Oztad

Laan van Nootdorp 31 2632 GR Nootdorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oztad

Maaarten .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Een happie eten bij een tent als Öztad is altijd een heimelijk genoegen.
Zo ook vanavond. Het eten is vers en lekker. De porties zijn goed. De mannen die werkzaam zijn in de zaak zijn goed gesoigneerd en bedienen snel. De etalage waarin je zit eten is kaal en sfeerloos. Maar.... Who cares wanneer je een lekker broodje döner zit te verorberen.
Carla81 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Wij eten hier regelmatig met het gezin. Het personeel is altijd vriendelijk maar het is wel raadzaam om aan te geven dat je gaat zitten zodat ze de bestelling kunnen afnemen. Want vooral rond 18.00 hebben ze het heel druk met klanten die af komen halen. De schotels zijn zeer goed en je krijgt ruim voldoende voor de prijzen. Onze voorkeur gaat uit naar de kipdöner die lekker mals is en niet te flauw. Verder is de Gyros ook een aanrader want men maakt de pita's en caciki saus dagelijks vers in de eigen keuken. De kinderen zijn gek op "kapsalon", dat is patat met kaas, salades, saus en vlees. Dus als je op zoek bent naar een makkelijk maaltijd waarbij het hele gezin aan z'n trekken moet komen dan is dit wel aan te raden. Ook de sfeer is aangenaam, want de zaak is heel open en fris opgesteld. Eigenlijk heel anders dan je normaal verwacht van een dönerzaak. Voor ons werkt het concept prima en zijn we blij met zo'n zaak in de buurt.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Op dit adres kon je altijd voor een schappelijke prijs Turkse pizza's eten en ook afhalen. Ik denk, dat er sinds zomer 2012 een nieuwe eigenaar is, want het eten is inmiddels dramatisch en de prijzen zijn hoog.
Voor een pizza met Dürum betaal ik nu E 4,75 (was nog niet zo lang geleden E 3,50).

Op het tafelkleed op de tafel zaten etensresten, dus dat heb ik eraf gehaald. Maar toen kwam de pizza met dürum. Gelukkig kreeg ik er een blad bij, want het vet droop eruit. Het was werkelijk niet normaal. Maar goed, dat het eruit droop, want het consumeren zou voor dichtslibbende aderen hebben gezorgd.

Op de vraag of het gesmaakt had hebben wij uiteraard nee beantwoord. Als door een insect gestoken antwoordde de dame achter de toonbank "Had het gezegd, dan had u een andere gekregen". Maar zou die minder vet zijn geweest? En heb ik nog trek na een paar happen van die vieze smurrie? Ik stelde haar ook die vraag: had een andere pizza een ander resultaat gegeven? het antwoord was "Ja, want u heeft de onderste laag vlees uit de bak gehad."

Alleen met dat antwoord al weet ik voldoende. Men behoort die troep helemaal niet te geven en al helemaal niet als je dus weet, dat dit niet heel ongebruikelijk is in je zaak.

Wachten maar op een volgende eigenaar en dan weer eens proberen.