Osteria Sala Federico

Oostzeedijk Beneden 227 3061 VV Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Osteria Sala Federico

Culinaire groet uit Italië

Het terras van Osteria Sala Federico ziet er in de Rotterdamse zon al heel uitnodigend uit. Zodra je hier een stap over de drempel zet, vergeet je Nederland direct. Het Italiaanse stadsgezicht op de muur en de onvervalste Italiaanse gastvrijheid geven je dag een onverwachte wending. De kaart laat niets te wensen over. Gerechten worden geserveerd op de authentieke keramieken borden, het brengt je meteen in een vakantiestemming.

Meer informatie over restaurant Osteria Sala Federico

Jouw recensie over het restaurant Osteria Sala Federico

Ger M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prettig klein restaurant waar persoonlijke aandacht voldoende aanwezig is. Een fijn avondje uit lekker eten.
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
08-12-2017. Wezen eten met vrienden......ik had dit restaurant via FB gespot.......en nu dus voor het eerst gegeten. Ten gelegenheid van mijn verjaardag had ik mn vrienden uitgenodigd.......en ook hun waren blij verrast. We voelde ons echt welkom en komen zeker weer terug. Eten en wijn is echt van Top-kwaliteit........Het lijkt of je ff in Italië bent...............Tnkxxxxx Osteria Sala Federico.
Claudine S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prima restaurant om heerlijke Italiaanse maaltijd te nuttigen!
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Fijn, klein Italiaans restaurant met goed eten. Authentieke gerechten die je niet bij ieder Italiaans Restaurant krijgt. Een losse sfeer waar ook wel eens iets verkeerd gaar maar met een gulle lach direct opgelost wordt. Een aanrader als je een ontspannen avond wilt beleven met goed eerlijk eten.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Chaotische hectiek, te weinig personeel en teveel tafels. Lang moeten wachten op het eten. Schelpdieren waren niet gaar en ook niet lekker. Hoofdgerecht was matig ondanks dat het recht toe recht aan pasta was. Een hoop herrie omdat iedereen steeds harder gaat praten . Al met al een onvoldoende.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We waren erg tevreden over dit restaurant. Aardig personeel, goede service en lekker eten. Het was echt alsof je even in Italië was beland. Aanrader dus!
Jerry G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten en lekkere wijn gedronken! Italiaans en nu eens geen pizza. Voor zover ik kan beoordelen authentieke gerechten. Ambiance was goed, 1 puntje de tafeltjes voor 2 personen stonden wat krap op elkaar. Eigenaar is mede oprichter van een groep restauranthouders/koks die met elkaar de traditionele gerechten uit de Italiaanse keuken bewaren.
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
29 september Gastvrij, zeer smakelijk, goed gevuld en gevarieerd menu op het schoolbord is vooral in het Italiaans, de mondelinge rappe toelichting is helder maar bij bedenktijd ben je de details soms vergeten, maw iets meer geschreven toelichting is handig, specials zoals een aangeprezen wijn horen voorzien te worden van de prijs. Dat voorkomt verrassingen achteraf. Alles bij elkaar een zeer geslaagde avond en we komen er zeker terug.
Hisk V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Helemaal top! Fantastische eigenaar en heerlijk eten! We wonen om de hoek en afgelopen vrijdag pas voor het eerst gegaan. Wat zonde dat we al die jaren nog niet eerder zijn gegaan! We komen snel terug!
Nonna's P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk eten en een ontzettend goede sfeer. De kok en gastheer waren top!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer warm hartelijk personeel de gehele avond, goede prijs-kwaliteit verhouding van het uitstekende eten en een waar Italiaans feestje!
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hele leuke avond gehad heerlijk gegeten echt het idee of we even in italie waren echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbar
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Volledig Italiaans gericht..spreken dan ook Italiaans en Nederlands door elkaar, enkel Italiaanse specialiteiten en Italiaans drinken (dus geen frisdranken e.d.) veel passie voor hun vak, maaf weinig personeel waardoor het wat langer duurde. Kortom, ga hierheen als je van niet te duur, culinair italiaans eten houd..helaas niet aan mij besteed!
Gaby K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Menukaart geeft meer keuzes weer dan er daadwerkelijk is. Geen groente bij de schotels. Bediening charmant en vriendelijk maar voor de Italiaanse échte keuken zoekt u ff verder.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een geweldige avond beleefd. Mijn moeder voor haar 68e verjaardag uit eten genomen en wat heeft ze genoten. Niet alleen van al het heerlijke eten maar ook van de ontzettende gastvrijheid van het personeel. Pepe de chefkok heeft er echt iets leuks van gemaakt. Mijn complimenten voor dit leuke restaurantje waar je echt het gevoel hebt alsof je in Italië bent. Hier zal ik zeker terug komen
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
geweldig restaurant heel gastvrij bediening uitstekend eten uitstekend huiskamer ingericht veel belangstelling voor klant niet al te groot wat ik heel prettig vind eten wordt met zorg bereid
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wat een leuk restaurantje. Net een huiskamer in Italië. Gezellige gastheer Pepe en ook de bediening zeer netjes en verzorgd. Eigenlijk alleen maar complimenten voor dit kleine leuke restaurantje waar je de tijd moet nemen om gezellig te tafelen. Zeer de moeite waard!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Hier op een vrijdag met 4 personen gegeten. Het was duidelijk dat de kleine keuken de eters op het terras niet aan kon. We hebben in totaal 4 uur gezegen om 2 gangen te krijgen. Het dessert zijn we zelf binnen gaan vragen.
Het eten was ook niet heel bijzonder, de porties niet erg groot.
Het zal wel weer even duren voordat we hier nogmaals heen gaan.
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Geweldig lekker gegeten, hier proef je het ware Italië!
John S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Zeer goed gegeten in een gezellige ambiance!