Oude Maas

Kan beter
Kan beter
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vanavond hier gegeten. Vriendelijke bediening. Het interieur is kaal en sfeerloos. Het eten vonden wij ronduit slecht. Geen enkel hapje / sushi was op de juiste temperatuur. Het eten miste ook wat: smaak. De prijs / kwaliteit verhouding voor dit all-you-can-eat restaurant was bijna misdadig.
Een gerechtje wat een Japans aardappelkoekje moest zijn bleek een McCain Rösti rondje. Elk bijgeleverd sausje was mayonaise vermengd met sweet chili sauce.
Wij komen hier nooit meer.
Freda V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten is heerlijk, sfeer is goed. We komen hier nu al jaren en elke keer is het weer genieten. Er is maar één noemenswaardig minpunt; vrijwel bij elke ronde worden er wel een keer de verkeerde gerechtjes neergezet of ze worden vergeten. Dat wordt nu echt vervelend. .....hoe moeilijk kan het zijn?
Marcels_mening ..
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op eerste kerstdag hier gegeten met 6 personen. Het eten is de laatste tijd gelukkig weer een stuk beter dan het een tijd is geweest. Het is geen hoogstaande sushi, maar wel goed en smakelijk. Gelukkig wordt er nog geen gebruik gemaakt van mayonaise wat ik bij andere 'all you can eat' Japanners steeds meer zie. Ik hou er niet van.
Minpuntje was dat er weinig sprake was van een Kerstsfeer, daar hadden ze wel wat meer aandacht aan kunnen besteden
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Dit was de eerste en de laatste keer dat we daar gegeten hebben. De bediening is echt zeer slecht en vergeetachtig, zo moesten we een half uur op een pen en ons drinken wachten, na paar keer vragen kregen we het dan eindelijk. Ook het eten was koud, tweede drankje weer half uur gewacht, moest ook drie keer vragen waar het bleef. Toen het eten geserveerd werd vroegen we paar maal om bestek, werd na twintig minuten gebracht en dat terwijl ons eten al op tafel stond, bami, vlees en vis was dus al afgekoeld. Wij komen hier dus echt nooit meer.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
De eerste en de laatste keer! Tafel gereserveerd voor 18:45 uur. Waren keurig op tijd. Duurde 5 kwartier voordat we iets te eten kregen. Om 20:45 begonnen aan gang 3. Regelmatig vlees teruggestuurd omdat het koud of niet warm was. Ging met ons in discussie over hoe dat kwam. Afstand van keuken naar onze tafel was 10 meter en dan koelt alles, omdat het kleine porties zijn, snel af, was het excuus. Ons voorstel om dan maar in de leuken te gaan eten werd afgeslagen. Tafels naast ons werden niet afgeruimd. Is geen leuk wanneer alles lang duurt, het vaak terug moet omdat het koud is en de tafels om je heen niet afgeruimd zijn. Ook weghalen van gebruikte schalen op onze tafel duurde heel lang.
e1980 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Voor ons was dit de 1e maar ook laatste keer.
Eend was droog. Zalm zag er niet smakelijk uit met parneelmeel. Zeewier zo droog dat het kraakte. Ook ander vlees droog weinig smaak.
Sushi zat geen smaak aan en en droog. Zag er rommelig uit.
Toen we aangaven bij de 1e ronde over het droge vlees werd er weinig mee gedaan.
Bij binnenkomst stond de verbazing op hun gezicht. Waarschijnlijk omdat we vroeg waren om 16.00. Maar nodigde niet echt uit.
Na 2e gang weg gegaan, onze klacht neergelegd maar werd niks mee gedaan.
Werd weg gelachen. Geen excuses of wat spijtig voor u.
Wij hebben regelmatig in dit soort restaurants gegeten maar nog nooit zo slecht.
Maar smaken kunnen verschillen. Andere mensen kunnen het wel lekker vinden.
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Dit restaurant is een soort van underdog onder de sushirestaurants. Er zijn veel all-in formules in de buurt te nuttigen zowel in Spijkenisse, Hoogvliet en Rotterdam, maar restaurant aan de Maas heeft een onverslaanbare prijs/kwaliteitverhouding waar de concurrentie u tegen zegt. VERS(!) en geweldig eten, meer dan genoeg keuze, jonge maar bekwame bediening. Het restaurant is redelijk groot en niet alle plekken zijn even "knus" maar gegarandeerd dat je hier met een voldaan gevoel vertrekt om zeker in de toekomst hier nogmaals terug te komen. Lang leve de toevoeging van de gebakken banaan aan het dessert menu!
Deleo N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Wij komen regelmatig bij dit Japanse all-you-can-eat sushi restaurant. Afgelopen keer was weer een succes. Nieuw is het all inclusive menu, waarbij voor €8 extra ook alle drankjes inclusief zijn. Ideaal! Dit restaurant is een aanrader, een van de betere sushi restaurants in de regio. Altijd verse sushi. Gevarieerde kaart, met de bekende Japanse sushi's en warme gerechten, maar ook minder bekende gerechten bij het Kantonese gedeelte van de kaart die zeker de moeite waard zijn! Aanraders zijn de Kantonese Koe Low Yuk en de Citroenvis. De bediening is tegenwoordig prima: vlot en er worden weinig fouten meer gemaakt. Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten.
Melis1961 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Na zeer lange tijd uitgenodigd door dochter om daar te eten. Maar is ook voor de laatste keer het eten was nog redelijk maar ook niet om het nog een keer over te doen. Maar de service niet zoals je verwacht. Tevens duurt het lang voor eten kom of je krijg tot drie keer van een ander. Er kan nog een hoop verbeterd worden zo niet zie ik het somber voor ze in.
Wendy Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Ik er afgelopen zaterdag 20 februari weer voor de zoveelste keer wezens eten .met familie en wederom heel erg veel van genoten de mensen zijn zo vriendelijk en gastvrij word je daar ontvangen ik ben zeker een vaste klant geworden en zal zeker nog een paar keer dit jaar gaan eten met veel plezier groetjes wendy
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hier op zaterdag met z'n 2-en wezen eten, we wilden graag ergens anders zitten ipv de aangeboden tafel en dat was mogelijk.
De bediening is hier erg vriendelijk en attent en de sushi was echt super lekker en vers de warme gerechten waren ook goed te doen. Ook worden de bestellingen snel gebracht. Mijn favoriete gerechten zijn de Tori Maki en de Green Sake Roll en de Beef Tataki en de Yaki Udon.
Andere bekende sushi restaurants staan bij mij voorlopig onderaan de lijst en deze staat bovenaan. Dit All You Can Eat restaurant is een aanrader. Ik kom heel graag weer terug!
Cor P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Gisteren ivm 30 jr huwelijk tafel gereserveerd voor 6 personen. Deze stond al mooi gedekt toen we binnen kwamen. Verder liep alles uitstekend. Regelmatig werden we voorzien van drank en de gerechten werden in vlot tempo op tafel gezet. Ideaal voor gezelschappen. Voor een ieder is er wel wat te kiezen en zo kun je ook eens gerechten proberen die je niet zo snel zou nemen. Uiteraard haalden we geen 5 volle gangen want er was meer dan genoeg. Heerlijk gegeten! Het was top. Bedankt personeel Oude Maas.!
kelly21 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Wij zijn gisteren met z'n 4-ren alweer naar de Oude Maas geweest. Het is al paar jaar lang onze vaste restaurant. Het eten was natuurlijk weer lekker en vers. Over de jaren heen hebben we ook gezien dat het steeds drukker begint te worden. De bediening was vriendelijk en verliep goed. Wij kregen snel ons eten en niet iets wat we niet hebben aangekruisd. De uitzicht is ook echt prachtig. Ik kan daarom de 2 recensies van hieronder niet echt begrijpen. Naar mijn mening is dit restaurant prima.
Tods .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
De mensen waren absoluut vriendelijk daarom voor service een 4, maar wat was dit restaurant in alle opzichten slecht en dan bijna 24EUR p.p. durven vragen. Een vloer die plakt bij binnenkomst ... Dat het hier druk was verbaasd mij dan ook enorm. Kleine sushi, vlak van smaak (niks speciaals), vleesgerechten waren veel te zout/vet. Dit had dan ook niets met sushi/dimsum te maken en is dan ook niet voor herhaling vatbaar.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Zondag hier gegeten. Sushi was zout. Eend, warm gerecht, was koud. Vlees allemaal erg vet en veel zeen. Heb dingen echt uitgespuugd in servet. Er is veel door ons terug gegeven. Elke ronde andere dingen geprobeerd maar niets was lekker.... Behalve dan de toetjes. Toetjes waren wel lekker en cake heel lekker. Bediening ging. Groepen jongeren waar bediening mee bleef staan kletsen. Bij ons werden verkeerde niet bestelde dingen neer gezet. Wij spraken daarop iemand van bediening aan. Die wilde eerst weten wie dat gedaan had.... Op ons aangeven dat niet zeker te weten, werd lijst totaal doorgenomen. Er moest eerst een schuldige komen voordat wij onze juiste bestelling kregen, althans zo leek het. Afijn wij gaan er nooit meer heen. Slechte ervaring en eten echt niet lekker. Op toetjes na dan....Daarom nog een 4 voor het eten. Anders had ik een 1 gegeven. Geen aanrader!
bianca V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Hier met 5 personen gegeten, voor mij de 2e keer, de eerste keer was redelijk en ik moet zeggen dat het ook deze keer niet je-van-het was. Bediening was zeer vriendelijk, maar als men witvis op tafel zet en dat zalm noemt, of de gember 'kruidenboter' noemt.... apart. Sushi was op zich redelijk. Warme gerechtjes ook niet meer dan redelijk. Sommig vlees was wat taai, de gevulde paprika werd teruggestuurd omdat die gewoon écht niet lekker was. Inktvisringen werden wel gewaardeerd. Al met al niet meer dan 'aardig'.
jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Volgens mij is de sushikaart kleiner geworden maar bijna alle sushi's smaakten goed en was vers. De lamsrack was taai en vol zeen maar de andere vlees en vis gerechtjes waren lekker . Het personeel is vlot maar heel erg onpersoonlijk. De sfeer in het restaurant liet veel te wensen over en dat loste het personeel niet op! Ik denk niet dat wij daar nog eens gaan eten. Heel erg jammer want het uitzicht over de Maas is grandioos.
Nellie62 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Wat is dit achteruit gegaan zeg. Regelmatig gegeten hier, maar van verschillende kanten gehoord dat het minder is geworden. Wilde dit zelf ook uitproberen kon het me niet voorstellen.
En inderdaad SLECHT. DimSum veel minder Garnalen paneer heel dik. Ga zo maar door.
Dit was voor mij de laatste keer.
Joshi76 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Gegeten bij dit all you can vreet restaurant, ik was hier nog nooit geweest en het was ook meteen de laatste keer. Het eten was alleen de 1e ronde nog te doen maar het werd steeds slechter, taai droog vlees vol zenen en harde stukken. De pittige soep smaakte zoals hij rook, zuur en chemisch en was ook niet pittig. Over de desserts ga ik het al helemaal niet hebben.....
P-Winkelman .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Na de opening in november 2009 zijn wij er een keer wezen eten met het idee hopelijk beter als de voorgangers en anders maar weer terug naar onze vaste adressen. Helaas zijn die een paar klanten kwijt geraakt en zitten wij zeer regelmatig bij De Oude Maas en weten van veel van de gerechten de nrs om op de lijst aan te strepen zelfs uit het hoofd. We zitten ook haast altijd op onze vaste plek in de gezellige zaal bij het raam. De recensies van 2 personen hieronder kan ik niet begrijpen want wij hebben nog nooit klachten gehad en ook velen die meegaan zijn zeer content als ze aan het eind van de avond weer mee naar huis gaan. Hopelijk blijven zij voor ons nog lange tijd de goede kwaliteit, verzorging, sfeer etc. handhaven. Dan blijven wij regelmatig reserveren voor een gezellige avond.