OZZO Oriental Restobar

Warmonderweg 8 2171 AH Sassenheim Nederland Kaart
31-252219019

Meer informatie over restaurant OZZO Oriental Restobar

Met de trein: Ieder uur stopt er vier keer een trein op Station Sassenheim. Vanaf station Sassenheim is het max. 10 minuten lopen naar ons hotel.
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Amsterdam: A44 richting Leiden - Den Haag, afslag Warmond, afrit 4. Vanuit Rotterdam: A44 richting Leiden - Den Haag afslag Warmond, afrit 4. Vanuit Den Haag: A44 richting Amsterdam - Rotterdam, afslag Warmond, afrit 4.

Ma t/m zo: 17:00 - 24:00 uur.
De keuken geopend van: 17:00 - 21:30 uur.

Jouw recensie over het restaurant OZZO Oriental Restobar

Shabnam A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was erg lekker, niks op aan te merken. De service was helaas zwaar onder de maat. Wij werden volkomen genegeerd en het eten duurde veel te lang. De jongen vroeg en moment maar kwam nooit meer terug. De Aziatische vrouw negeerde mijn partner toen hij aan de bar iets kwam vragen. En het gekke is, ze hadden het alles behalve druk.
Beste mevrouw Ahadpour, hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn blij dat wij inmiddels contact met u hebben gehad en de situatie hebben kunnen uitleggen. Hoewel het op het moment van uw bezoek rustig was in het restaurant, waren er wel veel take away bestellingen die mijn collega’s aan het voorbereiden waren. Dit neemt niet weg dat u als gast uiteraard optimale service mag verwachten en dit een punt is waar we binnen ons team - dankzij uw feedback - extra aandacht zullen besteden. Zoals afgesproken hopen wij u binnenkort wederom te mogen verwelkomen in ons restaurant! Wij zullen ons uiterste best doen om u bij uw volgende bezoek niet alleen met onze gerechten, maar ook met onze service positief te verrassen. Service staat bij ons hoog in het vaandel en uw feedback zullen we dan ook zeker gebruiken om dit verder te optimaliseren.

Wij kijken er naar uit u binnenkort wederom te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet, Mariëlle van Rijn
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Medewerker was zo aardig om voor mij te regelen dat ik in mijn eentje toch meerdere soorten nigiri sushi kon bestellen zonder dat ik me aan de hoeveelheid van 5 per soort moest houden. Sushi was zeer smaakvol en goed op temperatuur. Wordt voor je ogen vers bereid. Zoals het hoort.
Beste mevrouw T,
Bedankt voor uw positieve beoordeling en fijn om te horen dat u genoten heeft van onze sushi.
Uw complimenten over de service geef ik zeker aan mijn collega's van OZZO Oriental Restobar door. Hopelijk tot snel! Hartelijke groet, Maryse Barnhoorn | Guest Relations
Birgitte V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Bezoek 1e keer na de verbouwing, restaurant is er helaas niet op vooruit gegaan. Eten was dramatisch, duurde ruim een uur voordat er iets op tafel kwam en de kwaliteit is erop achteruit gegaan. Voorheen heerlijke rolls nu smakeloos. Kings crab en zeebaars bedekt met enorme laag mayonaise achtige substantie, niet te eten. Gelakte zalm smaakte muf. Erg jammer voorheen was het eten heerlijk.
Beste gast,
Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u uw bezoek aan ons restaurant niet positief heeft ervaren. Wij zullen uw feedback ten aanzien van de service en de gerechten bespreken binnen ons team, en zullen er alles aan doen om u bij een volgend bezoek zowel met de kwaliteit van onze gerechten, als met onze service positief te verrassen!
Hartelijk groet, Maryse Barnhoorn | Guest Relations
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Vorige week geweest. Het was mooi warm weer die avond dus buiten gezeten aan de vijver. Bediening was aardig en deed vreselijk haar best wat ook zeker lukte. Vers gemaakte sushi besteld met een paar lekkere glazen witte wijn. Sushi was werkelijk helemaal geweldig, verser dan vers en mooi gemaakt. Wijn was prima. Ze hebben er een aparte kaart/keuken met gerechten waar ze een Aziatische twist aan hebben gegeven zeker een aanrader want er staan mooie gerechten bij waarvan we ook een paar geproeft hebben echt prima! Eerlijk gezegd heeft het onze verwachting overtroffen. Ik ben met een andre bril naar vd Valk gaan kijken (Ozzo zit in het vd Valk restaurant en is er onderdeel van) zij zijn ook verder gegaan na de apelmoes met de kers. Wij komen zeker terug.
Albertine K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wat een slechte service. Afgelopen zondag gebeld om later af te halen. Kwartier na gestelde tijd nog niks klaar, zou nog 10 minuten duren, nog een kwartier later nog niks klaar. Het zou echt nog 5 minuten duren. Nog een 10 minuten gewacht, maar nog steeds geen bestelling. Meer dan 45 minuten na tijd zitten wachten in een zaak die praktisch leeg was, en het leek de bediening weinig te kunnen schelen (zowel dat we zaten te wachten als dat we weggingen met lege handen).
Milan A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Afgelopen vrijdag voor de 4e keer naar Ozzo geweest. De eerste 3 keren (voor de verbouwing, die de sfeer en acoustiek niet ten goede komt) was het geweldig. Afgelopen vrijdag erg ondermaats. Vieze borden en glazen en het eten was ook teleurstellend (onrijpe avocado in de sushi, veel te ver doorbakken eendeborst, zompige gebakken vis, half koude kipspiesjes, etc etc. En een bak friet bij het hoofdgerecht.... Bij een Japans restaurant?! Tja wat moet ik daar van zeggen) En als wij dan goedbedoelde en vriendelijke terugkoppeling geven dat we het enigzins vonden tegenvallen wordt hier niets mee gedaan, geen excuses of wat dan ook. Als je je bedenkt dat Ozzo ook nog eens behoorlijk prijzig is vind ik echt onbegrijpelijk. Erg jammer we kwamen hier graag, maar hier ga ik echt niet meer heen.
rdijko .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Super sushi's op de kaart, een van de betere die we in Nederland gehad hebben. Prijzig, maar prijs/kwaliteit is zeker goed. Zit bij vd Valk Sassenheim in, kan druk zijn met bv busbezoek óf zoals bij ons mannen-met-blauwe-bloes-en-pantalon meetings. Buiten zitten op het terras aan het water is super. Mannelijke bediening is aardig en attent, vrouwelijke bediening had die de dagen dat wij er waren last van zuurheid, erg kortaf, plichtmatig en er kon geen lach vanaf.
Hubrecht82 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Het eten is fantastisch! Lekkere en verse Japanse gerechten. Het is niet heel goedkoop, maar we hebben genoten.
Servicegerichte en erg vriendelijke bediening. Wat de avond prettig maakt.
Alleen de belichting is nogal fel, wat de sfeer weg haalt. Dat is jammer.
Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Heerlijk eten, jammer dat je de bediening van Van der Valk hebt anders was het top geweest. Wel enigszins aan de prijs maar je hebt diverse keuzes.
susanne82 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag!!sushi was super!! Bediening moet wel verbeterd worden. 2 maal drankjes vergeten en toen de jongen ons vroeg of het had gesmaakt moesten wij hem erop wijzen dat hij iets was vergeten van het menu...toenwij de bon bekeken klopte het totaal maar het sushi menu was ineens duurder en er stonden maar 2 drankjes op ipv 6. Toeval of btw sjoemelen?!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
We hebben hier op vaderdag gegeten, er waren hooguit 8 tafels bezet binnen. We zaten tegen een verblindende zon in te kijken, wat zonnewering zou geen overbodige luxe zijn. Er liep 4 man personeel rond desondanks duurde het een eeuwigheid voor we konden bestellen en daarna was het een uur wachten tot de eerste gang gebracht werd. We waren met 5 personen en namen allemaal het drie gangen menu. Dat leek zo eenvoudig. Toch werden twee tafels ( 1 van 5 en 1 van 2) die veel later binnenkwamen dan wij eerder bediend. Een tafel was zelf al uitgegeten en weg voordat wij de eerste gang kregen... De serveerster goot een half glas water over tafel bij het inschenken en zei oeps ik mors een beetje. Jammer dat we moesten vragen of ze het af wilde nemen en we daarna ook nog gewoon een stapeltje servetten in ons hand gedrukt kregen om het zelf maar te regelen. Voor de vertraging bood ze mijn man 1 glas bier aan van het huis, de rest kreeg niks maar het glas bier stond daarna gewoon op de rekening. Het eten was lekker, alhoewel niet bijzonder, maar gewoon goed. Aan de bediening schortte het nogal. Wij zullen hier niet nog een keer gaan eten.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
We hebben gisteren met 4 personen in dit restaurant gegeten en waren enorm aangenaam verrast. Dit heeft niets met het reguliere Van der Valk restaurant te maken, dit is heel goed, mooi ingericht en heeft ook een uitstekende prijs kwaliteit verthouding.
De bediening was heel goed, vriendelijke en attent maar niet erg deskundig. De laatste zou mogelijk kunnen komen dat onze serveerster nieuwe was, dus en waren zeer tevreden. Het menu is zeer gevarieerd en verrassend, slechts de sushi met mayo vonden we iets te vet. Het menu was EUR 29,50 per persoon en wij vonden dit een koopje.
Het restaurant is heel leuk modern ingericht. Strak maar toch gezelllig.
Overall, dit restaurant is zeer aan te bevelen.
Lene K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Heerlijk sushi's. nog nooit ergens zulke lekkere gehad. Heerlijk!
De bediening was erg attent, had veel kennis van de wijnen en bieren die ze schonken.
De inrichting van de bar was erg zwart en had al veel geleden. jammer want met al dat glanzend materiaal valt slijtage juist extra op.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Afgelopen vrijdag de sushi van Ozzo in Sassenheim mogen proberen. Er is keuze uit een drietal samengestelde menu's voor de gast die niet bekend is met de Japanse gerechtjes. Of je kiest losse gerechtjes vanaf de kaart. De bediening is zeer vriendelijk en geeft een duidelijke uitleg over de kaart. Wij hadden vijf gerechtjes van de kaart gekozen, het waren echte kunstwerkjes en smaakte voortreffelijk! De enige minpuntjes zijn het ontbreken van de garderobe, waardoor je de jas over de stoel moet hangen. En voor de niet-rokers is het zeer hinderlijk dat de terras-deur met regelmaat open gaat en een koude wind en rooklucht de ruimte binnen komt. Maar op deze punten na is het restaurant een aanrader voor de sushi-liefhebber!