Pacific Aussie Pub & BBQ Restaurant

Oosterstraat 65 9711 NS Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Pacific Aussie Pub & BBQ Restaurant

Perfect geroosterd vlees

Geroosterd eten staat centraal. Malse ribs, een perfect gegrilde steak, sappige hamburgers, de lekkerste groenten; het staat allemaal op het menu. Neem er een lekker drankje bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Pacific Aussie Pub & BBQ Restaurant

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Issen W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker eten goede bediening is ook goed leuk dat alles in het Engels gaat
Jannette T.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ik hebal meerdere keren eerder gegeten Pacific Aussie Pub & BBQ Restaurant, altijd prima.
Nu samen met een vriendin, gegeten. Vlees Kangeroosteak was tegen het koude aan, lauw. Vond het echt jammer.
Gemeld en een nieuwe maaltijd gekregen. Dat was prima. Toch heb ik ddor het gebeurde een afknapper in het gaan eten bij Pacific Aussie Pub & BBQ Restaurant,
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prima eten, ni worry's Aussie style. Verwacht geen hoogstaand restaurant, sfeer is meer cafe/bar. Vlees en overig eten erg lekker gebraden!
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten.. aanrader als je in Groningen bent. Lekker ongedwongen en goed eten met vriendelijke bediening.. voor herhaling vatbaar..
Andries V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Lekker gegeten, maar niet bijzonder. De koffie was niet lekker...
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellige sfeer, zoals je die van een Aussie pub verwacht. Lekkere gerechten, heel vriendelijk personeel (inclusief Aussie accent!), kortom, een avondje genoten!
Rinske L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wat een ontzettend leuk restaurant! De bediening is relaxed en vriendelijk, met een typisch Australische houding. Speciale verzoeken die niet op de kaart staan: geen probleem, "mate". Het eten is super! Niet te grote porties, zodat je met buikpijn weer weg gaat. Niet onnodig veel rauwkost als opvulling, en gewoon lekker eten, met een paar originele gerechten op de kaart: kangoeroebiefstuk en biltong, om maar wat te noemen. Super dinner-date gehad!
m D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijke 'posh snack' met biltong vooraf, Kangoeroe als hoofdgerecht (beetje weinig groente) en éclairs na. Gerechten zijn niet super groot. Had ruimte voor zowel voor als hoofdgerecht. Maar dat was zeker geen straf.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker eten, gezellige sfeer en leuke bediening.
m L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige sfeer! Leuke bediening! Lekker eten!
Leuk dat er een wedstrijd rugby op was. Gelijk kennis kunnen maken met deze sport.
Leuke avond gehad!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Op het eerste gezicht zou je niet zomaar naar binnen lopen dus de recensies waren zeker een aanbeveling! En niets teveel gezegd! Heerlijk gegeten (super spare ribs), vriendelijke bediening en leuke sfeer. Als je van vlees houdt is dit een absolute aanrader!
stoot_kogel .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Goeie burgers en goeie service, maar wel alles in het Engels. Voor mij geen probleem, maar andere kunnen hier last van ondervinden. En lekkere huisgemaakte ice tea
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Gegeten met een vriendin ter ere van mijn verjaardag.. Gekozen voor het 3 gangenmenu die je zelf kon samenstellen. Als voorgerecht de zalm gehad en de biltongsalade. Beide erg lekker alleen de biltong was voor mij toch wat lastig afbijten. Beide hebben we de mixed-grill gehad, echt heeerlijk! Als nagerecht de appelcrumble, ook heerlijk! De service was gewoon goed, ook verschillende cocktails geprobeerd. Zeker een aanrader om vaker terug te komen.
jeroenlammerts .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Broodplankje was een beetje karig, Hoofdgerecht (burger/steak) waren erg lekker. Goede bediening en lekker speciaalbier.
gert91 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Leuke ontspannen sfeer, maar we moesten na het voorgerecht veel te lang wachten op het hoofdgerecht. Alleen bij navraag werd aangegeven dat het langer zou duren (terwijl het restaurant zelf helemaal niet zo vol zat) Wel excuses en een kopje koffie van de zaak, maar duurde gewoon te lang.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Hele gezellige en aardige bediening met een gemoedelijke sfeer. Het eten was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Druk, maar prettige sfeer. Eten goed, alles was lekker: de (kangoeroe en runder) steaks, mixer grill, kippasteitje, lemon cheescake en eclairs(deze laatste twee helaas niet huisgemaakt). De milkshake en apple crumble zijn echte aanraders! Helaas moesten we lang wachten op verschillende gangen. Bediening vriendelijk, maar kwam tussendoor niet vragen of het eten ons beviel en of we nog wat wilden drinken. Muziek in eetgedeelte erg hard, niet handig als je een gesprek wilt voeren. Er is geen aandacht geschonken aan feit dat twee van onze groepsleden hun verjaardag vierden (felicitatie of kaarsje in dessert..), nadat we dit bij de reservering en tegen de serveerster verteld hadden. Dus gemengde gevoelens over ons bezoek aan Pacific in Groningen.
elmoekie .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Leuke sfeer. Het eten is eetcafé kwaliteit. Gewoon OK. Geen 8,5 waard. Het toetje was superlekker (cheesecake). Die was een 9,5 waard.
lonnekeb .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Was geweldig! Aardige bediening, goed eten, lekkere Australische biertjes, leuk publiek. Bij het dessert een extra tim tam cookie :)! Kortom we komen vaker!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Leuk restaurant met een fijne sfeer. De (Engelstalige) bediening was erg attent en zeer vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten - vooraf Bread & Butter gehad, de Tempura-Style Mushrooms en de BBQ Hot 'N Sweet Chicken. Als hoofdgerecht de Fish & Chips en de Mixed Grill. Voor een toetje was daarna nog maar weinig plek over. We hadden graag bijvoorbeeld de Classic Apple Crumble genomen, maar dat ging er echt niet meer in - vandaar maar afgesloten met een simpel ijsje. Als we weer eens in de buurt zijn, komen we zeker terug.