Over het restaurant Otium Restaurant

Culinair reizen zonder drempels

Op een gastronomische, ontspannen en moderne manier ervaar je hier het magische gevoel van rustig leven. Chef de cuisine Tom Boere levert een ware topprestatie tijdens lunch en diner. De gerechten zitten vol ambacht, creativiteit en eigenzinnigheid. Het hele plaatje klopt, wat een ontdekking.

Meer informatie over restaurant Otium Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 06:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Otium Restaurant

Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mooi restaurant met prima service en uitgebreide kaart. Erg mooie en smakelijke gerechten, bijna sternivo.
Alleen voor het desert moesten we iets langer wachten. Drankjes zijn wat duur.
Beste Marinus,

Hartelijk dank voor uw reactie, door dergelijke recencies zijn we nog meer gemotiveerd ons product en service niveau te verhogen om dit soort scores te blijven ontvangen!

Nogmaals dank,

Team Otium
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
bediening zeer vriendelijk en behulpzaam
en deden hun best alles goed uit te leggen
zat aan tafel met een persoon die zeer deskundig was op gebied horeca
dus was ik blij dat we goed bedient werden
ook had ik al de al geplaatste recensies gelezen dat hielp
Bedankt voor uw feedback Pieter! Onze medewerkers hebben inderdaad de nodige ervaring om u een mooie avond te bezorgen, wat fijn dat u hiervan heeft kunnen genieten.

Verstandig om altijd even de recensies te lezen! Zo weet u wat in de smaak valt en wat niet.

• Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het was prima! Lekker eten, uitstekende bediening, goede service. Merkwaardig alleen dat de reservering niet was doorgegeven en men dus niet op de hoogte was van onze komst.De fles wijn bleek achteraf erg duur....dat was even een minder aangename verrassing....Misschien hadden wij er naar moeten vragen, maar in elk geval was dat behoorlijk! En zo is dan je ´voordeeltje´ van het 2e menu wel weg! Daar moet men eerlijker over zijn!
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback! Wat fantastisch om te zien dat u het zo naar uw zin heeft gehad.

Ik heb uw opmerking m.b.t. de wijn combinatie besproken met mijn collega's; zij zullen er in het vervolg extra op letten dat de prijs bij de wijn altijd vermeld wordt! Mijn excuses hiervoor.

Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten, prima uitleg bij alles wat wij vroegen. Ook kleine aanpassingen aan het menu waren geen probleem. Prima service. Niet iets waar je gauw naar toe gaat gezien de locatie, maar het was gezellig en we hebben echt heerlijk gegeten.
Beste Paulien,

Geweldig om te zien dat het diner in de smaak is gevallen, u kunt inderdaad altijd om kleine aanpassingen vragen, onze koks weten met hun ervaring overal een oplossing voor!

Ik kan me voorstellen dat u niet zomaar een hotel binnenloopt nabij Schiphol om wat te gaan eten, wat fijn dat we u toch aangenaam hebben kunnen verassen!

orly P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
het is in een hotel. het is niet gezellig voor lunch zaten wij met zijn tweeën . het eten was goed maar zonder de korting vind ik te duur. bediening spreekt allen engel
Bedankt voor het delen van uw mening!

Fijn om te zien dat het eten u gesmaakt heeft, jammer dat u het te duur vond, onze prijzen zijn markt gebaseerd. In een luxe 4-sterren hotel zullen de prijzen altijd wat hoger liggen dan het gemiddelde in Nederland.

Ik hoop u spoedig weer te zien!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Behalve de prijs-kwaliteitverhouding niets op dit restaurant aan te merken. Bediening was uiterst vriendelijk en correct. Ondanks dat het restaurant zich in een hotel bevind dat op een industrie terrein staat, heeft het een prettige ambiance. Echter, voor de prijs die men hier voor de gerechten rekent (zelfs met de AH-korting), zou ik een hogere culinaire verwachting hebben. Ook een beetje jammer dat je om toch echt een voldaan gevoel te krijgen je nog bijgerechten zou moeten bestellen. Voor deze prijzen, zou er toch op z'n minst een frietje o.i.d. bij het gerecht zelf geserveerd kunnen worden.
Bedankt voor uw feedback.

Ik ben blij dat u van de service en de omgeving heeft kunnen genieten, wij bevinden ons inderdaad in een soort industrie terrein (Schiphol-Rijk) omdat we ons in een airport hotel bevinden.

De prijzen die u kunt verwachten bij een luxe 4-sterren hotel zullen wat hoger liggen dan het gemiddelde in Nederland, wij doen ons best om hier hoge culinaire gerechten tegenover te stellen, jammer dat het u niet helemaal naar wens is geweest. Voor friet en andere snack kunt u beter bij ons zuster-hotel, het Park Inn by Radisson Amsterdam Airport terecht.

Ik hoop u nogmaals te mogen verwelkomen!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
modern zakelijk restaurant met correcte en ongedwongen bediening, eten goed en mooi tegen redelijke prijzen.
in weekend voor lunch bezocht dus wat rustiger dan op een wekelijkse dag.
Bedankt voor het deling van uw ervaring, het doet mij deugt om te zien dat we u een fijne tijd hebben kunnen bezorgen.

Het weekend is inderdaad net iets rustiger dan op de doordeweekse dagen.

Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fantastisch restaurant. Als dit in het centrum van Amsterdam was gelegen had je een wachtlijst van weken gehad. Gezien de locatie niet het eerste restaurant waar je aan zou denken, maar parkeren is makkelijk (en gratis). Kwaliteit van het eten (inclusief presentatie) was echt hoog (wij hadden het Chef's menu). En tot slot, de bediening was op een hoger niveau dan dat je meestal tegenkomt. Wij waren met een familie, maar het is zeker zo goed voor een speciaal romantisch dineetje.
Beste Lucas,

Wat een prachtige complimenten van uw kant! Mijn dank daarvoor.
Wij doen er alles aan om de gerechten zo mooi en smaakvol mogelijk te serveren, ontzetttend fijn om te horen dat het u zo naar wens is geweest.

Ik hoop u snel weer te zien!

Anoniem S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. Alleen de prijzen van de huiswijnen en water té hoog (7,50 voor glas wijn, 7 euro voor fles water).
Beste Sabine,

Bedankt voor uw review! Wat geweldig dat het u naar wens is geweest.
Helaas liggen de prijzen rondom schiphol iets hoger dan het gemiddelde in Nederland, daarbij is het restaurant gevestigd in een luxe 4-sterren hotel. Mijn excuses als de prijs hoger was dan u van ons verwacht had.

Laura T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Goed gegeten, vriendelijk personeel in een rustige ambiance. Vooral veel zaken lui, maar om met vrienden heen te gaan ook gezellig, als je even de drukte van de stad wilt ontvluchten.
Beste Laura,

Bedankt voor je feedback, wat geweldig om te horen dat alles naar wens is geweest.
Mocht je iets minder zakelijk publiek willen zien kom dan een keer in het weekend langs!

We zien je snel graag weer!

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
kwaliteit van de gerechten , 2 van de 4 goed maar 1tussen gerecht te simpel (uit de vrieszak seafood) voor de prijs van 14 euro!! En t dessert het lopende schocotaartje was niet lopend maar droog.
2 tafeltjes stonden naast een luidruchtige airco . En een glas witte wijn voor 6 euro is te veel. Wel aardige bediening.
Beste mevrouw Bardet,

Bedankt voor deze review!
Ik begrijp dat u het naar uw zin heeft gehad maar dat een aantal aspecten verbetering nodig hebben. Mijn excuses als deze ervaring niet helemaal is geweest zoals u het van ons verwacht had.

Het tussen gerecht en het chocotaartje ga ik direct onder de loep nemen met de chefs. Met mijn collega's van de technische dienst zal ik kijken of er iets aan de airco te doen valt, mocht u de eerstvolgende keer weer bij ons komen eten, vraagt u dan aan mijn collega's van de bediening of u een tafel kunt krijgen op afstand van de airco, dan zullen zij hier rekening mee houden.

Ik hoop u spoedig weer te mogen verwelkomen!

marijke F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Na een dag fietsen in de omgeving heerlijk gegeten in restaurant Otium. Bijzonder attente en vriendelijke bediening. We kozen het 4 gangen menu, elke gang was heerlijk en erg mooi opgemaakt. Dankzij de ah-restaurantactie zijn hier terecht gekomen, echt een aanrader.
We waren de spaarkaart vergeten, maar we konden hem opsturen, erg aardig.
Beste meneer/mevrouw Frederikse,

Wat geweldig om te horen dat de AH spaar actie u een mooie avond heeft bezorgd!
Onze koks trekken alles uit de kast om het niet alleen lekker, maar ook mooi te maken, fijn dat u dit is opgevallen.

Ik hoop u snel weer te zien, wellicht na de eerstvolgende fietstocht?

Ed S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Via de AH actie zijn we hier terecht gekomen, mijn vrouw en ik hebben echt heerlijk gegeten. aardige correcte bediening en verrassende en smakelijke gerechten. TOP een echte aanrader.
Beste Ed,

Wat leuk dat u met de AH actie zo'n fijne avond heeft gehad!
Sinds afgelopen maandag hebben wij een nieuw menu, zien we u snel weer aan een van onze tafels?

Dina S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We zijn met de AH actie hier naartoe gegaan . Het restaurant is modern en ligt in het Radison Blu hotel. Het eten was goed en lekker. Het was fijn dat je naast het menu ook a la carte kon kiezen. De bediening was ook heel goed.
Kortom we hebben daar een fijne avond gehad.
Beste Dina,

Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u van het diner heeft kunnen genieten in ieder opzicht.

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met de AH aktie hier gegeten. Niet een plek waar wij direkt zelf op zouden komen, maar verrassend leuk. Restaurant in een hotel op een "park" achtig bedrijven terrein. Gekozen voor het 4-gangen Chefs menu. Leuke bediening en heerlijk eten. Ook de hoeveeheid is goed afgestemd. Vanaf nu staat dit restaurant op ons lijstje. Komen zeker terug.
Beste Erik,

Bedankt voor deze positieve woorden! Wat geweldig dat de AH actie zijn vruchten heeft afgeworpen.
Ik zal uw complimenten aan de chef doorgeven:)

Wij hebben sinds maandag een nieuw menu, zeker het proberen waard.

Hopelijk tot snel!
José V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was voortreffelijk. Mooi opgemaakt, porties groot genoeg. Vriendelijke en vlotte bediening, alleen op het nagerecht moesten wij erg lang wachten. Het is een restaurant in een hotel, je gaat hier niet heen vanwege de gezellige sfeer en uitstraling, maar puur voor het eten.
Beste José,

Bedankt voor deze review! Wat fijn om te horen dat het allemaal gesmaakt heeft.
Mijn excuses voor het lange wachten, ik zal dit met mijn collega's bespreken om te zien wat hier is misgegaan.

Wist u dat we sinds afgelopen maandag een nieuw menu hebben? Ik hoop u snel weer te zien!

Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuke ontdekking. Dit restaurant is onderdeel van een hotel en niet een plek waar we normaal gezien snel naar toe zouden gaan. Zijn hier geweest met de AH actie. Heerlijk gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Zeker een aanrader!
Beste Geraldine,

Wat een positieve review! Bedankt!
Fijn om te zien dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Anite B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ontvangst en hartelijkheid bediening was prima. Het was jammer dat het voorgerecht niet op goede temperatuur geserveerd werd waardoor de smaken niet goed tot zijn recht kwamen. Het nagerecht maakte weer veel goed.
Beste Anite,

Bedankt voor uw feedback!
Goed om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad, uw opmerking mbt de temperatuur en het toetje zal ik doorspelen aan de keuken!

Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen.
Gera V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden, fijne presentatie en goede aanpassingen en advies ivm noten en fruitallergie! Tonijn vooraf (o.a. met'n beetje Wasabi en'n Radijsjes met'n "hoedje" van Rettich, zomaar een heel mooi detal????!) en als hoofdferecht waren voortreffelijk klaar gemaakt.
Met thee en koffie vd zaak en een gratis uitrijkaart van de bewaakte parking eindigde onze gezellige avond (met de AH dineractie) helemaal leuk????. De bediening was vriendelijk en attent. TOPAVOND gehad????????????????!
Beste Gera,

Wow! Wat een geweldige review!
Fijn om te lezen dat het u zo naar wens is geweest, een topavond is alles wat we willen!

Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Genoten van een heerlijke business lunch. Vooraf rouwe zalm en als hoofd 2 heerlijke kleine tournedos met wintergroente. Service was zoals die wilt hebben tijdens een zaken lunch, aanwezig wanneer nodig.
Beste Maarten,

Bedankt voor deze review! Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van een zakelijke lunch. 100% guest satisfaction is waar we naar streven. Ik hoop u snel weer te zien, en heb ergens het gevoel dat dat wel goed komt;)