zijn niet fijn. Wat mij betreft meer een drink café dan eetcafé.
Zxcvbnm .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
In het verleden hier gegeten en dat beviel goed. Nu op zich ook wel, maar het blijft vreemd dat je zelf naar binnen moet om eten en drinken te bestellen, zelf de kaart van een tafel binnen moet pakken, je moet vragen wat de "poussin" en de "tajine" is (want dat staat niet op het menu), meteen af moet rekenen en zelf je bestek mee naar buiten moet nemen. Je moet ook zelf je tafelnummer doorgeven en zelfs dan komen ze nog vragen of iets voor jou is. Het zou komen vanwege capaciteitsproblemen in de bediening/keuken. Kan zijn, maar daar heb ik geen boodschap aan als ik ergens te gast ben. Dan ren je maar wat harder. Waarom is service in deze tijden toch nog steeds soms een vies woord? Ik neem het het personeel niet in eerste instantie kwalijk, die zijn op zich vriendelijk (al hoor je wel te weten wat "lager" bier is en maken ze een beetje een klunzige indruk), maar ik vind het werkelijk onbegrijpelijk. Het eten (Spare Ribs en de poussin die piepkuiken bleek te zijn) waren overigens wel lekker en redelijk geprijsd. Weinig bijgerechten.
Nicki V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We waren hier wel eens uit geweest en wezen borrelen 's avonds, en dachten dat het een goed idee was om hier te lunchen met familie. We hadden duidelijk onze research van tevoren wat beter moeten doen.

De service is gewoon niet geweldig. Je weet van tevoren dat je niet hoeft te verwachten dat iemand je bestelling komt opnemen op het terras, maar daar komen nog andere vervelende dingen bij. Voorbeelden: meerdere gerechten waren niet beschikbaar, maar er werd niet meegedacht over een alternatief, alle bestellingen moeten meteen afgerekend worden ook al bestel je voor een grote groep, lege glazen en borden werden meer dan 2,5 uur lang niet afgeruimd.. Toen onze tafel later wel werd afgeruimd, kon er nog geen glimlach of hallo vanaf en stond de jongen in kwestie bijna demonstratief hard alle bordjes in een bak te smijten. Dit alles gaf niet bepaald een welkom gevoel.

Het terras zelf is natuurlijk prachtig, en ook binnen is het leuk ingericht. Niet chique, maar leuk en eigenzinnig, zeker voor een borrel- of stapavond. Op het decor heb ik dan ook vrij weinig aan te merken. Met het eten zelf was ook niet echt iets mis, ook al was het jammer dat een aantal gerechten niet beschikbaar waren. Het is alleen ook niet écht lekker.

Een jammere ervaring, zeker gezien hoe leuk het is om uit te gaan in deze tent. Ik denk dat als ze wat zouden doen aan de service, deze plek echt uitzonderlijk zou kunnen zijn.
Joostdevries .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Mooi groots opgezette en unieke horecazaak. In de zomer ook een heerlijk terras midden in het westerpark. Het eten is prima, de service laat soms wat achterwegen maar op een of andere manier past dit ook wel bij de zaak zelf...Kortom: goede tent, vooral in de zomer!
Gunbritt G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Leuke tent, prima biertjes, goed terras en gezellige feestjes. Geen mega service of geweldige keuken. Maar echt helemaal prima voor een drankje en een dansje!
Mrs-ND .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
We waren hier met een groep van 8 mensen en gingen daarna nog naar de film (Ketelhuis). Hiervoor is ook een filmmenu wat bestaat uit een voor- en een hoofdgerecht en het filmkaartje. Drankjes en nagerecht zijn apart.
De bediening verliep vlotjes, het eten (tomaten/paprika soep en als hoofdgerecht sateh met frieten en sla) was lekker.
Als enig nadeel kan ik noemen dat als je hele gesprekken wilt voeren, dit niet lukt ,omdat het best een grote tent is met de bijhorende kakafonie.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Eten is prima.
Service is prima.
Het decor is gaaf.
Maar het is het geheel van de formule wat ze neerzetten. Top goede sfeer, leuk personeel, heerlijk huiskamer gevoel. Gewoon lekker!
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Je zou bijna vergeten hier een recensie over te schrijven. Dit bestaat al zó lang. De broodjes voor de lunch zijn prima, verder niet heel bijzonder maar de plek is mooi en ruim ingericht. Toen wij er zaten waren er zelfs drie echtparen met grote kinderwagens! De bediening is professioneel en attent.
Nouris .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Onvriendelijk ongeïnteresseerde bediening.
Het eten was best lekker. Helaas wordt je op niet al te vriendelijke manier van je tafel afgehaald als het omgebouwd wordt tot dansvloer. Terwijl we even van onze tafel wegwaren om te dansen werd onze karaf wijn en water weggehaald. We komen hier nooit meer terug.
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Een aantal weken geleden hier gegeten samen met mijn vriend. Na een lange tijd wachten werden eindelijk onze drankjes opgenomen. Daarna een lange tijd gewacht totdat we ons eten konden bestellen en toen het allerergste: wachten, wachten, wachten op het eten. De gasten naast ons die later binnenkwamen werden nog eerder geholpen..Netjes en een beetje gegeneerd gevraagd of het eten onderweg was, bleek dat ze ons weer waren 'vergeten'. De bediening op zichzelf was wel erg vriendelijk.

Omdat we beiden grote hamburgerliefhebbers zijn bestelden we allebei de hamburger met frites.
Deze viel echter zeer tegen. De burger was droog en de saus had een vervelende bijsmaak. Ook de frietjes waren niet in orde en het leek verdacht veel alsof ze koud waren geworden en nog een keer gefrituurd waren.

Heel erg jammer dus. Mijn bericht klinkt wel erg klagerig nu ik het terug lees maar helaas is er niks van overdreven. Ik hoop dat Pacific mijn review ten gehore neemt. Verder trouwens wel een erg gezellige sfeer! Misschien hadden wij gewoon pech deze avond.