Ouzeri de Kleine Griek

• Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Ouzeri de Kleine Griek

Karin J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijke mezedes voor normale prijzen. De ontvangst is altijd vriendelijk. Een paar uur vakantie, we komen graag weer terug
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima bediening, goed advies, het eten was verrukkelijk .
Trees W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig en lekker , vriendelijke bediening en uitleg over de Griekse hapjes .De kleine hapjes kan je zo vaak bestellen als je wil. Hoeft niet allemaal gelijk bij de eerste bestelling
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voorheen vaker gegeten, eigenlijk altijd wel druk maar niet op deze manier!
We hadden om 19.00 gereserveerd! Om 20.00 waren we klaar met alles!
Ze hadden geloof ik nogal haast! We hebben nog aangegeven rustig aan te doen, maas eenmaal na 5 keer vragen besteld en binnen 10 minuten stond het op tafel.. Het hoofdgerecht werd weggehaald en gevraagd wat voor dessert we wilden, dat hebben we niet gedaan. Die zijn we ergens anders op gemak gaan eten.
We waren met 6 personen maar we konden elkaar niet verstaan!
Ons zie je hier niet meer terug! Of van de zomer op de boot, maar anders niet!
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het ouzo'tje en het kleine voorafje zijn net even dat kleine extra'tje waardoor ik aangenaam verrast werd, erg leuk! Mijn vriend kreeg per ongeluk iets anders voorgeschoteld dan dat we hadden besteld, dit werd snel en goed opgelost door de bediening. TIP: er is geen enkele keer aan ons gevraagd of het smaakt of alles naar wens was. Alles was heerlijk en naar wens, maar fijn als iemand het ook even komt vragen. Het hoofdgerecht had van ons best wat later mogen komen, er zaten nu maar 10 minuutjes tussen. Maar verder was het top!
gjonker .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Lekker gegeten en prettige bediening. Jammer dat het halverwege de avond erg koud werd, de verwarming was uit en vooral voor de dames die met hun rug naar het raam zaten. Tja, enkel glas en rond het vriespunt.
Vincenzo V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het eten is er altijd heerlijk, de heren zijn altijd gezellig en aardig. Daarnaast is het er altijd erg gezellig. Ik zou het bijna thuis-uit eten noemen!
G.W. L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
een authentiek Griekse sfeer Ouzo en Tapas restaurant welke met volle passie gerund wordt door de nieuwe eigenaren Fanis en Suzanne en niet vergeten het personeel.
met 1 woord KLASSE en nogmaals bedankt
Gerrit
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Echt Grieks eten in een gezellig restaurant. Restaurant is verbouwd maar heeft nog wel de gezelligheid behouden Het eten is nog net zo lekker als het was.
M V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Ieder 3 mezedes besteld totaal 9 mezedes; goede variatie, zeer smakelijk en grote porties. Voor de kleine eter zijn 2 mezedes al voldoende.
c. V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Vriendelijke nieuwe eigenaar die het restaurantje fris heeft opgeknapt en gelukkig de zo kenmerkende "boom" heeft laten staan. Gezellig dat een aantal bekende personeelsleden er nog zijn!
Heerlijk gegeten; zoals altijd.
Kleine hapjes is een gouden formule.
Fanis P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Leuk restaurant Ekkers gerechten en veel keuze!! Bediening was gezellig.
Erg opgeknapt na de verbouwing.
Wij komen terug
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk eten, goede service en advies. Door de mezedes kun je met elkaar echt lekker veel verschillende dingen proeven. We komen zeker terug!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Lekker gegeten, personeel was erg behulpzaam
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Voor mij blijft dit toch een toppertje onder de Griekse restaurants. Ik snap dan ook al die negatieve reacties niet. Graag kom ik hier weer terug, ook al moet ik daarvoor een reisje maken. Echt een aanrader.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten en een super bediening. Ik snap al die negatieve reacties dan ook niet. Voor mij is het een van mijn toppers onder de Griekse restaurants
Flip S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met z'n 4-en wezen eten. Vanwege het lekkere weer gekozen om op de boot te gaan eten. Boot wel erg scheef de glazen bleven nog net op hun plaats staan, maar verder niet heel storend.
Niet gekozen voor de kleine gerechtjes maar iedereen een eigen schotel. Zelf gekozen voor de gamba's, niet heel bijzonder maar ook zeker niet slecht.
Volgens de kaart zou elke schotel voorzien zijn van een aantal bijgerechten, in de praktijk viel dit echter flink tegen. Maar één schaal slappe friet met tzatziki voor de tafel, en nog wat groentes en salade.
Service was toch ook wel matig. Zeker aangezien het een zondag was en alleen de boot vol zat, moest je toch elke keer weer de ober actief gebaren als je wil iets wou bestellen.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Verschillende kleine gerechtjes gegeten. Niets was echt geweldig, maar ook niet echt slecht. Gold ook voor de aankleding en de bediening.
irisvdo .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De service was echt zo slecht. Jammer dat de bediening gewoon niet naar ons omkeek. Het eten was lekker maar doe de bediening komen wij hier niet meer terug!
irisvdo .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heel lekker gegeten. Helaas was de bediening HEEL slecht. We werden niet ontvangen, na 10 minuten kwam iemand met de menukaart maar drinken bestellen mocht nog niet. Na lang wachten alles besteld maar de bediende was zo chagrijnig en onvriendelijk. Meneer heeft de hele avond 3 woorden gezegd. Niet gevraagd of het naar wens was. Elke keer moesten we onze hand opsteken als we wat wilde drinken want hij keek niet naar ons om. Echt nog nooit zo'n slechte service gehad. De prijzen zijn ook duurder geworden. Voornamelijk vanwege de slechte bediening komen wij hier niet meer terug.