Ouzeri To-Steki

Meer informatie over restaurant Ouzeri To-Steki

• : Parkeerplaats

S-houdt-van-eten .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Bij toeval bij dit leuke restaurant terechtgekomen. Aangezien het al later op de zaterdagavond was, was het niet erg druk. Zelf een tafeltje mogen uitkiezen en goed geholpen door de leuke bediening. De vlotte meid in de bediening heeft ons rustig uitgelegd hoe het eten met mezethes in zijn werk gaat. We hebben in alle rust een keuze kunnen maken, waarna het eten al vlot geserveerd werd. Hier waren we erg tevreden over, het was voldoende, de tips die we gekregen hadden waren perfect en we hebben heerlijk gegeten!

Conclusie van deze avond: Leuk restaurant, gezellig ingericht (bijna huiselijk), goede bediening en heerlijk eten. Prijs-kwaliteit verhouding prima in orde!
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
2 keer eerder bij Ouzeri To Steki gegeten en we waren erg tevreden, dus gingen we voor een 3e keer. Helaas waren we dit keer erg teleurgesteld. Het eten dat we bestelden was lekker en goed, maar werd veel te snel achter elkaar geserveerd. We zaten nog aan de Daco (koude salade) toen de 4 warme gerechten gelijk op tafel kwamen. Het leek wel als een snackbar zo snel alles op tafel kwam. Half 8 kwamen we binnen, kwart over 8 stonden we weer buiten. Nee, dit was echt geen succes, ondanks dat de gerechten lekker zijn, je wilt ze wel graag warm kunnen eten.
F T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Klein restaurant aan de Oudegracht met beneden de werfkelder. 's Zomers terras aan het water
Interieur gezellig , zou zo in Griekenland kunnen staan, met de poes in de mand boven de keldertrap.
Vriendelijke, persoonlijke bediening, bij drukte soms wat warrelig.
Op de kaart een grote keus aan mezze, zowel vlees/vis als vegetarisch.
Een aanrader :Arni (gestoofd lam) , gebakken kalfslever,en de vegetarische courgetteballetjes.

M B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Toevallig kwamen we bij deze Griek terecht. De bediening is erg vriendelijk, maar niet erg efficient; een van ons moest zo lang op het hoofdgerecht wachten, dat de anderen hun eten al op hadden toen het eindelijk op tafel kwam. Hoe lang kan het duren om een stuk tonijn te bakken? Of moest de vis eerst nog ontdooid worden? We hebben een paar maal gevraagd waar de vis bleef; steeds werd er gezegd dat deze over 2 minuten zou komen. Dit heeft in totaal zo'n 20 minuten geduurd en excuses kregen we niet voor deze vertraging. De kalfslever met uitjes was totaal smakeloos en dreef in het vet; weinig uitjes en ook die waren verzadigd van het vet. De 'frieten' waren gebakken aardappelschijfjes; niet lekker. De mayonaise werd in porties in plastic verpakt op tafel gezet. En de varkensspiesjes zijn mee naar huis gegaan voor de hond. Het is een ietwat smoezelig ogend restaurant; de tocht naar het toilet onderstreept dit... Jammer.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij deze goede Griek! Uitgebreid aanbod van mezedes, ook voldoende vegetarische gerechten. Wij hebben genoten van de dacos, de courgetteballetjes, de spinakopitas en de feta uit de oven. De bediening was erg behulpzaam en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Noavd .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
we hebben daar een beregezellige avond gehad met 10 personen en het eten was top.

ook de sfeer is erg leuk en raden dit iedereen aan !
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Voor 22,50 p.p. kun je hier de tafel laten volzetten met lekkere hapjes. Heerlijk! Wel behoorlijk hartig allemaal, en met veel knoflook, maar dat weet je als je naar de Griek gaat. Ze verstaan hun vak. Souflaki bijvoorbeeld is niet veel meer dan een spies gegrilld vlees, maar bij deze ouzerie is-ie heerlijk mals en sappig.
De bediening is weinig spraakzaam maar wel vriendelijk. In hoog tempo wordt het ene na het andere gerecht op tafel gezet: mosselen in metaxa-saus, champignons, knapperig gebakken courgette, haast chips, gestoofd varkensvlees, tzaziki. Heerlijk. De huiswijn (17.50 voor een literkaraf) is ook prima.
Locatie: aan de Oude Gracht. Wij zaten op straathoogte. Er is beneden aan de gracht ook een ruimte maar die was deze avond niet in gebruik.
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Gezellig sfeer, heerlijk eten, prima gastheer, top avond! We vroegen of de gastheer ons kon verrassen waarop hij ons vroeg wat we lekker vonden en zo kozen we voor lamsschenkel, aubergine uit de oven en zwaardvis. Heerlijk klaargemaakt allemaal en de Griekse salade en de tzaziki kleedden de boel perfect aan. Grieks zoals je verwacht Grieks te eten. Prima prijs voor een prima kwaliteit.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Een super leuk Grieks eethuisje in het centrum in Utrecht aan de Oudegracht. Het ontvangst is warm en zijn verrassingsmenu met lekkere vis (rogfilet), heerlijke lamsbout, aubergine stoof schotel, waren lekker en gezien de prijs helemaal goed.
Dat met de huiskamer ambiance en de gastvrijheid maakt het een heel goed eetadres in Utrecht!
Robgeniet .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Heel leuke ontvangst, weer even terug in Griekenland! Heerlijk gegeten, heel redelijke geprijsd, fijne bediening, kortom een aanrader.
Rob
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Leuk Grieks tentje aan de Gracht. Niet massaal en te druk.
Lekkere kleine griekse hapjes. Ook leuk voor groepen. De desserts zijn erg groot!
Aanrader voor wie in Utrecht eens wat anders wil. Cijfer: 7,5
Jessica__K .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Hier afgelopen vrijdag heerlijk en heel gezellig gegeten! We waren met zijn vieren en hebben een aantal gerechten van de kaart gekozen: Kip en champignons in metaxasaus, inktvisringetjes, aubergine in tomatensaus, varkens-souvlaki, courgettekoekjes, en zwaardvis (en ik vergeet vast nog wel iets)... allemaal erg lekker! De bediening was heel attent en vriendelijk, en de prijs (120 euro voor 4 personen, incl. wijn) was heel goed te doen. We kregen zelfs nog een drankje van de zaak achteraf! Van de inrichting moet je houden, maar wij vonden het heel gezellig. Net alsof je in Griekenland bent. Dit restaurant verdient een hogere rating!
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Bij To Steki eet je kleine gerechtjes op kleine bordjes, wij begonnen met Pikilia een verzameling voorgerechten, en daarna verschillende vleesgerechtjes. Lamskoteletjes waren prima, nog lekker sappig en niet te droog, altijd een goede toetssteen in de Griekse keuken. Over het gerecht met de Okra's waren we minder enthousiast, te gaar. Afgesloten met 1 grand dessert voor met z'n 4-en. Was precies goed, konden allemaal lekker proeven van de toch vrij machtige griekse toetjes. To Steki's prijs kwaliteit verhouding is helaas wat minder gunstig geworden. Alles net iets duurder en porties net iets kleiner. Maar het blijft een prettig adresje, mede door de ongedwongen en authentieke Griekse sfeer.
Elizabet78 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Al 12 jaar fietste ik dit restaurant voorbij, en ik was nieuwsgierig. Ik ben dol op Mediterraans eten, maar de gemiddelde Griek kan mij over het algemeen niet bekoren. To Steki leek anders, dus ik bestelde enthousiast de mix van koude voorgerechten. Helaas bleek dit exact het bord smeersels met stokbrood te zijn dat je bij andere grieken ook krijgt. Ook was het zo veel dat ik daarna nog maar 1 gerechtje durfde te bestellen, aubergine met feta uit de oven. Veel kaas, weinig aubergine. Ik sluit niet uit dat er interessantere dingen op de kaart staan dan die ik besteld had, maar ik zal het toch niet snel gaan uitproberen.
Bediening was aardig en de rode huiswijn ook.
DirkDumoulin .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Ik geef toe dat ik geen liefhebber ben van kleine hapjes (metzethes), maar wel van Grieks. De onvoldoende is vanwege de te droge Keftedakia. De rode bietjes "in een speciale dressing" waren niet zo speciaal en de spanakopita had weinig smaak. Weinig geinspireerd, maar misschien hadden we net de verkeerde mezethes.
AnnemiekeW .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Dit is Grieks! Een echte ouzeri.
Uitgebreide kaart. Neem van alles wat.
Hier kan je heerlijk eten! Aanrader: lam uit de oven.
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Met een vriend wezen eten aangezien we goede verhalen over To Steki hadden gehoord. Deze verhalen bleken ook terecht. Het eten was ook heerlijk. Met z'n tweeën hebben we 7 gerechtjes besteld (variërend van brood met tzatziki, souvlakia, friet met feta, biftekaki, champignons, etc.). Aan de individuele grechtjes is absoluut niets aan te merken. Naast het eten hadden we nog twee nagerechtjes, 3 bier en 2 thee. In totaal waren €77,50. Het restaurant ziet er leuk uit van binnen. De bediening is ook beleefd en het eten kregen we vrij snel.
Ik ga hier absoluut nog een keer eten.
Maaike_R .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Gegeten op het buitenterras. De bediening was erg vriendelijk en grappig. De ober werkte ook redelijk snel, terwijl hij (volgens mij) alles in zijn eentje deed. Het eten was lekker, maar wel heel erg simpel. Er mag echt meer aandacht aan de verschillende hapjes besteed worden om de smaak wat meer te verfijnen. Soms had ik het idee dat ik het zelf thuis had kunnen maken. Het decor was erg mooi, ze hebben dan ook een leuke locatie aan de Oudegracht. Wel stonden de tafeltjes veel te dicht op elkaar, wat weinig privacy gaf.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Waar het eten voor iemand die al meer dan 20 jaar in Griekenland komt nou niet echt allemaal super Grieks is, maakt de bediening en sfeer op het terras alles goed. Het voordeel is dat je heel veel kleine hapjes kunt bestellen en er, zeker op visgebied, veel valt te genieten. Buiten op het terras aan de gracht met de supervriendelijke bediening is het al met al toch een feestje bij to steki!
Ekaterini .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Top eten, griekse hapjes/mezzedes (tapas stijl). Vlees, vis, vegatarisch maakt niet uit welke je neemt, ze zijn allemaal super. Bediening altijd vriendelijk en snel. De inrichting heerlijk authentiek. Dol op dit restaurant!