Over het restaurant Otium Restaurant

Culinair reizen zonder drempels

Op een gastronomische, ontspannen en moderne manier ervaar je hier het magische gevoel van rustig leven. Chef de cuisine Tom Boere levert een ware topprestatie tijdens lunch en diner. De gerechten zitten vol ambacht, creativiteit en eigenzinnigheid. Het hele plaatje klopt, wat een ontdekking.

Meer informatie over restaurant Otium Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 06:00 - 10:30

orly P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
het is in een hotel. het is niet gezellig voor lunch zaten wij met zijn tweeën . het eten was goed maar zonder de korting vind ik te duur. bediening spreekt allen engel
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Behalve de prijs-kwaliteitverhouding niets op dit restaurant aan te merken. Bediening was uiterst vriendelijk en correct. Ondanks dat het restaurant zich in een hotel bevind dat op een industrie terrein staat, heeft het een prettige ambiance. Echter, voor de prijs die men hier voor de gerechten rekent (zelfs met de AH-korting), zou ik een hogere culinaire verwachting hebben. Ook een beetje jammer dat je om toch echt een voldaan gevoel te krijgen je nog bijgerechten zou moeten bestellen. Voor deze prijzen, zou er toch op z'n minst een frietje o.i.d. bij het gerecht zelf geserveerd kunnen worden.
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fantastisch restaurant. Als dit in het centrum van Amsterdam was gelegen had je een wachtlijst van weken gehad. Gezien de locatie niet het eerste restaurant waar je aan zou denken, maar parkeren is makkelijk (en gratis). Kwaliteit van het eten (inclusief presentatie) was echt hoog (wij hadden het Chef's menu). En tot slot, de bediening was op een hoger niveau dan dat je meestal tegenkomt. Wij waren met een familie, maar het is zeker zo goed voor een speciaal romantisch dineetje.
Beste Lucas,

Wat een prachtige complimenten van uw kant! Mijn dank daarvoor.
Wij doen er alles aan om de gerechten zo mooi en smaakvol mogelijk te serveren, ontzetttend fijn om te horen dat het u zo naar wens is geweest.

Ik hoop u snel weer te zien!

Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. Alleen de prijzen van de huiswijnen en water té hoog (7,50 voor glas wijn, 7 euro voor fles water).
Beste Sabine,

Bedankt voor uw review! Wat geweldig dat het u naar wens is geweest.
Helaas liggen de prijzen rondom schiphol iets hoger dan het gemiddelde in Nederland, daarbij is het restaurant gevestigd in een luxe 4-sterren hotel. Mijn excuses als de prijs hoger was dan u van ons verwacht had.

Laura T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Goed gegeten, vriendelijk personeel in een rustige ambiance. Vooral veel zaken lui, maar om met vrienden heen te gaan ook gezellig, als je even de drukte van de stad wilt ontvluchten.
Beste Laura,

Bedankt voor je feedback, wat geweldig om te horen dat alles naar wens is geweest.
Mocht je iets minder zakelijk publiek willen zien kom dan een keer in het weekend langs!

We zien je snel graag weer!

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
kwaliteit van de gerechten , 2 van de 4 goed maar 1tussen gerecht te simpel (uit de vrieszak seafood) voor de prijs van 14 euro!! En t dessert het lopende schocotaartje was niet lopend maar droog.
2 tafeltjes stonden naast een luidruchtige airco . En een glas witte wijn voor 6 euro is te veel. Wel aardige bediening.
Beste mevrouw Bardet,

Bedankt voor deze review!
Ik begrijp dat u het naar uw zin heeft gehad maar dat een aantal aspecten verbetering nodig hebben. Mijn excuses als deze ervaring niet helemaal is geweest zoals u het van ons verwacht had.

Het tussen gerecht en het chocotaartje ga ik direct onder de loep nemen met de chefs. Met mijn collega's van de technische dienst zal ik kijken of er iets aan de airco te doen valt, mocht u de eerstvolgende keer weer bij ons komen eten, vraagt u dan aan mijn collega's van de bediening of u een tafel kunt krijgen op afstand van de airco, dan zullen zij hier rekening mee houden.

Ik hoop u spoedig weer te mogen verwelkomen!

mmh.frederikse .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Na een dag fietsen in de omgeving heerlijk gegeten in restaurant Otium. Bijzonder attente en vriendelijke bediening. We kozen het 4 gangen menu, elke gang was heerlijk en erg mooi opgemaakt. Dankzij de ah-restaurantactie zijn hier terecht gekomen, echt een aanrader.
We waren de spaarkaart vergeten, maar we konden hem opsturen, erg aardig.
Beste meneer/mevrouw Frederikse,

Wat geweldig om te horen dat de AH spaar actie u een mooie avond heeft bezorgd!
Onze koks trekken alles uit de kast om het niet alleen lekker, maar ook mooi te maken, fijn dat u dit is opgevallen.

Ik hoop u snel weer te zien, wellicht na de eerstvolgende fietstocht?

Ed S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Via de AH actie zijn we hier terecht gekomen, mijn vrouw en ik hebben echt heerlijk gegeten. aardige correcte bediening en verrassende en smakelijke gerechten. TOP een echte aanrader.
Beste Ed,

Wat leuk dat u met de AH actie zo'n fijne avond heeft gehad!
Sinds afgelopen maandag hebben wij een nieuw menu, zien we u snel weer aan een van onze tafels?

Dina S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We zijn met de AH actie hier naartoe gegaan . Het restaurant is modern en ligt in het Radison Blu hotel. Het eten was goed en lekker. Het was fijn dat je naast het menu ook a la carte kon kiezen. De bediening was ook heel goed.
Kortom we hebben daar een fijne avond gehad.
Beste Dina,

Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u van het diner heeft kunnen genieten in ieder opzicht.

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met de AH aktie hier gegeten. Niet een plek waar wij direkt zelf op zouden komen, maar verrassend leuk. Restaurant in een hotel op een "park" achtig bedrijven terrein. Gekozen voor het 4-gangen Chefs menu. Leuke bediening en heerlijk eten. Ook de hoeveeheid is goed afgestemd. Vanaf nu staat dit restaurant op ons lijstje. Komen zeker terug.
Beste Erik,

Bedankt voor deze positieve woorden! Wat geweldig dat de AH actie zijn vruchten heeft afgeworpen.
Ik zal uw complimenten aan de chef doorgeven:)

Wij hebben sinds maandag een nieuw menu, zeker het proberen waard.

Hopelijk tot snel!
José V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was voortreffelijk. Mooi opgemaakt, porties groot genoeg. Vriendelijke en vlotte bediening, alleen op het nagerecht moesten wij erg lang wachten. Het is een restaurant in een hotel, je gaat hier niet heen vanwege de gezellige sfeer en uitstraling, maar puur voor het eten.
Beste José,

Bedankt voor deze review! Wat fijn om te horen dat het allemaal gesmaakt heeft.
Mijn excuses voor het lange wachten, ik zal dit met mijn collega's bespreken om te zien wat hier is misgegaan.

Wist u dat we sinds afgelopen maandag een nieuw menu hebben? Ik hoop u snel weer te zien!

Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuke ontdekking. Dit restaurant is onderdeel van een hotel en niet een plek waar we normaal gezien snel naar toe zouden gaan. Zijn hier geweest met de AH actie. Heerlijk gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Zeker een aanrader!
Beste Geraldine,

Wat een positieve review! Bedankt!
Fijn om te zien dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Zien we u snel weer?
Anite B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ontvangst en hartelijkheid bediening was prima. Het was jammer dat het voorgerecht niet op goede temperatuur geserveerd werd waardoor de smaken niet goed tot zijn recht kwamen. Het nagerecht maakte weer veel goed.
Beste Anite,

Bedankt voor uw feedback!
Goed om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad, uw opmerking mbt de temperatuur en het toetje zal ik doorspelen aan de keuken!

Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen.
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden, fijne presentatie en goede aanpassingen en advies ivm noten en fruitallergie! Tonijn vooraf (o.a. met'n beetje Wasabi en'n Radijsjes met'n "hoedje" van Rettich, zomaar een heel mooi detal????!) en als hoofdferecht waren voortreffelijk klaar gemaakt.
Met thee en koffie vd zaak en een gratis uitrijkaart van de bewaakte parking eindigde onze gezellige avond (met de AH dineractie) helemaal leuk????. De bediening was vriendelijk en attent. TOPAVOND gehad????????????????!
Beste Gera,

Wow! Wat een geweldige review!
Fijn om te lezen dat het u zo naar wens is geweest, een topavond is alles wat we willen!

Zien we u snel weer?
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Genoten van een heerlijke business lunch. Vooraf rouwe zalm en als hoofd 2 heerlijke kleine tournedos met wintergroente. Service was zoals die wilt hebben tijdens een zaken lunch, aanwezig wanneer nodig.
Beste Maarten,

Bedankt voor deze review! Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van een zakelijke lunch. 100% guest satisfaction is waar we naar streven. Ik hoop u snel weer te zien, en heb ergens het gevoel dat dat wel goed komt;)

r.pereira.do.tanque .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Kort samengevat.: Alles was fantastisch. Het eten was geweldig, personeel heel vriendelijk en geven jouw als klant een fijn gevoel en dat zij er voor jou zijn. Het is zo goed bevallen dat ik weer een reservering heb geboekt
Beste heer/mevrouw,

Wat een leuke complimenten, bedankt voor deze review.
Ik begrijp dat het u naar wens is geweest, en dat is ons doel natuurlijk!

U bent altijd welkom, zien we u snel weer?
Freek C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de AH actie hier gegeten met 2 volwassen en twee tieners. Prima verzorgd, alle aandacht, erg soepel in de menukeuze en het wijnarrangement. Heerlijk en toch toegankelijk eten. Schattige jonge sommelier. Top en toch relaxed, chill, vonden onze tieners.
Beste Freek,

Bedankt voor het schrijven van een review.
Goed om te horen dat het allemaal naar wens is geweest, als de tieners het maar 'chill' vinden, dan is het goed!;)

Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen.
Natascha L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met de A&H restaurantactie hier terecht gekomen en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Nooit gedacht dat er zich zo'n gelegenheid tussen zulke lelijke gebouwen bevindt. Ik ben ook enorm te spreken over de bediening, men weet hier hoe het hoort. De gerechten zien er mooi uit en smaken ook goed. Heerlijke wijnen. Als vegetariër ben ik altijd benieuwd hoe het zich verhoudt tot de ingrediënten op het bord van mijn partner. Ze hebben er zeker hun best op gedaan, ik zou het persoonlijk liever iets luxer hebben. Ter verdediging, de prijs ligt ook lager voor een vegetarisch menu. Ook erg te spreken over de hoeveelheden, regelmatig kom ik toch met een niet goed gevulde maag thuis. Kortom voor herhaling vatbaar.
Beste Natascha,

Bedankt voor deze geweldige recensie!
Fijn om te horen dat het u zo naar wens is geweest, wij staan voor een lekkere, gezonde maar zeker ook een sustainable experience, en daar past een goed vegetarisch gerecht natuurlijk helemaal bij:)

Denise Q.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Topavond gehad bij dit restaurant, heerlijk gegeten. Niet alles verliep perfect maar werd prima opgelost door ons tot 2 maal toe koffie aan te bieden van het huis met bonbons. De bediening verdiend een compliment, wat waren ze servicegericht. De inrichting is modern.
Beste Denise,

Wat een topreview!
Fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad. Ik zal de complimenten aan de bediening doorgeven! Ik weet zeker dat ze het zullen waarderen.

Bedankt en hopelijk tot snel!
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten!! Prachtig opgediend en de smaak was heerlijk. En wij zijn echt kieskeurig. Na een eerste blik op de menukaart had ik wat vraagtekens, maar wel leuk om eens wat nieuws te proberen.
Bediening was top, erg vriendelijk en gastvrij!
We komen zeker een keer terug!
Beste Jacqueline,

Wat een leuke review!
Goed om te zien dat het allemaal naar wens is geweest, we proberen gerechten neer te zetten die anders dan de standaard zijn, gelukkig bent u positief verrast:)

Fijn dat u terugkomt, u bent altijd welkom!