Osteria Nessun Dorma

Hogeweg 62 1098 Amsterdam Nederland Kaart
31-203583733

Over het restaurant Osteria Nessun Dorma

Pasta erin, amore eruit

Vier echte Italianen die een echt italiaans eetcafe runnen, in Watergraafsmeer! Geen slaapverwekkend gerecht hier, waar de naam Nessum Dorma (vertaald: niemand slaapt) een leuke verwijzing naar is. Op de geelgeverfde muur zie je een schildering van een bebaarde man die leuzen over de muur uitspuwt: hoop, liefde, amore.

Meer informatie over restaurant Osteria Nessun Dorma

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Osteria Nessun Dorma

Nelleke K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
De zeebaars was echt voortreffelijk klaargemaakt en rook heerlijk naar tijm
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Onze 2e keer hier, het was een stuk beter dan de 1e keer in ieder geval. Ander personeel en andere kok's. Enthousiaste mannelijke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding, heerlijke gerechten en goed brood. Wel grappig dat je bijgerechten als patat en groenten krijgt, dat is dan weer typisch iets voor de Nederlanders en heeft helemaal niets met Italië te maken. We zaten op het terras onder de parasol, binnen kan een kudde paarden geen schade veroorzaken. We gaan zeker weer terugkomen voor het heerlijke eten, maar eigenlijk een restaurant zoals je ze niet vindt in Italië dan zouden er geen Italianen binnen komen maar alleen Nederlanders ;-))
Lysbet D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Teleurstellend en matig, mannen bedrijfje, i.p.v. gezellig sfeervol restaurant. Ze zijn meer met zichzelf bezig en vervelen zich, i.p.v. proberen het hun gasten naar de zin te maken
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten in dit authentieke restaurant! En op een hele mooie plek.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Top personeel, leuke sfeer, en het eten is superb. Beste Italiaan in Amsterdam, echt een aanrader!
Joeri H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Zelden zulke lekkere burata en melanzane gegeten! Heerlijk authentiek en no nonsense
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Ondanks dat wij niet gereserveerd hadden konden wij toch plaatsnemen. De bediening is echt super en ook voor meerdere gasten na ons werd toch plaats gemaakt. Bediening is vriendelijk en attent. Er wordt gekeken of iedereen oke is.
Het menu is beperkt, 3 voorgerechten, 3 pasta's en 3 hoofdgerechten. En toch voldoende om uit te kiezen. Wij hadden de bruchetta's simpel maar lekker en de garnaaltjes met courgette erg lekker. Het karafje water hoort er hier gewoon bij. Als hoofd de kalfsoester, heel erg lekker. Heerlijk vertoeven zo in het zonnetje en dit lekkere eten.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Één van de beste restaurants in A’dam!
Paul F. F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wat een heerlijke Italiaan is dit toch. Een restaurant zoals je ze verder eigenlijk alleen in Italië vindt, niet ingewikkeld maar wel erg lekker eten. En dan hebben ze ook nog eens een kleine maar heel fijne wijnkaart en een rustig terras. Wat wil een mens nog meer?
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We zijn heel fijn geholpen, op een laat tijdstip.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Lekker buiten gegeten in dit buurt restaurant. De kwaliteit van het eten is goed en de prijzen zijn in balans. Leuke zaak
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Superlekker eten buiten op het terras in het zonnetje!
John C.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Perfecte avond. Mooi weer, dus we konden ook buiten zitten. Klein maar authentiek menu. Voldoende keus. Prettige en vriendelijke bediening. We wonen in de buurt dus komen zeker terug!
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
dit keer weer heerlijk gegeten. vooral bij lekker weer een aanrader want je kunt er fijn buiten zitten. snelheid kan nog wat beter. als het druk is moet je vrij lang wachten op je gerechten. vriendelijke service!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
De parmigiana di melanzane en huisgemaakte panna cotta waren verrukkelijk!
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Jammer dat het heel erg lawaaierig was. We konden elkaar niet verstaan aan tafel. Ik weet niet of we pech hadden met de 2 groepen. Voor een relaxte avond moet je hier niet zijn. Voor het eten wel!
Margriet marie G.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
we hebben een aangename avond beleefd in Nessun Dorma. Goed eten, aangename ambiance en een redelijke prijs. Ik ben vaker geweest, en ben vrijwel elke keer tevreden.
Mijke B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk Italiaans eten zoals je het in een osteria in Italië eet. Fijne sfeer, mensen en prachtige producten
R D S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Typisch buurtcafé met veel kleine kinderen. Zeer rumoerig, niet geschikt om gezellig met elkaar te kletsen. Het eten was smakelijk.
Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Restaurant heeft dringend een make-over nodig qua vloerbedekking en inrichting, heel erg armoedig. Eten was op zich prima.