Pablo's Cantina

Woensdag t/m zondag 17:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Pablo's Cantina

Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Carpaccio was in het midden nog bevroren.
Bij het hoofdgerecht smaakten het vlees en de groenten precies hetzelfde, en het was jammer genoeg geen lekkere smaak.

Het voorgerecht was amper op, of het hoofdgerecht werd al uitgeserveerd. Dit terwijl de zaak zo goed als leeg was, dus de keuken had geen haast, zou je denken.

Binnen stond de verwarming aan, maar het was vanwege enkel glas nog erg koud binnen.

Bediening was vriendelijk.
Norma D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Nu ik niet meer in de buurt woon, heeft het 3 jaar geduurd voor ik hier weer aan tafel zat. De onbeperkte tapas waren er niet meer, dus voor het vlees tapas menu van de chef gekozen. Wat was het veel! Maar allemaal even lekker. Beste aioli ever! Eigenaar is een hele vriendelijke en hardwerkende man. Hoop dat we snel weer eens terug gaan
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Weer zo lekker gegeten.
We beginnen altijd met Nachos kip, daarna gingen we beide voor de burrito Diablo, Lekker pittig!

In de middag gereserveerd en meteen konden we aanschuiven aan ons tafeltje ????.

Personeel was weer gezellig lekker even mee gekletst.

Nogmaals beste restaurant van Dordrecht ⭐⭐⭐⭐⭐
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Erg lekker gegeten met drie personen. Voorgerecht: nacho's uit de oven, en brood met aioli. Hoofdgerecht: spare ribs, vegetarische fajita's en kip-rund fajita's. Eten was heerlijk klaargemaakt, grote porties, en bediening was snel. Ook de cocktails waren lekker. De sfeer is prettig, en de muziek staat niet al te hard. Echt een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Super eten weer!
Nachos met kip, tacos met kip en hamburger met kaas stonden vandaag op het menu. Allemaal even lekker!

Vriendelijk personeel. Eigenaar komt altijd even hallo zeggen of zwaait even.

Beste restaurant van Dordrecht. Geloof me zeer de moeite waard
P V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Goed gegeten, net als vroeger. Vriendelijke bediening. Het was stil, dus weinig sfeer, maar aan onze tafel van 5 was het gezellig.
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Prima diner met mn vriendin genoten!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten hier. Ik had het aanbevolen tapas menu genomen met vlees. Dat was echt veel maar er zat helaas niets van groenten bij, dat was jammer. Liever 1 stuk vlees minder en dan iets met groenten erbij. Vriendelijke ober en vlotte bediening.
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het eten was lekker, had de tapasmenu vlees gekozen. Was net iets teveel en miste wat groente en friet erbij maar de smaken van vleessoorten waren prima. Mijn partner had de spare-ribs en gaf aan dat ze mals en goed van smaak waren. Bediening was top, vriendelijk en behulpzaam. Interieur is iets verouderd.
Muzhgan S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Samen met mijn gezin hierheen geweesr.
Lekker gegeten.. Gambas zijn overheerlijk!
Aardig bediening
Een heel Leuk sfeer !

we komen zeker terug!!!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten en een leuke wereldse sfeer. Leuk gesprek gehad met de eigenaar, mooi om gedrevenheid en passie te zien!
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijke sfeer. Zo gezellig en warm.
De service is zo goed. Personeel vriendelijk en komen altijd even praatje maken.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk eten! Lekker bereid op houtskool. Niet meer de onbeperkte tapas maar alles is nog steeds wel los te bestellen en even lekker. Gewoon doen! Super kwaliteit en zo weinig bekendheid, zonde!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zoals altijd was het eten zo heerlijk.
We komen niet voor niks 1 of 2 keer per maand terug.
Nachos met kip - aanrader
Buritto Diablo - aanrader
M V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Erg goed gegeten! Super kwaliteit, prijs en hoeveelheid. Zeker een aanrader. Stiekem veel beter dan de buren. Erg gezellig en leuk personeel.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het eten was super lekker en de bediening is top! We hebben we super gezellige avond gehad! Dit is zeker een aanrader voor een leuke avond!
Rabie H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Vorige week ging ik naar het restaurant van Pablos Cantina en at garnalen en het was erg lekker,
Perfect services en mooie decoratie
Rabie H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Vorige week ging ik naar het Pabalos Cantina restaurant en at garnalen en het was erg lekker, de service was goed en het decor was geweldig
Juliia S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Een zeer gezellig restaurant Pablos Cantina met een vriendelijke service en heerlijke suggesties. Echter het was de dag toen niet veel plaats dus wij hebben best op tijd gereserveerd! Juliia, Janine, Tanya
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het is weer als vanouds. Blij dat de Cantina weer open is.
Goed eten en een fijne bediening. De tapas was weer een genot om te eten.