Pablo's Cantina

Meer informatie over restaurant Pablo's Cantina

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
6,8
RIDAL .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gekozen van de Mexicaanse kaart. Bediening was goed, eten was heerlijk. Wat me wel opviel is dat sommige beschrijvingen van gerechten niet af waren. Zoals een gerecht 'met pittige.' Hoe dan ook, complimenten voor de keuken!
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Met vriendinnen uit eten geweest, we hebben gekozen voor de tapas. Diverse gerechtjes geprobeerd en qua smaak vond ik sommige wel tegenvallen. Volgende keer toch maar bestellen van de Mexicaanse kaart. De bediening deed erg zijn best maar wel wat onervaren en er zijn wat verbeterpunten. Het decor is goed.
Maggie C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Vroeger was het er altijd druk, nu zaten we er met z'n tweeën om 19.00 uur op vrijdag avond.. waar is iedereen... de bediening was vriendelijk maar ze hadden geen idee wat er op de kaart stond. Zo werd ik verkeerd geïnformeerd over ingrediënten en moest mijn vriend het nummer van zijn bestelling noemen. 'ossenhaas 250 gram' was niet voldoende voor de bediening om te snappen wat hij wilde. Ook werd er niet gevraagd hoe hij zijn ossenhaas wilde hebben.
Het eten was er binnen no-time. Ik had mals lamsvlees, dat niet mals was, en niet naar lam smaakte. Het was droog en smakeloos. De salade was vies. De friet was goed, die mijn vriend bij zijn perfecte ossenhaas geserveerd kreeg. Perfect rood en met een goede grill smaak.
Na 45 minuten stonden we weer buiten.
SanneFe .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Bij binnenkomst springt het vrolijk decor van Pablo's Cantina je direct in het oog. We werden welkom geheten door de zeer vriendelijke gastheer die ons naar onze tafel bracht. Het was opmerkelijk rustig: wij waren de enigen in het restaurant, uiteindelijk kwamen er nog een tweetal gasten bij. Wellicht is dit te verklaren door La Cubanita die letterlijk de buurman van Pablo's Cantina is.

De bediening was onervaren, maar wel vriendelijk. Het duurde soms voor het gevoel vrij lang voordat de gerechtjes werden opgediend, en dat terwijl we naast een ander stel de enige aanwezigen waren.

Nieuwsgierig hebben we gebruik gemaakt van het All you can eat tapas-menu. Er is een overdaad aan gerechtjes om te kiezen. De kaart en de gerechtjes voelen echter amateuristisch aan. Enige tijd voordat we dit concept probeerden, hebben we hier van de normale, Mexicaanse kaart besteld. De Mexicaanse kaart bevalt ons stukken beter. De gerechtjes waren soms wat vettig en hier en daar was er verlepte garnituur te vinden. De porties zijn erg ruim. Ik en mijn tafelgenoot krijgen de indruk dat Pablo's Cantina min of meer gedwongen is ook het All you can eat-concept in te voeren omdat La Cubanita als buurman ook dit aanbod doet.

Voor een goed Mexicaans gerecht kom ik erg graag terug. Echter is het All you can eat-concept in Pablo's Cantina mij een beetje tegengevallen. Met uitzondering van de Nacho's met kip of gehakt en kaas, dat gerechtje was gewoonweg goddelijk!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Gezellig restaurant met rustige bediening. Uitgebreide kaart met ruime keuze uit tapas en klassiek mexicaans. Onze vlees- en visgerechten waren lekker en beslist niet aan de zuinige kant. Meer verse groenten zouden de gerechten beter maken. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.
Gourmet1945 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Zeer aan te bevelen is "Bife de chorizo": Argentijnse entrecote, mals, precies goed gebraden. Niet aan te bevelen is "Entrecote al cabrales y jamon": volgens de kaart ook entrecote, maar kennelijk niet uit Argentinië: te veel vetrandjes, te veel pezen. De tafel voor twee waar wij zaten was gewoon aftands. De lichtreclame "Open" kwam goedkoop over.
Charlierecensie .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Groente bij 2 hoofdgerechten met vlees leken diepvries opgewarmd. Gepofte aardappel en rijst waren ongevraagd door patat vervangen. Na een vraag hierover kregen we als antwoord dat die op.was. De rijst op in een Mexicaans restaurant?! Zo druk was het nu ook weer niet. Vlees was wel lekker. De cappuccino was poeder cappuccino. Ik heb hier.ooit heerlijk gegeten voor een jubileum een jaar of 15 geleden. Niets was te gek en het hele gezelschap mocht a la carte bestellen. Is er een andere kok, andere eigenaar? Bediening was jong en vriendelijk maar moest alles achter vragen. Na het afrekenen werd er geen gedag meer gezegd en kon je zelf naar je jas op zoek. Ik kom.hier niet meer terug.
MirtheM .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Aantal keer geweest, iedere keer erg lekker gegeten. Niet per se erg verfijnd (veel room, veel kaas, veel van alles :) maar ik hou er wel van. Ik kom er onder andere graag omdat ze een paar lekkere vegetarische gerechten op de kaart hebben staan.

De bediening is bovendien erg vriendelijk, en het is sfeervol ingericht. Een echte culinaire kenner vindt het misschien allemaal te 'grof' en ik meen dat het een wat populaire versie van 'echt' Mexicaans eten is, maar ik vind het desondanks absoluut een aanrader!
Maria23smith .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
heb nog nooit zó lekker gegeten! Spaanse keuken voor mij altijd verrassing! En nu ben ik weer hier in PablosCantina terecht. Echt lekkere fajitas de pescado was voor mij iets bijzonder. Menu is zo groot, en moeilijk om te kiezen, maar bediening alles duidelijk verteld over zijn aanbiedingen, en ik heb die gekozen. Kom zeker weer terug hier!
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Afgelopen zaterdag langsgeweest. Interieur is een beetje verlopen en kaart en tafelaankleding smoezelig. Kaart is een allegaartje van Mexicaans & Spaans. Eten is weinig verrassend en onder de maat. Bedienend personeel was Ok, maar totaalplaatje onvoldoende.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Onbeperkt tapas voor € 16,95. Dat je daarbij pp maximaal 2 tapas per keer mag bestellen wordt pas gezegd als je aan tafel zit. In de praktijk leverde deze aanpak echter geen problemen op, omdat volgende bestellingen vlot werden opgenomen. De kwaliteit van de gerechtjes vonden we over het geheel genomen aan de matige kant. Maïskolf en geitenkaas met basilicumpesto smaakten goed. De manchegokaas, gemarineerd met knoflook en bieslook leek echter nergens op: op onaantrekkelijke wijze gepresenteerde blokken kaas in een ondefinieerbare vloeistof. De (presentatie van de) Serranoham was eveneens armetierig: welgeteld 3 plakjes op een schaal met wat rucola erover heen gestrooid. De gamba's pil-pil waren niet pittig, zoals je bij dit gerecht zou mogen verwachten. Wij hadden al met al niet de indruk dat hier met liefde en aandacht wordt gekookt. Kennelijk is er met deze prijs gekozen voor een bepaald concept. Ons spreekt dat echter niet aan.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen en een heel gezellig tafeltje gekregen. Eten was ontzettend goed en veel. Onbeperkt tapas gegeten en de mannen onbeperkt spareribs. Bediening zeer vriendelijk ook toen er een grote groep kwam nam dhr. de tijd voor ons. Er wordt goed opgelet of je glas nog gevuld is en je bord leeg. Echt top om hier te hebben gegeten.
Advma .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Ik heb nog nooit een recensie geschreven,
Maar nu moet het er toch maar van komen.
Bij binnenkomst onfrisse geur, menu kaart bladzijden plakken waar ben ik in beland?
Maar ja gezellig avondje uit eten.
Voorgerecht carpacio, nog half bevroren fabrieks voer zou mijn vader zeggen bah, ,en een portie wat je in drie happen weg eet..
Hoofd gerecht burito wat een slappe hap uit waarschijnlijk geprefapt uit de magnetron op een schaal uit de oven!
Nooit meer.
Bobenmargriet .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
We gingen op de gok naar Pablo's Cantina en ook omdat de prijs voor onbeperkt Tapas eten aantrekkelijk was. We werden gastvrij ontvangen. We vonden de Tapasgerechten uitzonderlijk goed en ook niet klein te noemen. Het was zeer smaakvol, voldoende variatie en meer dan genoeg reden om er nog eens naar terug te gaan.
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Zaterdag 11-4-2015 zijn wij onverwachts bij Pablo's Cantina binnengestapt, na onze eerste gerechtjes bleek dat het tapas eten ook voor een onbeperkte prijs mocht, dit heeft de bediening na vragen gelijk voor ons om weten te zetten. Er werd goed meegedacht en de bediening nam alle tijd voor ons. Wij hebben heel rustig en gezellig daar kunnen eten, in totaal hebben we vier uur zitten genieten van de met liefde en zorg bereide tapas. Kortom een avondje in een restaurant waarbij we volledig konden ontspannen en de tijd konden nemen om er echt even uit te zijn.

Marij
Familie6 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Met Pasen ( 5 april) heerlijk tapas gegeten met vijf personen voor 16,95. We waren op weg naar cubanita en zag bij toeval een menubord onbeperkt tapas eten voor 16.95. Change of plans! Tapas zijn supervers en heerlijk!!! Alles is lekker.Sparibs, kip, vis, pastei, rundergehaktballetjes... ! We vonden het zo lekker dat we op zondag 12 mei weer gingen eten. Als je van lekker eten houdt.. niet twijfelen!!
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Vanavond de teleurstelling van de dag, na een namiddagje kuieren door Dordt en een terasje te hebben meegepikt bij de Passage dachten we aan de overkant gezellig tapas te gaan eten in Pablos Cantinas, nochtans hadden we vrijdag nog tapas gegeten in Maastricht, maar we houden er nu eenmaal van.
Eerlijk is eerlijk we mochten met onze twee hondjes binnen ondanks de stikker van dieren niet welkom op de deur.
Na het bestellen van het aperitief even naar het toilet, bijzonder vies en toen had mijn kwartje al moeten vallen, maar ja de man was zo vriendelijk geweest om ons met de honden toe te laten.
de voorgerechten, pan tomato met ansjovis waren buiten te veel ok, de carpaccio van tonijn was ronduit slecht, de balletjes in tomatensaus waren buiten niet warm genoeg net rubberen ballen, de met gehakt gevulde paprika's waren ook niet warm genoeg, de scampi hebben we laten liggen, dus een echte domper op de avond.
De zaakvoerder wou het probleem rechtzetten en vroeg ons wat we wel lusten, en of we wel gewend waren tapas te eten, hij begreep blijkbaar niet dat het aan het eten lag, dat het niet warm genoeg was kwam omdat we het te lang hadden laten staan.
Één ding staat vast, hier laten we maar één keer 45€ zonder onze maaltijd te kunnen voldoen en met honger naar huis te moment
Morad B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Afgelopen zondag naar Pablo's Cantina met mijn vrouw en dochter geweest, wat een super leuke avondje is dit ! Heerlijke vis en vlees met spaanse ingrediënten gegeten.Vis en vlees was heel lekker. Goede sfeer. Goede en vriendelijke bedining. Gemakkelijk en dichbij parkeren. Bedankt voor het lekker eten! Kom hier zeker snel weer terug! Een lekkere mexicaan! Tanya, Leo, Victoria
Suzi2001 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Vorig week Zaterdag

Ik heb samen met mij vriend onze diner gegeten bij Pablo’s Cantina.
Ik wil hierbij alleen maar zegge dat was heerlijk avond geweest.
Eten was erg lekker vooral sparerib’s en fajitas ossenhaas.
Bediening waren ook heel vriendelijk.
Tevens prijzen betaalbaar 50 soorten tapas voor € 4,00 P.ST.
Geheel uitsteken.
Groot complement.

Anas
Jaantje49 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten hier.Mannelijk personeel liepen werkelijk hun benen uit hun lijf.Complimenten voor Dimitri.Perfecte gastheer.Kregen het idee dat de dames er weinig zin in hadden.1 vd dames gooide naast ons tafeltje even haar haren los om vervolgens weer in een staart te doen.We vonden dat niet zo prettig.Voor de rest was alles perfect.Alhoewel we niet werden opgemerkt toen we weggingen, ook minpuntje.