Over de Brug

- Ontbijt 08:00 - 10:00
Woensdag t/m Zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 08:00 - 10:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Voorgerechten geitenkaas en salade kip vielen erg tegen. Salade kip was erg zoet en ik verwachte stukjes kip geen plakjes kipfilet. Geitenkaas is ook een salade maar dan met geitenkaas. Geen verschil met de kipsalade, te zoet! Viel erg tegen.
De latte macchiato was erg lekker.
hendrikstorm .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Leuke tent in Haastrecht. De dinerkaart is een beetje ouderwets, maar wel lekker. Bediening is vriendelijk en correct. De aankleding is lekker fris, kortom een aanwinst voor het dorpje aan de Hollandse IJssel
Kaatje530 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Een overheerlijke sate kip gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Al met al gezellig en lekker gegeten voor een leuke prijs. Als ik in de buurt ben ga ik er zeker nog eens uit eten. Ik zag dat ze ook waardse rund gerechten op de kaart hebben.