Over het restaurant Over de Tong

Geef je over aan de chef

Bij Restaurant Over de Tong dagen ze je uit. Laat je verrassen en laat alles over aan de kok door te kiezen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Het is het risico zeker waard want de vakkundigheid van de chef resulteert in de meest verrukkelijke gerechten. Ook de gastheer besteed veel persoonlijke aandacht aan iedere gast en zorgt voor wijn die de smaken in al je gerechten nog meer versterkt. Tongstrelend genieten!

Meer informatie over restaurant Over de Tong

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 18:00
- Diner vanaf 18:00

Jouw recensie over het restaurant Over de Tong

• Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
ik ben met de A.H. actie geweest. Menu- -Was geen keus ! Allen verassing menu, Dat was wel, maar negatief . Kleine portie , weinig, IK ben geen grote eter !!!! DE 1 GLAS RODE WIJN --GROTE GLAS MAAR IN HOUD VOOR GLAS PORT. GA NOOIT MEER HEEN !!!!!! [en de prijs voor !!!!] De bediening was prima .
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Slechte service. Je kunt het de jonge mensen die er hard werkten, niet kwalijk nemen, maar de eigenaar bemoeide zich alleen met zijn vrienden. Voor ons betekende dat: amuse zonder drankje, eten zonder bestek, lang wachten tot er werd afgeruimd. Het eten:,twee gerechten heerlijk, twee gerechten een overvloed aan ingrediënten. Less is more.
Carien V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heel lekker gegeten met een groep in het bovenzaaltje. Knus, sfeervol en privé opgezet. De bediening was in opleiding en vriendelijk, correct, benaderbaar en vlot. Het eten verraste heel positief. Lekkere, volle smaken, creatieve combinaties, goede porties waarbij je eindigt met een voldaan maar niet overvol gevoel. Extra complimenten ook voor de creatieve oplossingen vanuit de keuken vanwege de diverse dieetwensen in de groep (glutenvrij, lactosevrij, koolhydraatarm). Kortom, topavond gehad!
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Zeer aan te bevelen. Uitstekende kwaliteit.
Ontvangst prima.
Bijzondere gerechten die je niet elke dag thuis eet.
Relatief klein restaurant. Biedt veel privacy.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Fijne locatie in een ontspannen sfeer.. Mooie kleine gerechten begeleidt met prettige bijpassende gerechten. Zeer aardige gastheer en -vrouw en daarbij een luchtige nette bediening met een knipoog naar de etiquette.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Over de Tong blijft een fantastisch restaurant met elke keer weer een verassende kaart. De bediening is goed en de keuken geweldig.
Sonny V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We vonden et eten heerlijk en de service zeer goed
Francis S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Verrassende gerechten, bijzondere combinaties. Aanrader voor wie eens iets anders wil.
Wij hebben genoten. Komen graag nog eens terug.
Arnout S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Goed ontvangst, mooie gerechten.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was weer heerlijk. Een verrassend menu met aangename, uitzonderlijke wijnen. De kok heeft goede smaakpapillen en de sommelier weet daar interessante wijnen bij te kiezen. Een plek om naar terug te keren, zeker als er weer oesters in huis zijn.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Via de ah actie lekker gegeten. Mooi opgemaakte borden, kleine porties. Dat de chocolaatjes bij de koffie in rekening gebracht werden is betwistbaar maar door het lekkere eten dit voor lief genomen.
Sabibe D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Creatief, smaakvol, verrassend
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gezellig fantastisch heerlijk gegeten. We kunnen het iedereen aanraden.
Maike B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Zeer goed zoals altijd! Heerlijke eten, gezellige sfeer en goede service. We hebben wederom genoten van de wijnen en het eten.
Martien B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De ontvangst was redelijk. De gastheer die ons ontving stelde zich niet voor. (het had net zo goed een gast kunnen zijn). Het eten maakte een heleboel goed. De porties waren klein, maar de smaken waren heel goed. We hadden een 4 gangen menu en aan het einde van de avond hadden we (ondanks de kleine porties) toch voldoende gegeten. Er had vaker gevraagd kunnen worden of wij nog iets te drinken wilde hebben. De jonge jongen die achter de bar stond moesten we een paar keer roepen en de gastheer was op een gegeven moment niet meer in de zaak.
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Tot onze verbazing kregen we, anders dan op de kaart staat, een 2 gangen diner terwijl er op de AH-restaurantkaart
duidelijk op de voorkant staat een 3 gangen menu waardoor het wel veel duurder uitpakte dan dat we gedacht hadden.
We kregen ook geen kaart en ook was of is er geen drankenkaart waaruit we iets konden kiezen en jus d'orange bestellen kon ook niet. Jammer!
Herma B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prachtige locatie. We werden goed ontvangen en op onze wensen bediend. De sfeer was uitstekend en het eten
was geweldig goed. Topklasse. Elk product was een kunstwerkje. We waren meer dan tevreden.
W. J. V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Prima bediening, goede uitleg door het personeel van de mogelijkheden, echt een aanrader voor een gezellig avondje uit in Zwolle.
angelique0608 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuke ontvangst. Fijne uitleg door koks bij de servering van de gerechten. Gerechten zagen er ook heel mooi uit en smaakten voortreffelijk. Schrok wel een beetje van de prijs maar achteraf is het eten ook wat exclusiever dus dan mag het ook wat kosten. Dit restaurant is wel voor herhaling vatbaar.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fijn avond gehad. De buitenkant doet niet vermoeden dat er een zo stijlvol restaurant binnen zit. Er wordt niet gewerkt met een menukaart, wel een menu van de chef met 4 tot 6 gangen. Ook is er geen wijnkaart. Wij kregen een mooi opgebouwd 6 gangen diner met veel vis. Het wijnarrangement was prachtig met verrassende en goed bijpassende wijnen. Wellicht niet direct een restaurant voor avonturiers, maar wij houden erg van verrassingen en hebben het geluk geen allergieën en specifieke voorkeuren te hebben. Een echte aanrader en wij komen terug.