Otori Japans Restaurant

De Lind 75 5061 HV Oisterwijk Nederland Kaart

Over restaurant Otori Japans Restaurant

Japanse trots in Oisterwijk

Onder de rook van Tilburg en ‘s Hertogenbosch vind je Otori Japans Restaurant. Schuif hier aan voor de lekkerste sushi en de allerbeste sake en maak kennis met de grenzeloze gastvrijheid van de Japanse cultuur. Hier proef je echt de authentieke smaak van Japan, want alle koks die hier werkzaam zijn hebben daar hun opleiding gehad. Veel dichter bij de bron kom je dus niet!

Meer informatie over restaurant Otori Japans Restaurant

Erg duur
Lang
Erie D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heel lang naar uitgekeken om hier te gaan eten.
Bediening was vriendelijk maar niet echt professioneel.
Het 6 gangen verrassingsmenu was niet echt bijzonder en toen we klaar waren het gevoel dat we niet voldaan waren. Te weinig gegeten.
We werden, zonder het te vragen, op het terras geplaatst. Binnen zat niemand terwijl ik eigenlijk i.v.m. de hitte liever binnen had gezeten.
De buitenverlichting werkte niet voor 100% dus na de 3e gang kon je elkaar bijna niet zien zitten. Hier werd aan gewerkt werd verteld. De flesjes spa blauw waren al heel snel op zodat we verplicht aan de spa rood moesten. Er kwam geen voorstel voor een karaf kraanwater.
Al met al niet voor herhaling vatbaar. Helaas, heel duur en niet tevreden. Een gewoon all-you-can eat restaurant heeft dezelfde producten echter krijg je veel meer en is het beduidend goedkoper.
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten en ' n super vriendelijke bediening.
We hadden ' n 6 gangen verassing menu, waren ruime porties en goed op elkaar afgestemd.
We gaan zeker terug
Erika W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk eten!! En daarbij veel keus, goede porties, mooi opgemaakt en goede service (hele aardige eigenaaresse). Echt een aanrader. We eten vaak Japans, maar dit restaurant staat zeker in onze top 3!
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk 6 gangen verrassingsmenu op, alles perfect op smaak en ook de presentatie en uitleg erbij wordt met veel passie gedaan
Focusonyou S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Vorige week heerlijk Japans gegeten bij Otori in Oisterwijk. Top keuken. Hier kun je echt genieten van de traditionele gerechten, die met zorg klaargemaakt en mooi opgemaakt uitgeserveerd worden.
Info719 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
De bediening was zeer vriendelijk, en voor mij waren alle gerechten verrassend lekker en weer eens wat anders. het 5 gangen menu was ruim voldoende en er zaten geen lange wachttijden tussen het serveren.
Loes777 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Wat een teleurstelling! Vanwege maagklachten drink ik niet voor en tijdens het eten. Toen ik dat aangaf, zei de gastvrouw dat 1 consumptie verplicht is en dat dit op de rekening komt. Mijn man heeft wijn gedronken en uiteindelijk bleek dit prima, zagen we later op de rekening. Maar deze opmerking van de gastvrouw vonden we vervelend en ongepast.
Kwaliteit van het eten was prima. Alhoewel de kipspiesjes aan de onderzijde volledig waren aangebrand. Gezien de zeer positieve recensies over de kwaliteit verbaasden ons dat. Daarnaast vonden we het eten wat aan de zoute kant.
Prijs is te hoog voor de hoeveelheid eten. We kozen voor shared dining 29,95 pp en voor onze 2 kinderen 18,50 pp. Voor gerechtjes met wat grotere stukjes vis, moest je bijbetalen. Wij zijn geen grote eters, maar voor 100 euro (excl consumpties) hadden we echt te weinig.
Chrislatiers .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Onze ervaring met Otori heeft bij ons een dubbel gevoel achtergelaten. Het eten was geweldig, de bediening idem (gastvrij, behulpzaam, zeer vriendelijk), het decor uitstekend (tuin). Wat dit betreft een zeer positieve ervaring. Totdat we mochten afrekenen. We hadden gereserveerd via tankendineer.nl, via de Shell-actie dus. Maar achteraf kregen we te horen, dat die actie niet gold voor de menu’s, alleen voor het a la carte deel van de kaart. Waarom dit niet eerder kenbaar gemaakt? Dit heeft bij ons een bittere nasmaak overgelaten. Te meer, daar we bloklkens eerdere recensies niet de enige waren die hiermee geconfronteerd werden. Dan kan er niet meer sprak van toeval zijn.
Dat er alsnog een gedeeltelijke tegemoetkoming aangeboden werd heeft het katerige gevoel maar deels kunnen wegnemen.
Fadegraaf .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Heerlijk verfijnd eten. Iedere app eten was een ware smaak explosie!
Super vriendelijke service en uitleg over eten.Echte aanrader!
Gerardslegers .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Alle gerechten waren heerlijk maar we voelen ons wel bedrogen wat de kosten aan gaan. Donderdag een normaal menukeuze 26.50 pp nu waren wij voor hetzelfde menu 29.50 pp waar zit het voordeel van Shellvoucher.
Zeer teleurstellend.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Eten was voortreffelijk. Wij zijn hier naartoe gegaan omdat we met 4 personen 2 Shellkaarten konden inleveren, de 2e persoon krijgt dan het menu van € 26,50 gratis.
Allemaal waren we verbaasd bij de rekening, die bleek per persoon € 29 te zijn.
Overdonderd als we waren zijn we naar huis gegaan, daarna drong het pas echt door dat we flink belazerd waren.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Afgelopen weeken gebruik gemaakt van de AH Actie. We kregen het menu.
De kwaliteit is super, maar het is echt veel te weinig.
4 sushi stukjes als voorgerecht en biefstukje....als hoofdgerecht met een schaaltje rijst. Wij hadden na het voorgerecht nog een voorgerecht besteld, maar nadat we klaar waren met eten hadden wel geen voldaan...gevoel helaas.
Kwaliteit is prima, maar dan ook echt VEEEEEEL te weinig.
AH heijn actie is waardeloos, want voor wat we nu moesten betalen hadden we beter van de kaart kunnen eten....helaas voor ons geen 2e keer, al is de kwaliteit super.
Pvbaast .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Wij vonden het heel goed lekker op je gemak eten het eten was goed en leuke bediening.Wij gaan zeker een keer terug. Wij wisten niet dat dit in Oisterwijk zit.
We hebben gisteren ook meteen andere mensen laten weten dat dit er zit en het lekker is om gaan te eten.
Wilmauiteten .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Heerlijk eten: tempura garnalen, diverse sushi, zalm en tong als hoofdgerecht, verrassend smakend sesamzaadijs.
We hebben hier al eerder gegeten via de AH dineractie en het valt op dat je rond de spitstijden 7 - 8 uur erg lang moet wachten op je eten, echter de kwaliteit maakt dat goed. Het personeel is ook erg vriendelijk, maar was duidelijk overbelast door de drukte.
We komen zekr trug.
Elisabeth H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Kwaliteit van het eten is een 10 waard maar het is wel peperduur terwijl de hoeveelheid van het eten te weinig is.
Na het Albert Heijn menu hadden we nog redelijk honger. We waren met drie personen en vooraf werd beloofd dat er iets aan de prijs van het menu gedaan zou worden. Uiteindelijk kregen we de volle rekening gepresenteerd. Hadden we dat geweten dan hadden we waarschijnlijk a la carte gegeten. Erg teleurstellend.
Het geluid van de andere tafels overstemd alles. Erg vervelend.
Anthea55 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heerlijk gegeten, sushi zoals sushi hoort te zijn. Ook onze jongens van 11 lusten alleswat op tafel komt.
De lendeboefstuk was echt super lekker, uit de kunst.
Leuk om hier dankzij de AH-actie eens kennis gemaakt te hebben!
Loemita .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
We hadden ons met ons viertjes verheugd op een culinaire Japanse avond. Veel over dit restaurant gehoord maar nooit binnen geweest. Bij binnenkomst was er helaas weinig te bespeuren van een Japanse atmosfeer, behalve dan een Samurai- pop en een dame in Geisha kledij.
Voor het overige leek het op een doorsnee brasserie, waarvan er qua entourage betere zijn in Oisterwijk. We maakten gebruik van de AH-aktie en hadden al snel het gevoel, dat we niet erg welkom waren. Nauwelijks gezeten hadden we het koud en kregen een geplastificeerde kaart uitgereikt en werd eerst naar de AH spaarkaarten gevraagd. Keuze van menu's prima en we keken reikhalzend uit naar de voorgerechten. Feestelijke gamba's, totdat wij een hap namen en ze bijna weer uitspuugden, omdat ze dreven van het vet. Ineens merkten we, dat het restaurant volliep en pas dan de verwarming werd opgeschroefd. Enfin dan het hoofdgerecht maar afwachten (wat veel te lang duurde) , op zichzelf prima, alleen met een zielig bakje kleffe rijst ( wat fried rice had moeten zijn). De porties waren voor een zieke kip en dus hadden we nog behoorlijk honger. Nagerecht was lekker met Sesamijs. Er werd echter moeilijk gedaan voor een capucinni i.p.v. koffie als alternatief voor het toetje.
En dat voor 34,95 euro, kom op jongens! Al met al een fikse tegen valler, die bij ons de uitspraak deed ontlokken: "Nooit meer Otori"
RHeesakkers .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Voor het eerst echt Japans gegeten. Heerlijke gerechten (Sushi's, ossehaas etc.) met een fantastische gastvrouw. We hebben er van genoten. Is in dit restaurant voor herhaling vatbaar.
Huisjes .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijk gegeten in een mooi en smaakvol ingericht restaurant. Eens een keer een ander soort Sushi restaurant. Heerlijke Sushi gegeten van uitmuntende kwaliteit. Prachtig, met liefde gemaakte Sushi met eens niet de standaard vulling die je in ieder Sushi restaurant krijgt. Ook de ober, die net in dienst was, deed enorm zijn best. Wist veel van geschonken wijn en bleek later een Sommelier te zijn. Erg leuk. Er ging ook wel een en ander fout in de bediening. Ze waren ook maar met twee mensen aan het bedienen. Maar dat komt overal weleens voor en hebben wij niet als een probleem ervaren. Het zijn ook maar mensen !
M.a.w. wil je eens een keer geen doorsnee Japans restaurant bezoeken dan is dit zeker een aanrader!
Corry J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Eten was heerlijk. Bediening wat slordig en onbeholpen. Te weinig personeel. Hadden niet gerekend op spontane gasten die binnen kwamen. Is misschien de reden.