Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Nagerecht verrassingsmenu
      Nagerecht verrassingsmenu

Over het restaurant Over de Tong

Geef je over aan de chef

Bij Restaurant Over de Tong dagen ze je uit. Laat je verrassen en laat alles over aan de kok door te kiezen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Het is het risico zeker waard want de vakkundigheid van de chef resulteert in de meest verrukkelijke gerechten. Ook de gastheer besteed veel persoonlijke aandacht aan iedere gast en zorgt voor wijn die de smaken in al je gerechten nog meer versterkt. Tongstrelend genieten!

Glas champagne

Uitmuntend
9,4
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Fijn gezellig restaurant met goede gastheer en uitstekende chef, die heerlijk kookt en niet bang is voor een korrel zout. Ze kan voortreffelijk vegetarisch koken. Heel origineel, en de vleeseters waren soms jaloers.
Margreet G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Vriendelijk en attente bediening, huiselijke sfeer. Lekker verzorgd met verrassend 3- gangen menu. Kleine porties maar uitgelezen smaak. Prijs wat aan de hoge kant, zeker ook voor de drankjes ( vier euro voor kleine bitter lemon bijv.).
Wieke H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten en ook fantastische vegetarische gerechten. Origineel en verfijnd. Nette maar ook authentieke bediening. Fijne avond gehad!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben erg goed gegeten. Verrassende amuses. We hadden een 4 gangen diner.
Het eerste gerecht was met makreel in zoetzure tinten. Erg fraai van compositie en een verrassende combinatie. Daarna de kabeljauw met kaviaar, inktvis met romige saus. Ook erg mooi.
De eend was wat 'gewoontjes' afgezet tegen de rest. Maar wel erg goed klaargemaakt met lentegroente en smakelijke pompoenpuree.
Kaasplankje na en het was een erg goed diner al met al.
Ik had bijpassende wijnen en dat klopte ook. Ook daar verrassende keuzes die goed uitpakten.

Enige negatieve is de gastheer die een beetje gemaakt humoristisch, opdringerig en claimend was. Irritant. Deze heer voegt niets toe en breekt meer af. Gelukkig nam een leuke en attente gastvrouw het snel over.
De gerechten werden vaak een beetje knullig uitgeserveerd, zouden ze iets meer aandacht aan moeten besteden.
Als de gastheer nou thuisblijft komen we zeker vaker.
A. B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het was een feest van smaken!
Josette L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige sfeer.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Altijd een feest om hier te eten!!
henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten. Er is aandacht besteed aan de gerechten. Gezellige ambiance!! Geen alcohol? Ook de alcoholvrije wijn is prima te drinken.
De tafel van Martin M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Opnieuw verrassend lekker gegeten. De gerechten zijn mooi van portie, prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. De smaakcombinaties zijn heel goed gevonden. Veel verse groente. Ook vegetarische gerechten zijn origineel. Wel eens van eikhaas gehoord? Bediening door stageaires is wel merkbaar. Niet alles even professioneel en daarom goed om vantevoren te weten (eikhaas? weet ik ook niet. Misschien kunt u het thuis even opzoeken?)
Carien M.
Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten ons verwonderend over de oogstrelende opmaak van de gerechten en de verrassende combinaties van smaken.
Kortom: kunstenaars in de keuken en een sfeer van gastvrijheid in het restaurant.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk eten, fraai geserveerd op verschillende borden met bijpassend wijnarrangement en vriendelijke bediening en opdienen door koks met uitleg. Top!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wat een heerlijk restaurant. Het eten overtrof onze verwachtingen, de smaken waren bijzonder mooi. Het concept dat je altijd een verrassingsmenu krijgt maakt ons nu al nieuwsgierig naar de volgende keer. Absolute aanrader.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Leuk concept met goede service en prijs kwaliteit verhouding
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wat een heerlijke avond hebben mijn man ik gehad! Een warm en hartelijk ontvangst in een sfeervolle ambiance. Wijn-, spijscombinaties waren zalig; we hebben ontzettend genoten!
S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het siert niet als het personeel zo hard werkt en de eigenaar met zijn hemd uit de broek de ambiance naar beneden haalt.
Het zou mooi zijn als er op een positieve manier aan coaching van het nieuwe personeel zou worden gedaan.
Geen enkel probleem als het personeel nog wat moeite heeft met bepaalde dingen. Hoe mooi zou het dan zijn als een oude rot in het vak het met flair weet over te brengen hoe het ook zou kunnen.

Het eten was er echt heerlijk, netjes op tijd en een lust voor het oog om te zien.
Maar ja... het is de gehele beleving die maakt hoe je er op terugkijkt.
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Direct bij binnenkomst werden we op een uiterst vriendelijke manier ontvangen en welkom geheten.
We hébben ons laten verrassen met de kunsten van de kok. Het was heerlijk.
Een fijne avond uit in een gezellige, gemoedelijke sfeer.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Een echte aanrader. Leuk concept met surprise-menu. Aparte ambiance met leuke kunst aan de muur.
Eigenaar kookt met passie en dat resulteert in uiterst smaakvolle gerechten.
Scheepers J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Verrassend en lekker. We waren met 5 personen die een 4-gangen verrassingsmenu namen. Een andere persoon en ik hadden aangegeven veganistisch te zijn. Het was heerlijk eten, zonder dierlijke producten en zonder vervangers. Zo hoort het, top!
E-N .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekkere smaken en zeer gastvrij. We hebben een gezellige avond gehad. Zeker een aanrader als je een keer luxer wilt eten.
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heel lekker een mooi eten met geweldige wijnen en goede, vriendelijke service. Voor een bijzondere avond is dit een perfecte plek!
De tafel van Inge S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Jong enthousiast personeel. Maar wist wel waar het over ging. Heerlijk goed eten. Aanrader
Arthur P.
Uitstekend verrassingsmenu, goede benoeming en prettige inrichting.