Osteria Sala Federico

Oostzeedijk Beneden 227 3061 VV Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Osteria Sala Federico

Culinaire groet uit Italië

Het terras van Osteria Sala Federico ziet er in de Rotterdamse zon al heel uitnodigend uit. Zodra je hier een stap over de drempel zet, vergeet je Nederland direct. Het Italiaanse stadsgezicht op de muur en de onvervalste Italiaanse gastvrijheid geven je dag een onverwachte wending. De kaart laat niets te wensen over. Gerechten worden geserveerd op de authentieke keramieken borden, het brengt je meteen in een vakantiestemming.

Meer informatie over restaurant Osteria Sala Federico

Jouw recensie over het restaurant Osteria Sala Federico

Betty B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Prijs veel te duur voor een bord kleffe pasta . Je betaald voor 5 personen zomaar 210 euro. Personeel is ook erg opdringerig wat drinken betreft. Je bent nog niet binnen en je zit nog niet dan al gelijk prosetto? Ik doe gelijk maar een fles en voordat je antwoord kon geven was de fles al open en werden de glazen ingeschonken. Ik heb daar direct wat van gezegd omdat anderen gewone rode wijn wilden. Die kregen dat ook maar de fles stond wel op de rekening terwijl er maar 1 persoon dat wilde drinken. Al met al niet aan te raden en wij komen hier nooit meer terug.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wat een ontzettend leuk restaurant is dit. Authentieker kan je het niet krijgen. Een Italiaans restaurant, waar de eigenaar alles doet, koken en bedienen. Heerlijk gegeten, alles super authentiek en lekker. Goede wijnen en niets wat ze in Italië niet hebben (geen cola bv). Echt een aanrader!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst met persoonlijke aandacht. Door enthousiaste aanprijzing gekozen voor uitgebreid menu. M.n. de heerlijke pasta gerechten waren wat aan de grote kant - jammer dat het niet mogelijk was om dit mee naar huis te nemen, en het weggegooid ging worden.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Was gezellig met het gezelschap maar vonden / vinden het te duur als je kijkt wat je ervoor krijgt helaas . ... 4 gamba’s op een beetje gemixed sla voor 22,50 ??? Pasta met 2 stukjes kreeft ... jammers
Yasmina V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben met het hele gezin gekozen voor 4 gangen. De antipasti waren erg goed. De daaropvolgende pasta's helaas iets te zout, de entrecotes waren goed, maar de vis was helaas bedolven onder een saus.
Keuze uit desserts beperkt, omdat praktisch alles al op was.
Hannelore S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Sfeer, eten en service is super! We hebben genoten van de hele beleving en komen zeker terug!
Jelle L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Zeer gastvrij onthaal. Gewoon Italië aan de Oostzeedijk in Rotterdam!
B. S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gezellig klein restaurant. Iets meer tafels dan keuken en bediening aankan, reken op wat lange wachttijden.
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prettig klein restaurant waar persoonlijke aandacht voldoende aanwezig is. Een fijn avondje uit lekker eten.
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
08-12-2017. Wezen eten met vrienden......ik had dit restaurant via FB gespot.......en nu dus voor het eerst gegeten. Ten gelegenheid van mijn verjaardag had ik mn vrienden uitgenodigd.......en ook hun waren blij verrast. We voelde ons echt welkom en komen zeker weer terug. Eten en wijn is echt van Top-kwaliteit........Het lijkt of je ff in Italië bent...............Tnkxxxxx Osteria Sala Federico.
Claudine S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prima restaurant om heerlijke Italiaanse maaltijd te nuttigen!
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Fijn, klein Italiaans restaurant met goed eten. Authentieke gerechten die je niet bij ieder Italiaans Restaurant krijgt. Een losse sfeer waar ook wel eens iets verkeerd gaar maar met een gulle lach direct opgelost wordt. Een aanrader als je een ontspannen avond wilt beleven met goed eerlijk eten.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Chaotische hectiek, te weinig personeel en teveel tafels. Lang moeten wachten op het eten. Schelpdieren waren niet gaar en ook niet lekker. Hoofdgerecht was matig ondanks dat het recht toe recht aan pasta was. Een hoop herrie omdat iedereen steeds harder gaat praten . Al met al een onvoldoende.
Maria N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We waren erg tevreden over dit restaurant. Aardig personeel, goede service en lekker eten. Het was echt alsof je even in Italië was beland. Aanrader dus!
Jerry G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten en lekkere wijn gedronken! Italiaans en nu eens geen pizza. Voor zover ik kan beoordelen authentieke gerechten. Ambiance was goed, 1 puntje de tafeltjes voor 2 personen stonden wat krap op elkaar. Eigenaar is mede oprichter van een groep restauranthouders/koks die met elkaar de traditionele gerechten uit de Italiaanse keuken bewaren.
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
29 september Gastvrij, zeer smakelijk, goed gevuld en gevarieerd menu op het schoolbord is vooral in het Italiaans, de mondelinge rappe toelichting is helder maar bij bedenktijd ben je de details soms vergeten, maw iets meer geschreven toelichting is handig, specials zoals een aangeprezen wijn horen voorzien te worden van de prijs. Dat voorkomt verrassingen achteraf. Alles bij elkaar een zeer geslaagde avond en we komen er zeker terug.
Hisk V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Helemaal top! Fantastische eigenaar en heerlijk eten! We wonen om de hoek en afgelopen vrijdag pas voor het eerst gegaan. Wat zonde dat we al die jaren nog niet eerder zijn gegaan! We komen snel terug!
Nonna's P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk eten en een ontzettend goede sfeer. De kok en gastheer waren top!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer warm hartelijk personeel de gehele avond, goede prijs-kwaliteit verhouding van het uitstekende eten en een waar Italiaans feestje!
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hele leuke avond gehad heerlijk gegeten echt het idee of we even in italie waren echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbar