Pablo's Cantina

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Pablo's Cantina

Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vandaag per toeval in dit restaurant terecht gekomen, had er geen verwachting van maar het eten was echt heerlijk........
Wij kozen voor het tapas menu, en konden ieder 5 x 2 gerechtjes kiezen . Alles was heerlijk en goed gekruid........
Na afloop allebei nog koffie genomen en afgerekend........
Hier komen we zeker nog eens terug
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Zeer slechte ervaring bij Pablo's Cantina. Ossehaas was doorbakken en koud, na ons beklag bij de baas zei hij dat hij zeer geïrriteerd werd van ons. Van een ossenhaas waar je 22,50 voor 180 gr betaald mag je verwachten dat hij goed is. Geen garnering erbij alleen wat lauwe friet. Bediening is slecht en nieuwe serveersters worden aan hun lot overgelaten. Hier komen wij nooit meer !!!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gisteren 24 juli 2017 met 8 personen naar Pablo's geweest. Het opnemen van de bestelling werd gedaan door een slecht Nederlands sprekend meisje. Ik zei voor de grap dat dat fout ging tegen de gasten nadat we de bestelling hadden doorgegeven. De serveerster was niet geschikt voor dit werk en is niet goed ingewerkt. Daar moet een baas als eerste mee beginnen natuurlijk. Het meisje liep als een kip zonder kop rond in het restaurant.
En ja, het ging mis. Twee personen hadden tapas besteld en die kregen eerst het hoofdgerecht en daarna pas de soep. En van de 4 ossenhaas biefstukken 'bief de Lomo' bleken er 3 veel te lang doorgebroken te zijn en waren taai. We hebben dit gemeld en kregen te horen dat we hadden moeten aangeven hoe deze gebakken moesten worden. Maar het was ons niet gevraagd!!! Daarna 3 nieuwe stukken gekregen (medium rare) en deze waren weer koud van binnen pffff dus weer gezegd tegen de serveerster. Die liet de baas komen die al geïrriteerd was vanwege een ander akkefietje dat zich afspeelde tussen in de zaak. Dus wij hem geconfronteerd en hij zei dat hij ze zelf had gebakken en al 25 jaar in het vak zit. Plotseling zei hij; "je moet mij niet gaan irriteren" met een dreigende stem. Alsof wij dit zuiden om hem te pesten. Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat wij geïrriteerd waren omdat het vlees vanbinnen koud was en we voor 180 gram Euro 24,- moeten neerleggen. Maar hij bleef bij zijn verhaal en wilde niets horen van een koude biefstuk want hij had hem op de grill gelegd en zat 25 jaar in het vak. Kortom de biefstuk was nog kouder geworden en hij bood aan deze weer op te warmen. Maar een biefstuk later opwarmen is Not Done. Een van de gasten heeft het wel laten opwarmen maar voor mij was de maat vol. We hebben de koude biefstuk opgegeten en hebben de rekening betaald. De serveerster bood ons nog een gratis rondje aan maar die hebben we niet meer genomen maar wel van de rekening af laten trekken. Kortom het was een chaotische bediening, een onbeschofte baas die niet wil luisteren naar zijn klanten en niet de moed had om de koude biefstuk te proeven of te meten! (Met een temperatuur meter had hij de werkelijke temperatuur in de biefstuk kunnen meten). Ik ga er nooit meer naar toe en vind het triest dat deze eigenaar niet van zijn fouten leert en de klanten zo schandalig en brutaal behandeld.
Orban R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Hier gisteren gegeten met het gezin.
Verwachting na het zien van de kaart was redelijk hoog.
Bij de eerste gerechten ging het al fout. Bediening wist niet wat ze uitserveerde. Carpaccio zalm was bevroren en de tonijn stonk een uur in de wind. Gerechten werden neergezet zonder extra bordjes.
De volgende gerechtjes waren ook slecht. Kip aangebrand en plateau worst uitgedroogd. Als klap op de vuurpijl hadden we biefstuk besteld en kregen we zalm. Toen waren we er klaar mee. Beklaag gedaan en de manager zou geroepen worden. Die kwam niet dus maar naar de bar gelopen. Bediening was bang en de manager wilde in eerste instantie niet komen. Na aandringen kwam hij toch uit de keuken, op hoge poten. Volgens hem kon hij er niks aan doen dat de bediening niets wist en zijn eten zou goed zijn. Ben nog nooit op zo een brutale manier te woord gestaan. Wat een kansloos bedrijf! Nooit meer!
Klarinda E.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op een vrijdagavond hier gegeten, maar wat een slechte service. Het eten was prima op een aantal tapas gerechtjes na. Maar het personeel kan nog wel wat lesjes klantvriendelijk gebruiken. Het begon al bij binnenkomst, het was totaal niet druk maar het duurde bijna 15 minuten voordat we een kaart gekregen. Ook het meenemen van ons ingevulde bestelblaadje duurde erg lang, pas toen wij er op aandrongen om het briefje mee te nemen, werd hierop actie ondernomen. (dat wil zeggen een serveerster moeten roepen omdat ze niet op of om kijkt) En zo ging het iedere ronde door. De kers op de taart van de slechte service was het feit, dat om 2158 bij ons bekend werd gemaakt dat de keuken was gesloten terwijl bij ons net de 4e ronde op tafel werd gezet. Als ons dit eerder was gemeld en als er deze avond soms net een stapje harder was gelopen hadden we nog een ronde 5 willen en kunnen bestellen (we hadden een aantal grote eters bij ons), maar deze werd ons gewoon door de strot geboord. Ik heb hier vaak met plezier gegeten, maar na deze deceptie zal ik hier niet meer komen en dit restaurant ook niet meer aanbevelen zoals ik vaak wel heb gedaan.
RIDAL .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gekozen van de Mexicaanse kaart. Bediening was goed, eten was heerlijk. Wat me wel opviel is dat sommige beschrijvingen van gerechten niet af waren. Zoals een gerecht 'met pittige.' Hoe dan ook, complimenten voor de keuken!
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Met vriendinnen uit eten geweest, we hebben gekozen voor de tapas. Diverse gerechtjes geprobeerd en qua smaak vond ik sommige wel tegenvallen. Volgende keer toch maar bestellen van de Mexicaanse kaart. De bediening deed erg zijn best maar wel wat onervaren en er zijn wat verbeterpunten. Het decor is goed.
Maggie C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Vroeger was het er altijd druk, nu zaten we er met z'n tweeën om 19.00 uur op vrijdag avond.. waar is iedereen... de bediening was vriendelijk maar ze hadden geen idee wat er op de kaart stond. Zo werd ik verkeerd geïnformeerd over ingrediënten en moest mijn vriend het nummer van zijn bestelling noemen. 'ossenhaas 250 gram' was niet voldoende voor de bediening om te snappen wat hij wilde. Ook werd er niet gevraagd hoe hij zijn ossenhaas wilde hebben.
Het eten was er binnen no-time. Ik had mals lamsvlees, dat niet mals was, en niet naar lam smaakte. Het was droog en smakeloos. De salade was vies. De friet was goed, die mijn vriend bij zijn perfecte ossenhaas geserveerd kreeg. Perfect rood en met een goede grill smaak.
Na 45 minuten stonden we weer buiten.
SanneFe .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Bij binnenkomst springt het vrolijk decor van Pablo's Cantina je direct in het oog. We werden welkom geheten door de zeer vriendelijke gastheer die ons naar onze tafel bracht. Het was opmerkelijk rustig: wij waren de enigen in het restaurant, uiteindelijk kwamen er nog een tweetal gasten bij. Wellicht is dit te verklaren door La Cubanita die letterlijk de buurman van Pablo's Cantina is.

De bediening was onervaren, maar wel vriendelijk. Het duurde soms voor het gevoel vrij lang voordat de gerechtjes werden opgediend, en dat terwijl we naast een ander stel de enige aanwezigen waren.

Nieuwsgierig hebben we gebruik gemaakt van het All you can eat tapas-menu. Er is een overdaad aan gerechtjes om te kiezen. De kaart en de gerechtjes voelen echter amateuristisch aan. Enige tijd voordat we dit concept probeerden, hebben we hier van de normale, Mexicaanse kaart besteld. De Mexicaanse kaart bevalt ons stukken beter. De gerechtjes waren soms wat vettig en hier en daar was er verlepte garnituur te vinden. De porties zijn erg ruim. Ik en mijn tafelgenoot krijgen de indruk dat Pablo's Cantina min of meer gedwongen is ook het All you can eat-concept in te voeren omdat La Cubanita als buurman ook dit aanbod doet.

Voor een goed Mexicaans gerecht kom ik erg graag terug. Echter is het All you can eat-concept in Pablo's Cantina mij een beetje tegengevallen. Met uitzondering van de Nacho's met kip of gehakt en kaas, dat gerechtje was gewoonweg goddelijk!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Gezellig restaurant met rustige bediening. Uitgebreide kaart met ruime keuze uit tapas en klassiek mexicaans. Onze vlees- en visgerechten waren lekker en beslist niet aan de zuinige kant. Meer verse groenten zouden de gerechten beter maken. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed.
Gourmet1945 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Zeer aan te bevelen is "Bife de chorizo": Argentijnse entrecote, mals, precies goed gebraden. Niet aan te bevelen is "Entrecote al cabrales y jamon": volgens de kaart ook entrecote, maar kennelijk niet uit Argentinië: te veel vetrandjes, te veel pezen. De tafel voor twee waar wij zaten was gewoon aftands. De lichtreclame "Open" kwam goedkoop over.
Charlierecensie .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Groente bij 2 hoofdgerechten met vlees leken diepvries opgewarmd. Gepofte aardappel en rijst waren ongevraagd door patat vervangen. Na een vraag hierover kregen we als antwoord dat die op.was. De rijst op in een Mexicaans restaurant?! Zo druk was het nu ook weer niet. Vlees was wel lekker. De cappuccino was poeder cappuccino. Ik heb hier.ooit heerlijk gegeten voor een jubileum een jaar of 15 geleden. Niets was te gek en het hele gezelschap mocht a la carte bestellen. Is er een andere kok, andere eigenaar? Bediening was jong en vriendelijk maar moest alles achter vragen. Na het afrekenen werd er geen gedag meer gezegd en kon je zelf naar je jas op zoek. Ik kom.hier niet meer terug.
MirtheM .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Aantal keer geweest, iedere keer erg lekker gegeten. Niet per se erg verfijnd (veel room, veel kaas, veel van alles :) maar ik hou er wel van. Ik kom er onder andere graag omdat ze een paar lekkere vegetarische gerechten op de kaart hebben staan.

De bediening is bovendien erg vriendelijk, en het is sfeervol ingericht. Een echte culinaire kenner vindt het misschien allemaal te 'grof' en ik meen dat het een wat populaire versie van 'echt' Mexicaans eten is, maar ik vind het desondanks absoluut een aanrader!
maria S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
heb nog nooit zó lekker gegeten! Spaanse keuken voor mij altijd verrassing! En nu ben ik weer hier in PablosCantina terecht. Echt lekkere fajitas de pescado was voor mij iets bijzonder. Menu is zo groot, en moeilijk om te kiezen, maar bediening alles duidelijk verteld over zijn aanbiedingen, en ik heb die gekozen. Kom zeker weer terug hier!
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Afgelopen zaterdag langsgeweest. Interieur is een beetje verlopen en kaart en tafelaankleding smoezelig. Kaart is een allegaartje van Mexicaans & Spaans. Eten is weinig verrassend en onder de maat. Bedienend personeel was Ok, maar totaalplaatje onvoldoende.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Onbeperkt tapas voor € 16,95. Dat je daarbij pp maximaal 2 tapas per keer mag bestellen wordt pas gezegd als je aan tafel zit. In de praktijk leverde deze aanpak echter geen problemen op, omdat volgende bestellingen vlot werden opgenomen. De kwaliteit van de gerechtjes vonden we over het geheel genomen aan de matige kant. Maïskolf en geitenkaas met basilicumpesto smaakten goed. De manchegokaas, gemarineerd met knoflook en bieslook leek echter nergens op: op onaantrekkelijke wijze gepresenteerde blokken kaas in een ondefinieerbare vloeistof. De (presentatie van de) Serranoham was eveneens armetierig: welgeteld 3 plakjes op een schaal met wat rucola erover heen gestrooid. De gamba's pil-pil waren niet pittig, zoals je bij dit gerecht zou mogen verwachten. Wij hadden al met al niet de indruk dat hier met liefde en aandacht wordt gekookt. Kennelijk is er met deze prijs gekozen voor een bepaald concept. Ons spreekt dat echter niet aan.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen en een heel gezellig tafeltje gekregen. Eten was ontzettend goed en veel. Onbeperkt tapas gegeten en de mannen onbeperkt spareribs. Bediening zeer vriendelijk ook toen er een grote groep kwam nam dhr. de tijd voor ons. Er wordt goed opgelet of je glas nog gevuld is en je bord leeg. Echt top om hier te hebben gegeten.
Advma .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Ik heb nog nooit een recensie geschreven,
Maar nu moet het er toch maar van komen.
Bij binnenkomst onfrisse geur, menu kaart bladzijden plakken waar ben ik in beland?
Maar ja gezellig avondje uit eten.
Voorgerecht carpacio, nog half bevroren fabrieks voer zou mijn vader zeggen bah, ,en een portie wat je in drie happen weg eet..
Hoofd gerecht burito wat een slappe hap uit waarschijnlijk geprefapt uit de magnetron op een schaal uit de oven!
Nooit meer.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
We gingen op de gok naar Pablo's Cantina en ook omdat de prijs voor onbeperkt Tapas eten aantrekkelijk was. We werden gastvrij ontvangen. We vonden de Tapasgerechten uitzonderlijk goed en ook niet klein te noemen. Het was zeer smaakvol, voldoende variatie en meer dan genoeg reden om er nog eens naar terug te gaan.
marij V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Zaterdag 11-4-2015 zijn wij onverwachts bij Pablo's Cantina binnengestapt, na onze eerste gerechtjes bleek dat het tapas eten ook voor een onbeperkte prijs mocht, dit heeft de bediening na vragen gelijk voor ons om weten te zetten. Er werd goed meegedacht en de bediening nam alle tijd voor ons. Wij hebben heel rustig en gezellig daar kunnen eten, in totaal hebben we vier uur zitten genieten van de met liefde en zorg bereide tapas. Kortom een avondje in een restaurant waarbij we volledig konden ontspannen en de tijd konden nemen om er echt even uit te zijn.

Marij