Over de Tong

Willemskade 7 8011 AC Zwolle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Nagerecht verrassingsmenu
      Nagerecht verrassingsmenu

Over het restaurant Over de Tong

Geef je over aan de chef

Bij Restaurant Over de Tong dagen ze je uit. Laat je verrassen en laat alles over aan de kok door te kiezen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Het is het risico zeker waard want de vakkundigheid van de chef resulteert in de meest verrukkelijke gerechten. Ook de gastheer besteed veel persoonlijke aandacht aan iedere gast en zorgt voor wijn die de smaken in al je gerechten nog meer versterkt. Tongstrelend genieten!

Glas champagne

Harry E.
Pieter T.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De tafel van Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wat een verwennerij om hier te eten. De gerechten zijn een schilderijtje op je bord. Verfijnde smaakcombinaties.
Ontspannen sfeer en goed advies over wijnen.
Harry P.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
beetje weinig eten voor de rest prima
P.aul K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was heerlijk met mooie bijpassende wijn. De gastheer was zeer bekwaam en zorgde voor een gezellige avond. Ook de keukenbrigade kwam aan tafel en heeft uitstekend haar best gedaan. We hebben erg genoten. Een aanrader.
Liz S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was echt heerlijk! De service en de wijnkennis was fantastisch. Ze namen echt de tijd om uit te leggen wat alles precies was en welke wijnen er bij passen
Simpele drankjes zoals koffie/thee en frisdrank vonden wij wel erg duur.
Pascalle K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten vanavond. Het was echt een verrassing. Gezellige gastheer en de rest van het personeel was ook erg aardig! We komen zeker nog eens eten.....
JW W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was goed en lekker. Maar het waren vrij kleine porties. Voor ons was het amper genoeg. Je kon bij kopen. Maar je weet vooraf niet dat het kleine porties zijn.
Anneloe B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wat was het fantastisch!! Wij zijn hier gaan eten, omdat we tien jaar getrouwd zijn. Boven verwachting, het eten was voortreffelijk, maar ook de gastheer was echt heel plezierig, wat een man vol passie voor zijn vak. Neemt echt de tijd voor je. Evenals de rest van het personeel, Gerrit en Luna bijvoorbeeld, ook prachtige mensen. Chefkok Gerda ook nog gesproken,wat een leuke vrouw! Kortom chapeau, wij komen zeker terug!! Kan niet wachten..
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Een gezellig restaurant en een prettige bediening
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Een warm onthaal van de man van de eigenaresse. Leuke gesprekjes tussendoor zonder opdringerig te zijn. Heerlijk verassingsmenu mooi opgemaakt fijne smaaksensaties. Prima sfeer goede bediening. Om niet een spoiler te zijn ga ik nu niet in op de inhoud van de gerechten! Dit restaurant is een aanrader.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
De gerechten zagen er mooi uit en waren ook heerlijk. Wij moesten op tijd weg en daar werd goed rekening mee gehouden.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Fantastisch!! Heerlijk eten, fijn personeel met liefde voor hun vak. Wij hebben het 4 gangen menu (ze hebben geen kaart) genomen, en dat was qua hoeveelheid perfect. Qua smaak...overtreffend! Elke gang weer. Met heerlijke bijpassende wijnen. Laat je verrassen!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk, verrassend. Aanrader!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Via de AH restaurant actie dit pareltje gevonden! We werden bijzonder vriendelijk en persoonlijk ontvangen en verleid tot het een paar extra gerechten. We hebben hier absoluut geen spijt van gehad want alles wat ons voorgeschoteld werd was even lekker. Het was alles bij elkaar een fantastische ervaring en bijzonder gezellig bij “Over de tong”. Voor herhaling vatbaar.
Jetske K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
GE-WEL-DIG! eten!! Heerlijk restaurant om naar toe te gaan, fijne bediening, het eten is altijd goed..... de verschillende verrassende smaken, heerlijk!
Liane G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We kregen een verrassingsmenu, het was heerlijk!
Elles S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Verrassende, exotische, kleurrijke, lekkere gerechten!