Otium Restaurant

Boeing Avenue 2 1119 PB Schiphol Nederland Kaart
31-206553232

Over het restaurant Otium Restaurant

Culinair reizen zonder drempels

Op een gastronomische, ontspannen en moderne manier ervaar je hier het magische gevoel van rustig leven. Chef de cuisine Tom Boere levert een ware topprestatie tijdens lunch en diner. De gerechten zitten vol ambacht, creativiteit en eigenzinnigheid. Het hele plaatje klopt, wat een ontdekking.

Meer informatie over restaurant Otium Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 06:00 - 10:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuke ontdekking. Dit restaurant is onderdeel van een hotel en niet een plek waar we normaal gezien snel naar toe zouden gaan. Zijn hier geweest met de AH actie. Heerlijk gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Zeker een aanrader!
Beste Geraldine,

Wat een positieve review! Bedankt!
Fijn om te zien dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Zien we u snel weer?
Anite B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ontvangst en hartelijkheid bediening was prima. Het was jammer dat het voorgerecht niet op goede temperatuur geserveerd werd waardoor de smaken niet goed tot zijn recht kwamen. Het nagerecht maakte weer veel goed.
Beste Anite,

Bedankt voor uw feedback!
Goed om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad, uw opmerking mbt de temperatuur en het toetje zal ik doorspelen aan de keuken!

Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen.
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden, fijne presentatie en goede aanpassingen en advies ivm noten en fruitallergie! Tonijn vooraf (o.a. met'n beetje Wasabi en'n Radijsjes met'n "hoedje" van Rettich, zomaar een heel mooi detal????!) en als hoofdferecht waren voortreffelijk klaar gemaakt.
Met thee en koffie vd zaak en een gratis uitrijkaart van de bewaakte parking eindigde onze gezellige avond (met de AH dineractie) helemaal leuk????. De bediening was vriendelijk en attent. TOPAVOND gehad????????????????!
Beste Gera,

Wow! Wat een geweldige review!
Fijn om te lezen dat het u zo naar wens is geweest, een topavond is alles wat we willen!

Zien we u snel weer?
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Genoten van een heerlijke business lunch. Vooraf rouwe zalm en als hoofd 2 heerlijke kleine tournedos met wintergroente. Service was zoals die wilt hebben tijdens een zaken lunch, aanwezig wanneer nodig.
Beste Maarten,

Bedankt voor deze review! Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van een zakelijke lunch. 100% guest satisfaction is waar we naar streven. Ik hoop u snel weer te zien, en heb ergens het gevoel dat dat wel goed komt;)

r.pereira.do.tanque .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Kort samengevat.: Alles was fantastisch. Het eten was geweldig, personeel heel vriendelijk en geven jouw als klant een fijn gevoel en dat zij er voor jou zijn. Het is zo goed bevallen dat ik weer een reservering heb geboekt
Beste heer/mevrouw,

Wat een leuke complimenten, bedankt voor deze review.
Ik begrijp dat het u naar wens is geweest, en dat is ons doel natuurlijk!

U bent altijd welkom, zien we u snel weer?
Freek C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met de AH actie hier gegeten met 2 volwassen en twee tieners. Prima verzorgd, alle aandacht, erg soepel in de menukeuze en het wijnarrangement. Heerlijk en toch toegankelijk eten. Schattige jonge sommelier. Top en toch relaxed, chill, vonden onze tieners.
Beste Freek,

Bedankt voor het schrijven van een review.
Goed om te horen dat het allemaal naar wens is geweest, als de tieners het maar 'chill' vinden, dan is het goed!;)

Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen.
Natascha L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met de A&H restaurantactie hier terecht gekomen en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Nooit gedacht dat er zich zo'n gelegenheid tussen zulke lelijke gebouwen bevindt. Ik ben ook enorm te spreken over de bediening, men weet hier hoe het hoort. De gerechten zien er mooi uit en smaken ook goed. Heerlijke wijnen. Als vegetariër ben ik altijd benieuwd hoe het zich verhoudt tot de ingrediënten op het bord van mijn partner. Ze hebben er zeker hun best op gedaan, ik zou het persoonlijk liever iets luxer hebben. Ter verdediging, de prijs ligt ook lager voor een vegetarisch menu. Ook erg te spreken over de hoeveelheden, regelmatig kom ik toch met een niet goed gevulde maag thuis. Kortom voor herhaling vatbaar.
Beste Natascha,

Bedankt voor deze geweldige recensie!
Fijn om te horen dat het u zo naar wens is geweest, wij staan voor een lekkere, gezonde maar zeker ook een sustainable experience, en daar past een goed vegetarisch gerecht natuurlijk helemaal bij:)

Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen!

Denise Q.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Topavond gehad bij dit restaurant, heerlijk gegeten. Niet alles verliep perfect maar werd prima opgelost door ons tot 2 maal toe koffie aan te bieden van het huis met bonbons. De bediening verdiend een compliment, wat waren ze servicegericht. De inrichting is modern.
Beste Denise,

Wat een topreview!
Fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad. Ik zal de complimenten aan de bediening doorgeven! Ik weet zeker dat ze het zullen waarderen.

Bedankt en hopelijk tot snel!
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten!! Prachtig opgediend en de smaak was heerlijk. En wij zijn echt kieskeurig. Na een eerste blik op de menukaart had ik wat vraagtekens, maar wel leuk om eens wat nieuws te proberen.
Bediening was top, erg vriendelijk en gastvrij!
We komen zeker een keer terug!
Beste Jacqueline,

Wat een leuke review!
Goed om te zien dat het allemaal naar wens is geweest, we proberen gerechten neer te zetten die anders dan de standaard zijn, gelukkig bent u positief verrast:)

Fijn dat u terugkomt, u bent altijd welkom!
Mister Probz H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vrijdag 16 december 2016

Bedieningspersoneel was chaotisch en
Ongestructureerd. Als kip zonder kop liep men rond. Er was in het hotel een groot kerstgala gaande maar neemt niet weg dat gasten in het restaurant ondergeschoven kindjes zijn. Verder was de prijs-kwaliteitverhouding voor de tournedos (42 euro ) onder maats! Dit moet echt beter . Vraag eens aan de gasten of het naar wens is of dat ze nog drankjes willen! Schande voor een 4* hotel!
Hi Mister Probz,

Bedankt voor uw feedback. U heeft helemaal gelijk, deze avond was voor ons erg druk omdat we helaas met een personeels tekort zaten die avond. Dit komt vrijwel nooit voor, maar toch wil ik u mijn excuses aanbieden, dit is niet hoe het hoort te zijn.

Ik hoop u snel weer te zien, dan zullen we alles uit de kast trekken om er een culinair feest van te maken!

Marian W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prima gegeten en allemaal zeer verzorgd. Het is jammer dat zo weinig mensen weten dat daar zo'n goed restaurant zit. Het restaurant Hoort bIJ het Radison hotel in Schiphol Rijk. Het is een echte aanrader. Vriendelijke bediening. SUPER.
Beste Marian,

Bedankt voor deze SUPER review!
Geweldig dat u het zo fijn heeft gehad! We staan altijd open voor mensen in de buurt en maken graag contact. Komt u vooral nog een keer lang:)!

Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Otium is een restaurant van een hotel en daarom voelt de omgeving een beetje ongezellig aan. Veel mensen die hier eten omdat ze hier voor zaken zijn. Dus een hele gezellige sfeer is het niet. Is opzich ook wel te begrijpen, omdat je in een hotel zit.
We hebben hier gegeten met de actie van Ah en konden kiezen van het gehele menu, heel fijn. Alles wat we hebben gegeten was van zeer goede kwaliteit. Lekker voorgerechten die je niet zo snel ergens anders vinden. De kwaliteit van het vlees van de hoofdgerechten was zeer goed. Ook alle andere onderdelen waren super.
De deserts waren ook superlekker en orgineel.
Kortom het eten was superlekker!
Met de actie van de AH ia dit restaurant het zeker dubbel en dwars waard. Of ik er zou gaan eten zonder de actie weet ik niet. Kosten zijn dan wel erg hoog.....
Beste Marjolein,

Bedankt voor het reviewen van het Otium. Het restaurant bevindt zich inderdaad in het Radisson Blu Amsterdam Airport hotel, ik kan me voorstellen dat dit voor u zakelijker kan aanvoelen dan u gewend bent. Heeft u wel eens op een zaterdag of zondag bij ons gegeten? Op die dagen is het een stuk informeler:)

velle_dck .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen door een dame en een heer en werden naar ins tafel verder begeleidt. Wij kwamen voor de AH actie en mochten ook a la carte kiezen als wij geen gebruik willen maken van het samengestelde menu. Toch kozen we voor de 4gangen menu.. alles heeft lekker gesmaakt. Wij komen zeker terug ook zonder de AH actie! Een echte aanrader in het hartje Schiphol Rijk...
Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat u nog eens wilt terugkomen! De alberheijn actie werpt zijn vruchten af zo te zien:)
Wist u dat onze kaart regelmatig vernieuwd wordt? De kans is groot dat u de eerstvolgende keer dus weer van een compleet nieuwe culinaire versassing kunt genieten.

Tot volgende keer!
Berteke L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het halfjaarlijkse "zussenetentje" dit keer met gebruikmaking van de AH-restaurantactie, hier gehouden. Het buitengebied is typisch kantoren zakelijk en koud. Binnen gelukkig warm en een vriendelijk ontvangst. Mooi restaurant, prettige bediening. Genoeg keuze op de kaart.
Toch wel wat puntjes van 'kritiek': ondanks dat de borden warm tot loei heet waren, waren de gerechten niet echt warm. Zowel bij het tussen- als het hoofdgerecht. De wijnen zijn aan de dure kant. Gelukkig waren het wel fijne wijnen. En ik miste toch de uitleg bij de gerechten als ze op tafel werden gezet.
Beste Berteke,

Bedankt voor de feedback. Fijn dat het ondanks de minpuntjes toch een plezant diner is geweest!
Ik zal uw opmerkingen aan mijn collega's doorgeven.

Zien we u en uw zussen over een half jaar weer;)?
Nico Q.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel, aangename omgeving. Prijs/kwaliteit in balans, eten is prima. Drie, viergangenmenu van de chef is aan te bevelen!
Beste Nico,

Bedankt voor de review, wat goed om te lezen dat het u allemaal naar wens is geweest.
Wist u dat de menu's regelmatig worden vernieuwd? Elke maand een nieuw feestje dus bij Otium:)

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben lekker gegeten al was het deze keer wel wat fris. Ik vond de porties nu wel klein worden. Het is beter voor je lijn maar dat beslis ik zelf wel.
Beste Jan,

Bedankt voor de feedback, goed om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad.
Wat u doet voor de lijn is natuurlijk uw zaak, onze porties kunnen door de chef misschien net wat kleiner worden gemaakt omdat wij ons richten op kwaliteit in plaats van kwantiteit, ik vraag hierbij om uw begrip.

noelheijst .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Culinair gegeten
Service perfect
Bediening zeer gastvrij
Voor mij verdienen ze een ster
Zeer aan te bevelen
Heb zelf 50 jaar als kok en chefkok in binnen en buitenland dus wel een beetje verstand van de horeca.
Ga Zaterdag daar weer eten.

Noël

Noël
Beste Noel,

Wauw! Wat een super recensie!
Wat goed dat het u allemaal zo gesmaakt heeft, ik zal de complimenten aan onze koks doorgeven, ik weet zeker dat het voor een brede glimlach zorgt:)

Tot snel?
dick P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
verrassend, lekker en goed.
je verwacht niet dat je in een kantoor omgeving zo lekker kunt eten.
uiteraard waren er veel zakenmensen. in die zin was het niet "gezellig"
Beste Dick,

Bedankt voor de recensie! Inderdaad, in Schiphol-rijk valt ook nog wat lekkers te eten!
In het weekend zijn er minder zakenlui, misschien is het leuk om dan een keer langs te komen?

Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker gegeten bij Otium. Gerechten waren prima, sfeer prettig en bediening uiterst vriendelijk. Al met al fijne avond. Het restaurant zit in een hotel en in een kantoor/hotel wijk. Niet meest sfeervolle omgeving, maar wel zeer goed bereikbaar met eigen parkeerplaats.
Beste Michelle,

Bedankt voor deze recensie. Wat leuk om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad!
Het restaurant bevindt zich inderdaad in het Radisson Blu Amsterdam Airport hotel, ik kan me voorstellen dat u een Airport hotel niet de meest 'sfeervolle' omgeving vindt, maar het restaurant ziet er leuk uit toch;)?

Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Echt lekker gegeten, meer kan ik er niet over zeggen. Beetje bistro chique met een moderne twist. Wijnsuggesties waren ook erg goed gekozen, geen standaard keuzes in ieder geval. Deze avond was het ook goed druk, met een grote groep in het restaurant maar daar had je bijna geen last van. Eind oordeel, top eten met top service!
Beste Sebastiaan,

Bedankt! Wat fijn dat het u allemaal gesmaakt heeft, we zullen altijd ons uiterste best doen om uw verwachtingen te overtreffen. Zien we u snel weer?