Over de Tong

Willemskade 7 8011 AC Zwolle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Nagerecht verrassingsmenu
      Nagerecht verrassingsmenu

Over het restaurant Over de Tong

Geef je over aan de chef

Bij Restaurant Over de Tong dagen ze je uit. Laat je verrassen en laat alles over aan de kok door te kiezen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Het is het risico zeker waard want de vakkundigheid van de chef resulteert in de meest verrukkelijke gerechten. Ook de gastheer besteed veel persoonlijke aandacht aan iedere gast en zorgt voor wijn die de smaken in al je gerechten nog meer versterkt. Tongstrelend genieten!

Glas champagne

Uitmuntend
9,4
Josette L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige sfeer.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Altijd een feest om hier te eten!!
henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten. Er is aandacht besteed aan de gerechten. Gezellige ambiance!! Geen alcohol? Ook de alcoholvrije wijn is prima te drinken.
De tafel van Martin M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Opnieuw verrassend lekker gegeten. De gerechten zijn mooi van portie, prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. De smaakcombinaties zijn heel goed gevonden. Veel verse groente. Ook vegetarische gerechten zijn origineel. Wel eens van eikhaas gehoord? Bediening door stageaires is wel merkbaar. Niet alles even professioneel en daarom goed om vantevoren te weten (eikhaas? weet ik ook niet. Misschien kunt u het thuis even opzoeken?)
Carien M.
Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten ons verwonderend over de oogstrelende opmaak van de gerechten en de verrassende combinaties van smaken.
Kortom: kunstenaars in de keuken en een sfeer van gastvrijheid in het restaurant.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk eten, fraai geserveerd op verschillende borden met bijpassend wijnarrangement en vriendelijke bediening en opdienen door koks met uitleg. Top!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wat een heerlijk restaurant. Het eten overtrof onze verwachtingen, de smaken waren bijzonder mooi. Het concept dat je altijd een verrassingsmenu krijgt maakt ons nu al nieuwsgierig naar de volgende keer. Absolute aanrader.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Leuk concept met goede service en prijs kwaliteit verhouding
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wat een heerlijke avond hebben mijn man ik gehad! Een warm en hartelijk ontvangst in een sfeervolle ambiance. Wijn-, spijscombinaties waren zalig; we hebben ontzettend genoten!
S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het siert niet als het personeel zo hard werkt en de eigenaar met zijn hemd uit de broek de ambiance naar beneden haalt.
Het zou mooi zijn als er op een positieve manier aan coaching van het nieuwe personeel zou worden gedaan.
Geen enkel probleem als het personeel nog wat moeite heeft met bepaalde dingen. Hoe mooi zou het dan zijn als een oude rot in het vak het met flair weet over te brengen hoe het ook zou kunnen.

Het eten was er echt heerlijk, netjes op tijd en een lust voor het oog om te zien.
Maar ja... het is de gehele beleving die maakt hoe je er op terugkijkt.
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Direct bij binnenkomst werden we op een uiterst vriendelijke manier ontvangen en welkom geheten.
We hébben ons laten verrassen met de kunsten van de kok. Het was heerlijk.
Een fijne avond uit in een gezellige, gemoedelijke sfeer.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Een echte aanrader. Leuk concept met surprise-menu. Aparte ambiance met leuke kunst aan de muur.
Eigenaar kookt met passie en dat resulteert in uiterst smaakvolle gerechten.
Scheepers J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Verrassend en lekker. We waren met 5 personen die een 4-gangen verrassingsmenu namen. Een andere persoon en ik hadden aangegeven veganistisch te zijn. Het was heerlijk eten, zonder dierlijke producten en zonder vervangers. Zo hoort het, top!
E-N .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekkere smaken en zeer gastvrij. We hebben een gezellige avond gehad. Zeker een aanrader als je een keer luxer wilt eten.
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heel lekker een mooi eten met geweldige wijnen en goede, vriendelijke service. Voor een bijzondere avond is dit een perfecte plek!
De tafel van Inge S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Jong enthousiast personeel. Maar wist wel waar het over ging. Heerlijk goed eten. Aanrader
Arthur P.
Uitstekend verrassingsmenu, goede benoeming en prettige inrichting.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellige eetgelegenheid waarbij de kaart achterwege wordt gelaten. Fijne bediening en erg lekker eten. Zeker een aanrader als je Eem keer ander wilt uit eten.
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We kozen voor het viergangen menu met het wijnarrangement. Bij het voorgerecht, de oesters, zat het wijn arrangement niet inbegrepen, dat vonden we vreemd en we hebben toen maar zelf een glas wijn erbij besteld. Bij thuiskomst keken we naar de rekening, stom dat hadden we natuurlijk ter plekke moeten doen, en toen zagen we dat het voorgerecht apart op de rekening stond. Ook stond er nog apart een bedrag voor een dessert op de rekening. Een kleine domper op de gezellige avond waar we heerlijk hebben gegeten.
catrinus J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
hoog niveau koken en vriendelijke, persoonlijke bediening.
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben met een groep van acht personen hier gegeten. We hadden de kamer boven tot onze beschikking. Prachtig en sfeervol! Wij hebben gekozen voor een vijf gangen menu en elke gang was heerlijk! Er zat één zwangere in de groep en daar werd uitstekend rekening mee gehouden. Service was goed, maar daar zit zeker verbetering in. Je betaalt een hoge prijs en dat mag de service ook van een hoog niveau zijn. Samenvattend beveel ik iedereen Over de Tong aan!
Hermina H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Restaurant over de tong in Zwolle was fantastische eten en erg gezellig en de bediening ook erg goed.

Cijfer een 10.
Echt een aanrader, wij komen weer.
Groet van Ada en Hermina.