Oude Post

Dorpsstraat 9 6871 AA Renkum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oude Post

Stacy P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Meerdere keer hier geweest. Iedere keer zeer tevreden. Elk gerecht is in detail bereid. Hele goede en ook nog verrassende smaak combinaties. Inderdaad zijn de vegetarische opties niet duidelijk gecommuniceerd, maar het vegetarisch alternatief is van top kwaliteit. Je moet je durfen laten verrassen.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Tijdens een fietstochtje met mijn moeder wezen lunchen bij restaurant Oude Post in Renkum. We hebben lekker gegeten. Ik had brood met kipsaté en groenten. Dat smaakte goed. Ook de bediening was oké. Kortom geen op- of aanmerkingen.
Fransrobertbakker B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij kwamen min of meer toevallig bij de Oude Post. Het bleek een aangename verrassing. Het eten was inderdaad zeer goed en best wel verfijnd (wat je bij de naam misschien niet zo zou verwachten. De wijnen waren ook goed passend en de bediening was relaxed en persoonlijk. Een aangename verrassing dus en voor herhaling vatbaar!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Renkum is niet verwend op culinair gebied, de Oude Post is dan ook een welkom lichtpunt. Bij de lunch kunnen we buiten zitten aan de Dorpsstraat. Geen bizar mooie locatie maar wel relaxed. Binnen is het overigens fraai: veel hout en donkere kleuren in combinatie met licht, smaakvol.
De bediening werkt via een 'doorgeefluik' naar het terras. Nadeel: je hoort alles wat er tussen de bedienende eigenaar en de keuken gezegd wordt, ook de minder fraaie dingen...
De kaart is oke, een gewone lunchkaart die klopt maar ook net even anders is....lekker. Prijzen in orde.
suzan S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten was goed, bediening vriendelijk maar moesten zelf vragen om drinken vervolgens tot 2x toe drankje vergeten.
Bediening aan andere tafel te luid, 1,5 lang het hele levensverhaal van diegene die bediende gehoord.
Alexa16 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Superlekker gegeten! Gezellige sfeer in een mooi oud gebouw. De gastheren zijn erg vriendelijk en weten ook veel van alle producten die ze op tafel zetten. Aanrader!
NoukSimon .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Geweldig warme bediening! Direct een bakje water voor de hond op het terras gekregen. Heerlijk gelunched met gerechten waar duidelijk tijd en aandacht aan was besteed. Jammer dat de hond niet binnen mag komen, dus we konden 's-avonds niet terug komen voor het diner.
Lia1234 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk 2 gangen bij de Oude post gegeten , diamanthaas en biefstuk "Oude post " super mooie opgemaakte borden een verrassende smaken. Super vriendelijke Gastheer.
Ferry-mi B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
schitterend restaurant. erg stijlvol. hier geluncht. dubbele cheeseburger black angus. super lekker. friet was denk ik niet vers gesneden, jammer. speciaal broodje met gebakken kip, taugé, champignons en pittige satésaus. erg lekker.
suep .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Een paar jaar geleden zo top gegeten hier dat we van onze dochter (inmiddels 10) perse weer hier moesten eten. En het was weer top. De aspergesoep (wow!), de pijlinktvis, het vlees allemaal erg lekker en een lust voor het oog! Dochter met vriendin gaven een score van 45 op een schaal tot 50. Twee minpuntjes: de hollandaise saus (bij de schol) had geen smaak en het duurde allemaal een tikje te lang (we zaten om half 7 en voorgerecht kwam om kwart voor acht), maar de kok was dan ook afwezig vanwege geboorte zoon, het is hem vergeven! prima prijs-kwaliteit hier!
JBB .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Na een allerhartelijkste ontvangst een aperitief aan tafel. Vlot geserveerd. De kaart kende dezelfde opzet als toen we hier een jaar geleden aten. In de bijgerechten zat weinig variatie. Veel asperges, prima voor de tijd van het jaar, maar de dag ervoor hadden we die al gegeten. Het rund wordt erg aangeprezen als specialiteit en nadat we alle vier daarvoor gekozen hadden, kwam de bediening met het bericht dat er nog maar voor 3 personen rund was. Een minpunt ! Een verfrissende amuse luidde de maaltijd veelbelovend in. Het voorgerecht: vitello tonato was prima van smaak.
Het uitleg bij het opgemaakte bord van het hoofdgerecht was indrukwekkender dan wat het palet aan smaak toevoegde. Het rund daarentegen was uitstekend. De gekozen wijn voldeed, waarbij opgemerkt moet worden dat ik de prijs van een aanbevolen wijn te hoog vind, zeker gerelateerd aan de inkoopsprijs.
Een espresso na, maakte dit keer het dinertje rond
M_Mensvoort .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Heerlijke asperges gegeten met een bijpassend glas wijn. Bord zag er uit als een schilderijtje, was bijna jammer om het op te eten. Vriendelijke bediening, die ons prima verzorgden. We gaan gauw weer eens terug.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Zo, dat was mij een avond wel.

Met een hele groep hier wezen eten met een verrassingsmenu. Een verrassing was het zeker en met name de rekening.
De prijzen kennen ze zeker wel maar het staat niet in verhouding met wat je krijgt.

2 uur wachttijd voordat we ons teleurstellende hoofdgerecht kregen. De beenham was niet warm en miste smaak. Daarnaast was het met rauwe aardappelen op het bord 'gegooid' en hollandaise saus erin gemikt. Kortom een echt afrader.

Erg jammer, we hadden er veel meer van verwacht
reneer .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Samen met onze gasten hebben wij vandaag van een ter plekke gecreëerde vegetarische lunch bijzonder genoten, die bijzonder creatief was samen gesteld. Zeker aan te bevelen.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Mijn neef was jarig en hebben het gevierd in de Oude Post. We waren er nog nooit geweest maar we werden zeer hartelijk ontvangen. Dat is een goed begin. De kaart is spannend en uitdagend. Waarom? Er staan allemaal gerechten op die je zelf kan combineren. Denk hierbij aan een hoofdgerecht maar dan een kleinere variant als voorgerecht maar probleemloos ook andersom. Leuk bedacht, perfect uitgevoerd. Dit restaurant is een "must go" als je in de buurt van Renkum bent. Wij komen zeker terug! NB: De kaart wisselt elke maand, dus 12x per jaar een reden om te gaan!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten zo wel lunch als diner bij de gebroeders Bregman.
Alles zeer goed verzorgd.
Het eten wat uit de keuken komt was/is van mooi en perfecte kwaliteit.
Mooie structuren en smaak combinaties op bord.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Vollkers1966 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Mooie gerechten, mooi opgemaakt, smakelijk! Bloemkool als voorgerecht was heel verrassend. Ook het vegetarische hoofdgerecht zag er spectaculair uit EN was prima.
De bediening was persoonlijk, betrokken.
De setting is FANTASTISCH. Rustig, niet zo'n kabaal.
Voor een betaalbare prijs.
Echte aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Weer geweldig genoten in de Oude Post. Helemaal in de stijl van het seizoen een amuse van erwtensoepcreme met knispertjes. Crea bedacht en opgediende boerenkool met worst. Mijn tafelgenoot vergeten groente in een onvergetelijke presentatie. Goeie wijn die de smaken prachtig begeleiden. Eend en Mul als hoofdgerecht, maar echt weer op z'n Franks begeleid met heerlijke groentetjes en moesjes. Speculaas, ananas en kokos in diverse vormen en bereidingen. Service was prima, inclusief lerend, maar dat mag. Eén tip aan de kok is om te letten op de temperatuur. De amuse en voorgerecht mag wat heter... Wij hebben weer genoten.
KarinenEd .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Van de kaart kun je alle gerechten zowel als voor- en hoofdgerecht bestellen. Maar echt, boerenkool als voorgerecht? We vonden het een rommelige kaart zonder structuur en zonder visie. Zo was de hele avond eigenlijk. De passie, bezieling en het hart ontbraken. Zowel in de gerechten als in de bediening en de ambiance. Helaas niet voor herhaling vatbaar en dat is echt anders (lees:beter) geweest. Jammer!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Voorgerecht met een mini rookworst met losse componenten boerenkool ( geen stampot) .
Prima hollandse garnalen met verse cocktailsaus( herkenbaar maar wel in een eigen jasje). Rode mul met groene curry. Gewaagde combinatie maar het kan met de geadviseerde frisse Sauvignon, een prima blussende werking. De wilde eend is echt wild en is mooi ingelegd in Sherry en is rose gebraden.De begeleidende Spaanse wijn geeft de prima oplossing. Zeer geprononceerde smaak die je niet snel in een restaurant vind. Super dessert van cocos en crunch en caramel. Hier herken je de hand van de meester. Frank is ook een echte dessertman!