Over het restaurant Oud Zuid

Puur eten

In dit eigentijdse restaurant geniet je van pure klassiekers bereid van duurzame en biologische ingrediënten. Geen gedoe op je bord, maar eerlijke, pure gerechten met enorm veel smaak om tijdens lunch of diner geen genoeg van te krijgen. Je proeft de liefde en zorg die in het eten worden gestopt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Oud Zuid

Jouw recensie over het restaurant Oud Zuid

Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten en goede attente bediening!
raymond S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Vlskbij Concertgebouw. Aangegeven dat we dus om 20.00 uur weg moesten. Geen probleem. Het eten was voortreffelijk, wel een beetje gehorig met hard pratende gasten om je heen.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goede kwaliteit. Goede sfeer. Redelijke wijnkeuze. Op zondag gratis parkeren. Jammer dat het binnen (benende) te koud is door een open buitendeur.
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heerlijk maar het zou wat warmer kunnen.
Frederic M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Mooie setting, eten is goed tot erg goed. Dit met een redelijke prijs maakt Oud Zuid wel tot een aanrader.
Maggan64 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Uitermate attente en vriendelijke bediening. Kou door deur en ramen blijft een probleem. Daghap was oke, bleef wel de hele (concert-)avond enorme dorst hebben dus wss erg veel zout gebruikt. Maar het blijft een toptentje!
Xander D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De soepen vooraf en de hoofdgerechten waren van een ongekend goed niveau. Samen met de heerlijke Cava een top avond bij Oud Zuid gehad! We gaan gauw weer!
hans M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Oud Zuid is een vriendelijk en gezellig restaurant waar je in herfst en winter heerlijke wildgerechten op de kaart treft. Lekkere wijnen en een vlotte bediening door vriendelijk personeel. Kom er elke keer weer terug
Maggan64 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijk, meedenkend en hulpvaardig personeel. Heerlijk eten, wel aan de prijs. De voordeur brengt helaas tocht/kou naar binnen, dus het gordijn mag weer opgehangen.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vriendelijke bediening en relaxte gelegenheid. Kwaliteit eten goed was al heb ik wel wat kritiek op de truffeljus bij de ribeye. Het was vrij weinig jus maar ik vroeg me vooral af of de truffel er overheen was gevlogen. Ik moest erg mijn best doen een vleugje truffel te proeven. Het vlees zelf was prima. Mijn vrouw had dorade en was hier zeer enthousiast over. Prijs lag wat te hoog voor het gebodene, maar ja, het is natuurlijk wel Oud Zuid.
Jan-Willem B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Samen met mijn vriendin gegeten voorafgaand aan een concert. Bij binnenkomst werd hier ook meteen naar gevraagd en de snelheid van serveren werd hier op aangepast. Op deze manier heerlijk en ongehaast kunnen eten. De service en het eten zijn van prima niveau, zeker een aanrader.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zie boven.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Uitstekend eten, zoals gewoonlijk
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Geweldige bediening en heerlijk gegeten. We werden buitengewoon vriendelijk ontvangen, hebben ons de hele avond erg verwend gevoeld met extra wijn en veel persoonlijke aandacht. Het eten was ook fijn, we hadden net de nieuwe kaart maar daar was niets van te merken. Het was heerlijk en zag er mooi uit. Super restaurant, we raden het van harte aan.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Uitstekend eten, alles is vers en zorgvuldig bereid. Mijn vrouw heeft een gevoelige maag en zodra er ingredienten gebruikt worden die niet vers zijn krijgt zij daar last mee. Niets van dat al in dit restaurant: eerste klas en wij hopen nog vaak terug te komen
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
buiten gegeten, kan niet iets zeggen over geluidsniveau binnen. prettig restaurant met fijne keuken, er mogen wat mij betreft iets meer vegetarische gerechten bij.
Kees-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We komen regelmatig bij Oud Zuid, omdat het eigenlijk altijd goed, vriendelijk en pretentieloos is. Maar gisteren viel het eigenlijk wat tegen. Een van de personeelsleden was ronduit onaardig en dat bepaalt toch voor een deel de sfeer van de avond. De kwaliteit van het eten was OK, maar niet bijzonder. Zeker niet als je de prijzen bekijkt. 27 Euro voor een hoofdgerecht 'kreeft en zwezerik'. Dat lijkt OK, maar als dan blijkt dat het slechts twee ravioli's gevuld met een dotje kreeft zijn en slechts één klein stukje zwezerik, dan is dat écht te duur. Zwezerik lag in nét te veel saus, waardoor die niet meer krokant was, maar zompig. Jammer. De rest was goed. We blijven fan, maar gisteren vergeten we liever maar.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Geluncht bij Oud Zuid en met plezier. Ze voeren een lunchkaart met voldoende gerechten plus buiten de kaart. Zowel voor- als hoofdgerecht waren prima bereid en voldoende. Goede koffie ook. Bediening is vriendelijk en gerechten komen vlot door wat prettig is ingeval van een lunch. Mooie locatie in Oud Zuid, we konden buiten zitten en dat bleek toch opvallend rustig. Kom zeker terug voor diner!
Victor&iens .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Erg vriendelijke mensen. We hebben lekker gegeten en gedronken voorafgaand aan een voorstelling in het Concertgebouw. Het eten is prima verzorgd en kwalitatief uitstekend. Z'n Bib Gourmand waard. De locatie in Oud-Zuid is prachtig.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De wachttijd is wat mij betreft precies goed ipv redelijk. Fijn personeel: plezierig in de omgang met kennis van zaken ook wat betreft wijncombinatie-advies bij de gerechten.