Ot & Sien

31-570672023

Meer informatie over restaurant Ot & Sien

David B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Pannenkoeken van de hoogste kwaliteit, snelle, attente bediening... daar ga IK voor!
Vandaag de pannenkoek 'Groen als gras' voor het eerst besteld: een verrukkelijke smaakverrassing van een opgerolde pannekoek met verse bladspinazie, zongedroogde tomaten, champignons, oude kaas, kruiden... gevolgd door een pannenkoek 'naturel' met appel als toetje!
We konden buiten zitten, wat heel gezellig is.
Tip voor het restaurant: maak kussens voor de stoelen beschikbaar.
Detail 1: de fles stroop was écht schoon, zelfs onder de dop!
Detail 2: de wc's zijn aan de krappe kant en met een inmiddels ouderwetse warmeluchtdroger voor de handen.
Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Een pannekork genomen met mozzarella tomaat en rucola tijdens de lunch ik had er aardig wat van verwacht maar dat viel tegen. Mozzarella was matig aanwezig. Voor wat je krijg is het best duur.
Droz V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Lekkere pannenkoeken en nog snel geserveerd ook terwijl we eigenlijk tussen en lunch en dinertijd als enige gasten binnen kwamen. Echt een uitstekende plek om even uit te rusten tijdens een stadswandeling bij een perfecte pannenkoek.
De grote trapauto's ter decoractie en het kinderspeelhuis dragen veel bij aan de sfeer, net als de heel vriendelijke bediening.
David B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Een rustige, zonnige herfstdag - een perfecte dag om, na een kleurrijke wandeling in de historische binnenstad, neer te strijken bij Ot en Sien voor wat bleek de LEKKERSTE pannenkoek die ik me kan heugen!
Rappe, attente service (oké, we waren de enige klanten op dat moment, maar toch...).
Een serveerster die precies begreep wat we wilden en dát kennelijk perfect doorgaf aan de keuken.
Een pannenkoek zo licht, zo perfect (voor mijn smaak) doorbakken; schijfjes smeuïge appel; een bakje vol met half-zoete/half-zure donkere gember met een vleugje peper...
Een menu dat makkelijk te navigeren is en overzichtelijk (anders dan in menig pannenkoekrestaurant): een vast bedrag voor de basispannenkoek + €1,35 voor de meeste extra's , anders €1,85 voor kaas, vlees e.d.
Ja, Ot en Sien is 'mijn' pannekoekenrestaurant!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
leuk restaurant in ot en sien stijl het is gezellig voor jong en oud het is soms een beetje lawaaierig door kinderen daar is het restaurant ook voor ,
we hebben er vaker gegeten dus veschillende pannekoeken gegeten en allemaal ruim voldoende en lekker de bediening is vlot en aardig .
het enigste min puntje is hen trapje om binnen tekomen.
ben en rik
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Leuk oerhollands restaurant. De aankleding is leuk gemaakt. Leuke speelhoek voor de kinderen.
De Pannenkoeken waren lekker, veel keuze ook!
Echt een aanrader om nog een keer te gaan eten
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Als pannenkoekenrestaurant natuurlijk vooral gericht op kinderen. Het wat gedateerde en oubollige interieur zal daardoor te verklaren zijn. Een kaart met voor elk wat wils. Naast de standaard pannenkoeken ook vullingen uit de Mexicaanse en Indonesische keuken. We aten er prima carpaccio en op de pannenkoeken viel ook weinig aan te merken. Maar voor de grote mensen die kiezen voor de exotische varianten mag er best wat meer pit in.
Bijtje .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Onze trouwdag gevierd met een etentje bij Ot en Sien. Gewoon gezellig met hele gezin. Konden kiezen waar we wilden zitten en dan is voorin toch wat fijner dan achterin bij het speelhuisje (handiger als je echt met kleuters bent).
Heerlijke pannekoeken, vegetarisch genomen. Hoefden niet lang te wachten, Prima!
Gunsingculinair .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Zaterdag 8 maart deden we een dagje Deventer en omdat er nog geluncht moest worden zochten we naar restaurantje. Ot en Sien zag er erg leuk uit en dus besloten we naar binnen te gaan. We werden bij binnenkomst aan ons lot overgelaten. De kok stak zijn hoofd even uit de keuken en knikte ons vriendelijk gedag maar de meid uit de bediening zag ons niet. Er zat nog 1 andere tafel binnen. Een biertje besteld en daarna de pannenkoek, die ik overigens wel erg lekker vond. Mooi dun gebakken en genoeg garnituur erin. Het meisje uit de bediening was erg druk met haar vrienden die buiten op het terras zaten maar de gasten moesten het zelf maar uitzoeken. Toen mijn nam wilde afrekenen heeft hij zeker 5 minuten bij de bar gestaan omdat het meisje weer te druk was met haar vrienden buiten. Op het moment dat ik wel wou lopen kreeg ze het in de gaten. Ze heeft zich wel verontschuldigd, ook omdat ze ons de bon van die ene andere tafel af wou laten rekenen. Jammer van zo een leuke tent dat ze er ongeinteresseerd personeel laten rondlopen.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
We hebben hier geluncht. De soep was lekker, maar niet echt bijzonder. Verder hadden we een broodje en een pannenkoek. Bij elkaar was dat meer dan voldoende, eigenlijk al teveel. Het eten was niet echt super, maar het smaakte wel.
De inrichting past echt bij een pannenkoekenrestaurant.
Man1987 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Wij zijn bij Ot en Sien wezen eten.
Plus punten:
-leuke sfeervolle inrichting
-vriendelijk, behulpzaam personeel
-speelhoek voor kinderen

mindere punten:
-pannekoeken zijn zo zo, niet bijzonder in ieder geval!
-het personeel laat het kinderhekje voor het stijle trapgat open staan. Dit is erg gevaarlijk voor jonge kinderen, die immers geacht worden vrijelijk te kunnen spelen in het speelhuisje achterin het restaurant
-lawaaiige omgeving (zeker wanneer je bij de keuken/ het toilet e.d. zit.
Menno66 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Ik ben nu ongeveer vier keer hier geweest. Altijd met een of twee kleine kindjes en altijd om pannenkoeken te eten. Over andere gerechten kan ik dus niets zeggen.
Als pannenkoekenhuis en als je met kleine kinderen bent is dit een prima adres! Er is een leuk kinderhoekje waar ze zelf kunnen spelen en niet kunnen weglopen, heel handig. De bediening was altijd vlot, de pannenkoeken prima.
Als je met een brede kinderwagen komt maken ze de dubbele deur open. Je moet wel even de kinderwagen het trapje op tillen!
Inrichting en sfeer zijn leuk en de locatie midden in het centrum is mooi en praktisch.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Heerlijke pannenkoeken voor de lunch, De dames in de beiening zijn lief en zorgzaam al missen ze wat profecionele kennis. Des al niet te min een leuke zaak zeker met de kids.