Osteria Nessun Dorma

Hogeweg 62 1098 Amsterdam Nederland Kaart
31-203583733

Over het restaurant Osteria Nessun Dorma

Pasta erin, amore eruit

Vier echte Italianen die een echt italiaans eetcafe runnen, in Watergraafsmeer! Geen slaapverwekkend gerecht hier, waar de naam Nessum Dorma (vertaald: niemand slaapt) een leuke verwijzing naar is. Op de geelgeverfde muur zie je een schildering van een bebaarde man die leuzen over de muur uitspuwt: hoop, liefde, amore.

Meer informatie over restaurant Osteria Nessun Dorma

Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Dit was de eerste keer dat we naar dit restaurant kwamen en we zijn zeker niet teleurgesteld. Het eten was voortreffelijk. We hadden een soort bruschetta vooraf, mijn vriendin had de scallopino en ik de gambas als hoofdgerecht. Daarnaast had ik het kaasplankje met een heerlijke dessertwijn. Er kan wat meer aandacht worden geschonken qua service maar we gaan zeker terug.
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Een van de beste Italiaanse restaurants van Amsterdam. Originele en betaalbare gerechten. Aardige bediening en je moet reserveren anders heb je kans dat er geen tafel beschikbaar is. Kan soms rumoerig zijn maar, het eten maakt het goed. Delizioso!!!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Door de afwerking met harde materialen is dit restaurant erg rumoerig. De tafel staan ook erg dicht op elkaar. Een gesprek met je tafelgenoot is praktisch ondoenlijk.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Aanrader!
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het vakantie gevoel is begonnen...:-)
De tafel van Tim V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk eten en goede bediening, echt een aanwinst in de buurt!
Genna O.
Heerlijk gegeten! Leuke sfeer.
GJ B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
zoals verwacht was het weer heerlijk, vooraf mosselen in witte wijn en knoflook, als primi tagliatelle met ossenhaaspuntjes en pittige tomatensaus en daarbij een lekkere primitivo, als toet een huisgemaakte tiramisu.
Tot een volgende keer!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
prima restaurant, lekker Italiaanse stijl. moeten ze ook zo houden, niet vernederlandsen.
Alleen de prijs van de huiswijn is buiten alle proporties.
Semra A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Dit keer had ik de bladerdeegtaart met courgette en ricotta. Superlekker, want erg smaakvol. De rode (diavola) wijn was ook erg goed!
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Voor tweede maal in dit restaurant gegeten, dit keer op het terras. Hele fijne atmosfeer, leuke Italiaanse bediening. Ontspannen, maar met oog voor de wensen van de klant. Originele importwijnen, heerlijke sauvignon blanc gedronken. Met een goede pasta en garnalen van de grill als hoofdgerecht. Weer een topavond met zijn drieën.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijke gerechten en heel prettige bediening!
Gerda N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Slibtong keek je dwars doorheen, veel te weinig, thuis nog bitterballen gehaald!
Jammer, smaak goed.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Authentieke Italiaanse gerechten in een knusse locatie. Zeer vriendelijk bediening. Dit restauranr hoort bij mijn favorieten voor een ontspannen etentje met vrienden of familie
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Goed eten elke keer weer wat anders. Leuke bediening. Zeer zeker een aanrader die van Italiaanse keuken houd. Wij gaan zeker weer terug
G V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Akoestiek kan beter, was wel wat gehorig/rumoerig in kleine ruimte.
Tafelwater gelukkig gratis. Service was uitstekend. Aardig personeel. Eten van goede kwaliteit.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Fijne, ongedwongen sfeer. Geen blabla, geen pretentie, gewoon prettig sympathiek en eerlijk. Echt Italiaans!
Milan V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Top!
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Italiaanser dan dit wordt het niet. Fantastische gerechten, geen grote kaart maar voldoende mogelijkheden voor vegetariërs en viseters. Prima bediening, vrouw des huizes oefent duidelijk nog met het Nederlands, maar dat maakt het alleen maar authentieker.... Prima prijs/kwaliteitverhouding. Aanrader, zowel met zijn tweetjes als met een gezelschap. Met ruimte voor 30 personen is reserveren wel aan te raden in het weekeind. Wij hadden de laatste 2 plekken.
geurt K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wat een fijn restaurant. Toch echt niet alleen voor de buurt. Culinair en voor de wijn een reden om hiervoor om te fietsen. Met mooi weer ook nog terras.
adlineam .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Prima ontvangen, goede suggesties voor bijpassende wijn. Keuze uit gerechten is vrij beperkt maar zeker voldoende. Leuke bijkomstigheid was een paar limoncello vanwege een verjaardag aan onze tafel. Prima sfeer op een regenachtige avond. Als de zaak vol is met grotere gezelschappen kan geluidsniveau misschien hinderlijk worden, nu was het met kleine tafelgezelschappen prima.