Over het restaurant Oud Zuid

Puur eten

In dit eigentijdse restaurant geniet je van pure klassiekers bereid van duurzame en biologische ingrediënten. Geen gedoe op je bord, maar eerlijke, pure gerechten met enorm veel smaak om tijdens lunch of diner geen genoeg van te krijgen. Je proeft de liefde en zorg die in het eten worden gestopt.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Oud Zuid

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Oud Zuid

Francois M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Zondaglunch genoten. Zeer voorkomende bediening. Beperkte maar gevarieerde kaart. Tijdelijk ook een kreeftenmenu; zeer smakelijk. Toegankelijke comfortabele inrichting. Was rustig dus laag geluidsniveau.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Moet ik nou een recensie volschrijven om de vragenlijst verstuurd te krijgen? Als ik dan al iets kan verzinnen, was er bij de koffie een lichte teleurstelling over het piepkleine koekje...bij het prijsniveau van de kaart van Oud Zuid verwacht je een bonbon. Maar dat is een minor point, het eten was heerlijk. En misschien iets aan groente bij de overheerlijke gamba's.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Gisteren hebben we hier gegeten en waren speciaal gekomen voor het kreeftenmenu. Een absolute aanrader. We hebben heerlijk gegeten, het was een mooi en evenwichtig vier gangen menu met kreeft op verschillende manieren bereid en natuurlijk een halve kreeft (van de grill) als hoofdgerecht. De bediening was vlot en voor ons precies passend bij de avond die we voor ogen hadden. We hadden oorspronkelijk gereserveerd op het terras, maar het weer was minder deze avond en we moesten al snel naar binnen. Daar hadden ze al rekening mee gehouden en alle reserveringen hadden zowel een tafel buiten als binnen gekregen, hoe mooi is dat!
De tafel van Louis D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijke gerechten, uitstekend bereid en correct gepresenteerd. Perfecte bresaola, heilbot en steak, met uitstekende wijncombinaties.
De bediening is correct maar wat weinig persoonlijk. Voor deze prijzen verwacht je echter meer. Twee personen voor- en hoofdgerecht met twee wijntjes voor ruim 120 euro is niet goedkoop. Dan is alleen goed eten niet meer het enige criterium - In deze prijscategorie mag je meer 'beleving' verwachten.
Louis D.
Kwaliteit OK, maar beslist aan de prijzige kant. Een ribeye van 29 euro moet meer dan perfect zijn. Deze was prima, maar niet meer dan dat. Hetzelfde geldt voor 6 oesters á 18 euro: dan is serveren op een schaaltje ijs, met citroen en vinaigrette toch echt wat mager. Qua eten niets mis mee, had een 10 gekregen als het de helft van de prijs was geweest.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Leuk restaurant, zeer vriendelijke bediening. Lekkere wijnen, en het eten was gewoon prima. Ik kan het aanbevelen, en zou hier zeker weer gaan eten.
Marjan N.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
De prijs/kwaliteit verhouding is mijns inziens slecht. Een bordje ravioli die elke amateur kok beter maakt, en dat voor 22 euro, dat kan echt niet.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Plezierige ontvangst en bediening; heldere toelichting op menus; leuk dater flexibiliteit is m.b.t. combineren van menus
Leonard A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Hoge kwaliteit in een ongedwongen omgeving met sfeer.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zeer teleurstellend dat op deze mooie zomeravond wij niet buiten konden eten. Er stonden tafels buiten, maar in tegenstelling tot andere restaurants in de buurt was de bedrijfsleiding niet bereid daar de maaltijd te serveren. Verschillende bezoekers zijn dan ook teleurgesteld vertrokken. Alexander Beelaerts
Dorin S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Leuke ongedwongen bediening, goed eten, fijne sfeer
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellig restaurant met leuke bediening. We werden zeer hartelijk ontvangen en de service bleef op hoog niveau gedurende het eten. Goede huiswijnen en het eten was erg lekker. Wij komen graag eens terug!
Huib D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het restaurant stelde ons teleur. De lokatie is op zich plezierig, het personeel vriendelijk, maar het eten was niet fantastisch. De ribeye, toch niet goedkoop, was te doorbakken (rosé was besteld). De frieten waren duidelijk niet huisgemaakt en ook de gerechten van mijn tafelgenoten stelden teleur. Prijs-kwaliteit is bij Oud Zuid mijns inziens niet in orde. Jammer, want het restaurant heeft een plezierige huiskamer-sfeer.
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening, goede wijnen en fijne ambiance zo voor een concert in het Concertgebouw. Zeker een aanrader
Pieter Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
goede gerechten en lekkerc desser. Matige rode wijn. De prijs van een bob-glas is veel te hoog in vergelijking met een niormaal
henk D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Oud Zuid blijft voor ons een vaste waarde in dit mooie reservaat van Amsterdam. Met constante vriendelijke en niet stijve bediening en altijd mooie klassiekers en goed eten zonder gefrunnik. Indien gewenst ook vlot klaar. In een kalme straat met een klein terras op de stoep. We namen de lamsbout en het kalfsworstje met de stamppot, vooraf heerlijke lichte kost. Fijne wijn per glas en precies goede toetjes. Hoog cijfer? Proef zelf maar!
Boca57 C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Gerechten met goede smaakcombinaties. Heerlijk gegeten. Ook prima huiswijn. Zeker aan te bevelen. Goed te combineren met bezoek aan concertgebouw of één van de musea.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Aangenaam verrast en genoten. Gastvrije ontvangst, kundige bediening, verrassende kaart en ook de wijn- spijscombinaties waren voortreffelijk. Leuk dat we van de grote kaart al konden eten in verband met bezoek aan de Mattheüs Passion in het concertgebouw.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Verrukkelijk eten, heerlijke (huis-)wijnen, uitermate vriendelijke bediening. Zeer geschikt voor een diner vóór een bezoek aan het Concertgebouw. Ietwat koude deur.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Prettige, rustige sfeer. Zeer vriendelijke en deskundige bediening! Eten lekker en prima prijs/kwaliteit verhouding. Prima locatie voor een bezoek aan het Concertgebouw.
Marije G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ik word hier altijd heel blij! Alles klopt. Een avondje heerlijk genieten. Heerlijk eten, lekker wijnen en super aardige mensen.