Oud Veluws Eethuis

Staverdenseweg 3 8075 AN Elspeet Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oud Veluws Eethuis

Sidev .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Best goed gegeten op het terras van dit restaurant: camembert met vossenbessensaus en garnituur. De bediening is vriendelijk. Alleen had ik bij de prijs van dit gerecht (€18,50) niet 'best goed' maar 'uitstekend' verwacht. De camembert had best heet i.p.v. warm gemogen, en de warme groenten zouden dan vers moeten zijn i.p.v. rode kool.
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Een lekker zonnige middag op de fiets en dan even aangaan voor o.a. appelgebak met slagroom. De opgewarmde appelgebak was ok maar de spuitbusslagroom verdween als sneeuw voor de zon. Toch nog een bedrijf die dat schijnbaar niet begrepen heeft.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Prima kaart voor lunch en diner. Sfeervol ingericht. Terras op de zonzijde. Keurige toiletten. Vrolijke attente bediening. De echt 'huisgemaakte' appeltaart lekker. Goed adres!
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Pannenkoeken hier gegeten maar waren hard en erg vet. Haast niet te snijden. Ga hier niet weer pannenkoeken eten. Helaas is het terras aan een weg waar auto‘s langs rijden.
Hurby63 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Pannenkoeken waren een beetje kartonachtig! De smaak was verder goed.
Jammer dat het personeel afgezeikt wordt door eigenaar/ manager. Dit waar klanten bij zijn.
Wij komen hier al ruim 30 jaar, maar was nu de laatste keer.
Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Tijdens onze weekendjes Veluwe komen we bijna altijd bij dit gezellige restaurantje terecht. We eten er altijd prima en de ambiance past bij ons: prima gerechten, maar geen poeha en bovenal uitermate vriendelijke bediening. De kinderen krijgen een leuke kleurplaat en zelf kleur ik gezellig mee op de papieren placemat. De jongste had een kindermenu en twee van ons hadden een pannenkoek (op het bord buiten staat nog pannekoek), die ze nergens anders zo lekker knapperig maken. Zelf had ik (zoals altijd eigenlijk) de hertenbiefstuk met vossenbessensaus, die wederom prima was klaargemaakt. Er werd overigens niet gevraagd hoe gaar ik deze wilde hebben, maar voor mij was ie precies goed ("well done", maar niet taai of droog). Daarbij krijg je ook nog wat frietjes en wat witlof met ham en kaas. De anderen hadden ijs toe en zelf nam ik (ook net als altijd trouwens) een Irish coffee, die als vanouds prima was: niet te zoet en goed heet (wat lang niet overal het geval is). Misschien geen "haute cuisine", maar toch een 9 voor het eten, omdat we met z'n viertjes inclusief drankjes en fooi slechts 100 euro kwijt waren. Grote kans dat we bij ons volgende weekendje weer het Oud Veluws Eethuis aandoen!
Gerrit Z.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Beetje jammer dat alles hier zo lekker is. Ik kom er helaas kilo's van aan. Ik hoop dat ze hier eens wat mindere kwaliteit serveren dan raak ik misschien eindelijk van die pens af
Wendywester .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Wat een tegenvaller; tijdens de fietstocht hier een stop voor een kop soep.. hartstikke waterig, zout maar verder smakeloos. Een stukje brood o.i.d. kon er ook niet af voor de 4,50. De appeltaart smaakte als fabriekskwaliteit en leek uit de vriezer te komen.

Dus voor ons: geen stop meer bij dit restaurant.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Het is even met je ogen knipperen als je dit donkere restaurant binnenloopt. Zeker als het buiten helder weer is. De ober toont wat verward en komt nog eens terug om te vragen wat we besteld hadden. De pannenkoeken zijn goed van smaak, iets aan de flauwe kant. Goede ingrediënten en je ruikt het meel dat van goede kwaliteit moet zijn. Uitstekende pannenkoeken zeggen ze zelf en dan serveer je er een beroerde chocomel bij. Mierzoet en waarschijnlijk uit zo een kant en klaar pakje. Zo zonde!
Op zich best een leuke tent om nog eens terug te gaan of te gebruiken voor na of tijdens een wandeling rond Elspeet.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Op de kaart stond soep, ik bestelde champignon ipv tomatensoep. (4,50)
De ober vroeg of ik er brood bij wilde. De kaart was toen al gesloten.
Bij soep zit bijna altijd een stukje brood dacht ik.
Er kwam soep met 1 klein broodje en een eierdopje met kruidenboter
(Had ik niet om gevraagd) de nota bedroeg 9 euro !!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
Pannenkoeken: zelden zo lekker gegeten.
Sanitair minder. In herentoilet drie betegelde bakken met opstap, plas klettert tegen schoenen en broekspijp, net als de automatische spoeling via de achterwand. Minder frisch