Oud Naarden

Marktstraat 30 1411 EA Naarden Nederland Kaart

Over restaurant Oud Naarden

Mediteraanse topper in Naarden

Stap binnen in de culinaire wereld van Oud Naarden
Prachtig gelegen restaurant in Naarden vesting met maar liefst twee terrassen!
Op ons terras achter, onder de druivenranken, waant u zich in Zuid Frankrijk. Op het terras voor, geniet u van het bruisende Naarden Vesting.
Wij zijn zes dagen per week geopened voor de lunch, borrel of uitgebreid diner. In het weekend vanaf tien uur ’s morgens zodat u na een bezoek aan bv. de markt kunt nagenieten bij een kop koffie.

Meer informatie over restaurant Oud Naarden

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 23:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Noëlle O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gastvrij ontvangst, zeer kundige gastvrouw met veel aandacht!
Beetje weinig verlichting tijdens het eten. Eten was geweldig!
Hanne P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
prima keuken. de porties mogen wel wat kleiner, zeker voor oudere mensen.
gezellige avond gehad
Rijkersbsbbv .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het was allemaal voortreffelijke, alleen mijn stoelgang was hedenmorgen op tilt en nu ben ik benieuwd om te weten uit welke ingrediënten de maaltijd bestond. Informatie daaromtrent stel ik op prijs (email: rijkersbsbbv@hetnet.nl
Met vriendelijke groet
H.P. Rijkers
SupervanA .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een Galloway medaillon met kalfsjus gegeten die zo lekker en botermals was dat de tranen van vreugde je ervan in de ogen sprongen! Dessert kokos pannacotta met ananas was ook zalig, fris en niet machtig. De bediening; zeer aangenaam, persoonlijk en betrokken. Top!
Tip: bij de curry met mosselen (voorgerechtje in menu) mag een lepeltje om de saus (soep) mee te kunnen opeten.
Lavossie .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Ronduit heerlijk gegeten, goede wijn en ontzettend prettig bediening. Inrichting gezellig, zowel voor als achter een terras (daar was het vandaag, jammer genoeg, iets te fris voor). Alleen al voor de scropino ga ik nog een keertje terug! Aanrader.
Mgerbers .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gisteren ben ik met 2 vriendinnen naar Oud Naarden gegaan. We zijn gastvrij ontvangen in een mooi en sfeervol restaurant. Tijdens het maken van onze keuzes kwam de kok ( Ben) aan tafel. Wij vroegen hem om zijn specialiteit. Dit is onder andere vegetarisch koken, gebaseerd op de Siciliaanse keuken. Hier heeft hij een jaar mogen koken en heeft daar veel van deze keuken opgestoken. Wij gaven de kok card blanche en hij heeft ons een heerlijk gerecht voorgezet. Gemaakt met o.a. aubergine, parmezaanse kaas, tomaat en aardpeer. Verrassend anders dan een vegetarisch gerecht in andere restaurants waar ik een vegetarisch gerecht heb gegeten. Ook het voor- en nagerecht waren heerlijk en zagen er zeer mooi uit. Wij hebben genoten en komen zeker nogmaals. Dank voor deze leuke en lekkere avond.
Meloniekamphuis .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Verrassende recepten met goede smaakcombinaties, bediening is enthousiast en geïnteresseerd in de klant. Decor is netjes waarbij de achtertuin met de wijnranken een hele leuke sfeer geeft. Ook prima muziek op de achtergrond.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Oud Naarden is dit voorjaar prachtig opgeknapt. De sombere uitstraling is verdwenen, met mooie witte muren, waardoor de bar en de Italiaanse luiken goed uitkomen en een prachtige muurschildering.
Ik laat mij meestal verrassen door het goed geprijsde viergangenmenu. Voorgerecht een aangeklede gazpacho, goed op smaak. Gevolgd door een kokos-curry met mosselen, een gewaagd, maar goed uitgevoerd tussengerecht. Als hoofdgerecht eend. Dat smaakte prima. Er zat echter een heel bitter soort, kort geroosterd zeer grof stuk sla bij, dat nou niet bepaald bij het geheel paste. Afgesloten met vijgenmousse en vijgen-ijs. Absoluut een aanrader dus, dit viergangenmenu.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Eten is erg lekker. Bediening niets mis mee.
De prijs is wel aan de hoge kant.
€125 voor 2 personen blijf ik toch een flinke uitgave vinden. Daar verwacht ik iets heel bijzonders voor en dat was het nou ook weer niet.
Nielskooijman .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het restaurant gelegen in het pittoreske Naarden-Vesting maakt een wat sombere indruk, door de donkere muurschildering, de zwarte buitenluifels, de wat smoezelige tegelvloer en het donkeren meubilair. De traditionele menukaart is niet heel erg uitgebreid. De voorgerechten waren goed op smaak. De steak tartaar was een wat karig portie voor €. 15,50. De Zwaardvis was te droog en de scholfilet (buiten de kaart aangeboden kosten €. 16,95) had behoudens het zeeschelpengarnituur weinig smaak. Het kaasplankje was prima, jammer dat er gevraagd werd of wij er nog extra brood bij wilden hebben, het brood stond al voor dat het voorgerecht werd geserveerd op tafel. Op ons verzoek iets knapperigs bij de kaas te serveren toastje of zo werd er een stukje vijgenbrood geserveerd.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Ongedwongen sfeer, en vriendelijke ontvangst. Vooraf courgettebloem gevuld met geitenkaas. Was gerecht buiten de kaart. Erg lekker. Op de kaart staan niet heel veel gerechten en de porties zijn niet heel groot, waardoor 3 gangen goed te doen is. En het menu buiten de kaart levert vaak in restaurants bijzondere gerechten op, zoals ook hier met de courgettebloem. Verhouding prijs kwaliteit vind ik goed. Erg leuke avond gehad!
Monica74 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Het vlees was slecht! Ook teruggegeven.
Voorgerechten en vis waren goed.

Service was prima.
Leuk decor met mooie muurschilderingen.
HansHaan .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Mijn vrouw en ik hebben het 4 gangen menu genomen.
In plaats van het dessert van het menu kozen we voor een kaasplankje en dat werd zonder problemen en/of meerprijs geserveerd, met heerlijke kazen.
Wel hebben we het idee dat de keuken nog wat kleine opstartprobleempjes heeft, maar dit is keurig door het bedienend personeel opgevangen en gecorrigeerd.
We hebben gekozen voor de huiswijnen en deze zijn niet echt goedkoop, maar wel van een zeer goede kwaliteit.
We gaan zeker nog eens terug.
15101966 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Heerlijk geluncht bij Oud Naarden! Ik heb een broodje Oud Naarden gegeten die bestond uit een perfect gebakken hamburger met frisse sla, chedderkaas en chili saus. Daarbij heb ik een frisse ice tea gedronken. Het restaurant is enorm opgeknapt door de metamorfose die het heeft ondergaan. I.p.v. Donkerrood hebben de muren nu een warme crème kleur gekregen. Bij warm weer is het zelfs mogelijk om in de tuin achter het restaurant te eten. Een echte aanrader!
Yolandevh .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
v
Vanavond een heerlijk 3 gangen menu gegeten bij Oud Naarden. Als start een aspergesoep met heilbot, vervolgens 2 bereidingen van parelhoen met heerlijke seizoensgroentes en als dessert hangop met rabarber en een bolletje ijs. Een zeer vriendelijke gastvrouw en een mooi interieur. Gewoon een fijne avond voor een zeer redelijke prijs! Het restaurant verdient meer gasten!
Adrie J.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. Het interieur is enorm opgeknapt. Het staalt een warmte en veel meer sfeer uit. Het eten was wederom voortreffelijk. De gastheer adviseert goede voortreffelijk smalende wijnen. Wederom geslaagde avond uit eten. Voor mij persoonlijk een van de betere restaurants in de Vesting.
AMM .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Prima restaurant. Goede kaart met regelmatig wisselende gerechten. Asperges stonden deze keer op het menu en waren voortreffelijk. Bediening plezierig.
Fritsvandiermen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Hier is veel veranderd. Nieuwe eigenaren hebben van Oud-Naarden een ontzettend gezellig restaurant gemaakt. Gisteren geprobeert en het is echt waanzinnig goed. Krakkend verse producten en door zeer attente en vriendelijke bediening geserveerd. Ook de wijn kaart mag er zijn. Leuke variatie van zeer goeie wijnen. Een absolute vooruitgang wat Oud-Naarden wat mij betreft direct in de top van de restaurants in de Vesting plaatst.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
de inrichting was oubollig
mooi pand maar niets veranderd of bijna niet sinds tien jaar.
de bediening was nadrukkelijk aanwezig, de gastheer deed zijn best
het eten was zowel voor als hoofdgerecht vet en weinig origineel
smaak was geen feest
wijn was goed; opmerking over kwaliteit aan het eind werd niets verder mee gedaan
Renecalis .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Goede bediening en lekker gegeten !
Alleen dachten we in een italiaans restaurant te gaan eten.
Maar deze was overgenomen en verandert in een fransrestaurant !
Verder prima eten !