Over het restaurant Over de Tong

Geef je over aan de chef

Bij Restaurant Over de Tong dagen ze je uit. Laat je verrassen en laat alles over aan de kok door te kiezen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Het is het risico zeker waard want de vakkundigheid van de chef resulteert in de meest verrukkelijke gerechten. Ook de gastheer besteed veel persoonlijke aandacht aan iedere gast en zorgt voor wijn die de smaken in al je gerechten nog meer versterkt. Tongstrelend genieten!

Meer informatie over restaurant Over de Tong

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 18:00
- Diner vanaf 18:00

9,1
Gabor O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Uitstekend gegeten, interessante gerechten met bijzondere smaken. Niet alle smaakcombinaties komen uit de verf, maar daar waar het klopt is het top. De wijnen waren prima. Enige kritiekpunten zijn de matige broodjes, de onbeholpen bankjes en de vrij hoge prijs.
META G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heb heerlijk gegeten in een leuke ambiance en een aardige bardame.
Sfeer in het restaurant was goed, uitleg door de koks prima.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voor ons, vier vrienden, was het een feestelijke avond van 19.00 - 23.00 uur in ee uitstekende sfeer en met heerlijk eten en verrukkelijke wijnen.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
In een feestelijke sfeer hebben wij tussen 19.00 en 23.00 uur onze vriendschap gevierd in dit geweldige restaurant met heerlijke spijzen en verrukkelijke wijnen. Ook de bediening was uitstekend.
Alette V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Laat je verrassen: ga naar dit restaurant!
De sobere buitenkant staat in geen verhouding tot de sfeer, gastvrijheid en kwaliteit binnen.
Wat een fijne aandacht voor de gast, wat heerlijke gerechten!
Met de AH-actie 1/2 betalen en dubbel genieten: een echte aanrader.
Riet O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Erg heerlijk gegeten! Zeer verzorgd en persoonlijke aandacht. Een echte aanrader voor een avondje gezellig culinair uit.
Britt J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijke gerechten met verrassende smaakcombinaties plus een goede timing, fijne wijnen en kundige bediening. We hebben genoten!

Kortom; of het nou zakelijk is, je met familie/vrienden gaat of romantisch met z'n tweeen, Over de Tong is een aanrader om heen te gaan.
Marjoleine V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Leuk om met vrienden of familie naartoe te gaan en je te laten verassen door diverse ingrediënten. Mooi opgemaakte borden, en heerlijke wijnen.
We vonden het alleen niet heel gezellig, veel licht en je zit bijna bij je buurman op schoot.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk verwend door de gastheer en de keuken brigade.
Super relaxte avond gehad en eten was van topniveau. Mijn complimenten.
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Altijd heerlijk, verrassend, sfeervol, met aandacht. Eigenaren zijn bevlogen. Hier wordt met passie en liefde gekookt. Met of zonder AH-bonnen. Ons favoriete adres in Zwolle. Zowel met z'n tweeën, met vrienden of familie. Kortom: een hele grote aanrader!
mhabets2 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Het eten was heerlijk, mooie smaakcombinaties en heel verrassend. Inrichting mooi maar de krukken en banken zijn niet fijn om te zitten.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Bijzonder mooie avond met elkaar gehad. Het eten was verrassend. Aparte combinaties die voortreffelijk over de tong geleden of smolten. Errug lekker en vernieuwd. De gastheer is een echte huiselijke man. Zelfspot en staat achter het eten. De chef in de keuken heeft het top voor elkaar. De borden keurig opgemaakt en uitleg aan tafel. Zeker voor herhaling vatbaar! Heerlijk knus restaurant.
peterbu .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gastvrije ontvangst; gezellige muzikale achtergrondmuziek en genoten van een heerlijk verrassingsmenu! Klasse en zeker voor herhaling vatbaar!
thijs-kevin .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het was echt een beleving van smaken die je mag ervaren. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam Ik heb er echt heel erg genoten met mijn partner! Een tip voor een ieder!
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De hebben met de AH zegels het drie gangen menu gekozen. De bediening was top! Het eten was erg lekker, vooral het dessert met karnemelk ijs was heerlijk. Jammer dat het niet zo mooi ingericht is.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Getipt en voor het eerst gegeten in een door ons vergeten stukje Zwolle. Mooie locatie. Jonge enthousiaste kok. Gerechten, 3 gangen, worden met Amore geserveerd, sluiten goed op elkaar aan. 2 amuses, beiden met kerrie, verraden de etnische achtergrond. Salade met Octopus. Rolletje runderstoof, gelukkig, rijk aan groenten. Dessert, fris. Yoghurtijs, eiwitschuim, vanille creme en rood fruit. Dit plezier werd vergezeld door een flesje beendroge Rose. Het mooie weer was inclusief. Onze apro was teleurstellend. Picolo Prossecco Frizzante a 6 Euro? Weinig enthousiaste gastvrouw. De pijngrens met 37.50 per couvert is bereikt. Nagenoeg geen gasten. Omliggende restaurants bruisen, ook op Dinsdagavond. Werk aan de winkel.
jessicavanmourik .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
gast vrij
Eten lekker
ook leuk om je zo te laten verassen zonder kaart
En fijn dat ze vooraf kwamen vragen wat je niet lust
dinda8064 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben hier met 4 personen gegeten n.a.v. de AH actie, wat een toprestaurant!
De gastvrouw allerhartelijks en super vriendelijk. De gerechten voortreffelijk, smaakvol en uiterst decoratief opgediend met duidelijke uitleg. Vooraf wordt goed overlegd wat je wel en niet wilt eten en dan is het gewoon super om je zonder zelf van menu te kunnen kiezen zo te laten verrassen.
Van de amuses tot de heerlijkheden bij de thee en koffie en alles wat er tussen zat genoten!!!
Onze Japanse familieleden waren zeer onder de indruk.
Karinjanine .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wat een heerlijke ervaring! Het eten was super, de bediening allervriendelijkst en wat een gezellig restaurantje!! Het was voor ons de eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar!
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Opnieuw top! Andere gerechten, niet te weinig, niet te veel, precies goed. Prettige ongedwongen ambiance. Heerlijke wijnen.