Over het restaurant Over de Tong

Geef je over aan de chef

Bij Restaurant Over de Tong dagen ze je uit. Laat je verrassen en laat alles over aan de kok door te kiezen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Het is het risico zeker waard want de vakkundigheid van de chef resulteert in de meest verrukkelijke gerechten. Ook de gastheer besteed veel persoonlijke aandacht aan iedere gast en zorgt voor wijn die de smaken in al je gerechten nog meer versterkt. Tongstrelend genieten!

Meer informatie over restaurant Over de Tong

• : Gratis parkeren in de buurt, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 18:00
- Diner vanaf 18:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Over de Tong

• Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Een echte aanrader. Leuk concept met surprise-menu. Aparte ambiance met leuke kunst aan de muur.
Eigenaar kookt met passie en dat resulteert in uiterst smaakvolle gerechten.
Scheepers J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Verrassend en lekker. We waren met 5 personen die een 4-gangen verrassingsmenu namen. Een andere persoon en ik hadden aangegeven veganistisch te zijn. Het was heerlijk eten, zonder dierlijke producten en zonder vervangers. Zo hoort het, top!
E-N .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Lekkere smaken en zeer gastvrij. We hebben een gezellige avond gehad. Zeker een aanrader als je een keer luxer wilt eten.
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heel lekker een mooi eten met geweldige wijnen en goede, vriendelijke service. Voor een bijzondere avond is dit een perfecte plek!
De tafel van Inge S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Jong enthousiast personeel. Maar wist wel waar het over ging. Heerlijk goed eten. Aanrader
Arthur P.
Uitstekend verrassingsmenu, goede benoeming en prettige inrichting.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellige eetgelegenheid waarbij de kaart achterwege wordt gelaten. Fijne bediening en erg lekker eten. Zeker een aanrader als je Eem keer ander wilt uit eten.
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We kozen voor het viergangen menu met het wijnarrangement. Bij het voorgerecht, de oesters, zat het wijn arrangement niet inbegrepen, dat vonden we vreemd en we hebben toen maar zelf een glas wijn erbij besteld. Bij thuiskomst keken we naar de rekening, stom dat hadden we natuurlijk ter plekke moeten doen, en toen zagen we dat het voorgerecht apart op de rekening stond. Ook stond er nog apart een bedrag voor een dessert op de rekening. Een kleine domper op de gezellige avond waar we heerlijk hebben gegeten.
catrinus J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
hoog niveau koken en vriendelijke, persoonlijke bediening.
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben met een groep van acht personen hier gegeten. We hadden de kamer boven tot onze beschikking. Prachtig en sfeervol! Wij hebben gekozen voor een vijf gangen menu en elke gang was heerlijk! Er zat één zwangere in de groep en daar werd uitstekend rekening mee gehouden. Service was goed, maar daar zit zeker verbetering in. Je betaalt een hoge prijs en dat mag de service ook van een hoog niveau zijn. Samenvattend beveel ik iedereen Over de Tong aan!
Hermina H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Restaurant over de tong in Zwolle was fantastische eten en erg gezellig en de bediening ook erg goed.

Cijfer een 10.
Echt een aanrader, wij komen weer.
Groet van Ada en Hermina.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
ik ben met de A.H. actie geweest. Menu- -Was geen keus ! Allen verassing menu, Dat was wel, maar negatief . Kleine portie , weinig, IK ben geen grote eter !!!! DE 1 GLAS RODE WIJN --GROTE GLAS MAAR IN HOUD VOOR GLAS PORT. GA NOOIT MEER HEEN !!!!!! [en de prijs voor !!!!] De bediening was prima .
Jil L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Slechte service. Je kunt het de jonge mensen die er hard werkten, niet kwalijk nemen, maar de eigenaar bemoeide zich alleen met zijn vrienden. Voor ons betekende dat: amuse zonder drankje, eten zonder bestek, lang wachten tot er werd afgeruimd. Het eten:,twee gerechten heerlijk, twee gerechten een overvloed aan ingrediënten. Less is more.
Carien V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heel lekker gegeten met een groep in het bovenzaaltje. Knus, sfeervol en privé opgezet. De bediening was in opleiding en vriendelijk, correct, benaderbaar en vlot. Het eten verraste heel positief. Lekkere, volle smaken, creatieve combinaties, goede porties waarbij je eindigt met een voldaan maar niet overvol gevoel. Extra complimenten ook voor de creatieve oplossingen vanuit de keuken vanwege de diverse dieetwensen in de groep (glutenvrij, lactosevrij, koolhydraatarm). Kortom, topavond gehad!
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Zeer aan te bevelen. Uitstekende kwaliteit.
Ontvangst prima.
Bijzondere gerechten die je niet elke dag thuis eet.
Relatief klein restaurant. Biedt veel privacy.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Fijne locatie in een ontspannen sfeer.. Mooie kleine gerechten begeleidt met prettige bijpassende gerechten. Zeer aardige gastheer en -vrouw en daarbij een luchtige nette bediening met een knipoog naar de etiquette.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Over de Tong blijft een fantastisch restaurant met elke keer weer een verassende kaart. De bediening is goed en de keuken geweldig.
Sonny V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We vonden et eten heerlijk en de service zeer goed
Francis S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Verrassende gerechten, bijzondere combinaties. Aanrader voor wie eens iets anders wil.
Wij hebben genoten. Komen graag nog eens terug.
Arnout S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Goed ontvangst, mooie gerechten.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was weer heerlijk. Een verrassend menu met aangename, uitzonderlijke wijnen. De kok heeft goede smaakpapillen en de sommelier weet daar interessante wijnen bij te kiezen. Een plek om naar terug te keren, zeker als er weer oesters in huis zijn.