Over het restaurant Oud Zuid

Puur eten

In dit eigentijdse restaurant geniet je van pure klassiekers bereid van duurzame en biologische ingrediënten. Geen gedoe op je bord, maar eerlijke, pure gerechten met enorm veel smaak om tijdens lunch of diner geen genoeg van te krijgen. Je proeft de liefde en zorg die in het eten worden gestopt.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Uitstekend eten, zoals gewoonlijk
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Geweldige bediening en heerlijk gegeten. We werden buitengewoon vriendelijk ontvangen, hebben ons de hele avond erg verwend gevoeld met extra wijn en veel persoonlijke aandacht. Het eten was ook fijn, we hadden net de nieuwe kaart maar daar was niets van te merken. Het was heerlijk en zag er mooi uit. Super restaurant, we raden het van harte aan.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Uitstekend eten, alles is vers en zorgvuldig bereid. Mijn vrouw heeft een gevoelige maag en zodra er ingredienten gebruikt worden die niet vers zijn krijgt zij daar last mee. Niets van dat al in dit restaurant: eerste klas en wij hopen nog vaak terug te komen
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
buiten gegeten, kan niet iets zeggen over geluidsniveau binnen. prettig restaurant met fijne keuken, er mogen wat mij betreft iets meer vegetarische gerechten bij.
Kees-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We komen regelmatig bij Oud Zuid, omdat het eigenlijk altijd goed, vriendelijk en pretentieloos is. Maar gisteren viel het eigenlijk wat tegen. Een van de personeelsleden was ronduit onaardig en dat bepaalt toch voor een deel de sfeer van de avond. De kwaliteit van het eten was OK, maar niet bijzonder. Zeker niet als je de prijzen bekijkt. 27 Euro voor een hoofdgerecht 'kreeft en zwezerik'. Dat lijkt OK, maar als dan blijkt dat het slechts twee ravioli's gevuld met een dotje kreeft zijn en slechts één klein stukje zwezerik, dan is dat écht te duur. Zwezerik lag in nét te veel saus, waardoor die niet meer krokant was, maar zompig. Jammer. De rest was goed. We blijven fan, maar gisteren vergeten we liever maar.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Geluncht bij Oud Zuid en met plezier. Ze voeren een lunchkaart met voldoende gerechten plus buiten de kaart. Zowel voor- als hoofdgerecht waren prima bereid en voldoende. Goede koffie ook. Bediening is vriendelijk en gerechten komen vlot door wat prettig is ingeval van een lunch. Mooie locatie in Oud Zuid, we konden buiten zitten en dat bleek toch opvallend rustig. Kom zeker terug voor diner!
Victor&iens .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Erg vriendelijke mensen. We hebben lekker gegeten en gedronken voorafgaand aan een voorstelling in het Concertgebouw. Het eten is prima verzorgd en kwalitatief uitstekend. Z'n Bib Gourmand waard. De locatie in Oud-Zuid is prachtig.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De wachttijd is wat mij betreft precies goed ipv redelijk. Fijn personeel: plezierig in de omgang met kennis van zaken ook wat betreft wijncombinatie-advies bij de gerechten.
Martine R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het halve kreeftje vooraf was perfekt. De ribeye ook heerlijk mals en perfecte cuisson. Alleen was de sla te zuur en de saus bij het vlees te zoet. Mijn advies is om in de de sla alleen mooie olijfolie te gebruiken en er een klein flesje azijn bij te zetten. Ik zou ook proberen de acoustiek te verbeteren want vanwege het vele tegelwerk (vloer en wanden) is het er snel Lawaaiïg. De bediening is heel goed en uiterst vriendelijk.
De tafel van Jairo O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zeker de moeite waard! Leuk restaurant, goede bediening en heerlijk eten!
Sidarto B.
Uitstekende en vriendelijke bediening. Goede tot zeer goede kwaliteit van de gerechten. Naar aanleiding van onze opmerking dat de eendelever te vlak van smaak was, werd een extra schotel gebracht met eendelever die goed van smaak was met toepassing van kruiden.
cmn .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Een bijzonder mooie dag , die je na 12,00 uur verder ingevuld wil hebben met een prima maaltijd en een goed glas . En dat is de kracht van Oud - Zuid . Een uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding . Keurig netjes , vriendelijk en goed . Ga zo door !!!!!!!!!!!!!
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Wederom hebben we hier heerlijk gegeten. Wat een avondje genieten is dat toch. Mooie wijnen en heerlijke originele gerechten. De service is erg goed, zeker van de twee heren die aanwezig waren. Ook de dames zijn erg aardig maar mogen op het gebied van assertiviteit nog wat bijspijkeren, dan zou de avond helemaal top zijn. Wij komen zeker weer terug!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
we hadden iets anders besteld dan gebracht ze beloofden een gratis koffie en thee daarvoor. dat zijn ze vergeten
Karel S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Prima restaurant, met goed Frans eten, vriendelijke en kundige bediening en prettige ambiance. Ook heerlijk om buiten te zitten bij goed weer.
Rudy D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij waren er lang niet geweest. En wij waren tevreden. Maar met 2 gangen en dan daar bijna 3 uur over doen is te langzaam. Het geluidsniveau is veel te hoog, zeker als mensen onder invloed van het gedronkene harder gaan spreken. Wel heel erg vriendelijke bediening.
Luc L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zeer lekker gegeten buiten op het terras.
Bij volgend bezoek aan Amsterdam komen we zeker terug!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Net als bij vorige gelegenheden wederom prima ervaring. Zondagse lunch met familie. Ontvangst en service zoals altijd gastvrij, prettig, vriendelijk en adequaat. Leuk licht lunch menu met prima wijntje. Dessert zou helemaal top zijn geweest als het perentaartje bij het caramelijs warm zou zijn geweest.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant om de hoek. Als starter had ik de oesters, die zeer vers waren en waar een lekkere wijnazijn met (ik denk) fijngesneden sjalotjes bij zat. En als hoofd, de Duif (Anjou). Die was lekker mals en je ging er zo met het mes doorheen. Bij het gerecht hadden we een lekker fles Chablis besteld. De bediening is zeer attent en je zit ontzettend gezellig. Voor herhaling vatbaar.
Charl C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Fantastisch gourmande menu. Attente bediening, mooi opgediend. De varkensribeye was verrukkelijk, evenals de paté de campagne. Huiswijnen prima.
Minpuntje: ik vroeg om tegen een meerprijs de (heerlijke) kweepeer crumble als desert te nemen, was geen probleem. Op de rekening echter de volle €11 extra berekend: met z'n tweetjes dus 3 deserts afrekenen maar 2 gserveerd krijgen. Oeps!!
Jammer van deze bittere nasmaak op een anderszins prachtige avond met culinaire hoogtepunten.
VosV .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ieder jaar gaan we naar de avond van de filmmuziek en dan eten we eerst bij Oud Zuid, dit jaar was de derde keer. Door een file (we komen uit Limburg) kwamen we ruim 40 minuten later dan gereserveerd, maar door de geweldige service hebben we toch in alle rust kunnen genieten van een voor-, hoofd- en nagerecht. En ook dit jaar waren de gerechten weer van een zeer hoog niveau, heerlijk met heerlijke wijnen. En het ontvangst en de service zijn perfect, je voelt je direct thuis als je binnen bent. Wij komen volgend jaar ook zeker weer.