Overstag

Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 16:30

Toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
De vrouw had varkenshaas medaillons, en ik varkenshaas saté allebei heel lekker.
De gastvrouw was zeer vriendelijk en spontaan, en de bediening was net zoals de eerste keer toen we er waren, zeer vriendelijk en goed.
We komen zeker weer een keer terug, een aanrader.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Afgelopen zondag onverwacht met vrienden bij Overstag terecht gekomen. We werden hartelijk ontvangen en de menukaart biedt ruime keus, zowel vlees als vis. De gerechten werden vlot geserveerd en regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was. De inrichting is knus en ik kan me voorstellen dat het hier in de zomer heerlijk is op het terras. Verhouding tussen prijs en kwaliteit is in orde.
AnsK .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Op een warme, zonnige zondag op het terras neergestreken.
Leuk tafeltje aan het water waar we erg gezellig zaten.
Zaak ziet er knus en verzorgd uit.
We werden erg goed geholpen door een vriendelijke, enthousiaste serveerster.
Een paar lekkere , koele, witbiertjes gedronken en tot genoten van brood met overheerlijke kroketten.
Wij gaan er zeker nog eens heen!
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Vandaag hier gegeten. Doelstelling was om heerlijk mosselen te gaan eten. Gereserveerd en heerlijke mooie plek aan het raam net boven het water, in de jachthaven. Eerst gestart met vissoep. Heerlijk van smaak maar iets te zout. Daarna de mosselen een persoon met bier en eenmaal met wijn. Na enige tijd werden deze geserveerd. Hmm niet lekker. Waarschijnlijk verkeerde mosselen. Rook ook vies. Klacht werd direct opgepakt en serieus genomen. We kregen toen victoriabaars op een bedje met snijbonen stamppot. Ernaast een saus van schaaldieren. Was heerlijk maar kan nog beter.
Wij gaan het nog eens proberen.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Wij hebben bij Overstag gegeten op een drukke zaterdag avond. Ondanks die drukte krijg je niet het idee dat er geen aandacht voor je is. De sfeer is prima, bijna huiselijk en daar houden wij van. Ook gastvrouw Caroline geeft je het gevoel dat je er thuis bent. Het personeel is vriendelijk en geduldig. Het eten is goed en betaalbaar. De kaart wordt regelmatig aangepast zodat het altijd leuk blijft om er te gaan eten. Bovendien zijn er vaak ook gerechten naast de kaart te krijgen. Kortom eten bij Overstag is voor ons steeds een feestje. Echt een aanrader voor mensen die van gezellig uit eten houden voor een leuke prijs.
Jaco H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Dit restaurant zit bij ons om de hoek en wordt sinds 2 jaar uitgebaat door een nieuwe eigenaresse. Leuk concept waarbij je voor 25,- euro 3 gangen krijgt. We hebben voor dat geld prima bij Caroline gegeten. De locatie in de jachthaven van Dinteloord geeft je een heel vakantieachtige sfeer.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Weer gegeten bij Caroline. Allereerst, het vaste 25,- keuzemenu. Helemaal top! En lekker, de mosselen vooraf, mijn tafelgast nam de carpaccio. Het hoofdgerecht vis. Heerlijke snoekbaars op de huid gebakken. Precies goed. De saus wat minder, voor ons iets te zwaar. Het nagerecht sloegen we over. Maar de digestieven waren heerlijk. Kortom, heerlijk gegeten!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
gelegen op mooie locatie. Prijs kwaliteits verhouding is ruim voldoende. De bediening is zeer vriendelijk. De inrichting is warm en sfeervol. Bij mooi weer is er een schitternd terras met uitzicht over de jachthaven,
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Afgelopen woensdag met collega's een heerlijk eindejaar etentje bij Overstag genoten! Mooie starter: diverse slasoorten met gerookte forel en Hollandse garnalen, gevolgd door een soep met crème fraiche en als hoofdgerecht gegrilde dorade. Ben niet zo'n toetjesmens. Maar deze was heerlijk met allerlei Italiaanse verrassingen. En niet te vergeten; Caroline, de eigenares, legt je helemaal in de watten. Kortom, brasserie Overstag is de moeite waard om langs te gaan!