Otium Restaurant

Boeing Avenue 2 1119 PB Schiphol Nederland Kaart
31-206553232

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Otium Restaurant

Culinair reizen zonder drempels

Op een gastronomische, ontspannen en moderne manier ervaar je hier het magische gevoel van rustig leven. Chef de cuisine Tom Boere levert een ware topprestatie tijdens lunch en diner. De gerechten zitten vol ambacht, creativiteit en eigenzinnigheid. Het hele plaatje klopt, wat een ontdekking.

Meer informatie over restaurant Otium Restaurant

• Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Vriendelijke bediening, geweldige sfeer
Nary K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Uitstekend restaurant voor lunch en diner. Aanbod gerechten voldoende gesorteerd en goed gepresenteerd. Prijzen gerechten acceptabel maar dranken aan de hoge kant.
Voldoende aandacht voor de klant.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening.
R.M. P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het was weer een genot om bij Otium te dineren. De bediening deed hun uiterste best om alles naar jouw zin te maken. En de warmen ontvangst, daar smelt ik helemaal. Dat zij jou naam herkennen op de reserveringslijst en jouw gezicht erbij plaatsen. Wel van mij krijgen zij een vette 10.
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten.
Marjolijn K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Mooi restaurant,. Ondanks dat het goed bezet was, was er ruim voldoende aandacht van het personeel. Geluidsniveau was rustig. Het eten was erg lekker en was mooi gepresenteerd.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten via de AH restaurant aktie. Leuke bediening en mooie ambiance
Wino O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Mooie zaak, vriendelijk personeel met goede service.
is zakenhotel waar restaurant zich bevind, dit voel je wel aan de ambiance maar prima restaurant, zeker voor
herhaling vatbaar. Goede parkeergelegenheid.
Mona S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Het restaurant zit in een hotel en op het bedrijventerrein Schiphol Rijk. Daardoor misschien niet op een leuke plek, maar het eten en ambiance maakt dit abosiluut goed! Daarnaast is de bediening zeer vriendelijk.
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
erg vriendelijke bediening, lekkere gerechten met een bijzondere touch.
Markcwaalwijk H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima gegeten met mijn vrouw, we deelden alle gerechten en waren alle goed. Met AH-voordeelkaart zeer betaalbaar. 9,50 voor glaasje wijn is geen koopje, maar totaalprijs was prima tov de kwaliteit (de wijn smaakte ook prima!)
R.M. P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Dit is mijn 5 keer dat wij hier gegeten hebben. Het is geweldig en deze keet hebben wij ons laten verrassen door de koks keuze. Wij waren ongekend verrast, zo lekker was het. Het was een zeer geslaagde avond
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Prijzen liggen wat aan de hoge kant! Biefstuk moest medium zijn, was vrijwel rauw aan de binnenkant, te weinig begeleidende groenten!
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mooi restaurant met prima service en uitgebreide kaart. Erg mooie en smakelijke gerechten, bijna sternivo.
Alleen voor het desert moesten we iets langer wachten. Drankjes zijn wat duur.
Beste Marinus,

Hartelijk dank voor uw reactie, door dergelijke recencies zijn we nog meer gemotiveerd ons product en service niveau te verhogen om dit soort scores te blijven ontvangen!

Nogmaals dank,

Team Otium
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
bediening zeer vriendelijk en behulpzaam
en deden hun best alles goed uit te leggen
zat aan tafel met een persoon die zeer deskundig was op gebied horeca
dus was ik blij dat we goed bedient werden
ook had ik al de al geplaatste recensies gelezen dat hielp
Bedankt voor uw feedback Pieter! Onze medewerkers hebben inderdaad de nodige ervaring om u een mooie avond te bezorgen, wat fijn dat u hiervan heeft kunnen genieten.

Verstandig om altijd even de recensies te lezen! Zo weet u wat in de smaak valt en wat niet.

Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen!
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het was prima! Lekker eten, uitstekende bediening, goede service. Merkwaardig alleen dat de reservering niet was doorgegeven en men dus niet op de hoogte was van onze komst.De fles wijn bleek achteraf erg duur....dat was even een minder aangename verrassing....Misschien hadden wij er naar moeten vragen, maar in elk geval was dat behoorlijk! En zo is dan je ´voordeeltje´ van het 2e menu wel weg! Daar moet men eerlijker over zijn!
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback! Wat fantastisch om te zien dat u het zo naar uw zin heeft gehad.

Ik heb uw opmerking m.b.t. de wijn combinatie besproken met mijn collega's; zij zullen er in het vervolg extra op letten dat de prijs bij de wijn altijd vermeld wordt! Mijn excuses hiervoor.

Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,
M. Mosselman
Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten, prima uitleg bij alles wat wij vroegen. Ook kleine aanpassingen aan het menu waren geen probleem. Prima service. Niet iets waar je gauw naar toe gaat gezien de locatie, maar het was gezellig en we hebben echt heerlijk gegeten.
Beste Paulien,

Geweldig om te zien dat het diner in de smaak is gevallen, u kunt inderdaad altijd om kleine aanpassingen vragen, onze koks weten met hun ervaring overal een oplossing voor!

Ik kan me voorstellen dat u niet zomaar een hotel binnenloopt nabij Schiphol om wat te gaan eten, wat fijn dat we u toch aangenaam hebben kunnen verassen!

Zien we u snel weer?

Met vriendelijke groet,
M. Mosselman
orly P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
het is in een hotel. het is niet gezellig voor lunch zaten wij met zijn tweeën . het eten was goed maar zonder de korting vind ik te duur. bediening spreekt allen engel
Bedankt voor het delen van uw mening!

Fijn om te zien dat het eten u gesmaakt heeft, jammer dat u het te duur vond, onze prijzen zijn markt gebaseerd. In een luxe 4-sterren hotel zullen de prijzen altijd wat hoger liggen dan het gemiddelde in Nederland.

Ik hoop u spoedig weer te zien!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Behalve de prijs-kwaliteitverhouding niets op dit restaurant aan te merken. Bediening was uiterst vriendelijk en correct. Ondanks dat het restaurant zich in een hotel bevind dat op een industrie terrein staat, heeft het een prettige ambiance. Echter, voor de prijs die men hier voor de gerechten rekent (zelfs met de AH-korting), zou ik een hogere culinaire verwachting hebben. Ook een beetje jammer dat je om toch echt een voldaan gevoel te krijgen je nog bijgerechten zou moeten bestellen. Voor deze prijzen, zou er toch op z'n minst een frietje o.i.d. bij het gerecht zelf geserveerd kunnen worden.
Bedankt voor uw feedback.

Ik ben blij dat u van de service en de omgeving heeft kunnen genieten, wij bevinden ons inderdaad in een soort industrie terrein (Schiphol-Rijk) omdat we ons in een airport hotel bevinden.

De prijzen die u kunt verwachten bij een luxe 4-sterren hotel zullen wat hoger liggen dan het gemiddelde in Nederland, wij doen ons best om hier hoge culinaire gerechten tegenover te stellen, jammer dat het u niet helemaal naar wens is geweest. Voor friet en andere snack kunt u beter bij ons zuster-hotel, het Park Inn by Radisson Amsterdam Airport terecht.

Ik hoop u nogmaals te mogen verwelkomen!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
modern zakelijk restaurant met correcte en ongedwongen bediening, eten goed en mooi tegen redelijke prijzen.
in weekend voor lunch bezocht dus wat rustiger dan op een wekelijkse dag.
Bedankt voor het deling van uw ervaring, het doet mij deugt om te zien dat we u een fijne tijd hebben kunnen bezorgen.

Het weekend is inderdaad net iets rustiger dan op de doordeweekse dagen.

Zien we u snel weer?