Öz Kismet

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

Voordelig
Makebelieve .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goed eten, vriendelijke mensen, en bovendien goede olijfolie op tafel. Dit is mijn nieuwe favoriete Turkse restaurant in de buurt.
Desmikkelaar .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Bij binnenkomst wordt je vriendelijk welkom geheten. Door de schilderijen en muziek creëren ze een gezellige Turkse sfeer. De zaak ziet er heel schoon uit, het eten in de vitrine erg vers en duidelijke menu's. Mijn vriendin en ik namen één Turkse pizza en één flesje water omdat we over 1,5 uur nog gaan eten. Heel netjes werden we bediend twee glazen Turkse pizza netjes in tweeën gesneden. Wat een heerlijke Turkse pizza we hadden hier wel veel meer willen eten! Volgende keer komen wij zeker terug.
Masjoepel .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Smakelijk en vers eten. De dagschotels zijn heerlijk. Je moet er wel op tijd bij zijn. Ik heb al heel wat turkse pizza's gegeten maar hier zijn ze het lekkerste. Aardig en klantvriendelijk personeel. Zeker een aanrader
Kasim A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
ik heb bij Turkse eethuis oz kismet,lekkere krokant Turkse pizza gegeten,echt lekker Turkse pizza was !!goedkoop pizza !!! aardige bediening!!!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Lekker Turks eten dat hebben wij gedaan bij Oz Kismet in de Kinkerstraat. Als voorgerecht een heerlijke Humus, çaciki en sigara börek met warm knapperig Turks brood. Mijn vriend nam als hoofdgerecht een Adana Kebab, die volgens zeggen zeer smakelijk was en ik had een vegetarische gevulde aubergine genomen, ook erg lekker. Het eethuis is simpel maar schoon en het eten is heerlijk tegen een heel betaalbare prijs. Glaasje Turkse thee en een stukje baklava toe. Hier komen wij zeker terug.