Osteria Nessun Dorma

Hogeweg 62 1098 Amsterdam Nederland Kaart
31-203583733

Over het restaurant Osteria Nessun Dorma

Pasta erin, amore eruit

Vier echte Italianen die een echt italiaans eetcafe runnen, in Watergraafsmeer! Geen slaapverwekkend gerecht hier, waar de naam Nessum Dorma (vertaald: niemand slaapt) een leuke verwijzing naar is. Op de geelgeverfde muur zie je een schildering van een bebaarde man die leuzen over de muur uitspuwt: hoop, liefde, amore.

Meer informatie over restaurant Osteria Nessun Dorma

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Jammer dat het heel erg lawaaierig was. We konden elkaar niet verstaan aan tafel. Ik weet niet of we pech hadden met de 2 groepen. Voor een relaxte avond moet je hier niet zijn. Voor het eten wel!
Margriet marie G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
we hebben een aangename avond beleefd in Nessun Dorma. Goed eten, aangename ambiance en een redelijke prijs. Ik ben vaker geweest, en ben vrijwel elke keer tevreden.
Mijke B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk Italiaans eten zoals je het in een osteria in Italië eet. Fijne sfeer, mensen en prachtige producten
R D S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Typisch buurtcafé met veel kleine kinderen. Zeer rumoerig, niet geschikt om gezellig met elkaar te kletsen. Het eten was smakelijk.
Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Restaurant heeft dringend een make-over nodig qua vloerbedekking en inrichting, heel erg armoedig. Eten was op zich prima.
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het is hier altijd goed. Eerlijk en heerlijk. Alsof je in Italië zit te eten, maar dan gewoon op de hoek van je straat in de Watergraafsmeer.
Elisa F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ons favoriete restaurant in Watergraafsmeer! Italiaanse sfeer, bediening en heerlijk eten voor een mooie prijs.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Jammer van de beperkte kaart. Menu op website restaurant is aanmerkelijk uitgebreider. Kwaliteit eten en service was prima maar dit verschil viel wat tegen omdat wij van tevoren naar het menu hadden gekeken. Ik begrijp dat er niet altijd hetzelfde menu geserveerd kan worden maar nu vond ik het verschil wel erg groot.
Zeeger D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
We hebben heel plezierig gegeten bij Nessun Dorma. Mijn drie vrienden waren hier voor het eerst en waren enthousiast. Ik was hier al diverse keren geweest en wist daardoor dat ik hu n dit restaurant kon aanraden.
Natascha en V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Dit restaurant is een aanrader voor iedereen. Het eten is van hoge kwaliteit met heerlijke ingredienten, pure recepten uit de italiaanse keuken...met bijpassende wijn...echt heerlijk en sfeervol.. De mensen die er werken zijn oprecht begaan en zorgzaam. Wij hebben echt genoten van deze avond!!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Mijn hoofdgerecht, de zeebaars, was heerlijk, maar er waren ook wat mindere gerechten bij, waaronder de bruschetta's. Voor de kinderen was er weinig keuze, ook aangezien ze vegetarisch zijn, waardoor het niet erg geschikt lijkt voor een gezins-etentje. Heel vriendelijke bediening, gezellige sfeer.
Marielle A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een gezellig klein en soms dus wat vol en rumoerig buurt restaurant met lekkere en zeer verse gerechtjes en wijnen, op en top Italiaans.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere wijn en prima bediening. Komen zeker terug!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vriendelijke bediening, levendig Italiaans eetcafe met een beperkte klassieke kaart. Gerechten waren technisch goed bereid, maar de smaak combinaties waren vreemd of teleurstellend. De rauwe ham miste karakter, de tomaatjes hadden weinig smaak. De tagliatelle met pesto, room en tomaat was goed al dente, de pasta en saus waren goed gemonteerd, maar de smaak was vreemd. Bij de secondi was het stoofpotje uit, maar het alternatief van de kalfsvlees met marsala was geen succes. Het vlees was smakeloos en had te weinig structuur, de marsala saus zag eruit als een dikkige jus, maar smaakte naar met maizena gebonden Marsala. De dorade in een pakje bleek een filetje te zijn in alufolie. Het had te weinig structuur en werd overheerst door de rozemarijn. De tiramisu was goed, hoewel ik hem zelf lekkerder vind met meer Mascarpone en minder slagroom. Kortom: het is meer een eetcafe dan een restaurant en dan zijn de prijzen fors.
ERik K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Eten prima de betere wijnen staan in de kelder waardoor temperatuur voor de rode wijn niet optimaal is. Uiteindelijk gekozen voor een prima huiswijn. Bediening enigszins chaotisch. Ga zeker nog een keer voor een tweede kans.
René B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Echt Italiaans van hoog eet, maar laag prijsniveau
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijke vitello tonnato gegeten, alleen in italie vergelijkbare gegeten. Hoofdgerecht was heerlijk op smaak. Vriendelijke en vlotte, attente bediening. Leuke sfeer, gezellig, sfeervol en gemoedelijk!
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima eten en prettige bediening.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuk buurt Italiaantje waar je lang op je eten moet wachten. Dat eten ontstijgt het niveau van thuis koken niet en de prijzen zijn ook niet meer wat ze ooit waren. Er heerst wel een leuke sfeer en de bediening is uiterst vriendelijk.
Dineke R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017