Oud Leusden

• Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant Oud Leusden

M.A. A.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk met collega's op het terras gegeten op 10 april! Niet alleen het weer was fantastisch, ook de kwaliteit van het eten en de vriendelijke bediening hebben meegewerkt aan een avond waar we met plezier op terug zien.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Had meer verwacht van het restaurant. Basis menukaart. 3 gangen menu gehad. Voorgerecht was goed. Hoofdgerecht viel tegen na gerecht ook. Personeel was vriendelijk. Erg koude luchtstroom in het restaurant. Aankleding oké.
Berna R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gekozen voor het drie gangen menu. I.p.v. het toetje hebben wij koffie genomen, omdat het voorgerecht en het hoofdgerecht best veel was. We kregen ook lekker vers brood met kruidenboter vooraf.
Het eten was erg lekker, carpaccio en saté.

De bediening was vlot en aardig.
nive .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Op een zaterdag hebben wij hier met ons gezin gegeten. De bediening is ontzettend aardig en maakt het persoonlijk door een grapje te maken en aandacht te geven aan de kinderen. Het eten was prima! Er is genoeg keus, en het eten smaakte goed. Voor de jarige was er een leuk ijsgerecht met een vuurspuwer.
Reina V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het was smakelijk en de biefstuk was uitstekend
Marinka D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Zeer oud en onverzorgd. De toilet ruimte is echt zo sober en onverzorgd. Deuren versleten is en oud meubilair, Eten vond ik ook niet echt lekker.
Berry B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Legger gegeten en zeer nette prijs.
Hinke L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ontzettend aardige bediening, prima eten.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goed en lekker eten. Vriendelijke bediening!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Buitengewoon vriendelijke ontvangst
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
zeer gezellige plek om te eten, bediening met humor, alleen nog even om leren gaan met Iens :)
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wij hebben vandaag daar gegeten.wat een goede service hele vriendelijke mensen.. en het eten was super... nogmaals bedankt en we komen zeker terug.... we hebben genoten.... fam uit landgraaf
Zikko S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hadden gereserveerd voor 7 volwassenen en 1 kind. Dit was prima geregeld, een mooi plekje buiten in de zon. Er werd drinken besteld en dit werd redelijk vlot gebracht. De appelsap met ijsblokjes had alleen geen ijsblokjes maar dat werd nog wel even gebracht. Helaas geen ijsblokje meer gezien, dat is nooit aangekomen bij onze tafel. Bij degene die ijsthee had besteld werd cola neergezet. De fout werd vlot hersteld en de ijsthee kwam op tafel maar omdat de citroenen op waren, geen schijfje citroen. Dat is niet erg, is vooral mooi voor de sier. Lunchgerechten waren ondertussen besteld en het bestek werd gebracht en neergelegd bij 6 volwassenen en het kind. Het zou de bediening toch op moeten vallen dat er iets niet klopt maar nee, men liep gewoon weg toen de 7 setjes bestek (bijna) rond was gedeeld. Juist de jongste in ons gezelschap had geen bestek nodig zodat we het bestek maar hebben doorgegeven aan degene die geen bestek had. Voor het kind was tosti besteld maar dan met gewoon brood, geen oerbrood. Dit is goed opgepakt en zij kreeg een prima behapbare tosti. Ook de andere gerechten voor de 7 volwassenen waren zeer smakelijk en goed in orde. Wel opvallend dat ter garnering sommige gerechten schijfjes citroen hadden. Citroenen waren blijkbaar toch niet helemaal op. Samenvattend, prima eten en drinken maar de bediening mag wat meer aandacht voor de klant hebben. Het leek nogal op routine te gaan waarbij fouten niet werden hersteld of zelfs niet werden opgemerkt.
John G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vanmiddag, eerste Paasdag, even 'binnengewaaid' voor een drankje met bittergarnituur op weg naar onze volgende afspraak. We hadden beperkt tijd, dus dachten: wat drinken en een hapje en weer verder. Bleek er iets mis te zijn gegaan met het bittergarnituur. Was per ongeluk aan een andere tafel vergeven... Na eerst van de ober en daarna van de eigenaar welgemeende excuses, kregen we vervolgens bij het verlate bittergarnituur een rondje drankjes (4 personen!) van het huis. Geweldige service!!! Bittergarnituur smaakte ook nog erg lekker en na een belletje bleek het niet erg dat we iets later op onze volgende afspraak zouden arriveren. Uiteindelijk heerlijk en gezellig geborreld bij Oud Leusden!!!
David D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Vorige week gaan eten hier met een groep vrienden, wat was het gezellig! compliment voor de serveerster , super gewerkt! Het eten was prima verzorgd en de prijs kwaliteit verhouding was naar mijn mening top! biefstuk was heerlijk net als de saus..heerlijk kopje koffie op het einde en de cirkel was rond! super avond gehad!
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Vanuit Brabant een dagje naar het Dolfinarium met de familie. Op de terugrit in dit restaurant beland na een tip van een familielid. Onze dochter heeft een gluten intollerantie, dus dat kan soms voor wat vervelende situaties zorgen.
Niet in dit restaurant! Fantastisch geholpen, zeer prettige bediening. Het eten was TOP! Ik ben zelf chefkok en vaak zie je in de zaken met dit soort prijzen dat het eten wat tekort schiet. We hebben fantastisch gegeten. Dikke vette complimenten. Biefstuk was boter mals! En wat zijn jullie leuk met kinderen. Onze dochter had het zichtbaar naar haar zin! Mochten we ooit nog in de buurt zijn en honger hebben komen we zeker weer langs!
Lizzy vond de warme chocomel met berg slagroon namelijk helemaal fantastisch!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Vanavond weer eens gegeten bij restaurant Oud Leusden. Welliswaar in contrast met de avond ervoor in ander restaurant maar dat is ook te verklaren door het prijsverschil.
Eten is op zich prima verzorgd en er kan in het 3 gangenmenu ruim gekozen worden. Niks op aan te merken dus.
Het enige minpuntje vanavond was de bediening. Niet overdreven druk in het restaurant en bediening door 2 obers. Veel heen en weer geloop zonder verdere actie. Bijna een half uur moeten wachten na binnenkomst voor de bestelling werd opgenomen. Dit is m.i. te lang. Op een andere tafel bleef de mosselpan met de schalen minstens een half uur staan na het eten voordat deze werd afgeruimd. Puntje van aandacht lijkt me. Verder een prettig restaurant om te gaan eten. entourage is en blijft aangenaam ondanks dat er jaren en jaren niets is veranderd aan het interieur.
Netty11 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een heerlijke maaltijd voor een eerlijke prijs! Bediening (kale Franciscus) was werkelijk subliem. Eerste biefstuk was niet ok, maar daarna kwam er een zalig stuk vlees op het bord. De charme van de bediening viel echt op. Fondue was heerlijk. Ter compensatie werden we verrast met een koffie likeurtje! Niet te versmaden! We komen zeker terug!
JulesB .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Eind juli 2016 wezen eten. Tafel evenals de kaart en de rest van restaurant was vies. De plakkerige bierkaart pretendeert vele bieren van de tap wat niet het geval blijkt te zijn (circa 3 van de 8). Bediening deed zijn best maar noemde het oude stuk rundvlees (biefstuk van de grill volgens de kaart) een tournedo. Smaakte niet naar biefstuk, leek meer op varkenshaas. Nog nooit meegemaakt. Het stuk vlees werd van de rekening gehaald maar men bleef beweren dat het vlees in orde zou zijn. Wij komen hier nooit meer, hoe moeilijk kan het zijn een fatsoenlijke biefstuk te serveren.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hier op 8 juli 2016 geluncht. De bediening is allervriendelijkst en correct. We hebben genoten van de Panini met zalm en gesmolten kaas. Dit alles even in de oven en de lunch is geheel compleet. Het interieur is een beetje 80er jaren, maar dat doet aan de kwaliteit niets af.