Over het restaurant Oud Zuid

Puur eten

In dit eigentijdse restaurant geniet je van pure klassiekers bereid van duurzame en biologische ingrediënten. Geen gedoe op je bord, maar eerlijke, pure gerechten met enorm veel smaak om tijdens lunch of diner geen genoeg van te krijgen. Je proeft de liefde en zorg die in het eten worden gestopt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Oud Zuid

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Oud Zuid

Rutger W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Zeer zwakke bediening. Eten was lekker. Had een menu besteld. Dessert werd niet geserveerd en vervolgens van het menu gehaald, waardoor het "voordeel" van het menu kwam te vervallen. Zeer teleurstellend, had een goede ervaring kunnen zijn, had er geschikt personeel gestaan.
willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Zeer prettige ontvangst en heerlijk gegeten. Geen poespas. Een restaurant om lekker bij te praten, ontspannen en muziek op juiste sterkte!
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
met z'n vieren gegeten. Voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten echt lekker! Prettige ontvangst en vriendelijke, adequaat reagerende bediening.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
het lijkt usance om de koolhydraten niet meer te serveren hetgeen voor mij betekent: met honger naar bed.
ik begrijp niet wat er tegen een aardappel, rijst etc. is, ik heb het gevoel van gegeten te hebben nodig.
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
voorgerecht oktopus rede;lijk, hoofdgerecht gebakken tongschar matig (stukken vis met graat erin) nagerecht chocolade goed wijn pinot noir goed
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
En lekker gegeten (lunch met 3 personen: ceasersalad en zeebaars met de eigengebakken frietjes, echte aanrader) en een prima, gezellige bediening! Kortom... genoten!
Maggy D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en vonden de ontvangst en bediening zeer aangenaam! We komen weer terug bij een volgend bezoek aan het Concertgebouw!
Colja L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk, perfect passend 4 gangen 'kreeft' diner gegeten. We hadden weinig tijd aangezien we naar het Concertgebouw gingen. Het lukte de zeer prettige bediening en de uitstekende keuken om zonder haastwerk ons precies op tijd te bedienen. Echt goed allemaal.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het is genieten als alles perfect verloopt en heerlijk smaakt. Het kreeftenmenu was uitstekend, zowel smaak en presentatie. De parfait van witte chocolade was voortreffelijk. Jammer dat er wat meer geluidsoverlast is als het restaurant vol loopt. Bediening uitstekend.
Francois M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Zondaglunch genoten. Zeer voorkomende bediening. Beperkte maar gevarieerde kaart. Tijdelijk ook een kreeftenmenu; zeer smakelijk. Toegankelijke comfortabele inrichting. Was rustig dus laag geluidsniveau.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Moet ik nou een recensie volschrijven om de vragenlijst verstuurd te krijgen? Als ik dan al iets kan verzinnen, was er bij de koffie een lichte teleurstelling over het piepkleine koekje...bij het prijsniveau van de kaart van Oud Zuid verwacht je een bonbon. Maar dat is een minor point, het eten was heerlijk. En misschien iets aan groente bij de overheerlijke gamba's.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Gisteren hebben we hier gegeten en waren speciaal gekomen voor het kreeftenmenu. Een absolute aanrader. We hebben heerlijk gegeten, het was een mooi en evenwichtig vier gangen menu met kreeft op verschillende manieren bereid en natuurlijk een halve kreeft (van de grill) als hoofdgerecht. De bediening was vlot en voor ons precies passend bij de avond die we voor ogen hadden. We hadden oorspronkelijk gereserveerd op het terras, maar het weer was minder deze avond en we moesten al snel naar binnen. Daar hadden ze al rekening mee gehouden en alle reserveringen hadden zowel een tafel buiten als binnen gekregen, hoe mooi is dat!
De tafel van Louis D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijke gerechten, uitstekend bereid en correct gepresenteerd. Perfecte bresaola, heilbot en steak, met uitstekende wijncombinaties.
De bediening is correct maar wat weinig persoonlijk. Voor deze prijzen verwacht je echter meer. Twee personen voor- en hoofdgerecht met twee wijntjes voor ruim 120 euro is niet goedkoop. Dan is alleen goed eten niet meer het enige criterium - In deze prijscategorie mag je meer 'beleving' verwachten.
Louis D.
Kwaliteit OK, maar beslist aan de prijzige kant. Een ribeye van 29 euro moet meer dan perfect zijn. Deze was prima, maar niet meer dan dat. Hetzelfde geldt voor 6 oesters á 18 euro: dan is serveren op een schaaltje ijs, met citroen en vinaigrette toch echt wat mager. Qua eten niets mis mee, had een 10 gekregen als het de helft van de prijs was geweest.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Leuk restaurant, zeer vriendelijke bediening. Lekkere wijnen, en het eten was gewoon prima. Ik kan het aanbevelen, en zou hier zeker weer gaan eten.
Jennifer K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vriendelijk ontvangen! (Oprecht vriendelijk) heerlijk gegeten met een lekker wijntje. Fijne sfeer
Marjan N.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
De prijs/kwaliteit verhouding is mijns inziens slecht. Een bordje ravioli die elke amateur kok beter maakt, en dat voor 22 euro, dat kan echt niet.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Plezierige ontvangst en bediening; heldere toelichting op menus; leuk dater flexibiliteit is m.b.t. combineren van menus
Leonard A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Hoge kwaliteit in een ongedwongen omgeving met sfeer.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zeer teleurstellend dat op deze mooie zomeravond wij niet buiten konden eten. Er stonden tafels buiten, maar in tegenstelling tot andere restaurants in de buurt was de bedrijfsleiding niet bereid daar de maaltijd te serveren. Verschillende bezoekers zijn dan ook teleurgesteld vertrokken. Alexander Beelaerts
Dorin S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Leuke ongedwongen bediening, goed eten, fijne sfeer