Oude Post

Dorpsstraat 9 6871 AA Renkum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oude Post

Suzan S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten was goed, bediening vriendelijk maar moesten zelf vragen om drinken vervolgens tot 2x toe drankje vergeten.
Bediening aan andere tafel te luid, 1,5 lang het hele levensverhaal van diegene die bediende gehoord.
Alexa16 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Superlekker gegeten! Gezellige sfeer in een mooi oud gebouw. De gastheren zijn erg vriendelijk en weten ook veel van alle producten die ze op tafel zetten. Aanrader!
NoukSimon .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Geweldig warme bediening! Direct een bakje water voor de hond op het terras gekregen. Heerlijk gelunched met gerechten waar duidelijk tijd en aandacht aan was besteed. Jammer dat de hond niet binnen mag komen, dus we konden 's-avonds niet terug komen voor het diner.
Lia1234 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk 2 gangen bij de Oude post gegeten , diamanthaas en biefstuk "Oude post " super mooie opgemaakte borden een verrassende smaken. Super vriendelijke Gastheer.
Ferry-mi B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
schitterend restaurant. erg stijlvol. hier geluncht. dubbele cheeseburger black angus. super lekker. friet was denk ik niet vers gesneden, jammer. speciaal broodje met gebakken kip, taugé, champignons en pittige satésaus. erg lekker.
Suep .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Een paar jaar geleden zo top gegeten hier dat we van onze dochter (inmiddels 10) perse weer hier moesten eten. En het was weer top. De aspergesoep (wow!), de pijlinktvis, het vlees allemaal erg lekker en een lust voor het oog! Dochter met vriendin gaven een score van 45 op een schaal tot 50. Twee minpuntjes: de hollandaise saus (bij de schol) had geen smaak en het duurde allemaal een tikje te lang (we zaten om half 7 en voorgerecht kwam om kwart voor acht), maar de kok was dan ook afwezig vanwege geboorte zoon, het is hem vergeven! prima prijs-kwaliteit hier!
JBB .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Na een allerhartelijkste ontvangst een aperitief aan tafel. Vlot geserveerd. De kaart kende dezelfde opzet als toen we hier een jaar geleden aten. In de bijgerechten zat weinig variatie. Veel asperges, prima voor de tijd van het jaar, maar de dag ervoor hadden we die al gegeten. Het rund wordt erg aangeprezen als specialiteit en nadat we alle vier daarvoor gekozen hadden, kwam de bediening met het bericht dat er nog maar voor 3 personen rund was. Een minpunt ! Een verfrissende amuse luidde de maaltijd veelbelovend in. Het voorgerecht: vitello tonato was prima van smaak.
Het uitleg bij het opgemaakte bord van het hoofdgerecht was indrukwekkender dan wat het palet aan smaak toevoegde. Het rund daarentegen was uitstekend. De gekozen wijn voldeed, waarbij opgemerkt moet worden dat ik de prijs van een aanbevolen wijn te hoog vind, zeker gerelateerd aan de inkoopsprijs.
Een espresso na, maakte dit keer het dinertje rond
M_Mensvoort .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Heerlijke asperges gegeten met een bijpassend glas wijn. Bord zag er uit als een schilderijtje, was bijna jammer om het op te eten. Vriendelijke bediening, die ons prima verzorgden. We gaan gauw weer eens terug.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Zo, dat was mij een avond wel.

Met een hele groep hier wezen eten met een verrassingsmenu. Een verrassing was het zeker en met name de rekening.
De prijzen kennen ze zeker wel maar het staat niet in verhouding met wat je krijgt.

2 uur wachttijd voordat we ons teleurstellende hoofdgerecht kregen. De beenham was niet warm en miste smaak. Daarnaast was het met rauwe aardappelen op het bord 'gegooid' en hollandaise saus erin gemikt. Kortom een echt afrader.

Erg jammer, we hadden er veel meer van verwacht
Reneer .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Samen met onze gasten hebben wij vandaag van een ter plekke gecreëerde vegetarische lunch bijzonder genoten, die bijzonder creatief was samen gesteld. Zeker aan te bevelen.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Mijn neef was jarig en hebben het gevierd in de Oude Post. We waren er nog nooit geweest maar we werden zeer hartelijk ontvangen. Dat is een goed begin. De kaart is spannend en uitdagend. Waarom? Er staan allemaal gerechten op die je zelf kan combineren. Denk hierbij aan een hoofdgerecht maar dan een kleinere variant als voorgerecht maar probleemloos ook andersom. Leuk bedacht, perfect uitgevoerd. Dit restaurant is een "must go" als je in de buurt van Renkum bent. Wij komen zeker terug! NB: De kaart wisselt elke maand, dus 12x per jaar een reden om te gaan!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten zo wel lunch als diner bij de gebroeders Bregman.
Alles zeer goed verzorgd.
Het eten wat uit de keuken komt was/is van mooi en perfecte kwaliteit.
Mooie structuren en smaak combinaties op bord.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Vollkers1966 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Mooie gerechten, mooi opgemaakt, smakelijk! Bloemkool als voorgerecht was heel verrassend. Ook het vegetarische hoofdgerecht zag er spectaculair uit EN was prima.
De bediening was persoonlijk, betrokken.
De setting is FANTASTISCH. Rustig, niet zo'n kabaal.
Voor een betaalbare prijs.
Echte aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Weer geweldig genoten in de Oude Post. Helemaal in de stijl van het seizoen een amuse van erwtensoepcreme met knispertjes. Crea bedacht en opgediende boerenkool met worst. Mijn tafelgenoot vergeten groente in een onvergetelijke presentatie. Goeie wijn die de smaken prachtig begeleiden. Eend en Mul als hoofdgerecht, maar echt weer op z'n Franks begeleid met heerlijke groentetjes en moesjes. Speculaas, ananas en kokos in diverse vormen en bereidingen. Service was prima, inclusief lerend, maar dat mag. Eén tip aan de kok is om te letten op de temperatuur. De amuse en voorgerecht mag wat heter... Wij hebben weer genoten.
KarinenEd .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Van de kaart kun je alle gerechten zowel als voor- en hoofdgerecht bestellen. Maar echt, boerenkool als voorgerecht? We vonden het een rommelige kaart zonder structuur en zonder visie. Zo was de hele avond eigenlijk. De passie, bezieling en het hart ontbraken. Zowel in de gerechten als in de bediening en de ambiance. Helaas niet voor herhaling vatbaar en dat is echt anders (lees:beter) geweest. Jammer!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Voorgerecht met een mini rookworst met losse componenten boerenkool ( geen stampot) .
Prima hollandse garnalen met verse cocktailsaus( herkenbaar maar wel in een eigen jasje). Rode mul met groene curry. Gewaagde combinatie maar het kan met de geadviseerde frisse Sauvignon, een prima blussende werking. De wilde eend is echt wild en is mooi ingelegd in Sherry en is rose gebraden.De begeleidende Spaanse wijn geeft de prima oplossing. Zeer geprononceerde smaak die je niet snel in een restaurant vind. Super dessert van cocos en crunch en caramel. Hier herken je de hand van de meester. Frank is ook een echte dessertman!
Jannah .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Fijne avond gehad. Wij waren beiden niet bekend in de omgeving en hebben op grond van de site dit restaurant gekozen: een voltreffer. Heerlijk gegeten, attente bediening door aardig personeel. Prettig dat er ook een wijnarrangement met halve glazen mogelijk is. De liefde voor het vak is duidelijk merkbaar. Voor herhaling vatbaar als we weer in deze streek zijn.
Mieke1975 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Hier voor een paar weken geleden geluncht.
Wat was dat lekker.
We kozen op advies van de bediening een 3gangen lunch met een wijnarragement. Super voor elkaar.
Wij komen hier zeker eens terug, en dan voor diner.
JBBB .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Afgelopen week voor een tweede keer geluncht bij Oude Post. Een heel leuke luchkaart met veel klassiekers. Bijzonder is dat je de brood-gerechten van de luchkaart ook in halve porties kan bestellen. Leuk om daarmee te combineren of als "voorrecht" te nemen. Voor €4,- een heerlijk voorgerecht kun je haast niet overslaan. Ook hun klassiekers zijn bijzonder smaakvol en met zorg bereid. Daarnaast kan ook een keus gemaakt worden uit de de diner kaart waarbij veel mogelijk is. Eigenlijk wordt alles gedaan om je wat dat betreft naar de zin te maken. De professionele en vriendelijke bediening maken dat ook heel duidelijk. Men probeert culinair eten hier toch laagdrempelig te houden en dat gaat op deze manier zeker lukken. Prima (huis)wijnen en een net geprijsde wijnkaart waarbij men graag adviseert. De inrichting is zeer verzorgt en je zit er ruim. Wij vinden het zeer geslaagd maar dat is ook een kwestie van (onze) smaak. Wij vinden Oude Post een zeer veel belovende verrijking van het restaurant aanbod in deze regio. We gaan hier zeker vaker heen en zullen ook het diner eens gaan uitproberen. (Overigens voor mensen uit de regio hebben Robert en Frank een mooi nostalgisch verhaal over de lokatie!)
JanVienna .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Gisteren avond gegeten bij Oude Post, wat een warm welkom door de gastheer! Mooie entourage gezellige sfeer al is het erg modern toch heeft het een warme uitstraling
We hebben eerst bij de tv open haard een Cava gedronken, heerlijk zeg!
Daarna kregen we iets met bloemkool en paddenstoelen schuim, lekker en ik hou echt niet van bloemkool! Alles op de kaart leek ons lekker dus hebben we op advies van de gastheer een 4 gangen menu gekozen die me man en ik samen deelde, dus van alles geprobeerd WAUW wat kookt de kok met passie zeg in alles proef je liefde voor koken terug en hoe hij het verteld aan je tafel zo trots!! Bijpassend hadden we ook wijn advies ook al ben je geen kenner de gastheer verteld alles zo dat je het gewoon proeft door zijn enthousiasme Wij vinden dat veel restaurants hier een voorbeeld van kunnen nemen, niks is te veel gevraagd!
Hier word echt met passie en liefde gekookt, hier ben je echt de gast zoals het hoort!
Krokant ei is echt een aanrader!!!
We komen hier zeker snel weer terug!!