Over het restaurant Over de Tong

Geef je over aan de chef

Bij Restaurant Over de Tong dagen ze je uit. Laat je verrassen en laat alles over aan de kok door te kiezen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Het is het risico zeker waard want de vakkundigheid van de chef resulteert in de meest verrukkelijke gerechten. Ook de gastheer besteed veel persoonlijke aandacht aan iedere gast en zorgt voor wijn die de smaken in al je gerechten nog meer versterkt. Tongstrelend genieten!

Meer informatie over restaurant Over de Tong

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 18:00
- Diner vanaf 18:00

9,2
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Leuk en klein intiem restaurant! Zeer vriendelijke eigenaar! Ook de keuken brigade is erg vriendelijk! We hebben genoten van het eten en de leuke sfeer, de twee eigenaars zijn erg leuk met elkaar! We komen snel terug!
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Prima gegeten hier tijdens de restaurantweek, gerechten goed en lekker en gastheer zeer vriendelijk, enige kanttekening is dat de oplossing voor een lactose allergie het weglaten van onderdelen van het gerecht inhield, vervangen of een ander gerecht is m.i. een mooiere oplossing
Thijsvh84 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Het gekozen verrassingsmenu was geweldig. Evenals het de wijnen uit het bijpassende arrangement. De gerechten waren mooi detaillistisch opgemaakt met een geweldige smaak. De bediening door de eigenaar zelf was persoonlijk en gastvrij. We hebben er heerlijk een hele avond gehad en komen er zeker terug!
Joeri W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Tijdje terug geweest met collega's. Heerlijke plek voor een avondvullend programma. We hebben ons laten verassen met een 7-gangen diner en wijnarrangement. Super genoten, lekker relaxte sfeer en persoonlijke service. Het is klein en knus, maar dat maakt het juist zo gezellig. In tijden niet zo lekker gegeten en genoten!
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Wij hebben onlangs heerlijk gegeten bij "Over de Tong". De gastheer wordt terecht geroemd, de sfeer is ontspannen. Dineren is echt een genot.

De gastheer weet veel te vertellen over de wijnen die met zorg worden uitgekozen. Prettig dat wijn ook per half glas geschonken wordt.

Wat ons betreft zijn wijn en sfeer de sterke punten van dit restaurant. De gerechten zijn lekker, maar niet heel bijzonder. Desalniettemin een aanrader en een van de betere restaurants in zijn categorie.
Jan Joost F.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Heerlijk gegeten in een zeer gastvrije ambiance. De gastheer werkt niet maar oefent zijn hobby uit. En dat straalt hij uit. Hetzelfde geldt voor zijn vrouw die de keuken bestiert. Wij kozen een 4-gangen menu met wijnarrangement. Ik kan niet anders zeggen dan dat alles prima was opgebouwd en samengesteld. De wijnkeuze goed afgestemd op de gerechten. Voor mijzelf als klapstuk van de avond: een creme brulée van munsterkaas met eendelever... In één woord subliem! Wij komen hier graag nog eens terug, al was het maar om te genieten van de ontspannen sfeer zonder overdreven en overbodige poeha.