Ottenhome

6,3
6,6
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Na een lekker dagje varen een maaltijdsalade en spareribs gegeten in het restaurant bij de jachthaven. Beide waren lekker: de maaltijdsalade was goed gevuld en de ribs waren mals. Inrichting in het restaurant zelf is niet echt mijn smaak, maar buiten zit je echt superleuk aan het water. De bediening vonden wij vriendelijk en snel. Prima plekje voor een luie zondagavond.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hadden de Nachos, maar deze kwamen niet uit de oven met een kaas laagje..het kwam zo uit de zak. De bediening let niet op. De wijn wordt zeer matig ingeschoken...onder de bolling van het glas, wat echt niet kan. De ligging is mooi, maar dat is het dan ook...
Leo_uitamersfoort .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vandaag met mijn gezin gegeten bij het restaurant. Na drie keer geprobeerd te hebben kan ik toch niet anders zeggen dat ze echt niet kunnen koken. Mijn kabeljauw was gebakken in een niet schoon gemaakte vleespan. En de liefde voor het eten in het algemeen is echt heel ver te zoeken. Heel jammer want de lokatie is perfect. Bij het afrekenen werd er aan me gevraagd of ik het lekker vond en heb mijn mening omdat ze er om vroegen gegeven. Toch bijzonder om ook daarvan te merken dat het leek als of het ze gewoon niets deed. Nogmaals kort samen gevat: Geen liefde voor het kookvak". En tot slot vergat de bediening meerdere malen om een bestelling te brengen. Dus moesten we er steeds meerdere malem om vragen.
Tinus85 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Ik heb afgelopen woensdag samen met een vriendin hier voor t eerst geluncht. De bediening viel erg tegen. Onervaren en gaven antwoorden die echt niet konden. "Wat voor blauwe kaas zit er op de hamburger?" Vroeg mijn vriendin. Waarop de bediende t antwoord gaf: "gewoon blauwe kaas". We vroegen of hij het aan de koks wilde vragen want ik ga er vanuit dat een kok wel weet wat voor kaas het is. Waarop de des betreffende heer t antwoord gaf, dat de koks het waarschijnlijk ook niet wisten, want ze praatte amper nederlands. Ik was verbijsterd. Vervolgens komt hij met een mapje terug om te laten zien wat het was. Ook hieruit konden we niet opmaken wat voor blauw kaas het was. En dus het zekere voor t onzekere genomen en voor een andere kaas gegaan. Ik had een salade met zalm. De zalm dreef echter in de dressing en het brood wat er bij hoorde waren ze vergeten. Dus nog maar een x gevraagd. T enige goede aan deze ervaring is de locatie. We zaten lekker in de zon, wind stil. Maar daar is ook alles mee gezegd. Voor mijn vriendin en mij zeer zeker niet voor herhaling vatbaar.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Onlangs met de afdeling van mijn werk gegeten bij Ottenhome. Na de borrelhapjes en de carpaccio als voorgerecht waar weinig op aan te merken viel werd het hoofdgerecht geserveerd. Spiesjes met ossenhaas op een bedje van groenten geserveerd met frieten.Je zou zeggen wat kan hier nou mee misgaan. Edoch geserveerd op een ijskoud bord waarbij de groente al koud was en even later het vlees ook is deze schotel niet bepaald wat je verwacht. Bij de bediening heb ik daarom gevraagd om een warm hoofdgerecht. Ze namen het bord mee en enige minuten later kwamen ze terug met hetzelfde bord met het zelfde koude eten. De groente was nog een ander verhaal. Het bestond uit o.a champignons en paprika. Het zag niet bepaald vers uit en had een vreemde smaak alsof ze het uit een conservenblik geschept was. We waren bij dit restaurant met een man/vrouw of 25. De mening was unaniem : kwaliteit van het hoofdgerecht was ver beneden de maat en te koud. Het was de eerste maar ook gelijk de laatste keer bij Ottenhome. Nog nooit zo slecht gegeten !
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Hier met een stel vrienden gegeten, locatie is prima maar omdat er een andere groete groep was zaten wij op de bank met onze borrelhapjes/tappas.
Leuk voor even maar niet om de hele avond te zitten eten.

Personeel is vriendelijk en serveert redelijk snel. Het eten was wisselend, de salade met blauwe kaas was erg lekker, evenals het vlees van de bbq. Helaas was de rest allemaal gefrituurd, dit was ook wat het meeste geserveerd werd. Lekker voor 1 of 2 snacks maar niet om de hele avond van te eten. wat meer variatie in gerechtjes zou een stuk beter zijn.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
afgelopen weekend uitgenodigd op een groot feest ter ere van verjaardag van vrienden van ons. wat een ongelooflijk leuke plek, dus een ruime "10 " voor het decor. Een bijzonder aardige bediening, professioneel, snel, vriendelijk en handig ! waarvoor de complimenten. En het lijkt zo simpel......maar van de gewone gefrituurde snacks (vlammetjes, bitterballen, kaassticks, loempiaatjes etc etc) lukt het de keukenbrigade om het knapperig, warm en compleet uit te serveren.

een aanrader dus...................

het wordt tijd dat onze vrienden dit minimaal 1 x per jaar zo gaan organiseren met hun verjaardag, want wij maken er dan de tijd graag voor vrij :-)
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Bij ottenhome wezen eten na een dagje op het water en toch wel een kleine tegenvaller. Bij aankomst plaatsgenomen aan een tafel aan het water aangezien een aantal tafels gereserveerd maar leeg waren. Vervolgens ruim een kwartier moeten wachten totdat het drankje werd opgenomen terwijl aan één van de tafels naast ons iemand van de bediening sachetjes aan het vullen was met bestek. Gelukkig hadden we ondertussen ook maar bekeken wat we wilden eten zodat dit tegelijkertijd opgenomen kon worden. Onze keuze was gevallen op de saté die op zich goed was maar weinig bijzonders. 3 kleine stokjes met veel saus, wat atjar, kroepoek die zacht was geworden door de atjar en wat seroendeng. De friet die apart werd geserveerd viel heel erg tegen en was nogal taai(waarschijnlijk meerdere keren gebakken of bij de verkeerde temperatuur. Zonde dat er bij een relatief simpel gerecht toch zoveel mis kan gaan.
M B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
We hebben prima buiten gezeten en het eten was in orde voor dit restaurant, de locatie aan het haventje/water en de prijs! De bediening was goed en vriendelijk. Echter, we hebben frozen yoghurt met rood fruit als dessert besteld. We kregen een kom met een ietwat gekoelde substantie met daaroverheen één grote of mogelijke twee kleinere dungesneden aardbeien. Het was geen ijs en ook geen yoghurt; smaakte op zich niet slecht, maar het was raar spul. We hebben tegen twee medewerkers gezegd dat we het toetje zo raar vonden, een kom met wit spul en wat dunne plakjes aardbei erop. Beiden zeiden dat ze het zouden doorgeven, maar verder hebben we er niets meer van gehoord. Het had het restaurant gesierd als ze het niet zouden hebben berekend, een kopje koffie hadden aangeboden of in ieder geval iemand naar ons toe hadden gestuurd om uit te leggen dat het dessert wel klopte en waarom. Of om uit te leggen dat het inderdaad een mislukt toetje was, excuses en u hoeft het uiteraard niet te betalen... Gemiste kans op een goede recentie. De 6 voor het eten is inclusief het dessert. De 6 voor de service is vanwege de reactie op onze vraag over het dessert. Anders zou het eten een 8 hebben gekregen en de service misschien wel een 9.
Jrbjbrouwers .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Prima verblijf, we hadden daar een feest ter ere van een oratie van een collega.
Prima buffet en uitstekende ambiance, en vooral het weer werkte mee op 3/10 en dan 21 graden celcius
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Hier geluncht.Op een grote groep na die ging varen waren we de enige gasten - logisch, want ze moeten het hier van de watersporters hebben, en daar was het nog niet echt het weer voor. Toch zit je hier prima, met leuk uitzicht over de bootjes en de plas, ook al moesten we nu nog binnen zitten. Het interieur is vernieuwd, en zit lekker. De bediening was erg vriendelijk (maar daar hadden ze dan ook alle tijd voor...). En het eten? Gewoon goed, niks mis mee. Lekker brood, verzorgd geserveerd.
Thom P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Het eten is niet speciaal en veranderd eigenlijk ook bijna nooit. Ik kom hier regelmatig voor een drankje maar voor de service moet je bij een andere plek zijn volgens mij. De ligging van Ottenhome is wel legendarisch vooral met het desbetreffende zonnetje.