Paal 19 half

6,2
Duur
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We moesten even wachten maar dat heb je als je een goed restaurant binnen komt. Smaken verschillen, wij zeer lekker gegeten en tegen een redelijke prijs.
D V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
In augustus hier tijdens onze vakantie met zijn vieren gegeten. Prachtige plek aan zee.
De bediening was erg vriendelijk. De bestellingen kwamen netjes op tijd door. De borden waren leuk opgemaakt. Helaas kwam de kibbeling van het kindermenu uit de vriezer. Jammer als je in een restaurant aan zee zit. De overige gerechten smaakten prima.
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Leuke lokatie zo op het strand. Leuke plek om wat te drinken. De keukenbrigade mag eerst nog wel op cursus want het eten was ver onder de maat. Op de vel gebakken vis-trio was juist op de andere kant gebakken en de schelvis was echt niet gaar van binnen maar wel zwart van buiten. Fantasieloze gamba-spies bestaat uit kleine garnalen die (zo leek het) opgewarmd was in de magnetron. De frites waren taai. De bediening is prima.
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten op een fantastische plek. De slibtongetjes konden niet verser zijn, (helaas) wel zelf fileren! Geen al te grote kaart maar genoeg keuze. De bediening is snel en vriendelijk.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Slechte keuken qua kleine gerechten! Lege gambakroketjes,
Weinig creativiteit in de gerechten, kokkels lekker, maar saai. Kibbeling uit de vriezer. Geen smaak en droog. Mooie locatie, maar alleen voor een drankje!! Slechte bediening en een gestreste sfeer. Moeten nog veel leren!
Nancy W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Prima strandtent. Je zit gezellig, door de glazen tussenwanden uit de wind en knus. Bediening attent. Onze dochter moest de laatste boot naar de vaste wal halen om 21.00 uur, dus toen we hier rond 19.00 uur gingen zitten toch maar even gezegd. We kregen behoorlijk vlot het eten wat er heerlijk uitzag en smaakte.
Kave .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Een bijzonder gastvrij welkom door de eigenaar, die ondanks de drukte even tijd nam voor een praatje en een geweldig mooi tafeltje voor ons regelde. Ook de twee jongens in de bediening een dikke duim omhoog, zeer alert, vriendelijk, niet opdringerig. De kaart is ok voor een strandtent, het eten was goed en genoeg. Prima plek voor een fijne avond uit, op zo'n mooie locatie!
Renievdveen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wat een onvriendelijk, ongastvrij mens in de bediening. We zaten al lang en breed en nog bleef mevrouw stoïcijns achter de bar met haar mobieltje. Ook geen woord van welkom. Iedereen die binnenkomt betekent werk en daar zit ze toch niet op te wachten.
Mijn borrelglas (!) rode wijn was voor 1/3e gevuld, in een ietwat vettig glaasje. Het broodje was hard en zoutloos; de kroket van een slechte, supermarktkwaliteit. Maar de mosterd was dan het pittigste van de hele tent, van de serveerster, van het eten en van de lege, saaie inrichting: kwam je neusgaten in allerijl weer uit. Oh nee, het pittigst was de rekening van bijna €20,= voor 4 versnaperingen....
Deze tent heeft nogal wat pretenties, maar echt met gierende banden naar waar we heerlijk konden eten en vooral welkom waren.

Reinier Van E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Vandaag heerlijk gegeten. De tomatensoep was echt fantastisch met veel verse tomaten. Als hoofdgerecht een mooie zeebaars en een lekker vegetarisch menu. Als dessert prima appeltaart en als decor een fraaie zonsondergang. We komen hier graag terug. Oh ja, de bedieninging is aardig en attent; je voelt je warm ontvangen als gast!
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Deze zaak heeft wel potentie maar als iemand uit de bediening 3 keer in een kwartier aan je vraagt of alles nog naar wens is dan vergaat je het plezier in nog iets bestellen.
Aan de broodjes beenham en kroket, de beachsalade en de mega vega salade lag het niet. Zag er netjes uit en was lekker.
Her restaurant ziet er ook gezellig uit. Het meisje in de bediening was echter zo storend dat ik er niet weer naar toe zou gaan.
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Net overgenomen door nieuwe eigenaren en die hebben deze tent een leuke draai gegeven. Binnen is het opgeknapt, met een nieuwe bar en een likje verf. Buiten is nog steeds het prachtige terras. De kaart is simpel maar doeltreffend voor een strandtent en er is zorg aan besteed. Toen we hier met Pasen een drankje deden, wilde ik terugkomen om wat te proeven.

Dinsdag lunchten we hier, het was een grauwe dag en veel wind. We probeerden het nog op het terras, maar het was toch te koud en we gingen naar binnen. We bestelden een Surf&Turf hamburger en een broodje kroket. De hamburger was echt erg lekker. Met verse groenten, heerlijke uienringen, een goede burger en vooral een lekker knapperig broodje. Het "surf" gedeelte waren de 3 spicy garnalen bovenop. Wel grappig, maar niet heel erg iets toevoegend.

De kroket werd op verzoek geserveerd op een bruin bolletje. Supergoed! Kun je misschien niet veel fout aan doen, maar de kroket was goed, het was mooi gepresenteerd en geserveerd met voldoende mosterd.

We komen nog een keer terug voor een diner!