Ouzeri de Kleine Griek

• Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Ouzeri de Kleine Griek

QenE K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Nieuwe eigenaars, maar nog dezelfde lekkere Griekse mezedes. Op de terrasboot gezeten. Helaas kun je daar niet voor reserveren en je zit een beetje schuin.
Steven O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Helaas konden wij door de koude wind niet buiten op de boot zitten, maar binnen was het ook gezellig.
Lamskoteletten als hoofdgerecht vond ik vrij duur, maar als voorgerecht was het voor mij ook voldoende en een stuk goedkoper. De sla, die je bij een hoofdgerecht krijgt was wat minder - het was voornamelijk koolsalade.
Vooraf het glasje ouzo van het huis smaakte ook lekker. Al met al een geslaagde avond.
J.M. H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het was vandaag een topdrukt zowel binnen als op de boot (deze ligt voor het restaurant in de gracht) desondanks was de bediening snel en was het eten TOP. We komen er regelmatig eten en de kwaliteit is constant van een zeer goede kwaliteit.
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Vanwege het mooie weer deze keer buiten gegeten p de terrasboot. Gerechten als vanouds. Heerlijk. Wat minder was de bediening. Weinig enthousiasme, niet echt alert en wat kil in de omgang. Ook jammer: geen ouzo meer als welkomstdrankje. Werd het de laatste tijd eerst gevraagd of je het wel wilde (wat op zich niet gek is, niet iedereen is van de anijsdrank gecharmeerd) nu ook dat niet meer. Waar is die Griekse gastvrijheid gebleven?
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Het eten was uitstekend. en de sfeer was ook prima. Ik had verwacht op een dinsdag dat het wel heel rustig zou zijn,maar het was heel goed bezet, wat de sfeer zeer tergoede kwam. We hebben een top avond gehad.
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijke mezedes voor normale prijzen. De ontvangst is altijd vriendelijk. Een paar uur vakantie, we komen graag weer terug
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima bediening, goed advies, het eten was verrukkelijk .
Trees W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig en lekker , vriendelijke bediening en uitleg over de Griekse hapjes .De kleine hapjes kan je zo vaak bestellen als je wil. Hoeft niet allemaal gelijk bij de eerste bestelling
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voorheen vaker gegeten, eigenlijk altijd wel druk maar niet op deze manier!
We hadden om 19.00 gereserveerd! Om 20.00 waren we klaar met alles!
Ze hadden geloof ik nogal haast! We hebben nog aangegeven rustig aan te doen, maas eenmaal na 5 keer vragen besteld en binnen 10 minuten stond het op tafel.. Het hoofdgerecht werd weggehaald en gevraagd wat voor dessert we wilden, dat hebben we niet gedaan. Die zijn we ergens anders op gemak gaan eten.
We waren met 6 personen maar we konden elkaar niet verstaan!
Ons zie je hier niet meer terug! Of van de zomer op de boot, maar anders niet!
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het ouzo'tje en het kleine voorafje zijn net even dat kleine extra'tje waardoor ik aangenaam verrast werd, erg leuk! Mijn vriend kreeg per ongeluk iets anders voorgeschoteld dan dat we hadden besteld, dit werd snel en goed opgelost door de bediening. TIP: er is geen enkele keer aan ons gevraagd of het smaakt of alles naar wens was. Alles was heerlijk en naar wens, maar fijn als iemand het ook even komt vragen. Het hoofdgerecht had van ons best wat later mogen komen, er zaten nu maar 10 minuutjes tussen. Maar verder was het top!
Gjonker .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Lekker gegeten en prettige bediening. Jammer dat het halverwege de avond erg koud werd, de verwarming was uit en vooral voor de dames die met hun rug naar het raam zaten. Tja, enkel glas en rond het vriespunt.
Vincenzo V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het eten is er altijd heerlijk, de heren zijn altijd gezellig en aardig. Daarnaast is het er altijd erg gezellig. Ik zou het bijna thuis-uit eten noemen!
G.W. L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
een authentiek Griekse sfeer Ouzo en Tapas restaurant welke met volle passie gerund wordt door de nieuwe eigenaren Fanis en Suzanne en niet vergeten het personeel.
met 1 woord KLASSE en nogmaals bedankt
Gerrit
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Echt Grieks eten in een gezellig restaurant. Restaurant is verbouwd maar heeft nog wel de gezelligheid behouden Het eten is nog net zo lekker als het was.
M V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Ieder 3 mezedes besteld totaal 9 mezedes; goede variatie, zeer smakelijk en grote porties. Voor de kleine eter zijn 2 mezedes al voldoende.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Vriendelijke nieuwe eigenaar die het restaurantje fris heeft opgeknapt en gelukkig de zo kenmerkende "boom" heeft laten staan. Gezellig dat een aantal bekende personeelsleden er nog zijn!
Heerlijk gegeten; zoals altijd.
Kleine hapjes is een gouden formule.
Fanis P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Leuk restaurant Ekkers gerechten en veel keuze!! Bediening was gezellig.
Erg opgeknapt na de verbouwing.
Wij komen terug
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk eten, goede service en advies. Door de mezedes kun je met elkaar echt lekker veel verschillende dingen proeven. We komen zeker terug!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Lekker gegeten, personeel was erg behulpzaam
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Voor mij blijft dit toch een toppertje onder de Griekse restaurants. Ik snap dan ook al die negatieve reacties niet. Graag kom ik hier weer terug, ook al moet ik daarvoor een reisje maken. Echt een aanrader.