Osteria Vicini Arnhem

Maandag t/m Donderdag 11:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 00:00

Dick H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuke plek en lekker eten. We hadden vooraf een carpaccio. Vergeleken met sommige andere restaurants een wat kleinere portie. Maar erg smakelijk en slechts €5. Vervolgens de pizza. We waren benieuwd omdat we bij andere recensies wat kritische opmerkingen zagen. Blijkbaar hebben ze hier wat aan veranderd, want we kregen meer dan uitstekende pizza's. Vers met een mooi bodem. Zeker niet in een pizzavorm gebakken.

De tiramisu was lekker en leuk geserveerd. Persoonlijk vind ik hem wat zoet. Maar wel huisgemaakt.

Een pre is dat je gratis een fles water erbij krijgt. De wijn was prima. Een lekkere witte en een aardige rode uit Sicilie. Die had wat steviger gemogen.

De bediening is vriendelijk maar staat wel regelmatig te suffen. Iets teveel aandacht voor hun mobieltje. Ik moest naar de bar lopen om nog een wijntje te bestellen.
Op het toilet was duidelijk gerookt. Ik meende in het restaurant ook al rook te ruiken. Dus dat klopte wel. Aangezien we geen mannen naar het toilet hadden zien gaan, moet het wel een personeelslid geweest zijn.

Voor €55 met twee personen gegeten met 2 glazen wijn elk. Dat is beslist niet duurste.

We hadden hier de week ervoor even een cappuccino gedronken. Ze zeggen dat ze ze de lekkerste hebben. En daar is niets aan gelogen.

Een aanwinst voor Arnhem.
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
een week geleden hier iets gegeten en gedronken. Het is een leuk, gezellig en relaxt restaurant/grand cafe. Wij waren met zijn drieën: lekkere wijn, heerlijke soep, pizza en salade. Allemaal verse producten, met zorg bereid, echt Italiaans. Bediening is bijzonder vriendelijk, attent maar zeker niet opdringerig. Ik kom zeker terug.
Krissie85 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Twee weken geleden hier gegeten. Leuk restaurant waar je gezellig wat kunt eten. Een typisch 'onder het genot van een hapje en een drankje een relaxte en gezellige avond hebben' met in mijn geval mijn vriend maar kan ook goed met een groep vrienden. Wij lieten ons verassen qua eten en kregen verschillende lekkere hapjes als voorgerecht. Als hoofdgerecht kregen we twee soorten pizza en pasta. Pizza was lekker, de pasta prima maar niet bijzonder.Toetje was erg lekker! Vooral de tiramisu was geweldig! Dit restaurant verdient nog meer klanten.
Afke B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Erg leuk ingerichte tent met een afwisselende menukaart. Het was ons alleen in het begin totaal niet duidelijk hoe de menukaart in elkaar stak: of het nu allemaal kleine gerechtjes waren, of je voor- hoofd- en nagerecht moest bestellen of.. ? Na het vragen om enige uitleg was het ons duidelijk. Zowel een voor-, hoofd- als een nagerecht gekozen + 2 drankjes en nog geen 25 euro p.p. kwijt. Heerlijk gegeten! Tip voor de volgende keer dat de bediening weet welke pizza's ze dit dag serveren i.p.v. dat het nagevraagd moet worden aan een ander.
Dorien G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Het voorgerecht (antipasti) was lekker: vele kleine hapjes, van alles wat proeven.
De pizzastukken vond ik ook lekker en dan de toetjes, wat een feest!
Als ik dichter bij Arnhem zou wonen, zou ik hier zeker regelmatig gaan eten.
Trienette S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Aangetrokken door 'nieuw' gaan we iets vieren hier. Veel valt tegen; de gezamenlijke voorgerechten zijn smakeloos (champignons) te oud en dus te sterk en niet lekker meer van smaak (makreel en moetadella)
Pizza's wel ok maar vaag beleg. Meer onderscheid is fijn. Overal zit ook kaas en rucola op. Pasta kalfsgehakt is heerlijk! De pasta met garnalen mist Citroen en meer olie. De toetjes zijn zonder veel liefde gemaakt. Kortom geen feestelijk diner. Het is kort open en erg leeg. Zet alle zeilen bij dan wordt t nog wat maar nu... Jammer.
De serveerster vraagt veeeel te vaak of we meer willen drinken. We worden er lusteloos van en dat kan niet de
Bedoeling zijn. Buiten zitten is fijn.
Pelikaan .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Het voorafje (antipasti) was echt heerlijk. Helaas vielen de pizza's nogal tegen. We hadden een echte pizza verwacht, met dunne bodem en sober, maar smakelijk belegd. Maar dit was een pizza die in een bakblik gebakken was, met een dikke, slappe bodem en dik, maar weinig smakelijk belegd. Niet Italiaans dus.
De bediening was erg aardig en genereus en deden duidelijk hun best. Af en toe een beetje overdreven, ik zit er niet echt op te wachten om 5 keer op een avond de hand van de ober op mijn schouder te voelen als hij iets uitlegt of vraagt. Maar goed, dat waren misschien de zenuwen omdat ze nog maar net geopend waren.
We vonden het een heel prettig plekje om te zitten, een fijne ruimte, prettig ingericht, en een fijne locatie in de stad. Als de pizza's wat meer pizza kunnen worden, dan komen wij zeker terug!