Pacific Aussie Pub & BBQ Restaurant

Oosterstraat 65 9711 NS Groningen Nederland Kaart

Over restaurant Pacific Aussie Pub & BBQ Restaurant

Perfect geroosterd vlees

Geroosterd eten staat centraal. Malse ribs, een perfect gegrilde steak, sappige hamburgers, de lekkerste groenten; het staat allemaal op het menu. Neem er een lekker drankje bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Pacific Aussie Pub & BBQ Restaurant

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
M L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige sfeer! Leuke bediening! Lekker eten!
Leuk dat er een wedstrijd rugby op was. Gelijk kennis kunnen maken met deze sport.
Leuke avond gehad!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Op het eerste gezicht zou je niet zomaar naar binnen lopen dus de recensies waren zeker een aanbeveling! En niets teveel gezegd! Heerlijk gegeten (super spare ribs), vriendelijke bediening en leuke sfeer. Als je van vlees houdt is dit een absolute aanrader!
Stoot_kogel .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Goeie burgers en goeie service, maar wel alles in het Engels. Voor mij geen probleem, maar andere kunnen hier last van ondervinden. En lekkere huisgemaakte ice tea
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Gegeten met een vriendin ter ere van mijn verjaardag.. Gekozen voor het 3 gangenmenu die je zelf kon samenstellen. Als voorgerecht de zalm gehad en de biltongsalade. Beide erg lekker alleen de biltong was voor mij toch wat lastig afbijten. Beide hebben we de mixed-grill gehad, echt heeerlijk! Als nagerecht de appelcrumble, ook heerlijk! De service was gewoon goed, ook verschillende cocktails geprobeerd. Zeker een aanrader om vaker terug te komen.
Jeroenlammerts .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Broodplankje was een beetje karig, Hoofdgerecht (burger/steak) waren erg lekker. Goede bediening en lekker speciaalbier.
Gert91 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Leuke ontspannen sfeer, maar we moesten na het voorgerecht veel te lang wachten op het hoofdgerecht. Alleen bij navraag werd aangegeven dat het langer zou duren (terwijl het restaurant zelf helemaal niet zo vol zat) Wel excuses en een kopje koffie van de zaak, maar duurde gewoon te lang.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Hele gezellige en aardige bediening met een gemoedelijke sfeer. Het eten was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.
Meninkje .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Druk, maar prettige sfeer. Eten goed, alles was lekker: de (kangoeroe en runder) steaks, mixer grill, kippasteitje, lemon cheescake en eclairs(deze laatste twee helaas niet huisgemaakt). De milkshake en apple crumble zijn echte aanraders! Helaas moesten we lang wachten op verschillende gangen. Bediening vriendelijk, maar kwam tussendoor niet vragen of het eten ons beviel en of we nog wat wilden drinken. Muziek in eetgedeelte erg hard, niet handig als je een gesprek wilt voeren. Er is geen aandacht geschonken aan feit dat twee van onze groepsleden hun verjaardag vierden (felicitatie of kaarsje in dessert..), nadat we dit bij de reservering en tegen de serveerster verteld hadden. Dus gemengde gevoelens over ons bezoek aan Pacific in Groningen.
Elmoekie .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Leuke sfeer. Het eten is eetcafé kwaliteit. Gewoon OK. Geen 8,5 waard. Het toetje was superlekker (cheesecake). Die was een 9,5 waard.
Lonnekeb .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Was geweldig! Aardige bediening, goed eten, lekkere Australische biertjes, leuk publiek. Bij het dessert een extra tim tam cookie :)! Kortom we komen vaker!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Leuk restaurant met een fijne sfeer. De (Engelstalige) bediening was erg attent en zeer vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten - vooraf Bread & Butter gehad, de Tempura-Style Mushrooms en de BBQ Hot 'N Sweet Chicken. Als hoofdgerecht de Fish & Chips en de Mixed Grill. Voor een toetje was daarna nog maar weinig plek over. We hadden graag bijvoorbeeld de Classic Apple Crumble genomen, maar dat ging er echt niet meer in - vandaar maar afgesloten met een simpel ijsje. Als we weer eens in de buurt zijn, komen we zeker terug.
Ruben_maaskant .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Lekker gegeten (biltongsalade en rib-eye) en goede, attente bediening. Leuke pub, kom er graag voor een biertje (en meer)! Lekker ongedwongen sfeer.
E V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Prima eten in de sfeer van een Ierse pub.
In januari stond er op de site vermeld dat er ook kleine hamburgers geserveerd werden, maar dat was niet meer. Later, toen we het eten al hadden, hoorden we over de special van de dag: 3 verschillende hamburgertjes !
Vooraf wat nachos met kaas , tomaatjes en guacamole, lekker.
Kangeroe steak was heerlijk mals, met geroosterde groenten, en koolsalade.
Mixed grill was meer dan genoeg, pulled pork, kleine hamburger, wat rundvlees en een flink stuk spare rib, alles lekker gekruid, met friet en koolsalade.
Geen plek meer voor een toetje.
Prima eten voor goede prijs.

James L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Zalm was geweldig, maar kon gebruiken wat zout. We hebben allebei besteld de mixed grill voor de main, in één woord fantastisch! En de chocolade mint milkshake met After Eight.. dat is echt een perfect toetje. Erg super leuk restaurant, zeker een aanrader!
M K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Nu aan het eten, heerlijk, snel en in een hele leuke omgeving. Omringd aan de ene zijde door rugby kijkers en achter de muur het restaurant met een heerlijke menukeuze voor een mooie prijs (€24,50, 3 gang). Een aanrader!
Phmtapper .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Voorgerecht lemon avocado zalm: zalm was smaakloos en er zat veel te veel zout op de sla. Kangoeroesteak was droog. Speareribs waren lekker. Prima atmosfeer, eten minder
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Gezellig eten in 'drukte'. Prima kwaliteit van eten (kangoeroe steak een echte aanrader!).
De huiswijn past er prima bij, wij hadden de rode. Dessert een milkshake, nog nooit eerder als dessert genomen, maar heerlijke met een vleugje banaan. Bediening was vriendelijk en vrolijk, beetje m'n Engels oefenen kan geen kwaad. Leuke tent!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Erg leuke pub/restaurant. Informeel en gezellig druk. Je waantje in Australië. Personeel spreekt Engels, maar begrijpt je wel als je Nederlands antwoordt.
Prima eten. We hadden het menu voor € 24,50. Met voor- hoofd- en nagerecht.Kangaroe steak was mals, de spareribs lekker gemarineerd. Kortom,lekkergegeten,voor herhaling vatbaar.
GNC K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Een heel leuk restaurant met een duidelijke inrichting verwijzend naar down under.
Als voorgerecht de zalmblokjes met avocadocreme begeleid door een IPA (licht bier) zoals geadviseerd door de bediening. Een zeer smakelijk begin. Als hoofdgerecht de rib eye (mijn vrouw de pacific burger) perfect bereid en zeer smakelijk. Ook nu weer een bijpassend bier. Ook de burger zeer mooi geserveerd en een perfecte bereiding.
Na hadden we de lemon cheese cake, lekker, het bolletje ijs erbij was wat mij betreft niet nodig geweest, en een koffie met tequila.
We hebben genoten van de sfeer, lekker informeel en kroegachtig, de bediening was goed en ook hele leuke muziek.
Zeker een reden om daar nog eens heen te gaan. Top.
Johanna M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk eten, vriendelijk personeel en ontspannen omgeving. Enige vervelende is, is dat je snel op de tocht zit en in deze koude wintermaanden toch wel vervelend.