Ot & Sien

Meer informatie over restaurant Ot & Sien

9,3

Jouw recensie over het restaurant Ot & Sien

• Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
We zijn de eerste klanten deze middag... heerlijk rustig totdat de radio aangaat in de keuken. Totaal verkeerd wat de sfeer betreft...
Maar ja, we komen er voor de voortreffelijke pannenkoeken.
Mijn partner neemt een pannenkoek appel (€7,60) die op een warme bord geserveerd wordt.
Ik bestel mijn lievelingspannenkoek 'Groen als gras' (bladspinazie, kastanjechampignons, oregano, oude kaas + garnituur) (€10,95) die op een koude bord komt. Gelukkig heb ik trek en het is gauw op, maar toch...
De cappuccino (€2,40) is heerlijk, maar koelt snel af doordat het kopje (te) koud is.
In 't kort: hier zijn de allerlekkerste pannenkoeken... maar de ANDERE details zijn óók belangrijk.
Kolya V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Afgelopen zaterdag samen met mijn jarige zoon en vrouw hier gegeten en een zeer goede ervaring gehad. Toen we binnenkwamen werden we vrijwel direct ontvangen door één van de werknemers van de bediening. We werden aan een tafel gezet vlakbij het speelhuisje voor kinderen. Althans, eerder een speelhuis. In ieder geval een plek waar de kinderen zich wel een paar uur kunnen vermaken. Omdat ik een lactose en glutenallergie heb, is het heel lastig om voor ons gezin een restaurant te vinden dat sfeervol is, en gluten/lactose vrije gerechten serveert. Zoals bij de meeste restaurants betaal je daar een kleine toeslag voor, wat mij vooralsnog erg meeviel (gezien het aparte beslag). Eenmaal toen de pannenkoeken kwamen, kreeg mijn zoon een pannenkoek met een soort vuurwerkje erop wegens zijn verjaardag. Daar gaan de oogjes natuurlijk van glinsteren. Het is duidelijk af te zien dat er op de werkvloer een verbonden en hecht team voor je klaar staat. Wat een top avond!
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het is altijd feest om bij Ot & Sien te zijn. Een hartelijke welkom, snelle bediening en vooral verrukkelijke pannenkoeken.
Wat zo bijzonder treffend is, is hoe uitgebreid de kaart is, terwijl het zo overzichtelijk blijft.
Voor ieder wat wils - met bovendien heel creatieve 'bijzonder lekkere pannenkoeken', innovatieve combinaties zoals mijn favoriete - 'groen als gras': twee opgerolde delen van een pannenkoek, gevuld met verse bladspinazie, champignons, oude kaas en oregano (€10,95).
Mijn disgenoot neemt de 'gewone' pannenkoek-appel (€7,60) en krijgt het niet eens op!
Thee (€1,95) en cappuccino (€2,40) vullen deze lunch aan... en WIJ zijn tevreden!
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Pannenkoeken van de hoogste kwaliteit, snelle, attente bediening... daar ga IK voor!
Vandaag de pannenkoek 'Groen als gras' voor het eerst besteld: een verrukkelijke smaakverrassing van een opgerolde pannekoek met verse bladspinazie, zongedroogde tomaten, champignons, oude kaas, kruiden... gevolgd door een pannenkoek 'naturel' met appel als toetje!
We konden buiten zitten, wat heel gezellig is.
Tip voor het restaurant: maak kussens voor de stoelen beschikbaar.
Detail 1: de fles stroop was écht schoon, zelfs onder de dop!
Detail 2: de wc's zijn aan de krappe kant en met een inmiddels ouderwetse warmeluchtdroger voor de handen.
eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Een pannekork genomen met mozzarella tomaat en rucola tijdens de lunch ik had er aardig wat van verwacht maar dat viel tegen. Mozzarella was matig aanwezig. Voor wat je krijg is het best duur.
Droz V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Lekkere pannenkoeken en nog snel geserveerd ook terwijl we eigenlijk tussen en lunch en dinertijd als enige gasten binnen kwamen. Echt een uitstekende plek om even uit te rusten tijdens een stadswandeling bij een perfecte pannenkoek.
De grote trapauto's ter decoractie en het kinderspeelhuis dragen veel bij aan de sfeer, net als de heel vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Een rustige, zonnige herfstdag - een perfecte dag om, na een kleurrijke wandeling in de historische binnenstad, neer te strijken bij Ot en Sien voor wat bleek de LEKKERSTE pannenkoek die ik me kan heugen!
Rappe, attente service (oké, we waren de enige klanten op dat moment, maar toch...).
Een serveerster die precies begreep wat we wilden en dát kennelijk perfect doorgaf aan de keuken.
Een pannenkoek zo licht, zo perfect (voor mijn smaak) doorbakken; schijfjes smeuïge appel; een bakje vol met half-zoete/half-zure donkere gember met een vleugje peper...
Een menu dat makkelijk te navigeren is en overzichtelijk (anders dan in menig pannenkoekrestaurant): een vast bedrag voor de basispannenkoek + €1,35 voor de meeste extra's , anders €1,85 voor kaas, vlees e.d.
Ja, Ot en Sien is 'mijn' pannekoekenrestaurant!
Palde P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Als pannenkoekenrestaurant natuurlijk vooral gericht op kinderen. Het wat gedateerde en oubollige interieur zal daardoor te verklaren zijn. Een kaart met voor elk wat wils. Naast de standaard pannenkoeken ook vullingen uit de Mexicaanse en Indonesische keuken. We aten er prima carpaccio en op de pannenkoeken viel ook weinig aan te merken. Maar voor de grote mensen die kiezen voor de exotische varianten mag er best wat meer pit in.
Bijtje .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Onze trouwdag gevierd met een etentje bij Ot en Sien. Gewoon gezellig met hele gezin. Konden kiezen waar we wilden zitten en dan is voorin toch wat fijner dan achterin bij het speelhuisje (handiger als je echt met kleuters bent).
Heerlijke pannekoeken, vegetarisch genomen. Hoefden niet lang te wachten, Prima!
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
We hebben hier geluncht. De soep was lekker, maar niet echt bijzonder. Verder hadden we een broodje en een pannenkoek. Bij elkaar was dat meer dan voldoende, eigenlijk al teveel. Het eten was niet echt super, maar het smaakte wel.
De inrichting past echt bij een pannenkoekenrestaurant.