Ouzeri de Kleine Griek

Oude Delft 76 2611 CD Delft Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Ouzeri de Kleine Griek

Een ouzeri is een Grieks eetcafé. Een plek waar van oudsher de Grieken bij elkaar komen om gezellig wat bij te praten. De Ouzo en wijn voorziet ze van heel wat spraakwater en de mezedes (tapas) voeden de discussie!

Meer informatie over restaurant Ouzeri de Kleine Griek

Zondag t/m Donderdag : 16:00 - 22:00

Vrijdag en Zaterdag : 16:00 - 22:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Ouzeri de Kleine Griek

Esther D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Super goed eten en gezellig personeel top!!!
Geen R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Prima service, knus restaurantje. We kregen na afloop nog een borreltje van de zaak. Zou er de volgende keer weer heen kunnen gaan.
J.w.doelman D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het eten en bediening was prima heerlijk gegeten..
Nine N.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Lekker en gezellig! Zeker een aanrader! Het personeel is vriendelijk en het is heel leuk om op de boot in de Delftse gracht te dineren.
Helma T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige rukmte.
Top avond gehad.
GJ V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het vlees was niet echt geweldig, maar verder wordt je er goed geholpen.
Als we weer komen gaan we een andere griek proberen
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heerlijk Grieks eten op een terrasboot.
Veel te vroeg voor de reservering was er een heerlijk rustig hoekje op de boot voor eerst een glas Frappe en daarna een heerlijke Sauvignon Blanc. Genoten van het zicht op rondvaartboten en een krioel van, voornamelijk, voedsel bezorg koeriers op de bruggetjes.
Het weer werd steeds beter en het terras raakte goed gevuld. Wat niet inhield dat men geen aandacht voor de gasten had. Heb het bij een eenvoudg diner gehouden met gegrilde Halloumi en brood, later een Soutzouki schotel met giros. Beiden smaakten overheerlijk. De avond besloten met een glaasje Metaxa met de eigenaar.
Bedankt, team Fanis.
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Ik kom al jaren bij de kleine Griek. Je kunt er mezzedes (kleine gerechtjes) bestellen. Een tafel vol met verschillende Griekse hapjes, altijd een feestje. Kwaliteit van het eten is zeer goed! De medewerkers zijn zo vriendelijk, werken hard, maar met een lach.
Bij goed weer kun je buiten op de boot eten.
Aanrader!
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Lekker gegeten maar de Griekse salade was niet bijzonder
Moest zelf vragen om olie en azijn. En misde de bekende Griekse sla kruiden jammer dit
René N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Zoals altijd hele fijne sfeer en heel goed eten! Enkele favoriete kleine gerechten opgenoemd en de rest werd voldoende aangevuld met allerlei andere overheerlijke gerechtjes. TOP !
QenE K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Nieuwe eigenaars, maar nog dezelfde lekkere Griekse mezedes. Op de terrasboot gezeten. Helaas kun je daar niet voor reserveren en je zit een beetje schuin.
Steven O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Helaas konden wij door de koude wind niet buiten op de boot zitten, maar binnen was het ook gezellig.
Lamskoteletten als hoofdgerecht vond ik vrij duur, maar als voorgerecht was het voor mij ook voldoende en een stuk goedkoper. De sla, die je bij een hoofdgerecht krijgt was wat minder - het was voornamelijk koolsalade.
Vooraf het glasje ouzo van het huis smaakte ook lekker. Al met al een geslaagde avond.
J.M. H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het was vandaag een topdrukt zowel binnen als op de boot (deze ligt voor het restaurant in de gracht) desondanks was de bediening snel en was het eten TOP. We komen er regelmatig eten en de kwaliteit is constant van een zeer goede kwaliteit.
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Vanwege het mooie weer deze keer buiten gegeten p de terrasboot. Gerechten als vanouds. Heerlijk. Wat minder was de bediening. Weinig enthousiasme, niet echt alert en wat kil in de omgang. Ook jammer: geen ouzo meer als welkomstdrankje. Werd het de laatste tijd eerst gevraagd of je het wel wilde (wat op zich niet gek is, niet iedereen is van de anijsdrank gecharmeerd) nu ook dat niet meer. Waar is die Griekse gastvrijheid gebleven?
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Het eten was uitstekend. en de sfeer was ook prima. Ik had verwacht op een dinsdag dat het wel heel rustig zou zijn,maar het was heel goed bezet, wat de sfeer zeer tergoede kwam. We hebben een top avond gehad.
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijke mezedes voor normale prijzen. De ontvangst is altijd vriendelijk. Een paar uur vakantie, we komen graag weer terug
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima bediening, goed advies, het eten was verrukkelijk .
Trees W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig en lekker , vriendelijke bediening en uitleg over de Griekse hapjes .De kleine hapjes kan je zo vaak bestellen als je wil. Hoeft niet allemaal gelijk bij de eerste bestelling
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voorheen vaker gegeten, eigenlijk altijd wel druk maar niet op deze manier!
We hadden om 19.00 gereserveerd! Om 20.00 waren we klaar met alles!
Ze hadden geloof ik nogal haast! We hebben nog aangegeven rustig aan te doen, maas eenmaal na 5 keer vragen besteld en binnen 10 minuten stond het op tafel.. Het hoofdgerecht werd weggehaald en gevraagd wat voor dessert we wilden, dat hebben we niet gedaan. Die zijn we ergens anders op gemak gaan eten.
We waren met 6 personen maar we konden elkaar niet verstaan!
Ons zie je hier niet meer terug! Of van de zomer op de boot, maar anders niet!
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het ouzo'tje en het kleine voorafje zijn net even dat kleine extra'tje waardoor ik aangenaam verrast werd, erg leuk! Mijn vriend kreeg per ongeluk iets anders voorgeschoteld dan dat we hadden besteld, dit werd snel en goed opgelost door de bediening. TIP: er is geen enkele keer aan ons gevraagd of het smaakt of alles naar wens was. Alles was heerlijk en naar wens, maar fijn als iemand het ook even komt vragen. Het hoofdgerecht had van ons best wat later mogen komen, er zaten nu maar 10 minuutjes tussen. Maar verder was het top!