OZZO Oriental & Lounge Bar

Warmonderweg 8 2171 AH Sassenheim Nederland Kaart
31-252219019

Meer informatie over restaurant OZZO Oriental & Lounge Bar

Met de trein: In de spits stopt er elk kwartier een trein op station Sassenheim. Buiten de spits en in het weekend is dit elk half uur. Vanaf station Sassenheim is het max. 10 minuten lopen naar ons hotel.
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Amsterdam: A44 richting Leiden - Den Haag, afslag Warmond, afrit 4. Vanuit Rotterdam: A44 richting Leiden - Den Haag afslag Warmond, afrit 4. Vanuit Den Haag: A44 richting Amsterdam - Rotterdam, afslag Warmond, afrit 4.

Ma t/m zo: 17:00 - 24:00 uur.
De keuken geopend van: 17:00 - 21:30 uur.

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Vorige week geweest. Het was mooi warm weer die avond dus buiten gezeten aan de vijver. Bediening was aardig en deed vreselijk haar best wat ook zeker lukte. Vers gemaakte sushi besteld met een paar lekkere glazen witte wijn. Sushi was werkelijk helemaal geweldig, verser dan vers en mooi gemaakt. Wijn was prima. Ze hebben er een aparte kaart/keuken met gerechten waar ze een Aziatische twist aan hebben gegeven zeker een aanrader want er staan mooie gerechten bij waarvan we ook een paar geproeft hebben echt prima! Eerlijk gezegd heeft het onze verwachting overtroffen. Ik ben met een andre bril naar vd Valk gaan kijken (Ozzo zit in het vd Valk restaurant en is er onderdeel van) zij zijn ook verder gegaan na de apelmoes met de kers. Wij komen zeker terug.
Albertine K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wat een slechte service. Afgelopen zondag gebeld om later af te halen. Kwartier na gestelde tijd nog niks klaar, zou nog 10 minuten duren, nog een kwartier later nog niks klaar. Het zou echt nog 5 minuten duren. Nog een 10 minuten gewacht, maar nog steeds geen bestelling. Meer dan 45 minuten na tijd zitten wachten in een zaak die praktisch leeg was, en het leek de bediening weinig te kunnen schelen (zowel dat we zaten te wachten als dat we weggingen met lege handen).
Milan A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Afgelopen vrijdag voor de 4e keer naar Ozzo geweest. De eerste 3 keren (voor de verbouwing, die de sfeer en acoustiek niet ten goede komt) was het geweldig. Afgelopen vrijdag erg ondermaats. Vieze borden en glazen en het eten was ook teleurstellend (onrijpe avocado in de sushi, veel te ver doorbakken eendeborst, zompige gebakken vis, half koude kipspiesjes, etc etc. En een bak friet bij het hoofdgerecht.... Bij een Japans restaurant?! Tja wat moet ik daar van zeggen) En als wij dan goedbedoelde en vriendelijke terugkoppeling geven dat we het enigzins vonden tegenvallen wordt hier niets mee gedaan, geen excuses of wat dan ook. Als je je bedenkt dat Ozzo ook nog eens behoorlijk prijzig is vind ik echt onbegrijpelijk. Erg jammer we kwamen hier graag, maar hier ga ik echt niet meer heen.
Rdijko .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Super sushi's op de kaart, een van de betere die we in Nederland gehad hebben. Prijzig, maar prijs/kwaliteit is zeker goed. Zit bij vd Valk Sassenheim in, kan druk zijn met bv busbezoek óf zoals bij ons mannen-met-blauwe-bloes-en-pantalon meetings. Buiten zitten op het terras aan het water is super. Mannelijke bediening is aardig en attent, vrouwelijke bediening had die de dagen dat wij er waren last van zuurheid, erg kortaf, plichtmatig en er kon geen lach vanaf.
Hubrecht82 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Het eten is fantastisch! Lekkere en verse Japanse gerechten. Het is niet heel goedkoop, maar we hebben genoten.
Servicegerichte en erg vriendelijke bediening. Wat de avond prettig maakt.
Alleen de belichting is nogal fel, wat de sfeer weg haalt. Dat is jammer.
Timm1967v .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Meerdere keren bezochten we Ozzo. De beste sushi in de wijde omtrek eet je hier. Ozzo is een omweg waard voor de echte fijnproever. Je kunt live meekijken hoe de gerechten bereid worden. Vooral de california rolls met bluefin tonijn is een topper. De service is in verhouding met de prestaties van de keuken iets te plichtmatig. Schenkwijnen zijn niet echt top. Iets te dunne Sauvignon Blanc en ook Chardonnay kon niet echt bekoren. Prijzen van sushigerechten zijn erg hoog maar door de kwaliteit betalen wij dat met een grote glimlach. Sushi maken is een kunst en Ozzo is Rembrant!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Als altijd is het eten hier On-Vandervalks. Sushi bij de Toekan is een interessant concept en het werkt. Vriendelijke service, prima tot meer dan prima eten en prijzen die alleszins acceptabel zijn. Omrijden of afslaan op de A44 zeker waard!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Speciaal gereserveerd voor 5 personen bij OZZO in Sassenheim vanwege de goede recensie van een vriend over de sushi. Wij werden met winterjas en al aan tafel gezet. Op de vraag wat wij met met onze jas moeten doen, kregen wij het logische antwoord dat we die in de garderobe kwijt kunnen. In een beetje gastvrij restaurant wordt de jas aangenomen en door de medewerker in de garderobe opgehangen. We gaan aan tafel. De tafel voelt plakkerig aan en mijn waterglas zit echt vastgeplakt. De eerste drankjes worden snel gebracht, daarna duurt het 50 minuten voor het kopje miso soep. Na de miso soep volgen de gerechten in een rap tempo. Het tweede glaasje drinken wil niet echt lukken. De ober heeft geen oog voor onze tafel, terwijl er toch genoeg personeel rond loopt, maar vooral ook met elkaar achter de bar lol heeft. Door de verbouwing van Van der Valk Sassenheim is het Van der Valk restaurant in de OZZO lounge gepropt. Dat betekent dat wij met gezinnen met rennende, schreeuwende en huilende kinderen heel dicht bij onze tafel zaten te eten. Geen ideale combinatie.
En achteraf klopte de rekening ook nog niet.
Oh ja, ik zou het haast vergeten. Mijn vriend had wel gelijk, de kwaliteit en de smaak van het eten is meer dan goed.
Kortom, de ontvangst kan beter, het personeel moet beter, de tafel moet schoner en je kunt geen totaal verschillende diner gasten mengen op een paar m2.
De Japanse kok moet vooral blijven.
Fijneter .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Heerlijk eten, jammer dat je de bediening van Van der Valk hebt anders was het top geweest. Wel enigszins aan de prijs maar je hebt diverse keuzes.
Susanne82 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag!!sushi was super!! Bediening moet wel verbeterd worden. 2 maal drankjes vergeten en toen de jongen ons vroeg of het had gesmaakt moesten wij hem erop wijzen dat hij iets was vergeten van het menu...toenwij de bon bekeken klopte het totaal maar het sushi menu was ineens duurder en er stonden maar 2 drankjes op ipv 6. Toeval of btw sjoemelen?!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
We hebben hier op vaderdag gegeten, er waren hooguit 8 tafels bezet binnen. We zaten tegen een verblindende zon in te kijken, wat zonnewering zou geen overbodige luxe zijn. Er liep 4 man personeel rond desondanks duurde het een eeuwigheid voor we konden bestellen en daarna was het een uur wachten tot de eerste gang gebracht werd. We waren met 5 personen en namen allemaal het drie gangen menu. Dat leek zo eenvoudig. Toch werden twee tafels ( 1 van 5 en 1 van 2) die veel later binnenkwamen dan wij eerder bediend. Een tafel was zelf al uitgegeten en weg voordat wij de eerste gang kregen... De serveerster goot een half glas water over tafel bij het inschenken en zei oeps ik mors een beetje. Jammer dat we moesten vragen of ze het af wilde nemen en we daarna ook nog gewoon een stapeltje servetten in ons hand gedrukt kregen om het zelf maar te regelen. Voor de vertraging bood ze mijn man 1 glas bier aan van het huis, de rest kreeg niks maar het glas bier stond daarna gewoon op de rekening. Het eten was lekker, alhoewel niet bijzonder, maar gewoon goed. Aan de bediening schortte het nogal. Wij zullen hier niet nog een keer gaan eten.
Rita53 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Afgelopen weekend hier gegeten en het was heerlijk. We hadden eerst 6 koude hapjes met wagyu biefstuk en eend, beiden met rijst en lapjes tonijn met flinterdunne rettich, nog niet eerder zulke lekkere koude hapjes gehad. Verder hadden we warme kipstokjes en nog kippakketjes met gember, top. Bediening ook uitstekend en behulpzaam met raad. De aankleding is wel wat erg modern, maar evengoed gezellig. Het is ook leuk dat je de handelingen van de kok via een projectie op de muur kunt volgen.
Ilona .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Vandaag hier met 3 personen gegeten. Mensen die veel verschillende sushi restaurants bezoeken zullen aangenaam TELEURGESTELD worden. Een uur gewacht op uiteindelijk de sushi. Met 2 chefs duurt het lang voordat 30 man hier hun eten krijgen. Sushi en vis kwaliteit is redelijk tot goed maar zeker de prijs in verhouding niet waard. Zwarte glimmende borden zijn slecht gewassen, placemats zijn niet geheel schoon en aardewerk bordjes zijn op meerdere plekken beschadigd. Er zijn 5-6 mensen die serveren en ingestudeerd netjes te woord staan maar alsnog is de service traag. Heel jammer om te zien dat een ouder echtpaar gewoon een wijntje met bitterballen kan bestellen in een 'sushi' restaurant. Decor is hip maar ver van aziatisch en erg paars/roze. Wij hebben op veel plekken sushi mogen nuttigen maar hier komen wij zeker nooit terug.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
We hebben gisteren met 4 personen in dit restaurant gegeten en waren enorm aangenaam verrast. Dit heeft niets met het reguliere Van der Valk restaurant te maken, dit is heel goed, mooi ingericht en heeft ook een uitstekende prijs kwaliteit verthouding.
De bediening was heel goed, vriendelijke en attent maar niet erg deskundig. De laatste zou mogelijk kunnen komen dat onze serveerster nieuwe was, dus en waren zeer tevreden. Het menu is zeer gevarieerd en verrassend, slechts de sushi met mayo vonden we iets te vet. Het menu was EUR 29,50 per persoon en wij vonden dit een koopje.
Het restaurant is heel leuk modern ingericht. Strak maar toch gezelllig.
Overall, dit restaurant is zeer aan te bevelen.
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Heerlijk sushi's. nog nooit ergens zulke lekkere gehad. Heerlijk!
De bediening was erg attent, had veel kennis van de wijnen en bieren die ze schonken.
De inrichting van de bar was erg zwart en had al veel geleden. jammer want met al dat glanzend materiaal valt slijtage juist extra op.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Afgelopen vrijdag de sushi van Ozzo in Sassenheim mogen proberen. Er is keuze uit een drietal samengestelde menu's voor de gast die niet bekend is met de Japanse gerechtjes. Of je kiest losse gerechtjes vanaf de kaart. De bediening is zeer vriendelijk en geeft een duidelijke uitleg over de kaart. Wij hadden vijf gerechtjes van de kaart gekozen, het waren echte kunstwerkjes en smaakte voortreffelijk! De enige minpuntjes zijn het ontbreken van de garderobe, waardoor je de jas over de stoel moet hangen. En voor de niet-rokers is het zeer hinderlijk dat de terras-deur met regelmaat open gaat en een koude wind en rooklucht de ruimte binnen komt. Maar op deze punten na is het restaurant een aanrader voor de sushi-liefhebber!
Peetraa99 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Laatst met een vriendin hier gegeten. Wat een fijne sfeer! Bediening erg vlot en kundig. De sushi werd vers bereid en is heel goed!

Al met al een leuk avondje uit gehad.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Je verwacht het niet, daarom zo verrassend in Hotel Sassenheim (Van der Valk) zit restaurant Ozzo (Sushi & Loung) Leuk, hip, lekker, altijd mensen en prima prijzen. Ik was aan het wachten op vriendinnen en vroeg om een nootje bij mijn glas wijn. Onmiddellijk kwam er een bakje nootjes en stond niet op de rekening, klasse! Buiten op het terras kun je heerlijk loungen aan een gecreëerd watertje. Overigens heb ik er ook al 2 produktpresentaties met aansluitend een borrel gehad, super!