Our Seaside

Erg duur
Erg lang
Vpiet51 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wij waren woensdagavond 14 september 2016 bij Our Seaside. Het restaurant is prachtig gelegen aan het strand met een schitterend uitzicht op de Noordzee. We hadden niet gereserveerd, maar werden vriendelijk naar een houten tafel met bank gebracht. Het zitten op die bank leek ons niet geweldig maar daarvoor werden enkele plaids aangeboden. Wat kussentjes om het zitten op deze picknickbanken wat aangenamer te maken waren er niet. De volgende actie liet een kwartier op zich wachten. Pas nadat we er om vroegen werd de menukaart gebracht. De door ons bestelde wijn werd tien minuten later gebracht maar deze ober nam geen bestellingen op. Toen we daarom een ander personeelslid wenkten kregen we we geen enkel excuus voor de situatie. ZIj werkte binnen maar was nu even op het terras. Drie kwartier nadat we een plaats kregen, werd onze zeebaarsfilet gebracht. Die smaakte voortreffelijk! Inmiddels ging de zon onder en werd het donker op het terras. Gelukkig hebben wij bij voldoende licht kunnen eten. Andere gasten om ons heen zaten met hun neus op hun bord om te zien wat ze aten. Bij vis en mosselen is dat niet prettig. Uiteindelijk werden er waxinelichtjes op tafel gebracht. Leuk voor de sfeer, maar geen verlichting om te zien wat er op je bord ligt.
Het was ons opgevallen dat verschillende tafels waar een kaartje 'Gereserveerd' op lag, onbezet bleven. Men had duidelijk geen overzicht over de reserveringen. Het personeel bediende ook door elkaar heen. Wij hebben vier of vijf verschillende personeelsleden aan onze tafel gehad. Het ging bij anderen soms ook mis. Er was verwarring over het bestelde, er ging een bord met een gerecht terug naar de keuken en we hebben gezien dat twee echtparen onafhankelijk van elkaar vertrokken omdat ze het wachten beu waren.
Na een afsluitende koffie werd de rekening direct gebracht. € 62,80 voor twee glazen wijn, twee zeebaarsfilet een twee koffie is en flink bedrag. Het eten was heerlijk, maar voor zo'n bedrag mag je ook aangenaam meubilair, verlichting en adequaat reagerende bediening verwachten. Dat het personeel de benen uit het lijf loopt hebben wij niet gezien. Ze hebben niet goed georganiseerd wie voor welke tafel verantwoordelijk is. Daardoor ontstaat verwarring en moet er onnodig heen en weer gelopen worden. Meubilair en verlichting zijn een zaak van de werkgever. Dat het drukke dagen waren was te voorzien. In deze weken van september viel een geweldige nazomer. Dan moet je als werkgever voorbereid zijn en zorgen voor voldoende personeel dat niet alle dagen hoeft over te werken.
Our Seaside heeft alle kansen een toprestaurant te worden maar dan moet er wel wat gebeuren met de kritiek die wordt geuit. Seaside is nog niet 'ours' ....
Dini H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
We hebben er 2 uur zitten wachten personeel was druk met elkaar en met bekende klantendienst baas kwam ons zelf het broodje vooraf brengen wat al lang duurde
Het hoofdgerecht was niet doorgegeven dus het kwam nooit
Niemand die er op let.
Na klagen en zeggen dat het niet meer hoeft na 3 drankjes en 2 uur wachten kan er alleen maar af jammer dat u er zo over denkt
Nog geen sorry of ik geef het door en u krijgt nog een drankje
Leuke tent maar zeer slechte bediening jammer!!!!
AndreenMarian .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De afgelopen 2 weken hier een paar maal geweest.
Voor zowel lunch als diner en voor een hapje en een drankje..
De koude fruits de mere schotel is een ware tractie (qua smaak maar ook zeker een lust voor het oog)
Wij zijn grote visliefhebbers, bij our seaside kom je zeker aan je trekken.
Vanwege het warme weer wilde we niet te zwaar eten dus de fruits de mere en de seaside salade waren een prima keuze.
Schitterende zaak op een mooie locatie.
We hebben alle keren heerlijk gegeten.
Wat wel opvalt is dat op welk tijdstip je ook komt je steeds dezelfde personeelsleden ziet (of dat nu 's ochtend, 's middags of 's avonds is)
Afgelopen Vrijdag was ook weer zo'n dag, overvol terras en restaurant en wederom dezelfde gezichten als de dagen ervoor.
Zoveel uren maken met deze warmte en zo je best doen om het iedereen naar de zin te maken dat is echt een topprestatie (topsport)
Diep respect hoor dames, als werkgever mag je trots zijn op zulke medewerkers..

De schnitzel voor de kinderen is ook zeer zeker een aanrader! Al zou die wel wat kleiner mogen.
We gaan zeker nog eens terug komen
Alfredo L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het restaurant ziet er fantastisch uit, een van de mooiere strandpaviljoens echter het eten is qua prijs kwaliteit absoluut niet in verhouding. Onze lunchgerechten waren opgewarmd en toen ik op een nette manier vroeg om een ander gerecht was er geen tijd en geen begrip voor onze motivatie om voor een niet opgewarmd gerecht te vragen. Ook bij het afrekenen geen interesse en een duidelijke aversie ten opzichte van de "gast". Erg onprettig en zonde want het is een toplocatie en een dito omgeving.
JAVY .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wat een afknapper!! Ga je in zo'n mooie strandtent eten om even heerlijk in de watten gelegd te worden, ga je gefrustreerd en met een rot gevoel naar "huis"!
Na een klein kwartier wachten, waren we nog niet gespot door t personeel...zelf maar n kaart gevraagd. Uiteindelijk na lang wachten "mogen" bestellen. Het voorgerecht kwam verrassend snel, tegelijk met de Amuse, op tafel. Het voorgerecht was erg lekker, dat dient gezegd te worden. Nog redelijk monter begonnen we te verlangen naar t hoofdgerecht. Wat niet hielp was t totale gebrek aan gastheerschap van de bediening, die lopen "druk" op hun apparaten te kijken als ware ze Pokemons aan t vangen. Na een uur (!) wachten gevraagd of t hoofdgerecht kon komen...de kinderen vielen bijkans flauw van de honger, want die aten alleen n hoofdgerecht. T hoofdgerecht zelf werd eindelijk geserveerd...glimlachen doet pijn denk ik?!
Na t eten van t hoofdgerecht maar weer lekker wachten en volledig genegeerd worden...dan maar weer letterlijk vragen of de tafel afgeruimd kan worden en of t toetje geserveerd kon worden. De jongeman was consequent kortaf in zijn reacties...na t toetje zelf maar de rekening gevraagd. Het afrekenen mocht tot mijn verbazing (excuses voor mijn cynisme) meteen! Er werd afgerekend door iemand die we nog niet gezien hadden en er werd totaal niet gevraagd naar onze beleving.
Bij het weggaan liepen we langs drie personeelsleden...niemand zei gedag; wat me op dat punt echt niet meer verbaasde!
Wat een slecht gastheerschap...we hebben ons geen moment welkom gevoeld...behalve bij t afrekenen.
...oh ja, t eten en t decor; sorry, maar door zo'n nare ervaring en lang wachten blijft daar niets van hangen.
Leosnoeren .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De locatie is top! Helaas maken ze niet waar wat ze pretenderen.

Het voorgerecht was aardig (zeemansplank) en de adequate reactie op de (niet gevraagde) amuse was goed; ik had verteld dat ik een kaas allergie had bij de bestelling en wij kregen als amuse een bolletje mozzerella. De bediening reageerde prima en kwam op eigen initiatief met een alternatief.

Daarna was het erg lang wachten, wel drie kwartier......

De hoofdgerechten vielen tegen; niet slecht, maar voor 25 euro mag je ook iets verwachten en dat was het niet. Matig visje met, ondanks de kaasallergie toch een blok gegratineerde aardappels, he was niet bijzonder en de surf'n turf was onder de maat; gevraagt om medium en het was Rot gaar......

Op zich kan dat natuurlijk, maar we vroegen ook de wijnkaart. Toen we die kregen zei de bediening dat de wijnen waar een stip voor stond op de kaart niet meer leverbaar waren. Dit was ongeveer twee derde van de wijnen..... Toch iets lekkers gevonden, maar daar waren ze vergeten een stip voor te zetten......

Uiteindelijk de huiswijn genomen, die was niet slecht......

Ook het feit dat je een fles water moet kopen een geen karaf kraanwater kan krijgen vind ik belachelijk. Als je het van die paar euro winst moet hebben is het wel erg zielig.....

Er is nog veel te verbeteren, de bediening werkt keihard en de plaats is geweldig, maar verder valt het tegen.......
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Prachtige tent en echt ontzettend leuk gezeten hier. Omdat het niet zo'n schitterende zomerse dag was, was het vrij rustig en konden we een mooi plekje uitzoeken, binnen dat wel, want het was buiten net iets te koud. Gelukkig was onze serveerster altijd wel in de buurt en hoefden we niet lang te wachten totdat we konden bestellen. Ook werd het eten vrij snel geserveerd. We hebben het simpel gehouden doordat we alleen maaltijdsalades hebben gegeten, die vielen goed in de smaak en we hadden geen opmerkingen hierover. Wij hebben hier een redelijke eetervaring, maar vooral het zitten hier en het uitzicht maken deze plek erg leuk.
AndreenMarian .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Gisteren weer overheerlijk gegeten!
Toen ik aangaf wat haast te hebben omdat ik nog een eind moest rijden had ik zeer snel mijn dagvis op tafel.
Een heerlijke maaltijd!!
Een heel leuk, fris en vrolijk team dat goed op elkaar is ingespeeld.
Nog een lekker cappuccino voor onderweg.
Nogmaals complimenten
Graag tot ziens!
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Met 5 volwassenen en 2 kinderen op het terras gegeten. Het was de tweede keer dat we in dit restaurant kwamen. In mijn biertje dreven (restanten van) baby garnalen. Maar dit werd snel vervangen door een vers glas. Erger was de verwarring onder het bediendend personeel, nog erger dan voorgaande keer. De serveerster 'dacht' dat dit het door mij bestelde hoofdgerecht was, maar ze gaf toe dat ze het eigenlijk niet wist. En toen weer wel. Toch bleek dat ik niet het goede gerecht voor mijn neus had, en hebben we onderling geruild om het wel kloppend te maken. De 'baas' kwam een extra kreeftje beloven dat iemand anders aan onze tafel al van 'mijn' bord had gegeten. En ondanks alle hectiek kwam hij zijn belofte ook na. Voor deze service dus een 8. Voor de hoeveelheid eten zou ik ook een 8 kunnen geven want het is zeker niet zo dat je een patatje moet halen als je hier gegeten hebt. Ik vond (los van garnaal in bier) dat de kwaliteit niet geweldig was. Lamsoor te lang bereid, de vis aan de droge kant, dat soort dingen. En dan blijft het toch gewoon een strandtent waar je niet te veel moet verwachten.
Petervoosten .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Ik kan de recensie van een andere rececent niet delen ben al vele malen in deze mooie zaak geweest zowel privé als zakelijk en veel van mij zaken relaties en vrienden bezoek dit bedrijf regelmatig en hebben allemaal nog nooit een slechte ervaring gehad in our sea side personeel is altijd even attent en vriendelijk zeer zeker de dame met lang zwart haar zij houd alles in de gaten een topgastvrouw.
Ben een paar weken geleden met mijn vrouw op een namiddag wezen eten mijn vrouw heeft de surf en turf gegeten en ik kreeft hierbij een lekkere wijn gedronken die mij werd geadviseerd Door de gastvrouw met donker haar, gewoon perfect bereid eten echt een aanrader voor iedereen.
Steven A.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Gisteren met zeven gedineerd.
Ontvangst vriendelijk, ambiance gezellig, bediening (Janneke) super!
We kwamen voor het kreeftenmenu, en we zijn allesbehalve teleurgesteld.
Van begin tot eind helemaal top!
Helemaal uit Limburg, komen we zeker een keer terug!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Deze recensie is echt bedoeld ter verbetering van de service en niveau van dit restaurant, niet om het restaurant af te kammen ! De ambiance is er super, veel hout, modern en een geweldig mooi uitzicht op zee... geweldig dus. De zaak heeft echter wel heel wat pretenties en de prijzen zijn overeenkomstig. Dit is dus niet "zomaar" een strandtent. Bij binnenkomst stonden wij te wachten tot er iemand van het personeel naar ons toe kwam, het was er toen bijna leeg, maar er kwam niemand om ons te helpen, er liepen medewerkers maar men negeerde ons gewoon. Uiteindelijk zelf maar een tafel uitgezocht. We hebben besteld, er was een maaltijd buiten de kaart om van Wijting met Krabbepoten, mijn partner heeft dit genomen. En ik ging voor de mosselen met geitekaas. Na vrij lang wachten kwam het eten, mijn partner kreeg een enorme hoeveelheid (ongefileerde), zompige kleffe wijting zónder krabbepoten. Bij navraag bleek, na veel vijven en zessen de krabbepoten op te zijn. Men vond het kennelijk niet nodig om dit vooraf even aan ons te melden. Maar juist deze combinatie leek erg lekker. De wijting was zompig en niet lekker en vol met graten. Mijn mosselen waren te ver door/kapot gekookt, ik kreeg ze niet heel uit de schelpen. Er zaten ook veel kapotte schelpen tussen die duidelijk al kapot waren voor het koken. Er zaten verder enorme grove stukken taai Zeeuws spek in. De geitekaas was jong en smakeloos, het kookvocht had geen smaak; Eigenlijk waren alleen de frietjes lekker. We hebben onze klachten bij de medewerker uitgesproken, hier werd door de medewerkers erg beledigd op gereageerd. Uiteindelijk hebben we per gerecht een tientje korting gekregen. Toch waren we nog steeds relatief veel geld kwijt, en hadden beide niet lekker gegeten. Kortom: pretenties hebben mag, maar je moet het dan wél waar kunnen maken. Heel erg Jammer !
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Met z'n 8-en (4 klein/4 groot) op het hoogtepunt van de lunch aangeschoven in deze Strand gelegenheid. Het was er druk en dat betekende wachten maar.. toen we eenmaal de aandacht hadden ging het sneller en tegelijk ( en da's voor een groep van 8 wel belangrijk) . We hadden van alles op de kaart, een pannenkoek, mosselen (HEUL GOED!) , een hamburger, kipsate, uiensoep en alles was OK en voor 95 euro waren we klaar met z'n 8-en wat ook OK is . Mooie "strandtent"met veel hout en veel "oud en nieuw parafenalia" om het gezellig te maken en altijd +1 voor het zijn van Strandtent.
Nickhaemers .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Ons gezelschap bestond uit 14 personen met uiteenlopende menu's. Meerdere soorten voorgerecht, hertenbiefstuk en mosselen op verschillende manieren bereid, ossenhaas. Voor de twee kinderen was zelfs friet en fricandel mogelijk. In het met veel hout, zeer sfeervol ingerichte paviljoen hebben wij allemáál ècht heerlijk gegeten. De bediening was zéér vriendelijk en speelde super op het gezelschap in. Prijs-kwaliteit verhouding valt niets op af te dingen. Nogmaals: van een lekker en gezellig 2e Kerstdag diner genoten. Daarop besloten de dag erna nogmaals bij Our Seaside te gaan dineren. Wij gaan dit jaar zeker terug.
J1805 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Ook wij lang gewacht op onze lunch (2 brood met zalm, 2 broodjes kroket). Smaakte prima, maar niet goedkoop. Personeel negeert je als ze het druk hebben.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
De meneer die ons ontving, vroeg terwijl we nog stonden al wat we wilden drinken. En dat kwam vervolgens niet. Nagevraagd bij de dame die met de kaart kwam. Zij zei dat er niets 'op onze tafel was bijgeschreven' en nam de drankjes opnieuw op. Weer wachten en na een tijdje kwam inderdaad ons drankje. Toen we besloten hadden wat we wilden eten, was men ons uit het oog verloren en hebben we echt lang moeten wachten om onze bestelling door te kunnen geven. De soep van de dag was mosterdsoep, maar toen we dit wilden bestellen moest het eerst weer nagevraagd worden bij iemand anders. Het eten was lekker, maar niet memorabel. Wel heel veel mosselen voor je geld! De service zou echt beter kunnen, in ieder geval beter afgestemd!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Recent van een overheerlijke fruits de mer schotel genoten aan een bijzonder correcte prijs. Naast het uitstekende eten en de perfecte locatie was ik ook erg onder de indruk van de professionaliteit van de twee dames in de bediening. Ik zat bij de drankuitgifte en heb van dichtbij kunnen zien hoe deze twee vrouwen met een natuurlijke, spontane vriendelijkheid en kalmte een vol restaurant plus enkele terrastafels verzorgden. Naar de gasten toe, maar ook onder elkaar. Vanuit mijn beroep (wijndetailhandel in België) kom ik veel in horecagelegenheden en vond dit echt een verademing. Gefeliciteerd! De dames met hun ingesteldheid en de werkgever met zulke medewerkers! Ik kom zeker terug om van de keuken, de locatie en de gastvrijheid te genieten.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Nadat we hier al eens eerder gegeten hebben, waarbij het allemaal erg lang duurde voordst we iets te eten kregen, vanavond nog eens terug geweest. De eerste keer dat we hier waren was het eten al prima en de bediening ook zeer vriendelijk, alleen was het slecht georganiseerd, waardoor het allemazl heel rommelig was en lang duurde. Vanavond echter geen last van gehad. De zaak was helemaal vol, maar desondanks liep het gesmeerd. De bediening was vlot, vriendelijk en opmerkzaam en het eten kwam super snel. Ook aan kwaliteit liet het niets te wensen over. Kortom een top avond en een plekje om zeker nog eens terug te komen met onze hond Alfred.
Wim-Bennink .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Mooie gerechten, netjes geproportioneerd, goed van smaak, mooie selectie van wijnen.
Adequate, vriendelijke bediening.
De omgeving en de aankleding geven een warm gevoel met een schitterend uitzicht op zee.
Wij zijn er verschillende keren in de zomerperiode geweest op verschillende tijdstippen en op alle tijdstippen van de dag de zelfde positieve ervaring.
Ook met een groep van 10 personen gegeten, positieve ervaring, goede bediening, gerechten tegelijk op tafel, allemaal goed van smaak en tempratuur.
Wij raden dit bijzondere restaurant zeker bij vrienden en kennissen aan, een aanrader.

Wim, Jantiena en kinderen.
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Vanmiddag na een lekkere strandwandeling hier poosje gezeten. Ik had zin in chocoladetaart. Huisgemaakt, dus ik was reuze benieuwd...
Koud glas melk bijbesteld...
Het duurde sowieso erg lang. Even gevraagd wanneer t ging komen. Op een onvriendelijke manier werd mij gezegd dat het wel zo kwam.
Eindelijk kwam het. De melk was lauw, bijna warm... binnen gevraagd: koude melk hadden ze niet! Melk behoor je koud te hebben staan. Zeker als t buiten meer dan 25 graden is...
De home-made chocoladetaart: lekker maar wat een enorm klein stukje voor 5,50 euro!!!!
Een enorm duur klein stukkie taart dus slechte verhoudingen tussen de prijs en wat je er voor krijgt!
Geen strandtent waar wij ons prettig en welkom voelden.
1 pluspunt; het meisje uit de bediening haalde de lauwe melk van de rekening....