Paal 11

Strandweg 11 3891 AD Zeewolde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paal 11

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
gisteravond in Paal 11 gegeten. wij waren erg vroeg. Maar eten was prima en de bediening prettig en vriendelijk. Is een beetje uit de buurt van onze woonplaats. Maar een prima restaurant.
Zeeuwolde2013 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Inrichting is eigentijds eetcafé-achtig, wat je niet zo vaak ziet in een Chinees restaurant. De ambiance is "gezellig rumoerig" en de bediening prettige informeel. Het voornaamste: we aten hier voor de 3e keer in 4 maanden en de Thaïse gerechten en de specialiteiten die we proefden smaakten, wederom op een authentiek aandoende manier lekker pittig. Hierdoor waan je je voor even weer in verre oorden.
FritsW .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Vlak bij in het centrum van Zeewolde , zit restaurant Paal 11 . Je kan er ook maaltijden afhalen en dat hebben we vanuit de Caravanclub gedaan . Bijna 50 Super Loempia's besteld en afgehaald . We moesten nog even wachten , dus hadden wij nog even tijd om het restaurant en het terras te bekijken , ziet er allemaal goed uit . Dan is er op de vrijdagavond een speciaal menu , in de vorm van een lopend buffet en natuurlijk betaalbaar .