Over het restaurant Oud Zuid

Puur eten

In dit eigentijdse restaurant geniet je van pure klassiekers bereid van duurzame en biologische ingrediënten. Geen gedoe op je bord, maar eerlijke, pure gerechten met enorm veel smaak om tijdens lunch of diner geen genoeg van te krijgen. Je proeft de liefde en zorg die in het eten worden gestopt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Oud Zuid

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Oud Zuid

Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
goede gerechten en lekkerc desser. Matige rode wijn. De prijs van een bob-glas is veel te hoog in vergelijking met een niormaal
henk D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Oud Zuid blijft voor ons een vaste waarde in dit mooie reservaat van Amsterdam. Met constante vriendelijke en niet stijve bediening en altijd mooie klassiekers en goed eten zonder gefrunnik. Indien gewenst ook vlot klaar. In een kalme straat met een klein terras op de stoep. We namen de lamsbout en het kalfsworstje met de stamppot, vooraf heerlijke lichte kost. Fijne wijn per glas en precies goede toetjes. Hoog cijfer? Proef zelf maar!
Boca57 C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Gerechten met goede smaakcombinaties. Heerlijk gegeten. Ook prima huiswijn. Zeker aan te bevelen. Goed te combineren met bezoek aan concertgebouw of één van de musea.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Aangenaam verrast en genoten. Gastvrije ontvangst, kundige bediening, verrassende kaart en ook de wijn- spijscombinaties waren voortreffelijk. Leuk dat we van de grote kaart al konden eten in verband met bezoek aan de Mattheüs Passion in het concertgebouw.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Verrukkelijk eten, heerlijke (huis-)wijnen, uitermate vriendelijke bediening. Zeer geschikt voor een diner vóór een bezoek aan het Concertgebouw. Ietwat koude deur.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Prettige, rustige sfeer. Zeer vriendelijke en deskundige bediening! Eten lekker en prima prijs/kwaliteit verhouding. Prima locatie voor een bezoek aan het Concertgebouw.
Marije G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ik word hier altijd heel blij! Alles klopt. Een avondje heerlijk genieten. Heerlijk eten, lekker wijnen en super aardige mensen.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Prima zaak, snelle en vriendelijke bediening, uitstekend gegeten en ze helpen je ook nog in en uit je jas
Maggan O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Hartelijk en correct ontvangst, men houdt goed de tijd in de gaten ivm het concert, jammer dat de borden koud zijn waardoor het gerecht reeds afgekoeld aan tafel verschijnt en dat de deur/ramen zoveel koude doorlaten (wat de temperatuur wat onaangenaam maakt). Een plek waar ik regelmatig kom en erg tevreden over ben.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten voor bezoek aan Het Concertgebouw. Goede, attente bediening. Een aanrader.
willem G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Zie hierboven. Twee opmerkingen. Wij dronken de wijn bij het glas maar aan ons werd niet de gelegenheid geboden de rode wijn te keuren/proeven. Het bestek bij het nagerecht was niet goed (te groot).
Cecile L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heel lekker gegeten, we moeste alleen op tijd weg. Maar ik zou zo weer bij ze eten. De oesters vooraf waren goed. En ik had als hoofdgerecht ravioli met aardpeer met o.a. salie en die was behalve bijzonder ook echt verrukkelijk.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Een heerlijk informeel en gezellig restaurant waar geweldig wordt gekookt voor een schappelijke prijs, zeker wanneer je het menu neemt. A la carte is iets duurder maar absoluut de moeite waard. Het gastheerschap is charmant en kundig en er worden mooie en interessante wijnen geschonken, veel per glas!
Ik was er met een vriendin maar is ook zeer geschikt met partner, familiediner of zakelijk. Wij komen zeker terug!
Rudy D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Er waren niet veel gasten wat ertoe bijdroeg dat alles erg prettig was. Wij vonden de keuken wel behoorlijk verbeterd, vergeleken met een aantal jaren geleden.
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
goed lunchmenu: heerlijks tartaar van zeebaars, daarna zwaardvismoot met mooie spaghetti en een verrukkelijk citroendessert
Andius T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten in dit prima restaurant! Ook uitstekende Pinot Noir voor betaalbare prijs!
Sigyn W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De ontvangst is hartelijk. Het menu is aan te raden. De gerechten komen in precies het juiste tempo door. Goede combinaties, lekkere ingrediënten. Gek dat zo'n goed restaurant niet vol zit op de zaterdag.
P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk eten, heerlijke wijnen, bediening was goed (op 1 ober na). Zeker aan te bevelen en nog een keer terug te komen.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het bib gourmand menu was heerlijk. Goede smaakcombinatie. We waren vroeg in verband met een concert en daar werd goed rekening gehouden.
Tmunt .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Uitstekende gelegenheid om te eten voor een concert. Die kalswang was echt uitstekend, zo zacht als boter, en niet droog dus.