Paal 17 Aan Zee

Ruijslaan 94 1796 AZ De Koog Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paal 17 Aan Zee

Summerwell S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gisteren heerlijk gegeten samen met onze 2-jarige kleine man. De serveersters hadden veel aandacht voor hem wat hij helemaal leuk vond. De Classic Burger en Kip Saté met Mango Ananas vielen bij ons goed in de smaak. Prettige bediening!
Collin D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vandaag op strand geweest met hele familie, dachten gezellig te gaan eten. Sfeer prima locatie top, eten dramatisch slecht.
Eerst 1 uur moeten wachten en dan deel lauw warm eten en de biefstuk zelfs koud. Terug gestuurd naar de keuken, krijg je hem uit de magnetron warm terug op je bord compleet doorgeslagen. Prijs kwaliteit dus 0
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
2 dagen achter elkaar gezeten.....eerste dag om te borrelen met heerlijke hapjes en vandaag geluncht. Met tostit en broodje de branding....heerlijk en erg gezellig
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hier tweemaal geluncht. Beide keren meer dan prima. Goed belegde broodjes, vooral de broodjes gerookte makreel en gehakt met kaas uit de oven vielen en de smaak.

Zaak ligt direct aan zee en is heel stijlvol ingericht. Een aanrader en goed te combineren met een wandeling over het strand of door de duinen.
Sita L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Vandaag in dit strandpaviljoen gegeten vanwege goede recensies op een andere site. En we zijn zeker niet teleurgesteld! De gebakken geitenkaas was heerlijk en zeer royaal. De combinatie met de pesto en vijgencompote was zeer goed gekozen! Lekkere bijgerechten, witlof, frites, aardappeltjes, een frisse appelcompote en bij de nabestelling kregen we zelfs nof een heerlijke salade! Partner had de lamsparade en hij was als fijnproever zeer tevreden. De bereiding was uit de kunst! Een lekker wijntje maakte het diner compleet! Wij komen zeker terug!
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor derde keer in korte tijd ter plaatse gegeten met sterk wisselende ervaring: van zeer goed (hapjesgarnituur), via slecht (zeewolf) tot matig (lamscombinatie). Het lijkt alsof bij complexere ingrediënten (vis en lam) de zorgvuldigheid ontbreekt. Jammer.
Tante S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Eindelijk weer eens gegeten bij Paal 17. Ik mocht genieten van een heerlijke burger zoals ie hoort met bacon, kaas, rode ui, salade en augurk. Het vlees was perfect gebakken en de bun ook precies goed. Wat opviel was ook de presentatie op plank met een papieren "wrap" super. De cole slaw was top! Perfecte maaltijd, lekkere frieten, appelcompote, boontjes en burgersauce!! Nu de lamsburger en blue cheese nog proberen :D
Tj M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Sfeervol strandpaviljoen. Wij hebben hier geluncht: prima soep, lekker lamskroketjes, vlotte bediening. Kortom, we komen terug.
joostlekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het lijkt erop dat de koks op cursus zijn geweest, want het eten is er dit jaar op vooruit gegaan! De mosselen waren prima en hetzelfde gold voor de vegetarische pappadum. De broodjes voor de lunch vielen echter weer wat tegen; hard brood (een mes die het brood aankon was niet voorhanden) en beleg is iets te karig.
Personeel is over het algemeen vriendelijk, maar heeft weinig tot geen kennis van zaken. Vraag ze niet teveel.
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We schrokken van de hoeveelheid mensen, maar we kwamen aan tijdens het wereldrecord pootjebaden. Ondanks de drukte konden we een plekje op het terras vinden en hebben we heerlijk gegeten. Zoals altijd gaven ze hier voldoende keus met een heldere kaart.
Ook op het gebied van de kindermenu's hebben ze leuke keuze - de kinderen zijn dol op de mini beach burger!
Uitzicht is natuurlijk fantastisch.
Fm P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Paal 17 is een unieke plek! Wij hebben er een aantal keren gezeten, overdag en savonds. Altijd goed.
Wat hebben we gegeten? Sliptongetjes met friet en sla: heerlijk! Detail: lekkere sla met zorg klaargemaakt!
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Na een warme vakantiedag hier met een grote groep familieleden gegeten. Was er in het nabije verleden al enkele keren geweest en altijd met plezier. Ook nu viel het niet tegen. Heel bijzonder zijn de gerechten overigens niet, in de trant van "vlees (of vis), friet en groenten" en veel bier. Klaar. Maar het was allemaal verzorgd. Het was natuurlijk heel druk en de ook relaxte en aardige bediening liep zich het vuur uit de sloffen. Er was voldoende personeel, blijkbaar ook in de keuken, en alles liep op rolletjes.
Na een aantal dagen op Texel is het uitzicht natuurlijk niet zo bijzonder meer. Het decor past bij een strandpaviljoen. N.B. Toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn.
Nancy W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Echt een aanrader is het voorgerecht van tapa's voor 2 personen waarbij voor vis gekozen kan worden of voor vlees en vis. Wij hadden dit laatste met z'n vieren gedaan en kregen een werkelijk prachtige plank met van alles en nog wat. Prijs is 16,95 maar dat is voor 2 personen en dat is het zeker waard. Aardige bediening ondanks de drukte.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Bij Paal 17 hebben we tijdens ons verblijf op Texel heerlijk gegeten. Op advies voor het diner en later nog twee keer voor de lunch.

De prijzen zijn wellicht hoog voor de gemiddelde 'strandtent', maar de kwaliteit op de borden maakt de prijs niet meer dan logisch. Fijne en verse ingrediënten, goede bereidingen en prima op smaak. In een woord: top!

En dan de dames (en een enkele heer) van de bediening. Er loopt nogal een legertje rond... En voor zover wij hebben meegemaakt; allemaal vriendelijk, enthousiast en zeer bereid. We lazen uit andere recensies dat mensen wel eens wat lang moeten wachten, maar onze ervaring is geheel tegenovergesteld. Vlotte bediening en vlot het eten op tafel.

Decor is ook dik in orde. Mooie materialen, voldoende ruim van opzet. Alleen de zon werkt niet altijd even goed mee... maar ja... :)

Kortom; wanneer je op Texel bent, zeker een bezoekje waard!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Paal 17 is een absolute aanrader! Het prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Een gemiddeld hoofdgerecht kost €21 en de smaak is uit de kunst! Wij kunnen de entrecote, saté, tonijn & kipfilet absoluut aanbevelen. Het bedienend personeel was erg vriendelijk en de service prima. De strandtent zelf is erg modern en fris ingericht, precies zoals een strandtent hoort te zijn.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Hier een hamburger gegeten. Een kant was zwart, de andere rose. Het broodje was droog aan de buitenkant. Typische strandtent die je ook op Scheveningen kan tegenkomen.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Goede broodjes voor de lunch. De sfeer is loungy en de bediening ontspannen. Ik vind de prijs wel wat aan de hoge kant. Maar ach.....het is vakantie.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Hier met 3 volwassenen en 1 kind gegeten.
We waren hier vaker geweest en vonden de kwaliteit van het eten toen goed.
Vanwege het moeten halen van de boot werd besloten om alleen een visje te eten.
Gekozen werd voor de zeebaars. Foute keus dus. De visjes waren van een wel te eten kwaliteit maar voor wat wij gewend zijn op Texel van een inferieure smaak.
Jammer, want ze kunnen ook bij Paal 17 het beter.
De patatjes waren goed.
Ewout1977 V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wij hebben hier lekker gegeten. Bediening is wel een beetje rommelig en niet zo professioneel. Het eten heeft ons goed gesmaakt en het uitzicht is hier prachtig natuurlijk!

Nico K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gezellig restaurant met voor elk wat wils.
We hadden niet gereserveerd en het restaurant zat stampvol toch nog een tafeltje geregeld. Vriendelijke en snelle bediening.
Qua eten geen hoogstandjes maar wel ok.
Missen zaken als oester, kokkels etc.