Osteria Nessun Dorma

Hogeweg 62 1098 Amsterdam Nederland Kaart
31-203583733

Over het restaurant Osteria Nessun Dorma

Pasta erin, amore eruit

Vier echte Italianen die een echt italiaans eetcafe runnen, in Watergraafsmeer! Geen slaapverwekkend gerecht hier, waar de naam Nessum Dorma (vertaald: niemand slaapt) een leuke verwijzing naar is. Op de geelgeverfde muur zie je een schildering van een bebaarde man die leuzen over de muur uitspuwt: hoop, liefde, amore.

Meer informatie over restaurant Osteria Nessun Dorma

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

Paul B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Wat een heerlijke nieuwe plek. Een echte italiaanse osteria! Dus: geen uitgebreide kaart, simpele gerechten die heerlijk zijn bereid. Ook lekker dat er een terras is. En eindelijk weer eens een tent die snapt dat als je normale prijzen vraagt, de mensen sneller komen. Espresso voor 1,5 euro. Een lekker broodje voor 4,5. Heerlijke pasta voor €7 etc. Grote kans dat dit een vaste stek gaat worden.