Over de Tong

Willemskade 7 8011 AC Zwolle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Nagerecht verrassingsmenu
      Nagerecht verrassingsmenu

Over het restaurant Over de Tong

Geef je over aan de chef

Bij Restaurant Over de Tong dagen ze je uit. Laat je verrassen en laat alles over aan de kok door te kiezen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Het is het risico zeker waard want de vakkundigheid van de chef resulteert in de meest verrukkelijke gerechten. Ook de gastheer besteed veel persoonlijke aandacht aan iedere gast en zorgt voor wijn die de smaken in al je gerechten nog meer versterkt. Tongstrelend genieten!

Glas champagne

Uitmuntend
9,5
Carina E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Warme ontvangst, betrokkenheid, verfijnde keuken, goede keuze van drank; iets te weinig ruimte tussen de tafeltjes en wat krap.
B.H. A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Drankjes, met name de koffie een beetje aan de prijs
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prima eten op een piepklein terras. allemaal aardige mensen in de bediening incl. de kok

!
Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Wij waren te laat en zijn toch uitermate vriendelijk en gastvrij ontvangen. We hebben heerlijk en zeer bijzonder gegeten. Een aanrader!
Ireen M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Verrassende gerechten en lekkere bijpassende wijnen. Leuke verhalen met de eigenaren die er alles aan hebben gedaan het ons naar ons zin te maken! Wij komen zeker terug.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We hebben er heerlijk gegeten, we komen zeker nog een keer terug.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Geen opmerking! Goede service, lekker eten!
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het eten was lekker, maar voor grote eters is het wel iet wat te weinig. Verder weinig klachten
Mar E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Het was voortreffelijk. Echt uit eten, een avondvullend programma.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heel lekker eten, goede prijs kwaliteit verhouding en een vriendelijke bediening. We komen graag terug.
Margreet P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het eten was goed, de gerechtjes lekker, het terras buiten een beetje krap en teleurstellend. De bediening was érg slordig. Verkeerd opgenomen bestelling, 20 minuten wachten op ons drinken; vervolgens kwamen de gangen in razend tempo achter elkaar.
I.B. V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het eten (erg kleine porties) smaakte goed, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Totaal geen overzicht bij de bediening,terwijl er slechts 9 tafels zijn. Nadat de olijfolie en het “ongewassen” zeezout op tafel kwam,hebben we na 20 min zelf maar om het bijbehorende broodje gevraagd. Mensen naast ons werden pas na 20 min aangesproken (deze zijn uiteindelijk ook weggelopen). Een tafel had een wijnarrangement,zij moesten bij elke gang weer vragen om de bijpassende wijn welke vervolgens zonder toelichting werd ingeschonken. De bar waar we op uitkeken kwam erg rommelig over. Het duurde lang voor we onze 1e gang kregen en vervolgens kwam de rest wel vrij snel door. Bij ons kwam alles erg chaotisch over,daarbij waren de gerechtjes erg klein. De prijs staat naar onze mening totaal niet in verhouding met de hoeveelheid+service(die ontbrak). Wij hebben een zeer teleurstellende avond in dit restaurant beleefd. Gezien de vele lovende recensies lijkt het incidenteel, echter wij wilden toch onze ervaring delen.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
No nonsense, klein-maar-fijn restaurant met heerlijk eten dat op een mooie manier wordt geserveerd. Wijnarrangement was prima en had een paar lekkere wijnen van voor mij onbekende druiven. De medewerkers waren gastvrij en vriendelijk. We komen hier zeker nog nog een keer terug!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Erg plezierige en persoonlijke ontvangst en bediening. Gerechten zijn heerlijk evenals de wijn.
Echt een aanrader voor anderen en we komen zeker weer eens terug...
Greetdrost D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst ,heerlijk gegeten met goede rustige uitleg van de gebruikte producten.

Sfeervol restaurant en zeker voor herhaling vatbaar.
Anneke U.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Voor een 1e x beslist ook zonder AH bon herhaalbaar. Zeer gevarieerd en zeer smakelijk. Heel vriendelijk personeel.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Alle tafeltjes waren lekker naar buiten verplaatst vanwege de warmte. Heerlijk 4 gangenmenu met lekkere wijntjes. Een feestje!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Als je van ‘t oude ambacht houdt met liefde voor’t vak, waar de eau de toilette boven het wasbakje in het toilet staat en waar moeders de sterren uit de keuken kookt, dan moet je hier zijn.
Evelien W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten en de eigenaar is allervriendelijkst en is persoonlijk in contact. Naast lekker eten, zijn de wijnen ook heerlijk!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk eten , verrassend en lekker ontspannen sfeer.