Over de Tong

Willemskade 7 8011 AC Zwolle Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Nagerecht verrassingsmenu
      Nagerecht verrassingsmenu

Over het restaurant Over de Tong

Geef je over aan de chef

Bij Restaurant Over de Tong dagen ze je uit. Laat je verrassen en laat alles over aan de kok door te kiezen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Het is het risico zeker waard want de vakkundigheid van de chef resulteert in de meest verrukkelijke gerechten. Ook de gastheer besteed veel persoonlijke aandacht aan iedere gast en zorgt voor wijn die de smaken in al je gerechten nog meer versterkt. Tongstrelend genieten!

Glas champagne

Elles S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Annette C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zelden zo lekker gegeten. Leuk dat de keuken het eten opdient, zo kan je ook je waardering voor het eten direct aan hen doorgeven. Bediening zeer vriendelijk. Wat ons betreft een toprestaurant!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Alles was super!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De smaken van het AH IENS verrassingsmenu waren fantastisch. Het begon met een paar heerlijke kleine kerriekoekjes. De amuse daarna, een courgette soepje en een tomatenhapje: zalig.
Eén van ons is vegetarisch en verdraagt daarnaast geen champignons of paddestoelen. De rest had geen zaken die we niet lustten of niet konden eten. Het voorgerecht was uitstekend en ook de parelhoen van het hoofdgerecht met ketjapjus en nog wat sausjes plus groentetjes was super mals en ook hier was de smaak prima. De vegetarische schotel was ook bijzonder lekker. Ook het dessert was meer dan prima.
Qua smaken dus een genot.
Het enige wat ons tegenviel was de manier waarop we benaderd werden. Nogal opdringerig. Niet iedereen vond de joviale benadering gewenst en hierdoor werd geroepen dat een herhaling niet direct te verwachten was. Jammer. Want het eten was meer dan de moeite waard.
Rijk J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
De ontvangst en ambiance is uitstekend te noemen. De gerechten zijn een combinatie van een smaakvol en een uitstekend gekozen (verrassing) menu, Hier moet men zijn voor een uitgebalanceerde keuze van smaak en gezelligheid.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Wat een leuk etablissement ! Eten op sterrenniveau omgeven door prachtig werk van o.a. Ronald A.Westerhuis. Op de bar de enorme sculptuur van “De Tong”. Advies: ga voor de extra tussengang. De witte wijn uit Lugano is heerlijk en stuift het glas uit. De rode wijn was een stevige mondvuller uit Portugal. De baas draagt uitdrukkelijk bij aan de laidback sfeer in deze zaak. Wat is hier iedereen gastvrij. Hier kom je terug! Parkeer voor een paar euro aan de overkant in de parkeergarage!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Jammer dat er geen kaart/keuze mogelijkheid was. Men vroeg of er eten was dat we niet lusten en of er een allergie was. Verder was het afwachten wat we kregen. Het duurde meer dan een uur voor we ons voorgerecht kregen.
Het eten was goed/culinair. Voor een gewone wijn betaalden we 5 euro per glas. Te duur. Tafels stonden te dicht op elkaar, onvoldoende privacy.
Dieneke K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Ons favoriete restaurant. Altijd heerlijk gegeten. Goede sfeer en hele goede service. Zo hoort het te zijn. Goed en heerlijk eten, heerlijke wijnen. En uiteraard bediening met een lach.
De tafel van Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Zeker een aanrader om de verrassingsmenu's een keer uit te proberen! Wij komen in ieder geval terug.
Ron V.
wat een aangename verrassing! zowel de locatie de mensen en de heerlijke gerechten! Dank voor een fijne relaxte avond.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Een heerlijk verrassingsmenu met zeer goed op elkaar afgestemde smaken. Absoluut een aanrader. En voor ons zeker een reden om nog eens langs te gaan. (Ook gewoon geldig met AH-actie)
Mariella C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Subliem! Hoe maak je mij blij...nou zo dus...heerlijk verrassings menu met bijpassende wijntjes daar word ik zo gelukkig van :)
P. V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Fijne ambiance. Echt een fijne avond uit!
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Mooie en heerlijke gerechtjes - zoals men zei: het gaat om de smaak en beleving, niet om de hoeveelheid. Via AH-actie 2=1
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wát een aanrader en een feestje om hier te eten. Gerda Ronk kookt verrukkelijk en is bovendien wijnmeester waardoor de wijn-spijs combinaties geweldig zijn. Door de wijnarrangementen hoef je niet na te denken over welke wijn je zult kiezen: dat hebben zij al met veel zorg en goede smaak voor je gedaan. De aandacht die echtgenoot Dirk en de mensen van de bediening aan de gasten geven, is oprecht en voelt fijn. Wij komen hier zeker terug.
Carolina B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk eten, bijzondere en verfijnde combinaties. Je laten verrassen door de chef is beslist de moeite waard!
Mattanja S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer en fijne bediening. Genoten!
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Onze 1e vakantiedag had niet mooier en lekkerder afgesloten kunnen worden. Prettige ontvangst, verrassende gerechten, heerlijke smaken en een goede bediening!
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Super! Verzorgd, service super eten heerlijk, aandacht voor alles tot in de puntjes geregeld
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Over de tong serveert heerlijke gerechten, creatief opgemaakt in een prettige ambiance.
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk verrassend gegeten. Verschillende smaken, lekker.De wijnen waren uitmuntend.
Aan te raden.