Oscars

Gevers Deynootweg 205 2586 HZ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Oscars

Frans N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hier gegeten op een koele vrijdagavond. Te koud om buiten te zitten. Op een warmere avond zou je hier perfect buiten op het terras tussen de duinen of op de binnenplaats (met zwembad!) kunnen zitten. Binnen is de aankleding warm, maar met het rommelige van een strandtent (niet negatief bedoeld). Nette bediening. Vooraf namen we beiden de zalm (eigenlijk gravad lax). Boterzacht! Sausje ernaast waar een beetje mierikswortel in zat. Goede combinatie. Vervolgens had één broer de gegrilde tonijnsteak met mie. Perfect klaargemaakt en zeker niet droog. De andere broer had de gamba's die ook prima waren. Nèt aan gaar en met een goede bite. Netjes een schaaltje met water/citroen om je vingers te wassen. Helaas werd bij het eten standaard erg weinig groente geserveerd (een algemeen probleem). Volgens de eigenaar kan je extra groente vragen. Erbij dronken we resp. een sauvignon blanc en een pinot grigio die goed bij de gerechten pasten. We sloten af met een Irish coffee, die met dungeslagen room was klaargemaakt. Prima! Goede OV voorzieningen dichtbij. Parkeren kan op een eigen parkeerterreintje. We komen nog wel een keer terug op een echt warme zomeravond.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Op een prachtige dag zakelijk een middag doorgebracht bij Oscars waarna we daar ook de avondmaaltijd gebruikt hebben. Net zoals mijn disgenoten voor het keuzemenu van de week gegaan. Voorgerecht en nagerecht waren excellent, hoofdgerecht viel echter behoorlijk tegen. Door de tijd van het jaar laten verleiden om asperges met zalm te bestellen, echter de slechtste bereiding hiervan ooit getroffen. Weinig creatief opgediend, (kei)harde asperges, en simpelweg de ham door zalm vervangen. Voor een restaurant met deze faam wat mij betreft zeer onder de maat. Goede weer, prachtig uitzicht (we zaten op het terras), plezant gezelschap en smakelijke wijn maakten met voor- en nagerecht veel goed, maar nasmaakje heb ik wel aan het etentje overgehouden. Dat moet beter kunnen jongens!
JettyCsanky .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
We hebben heerlijk asperges gegeten en genoten van een schitterende zonsondergang.
We waren hier al een tijdje niet meer geweest, maar het was als vanouds en we gaan hier zeker weer snel terugkomen.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Prima gegeten. Leuke sfeer. Goede bediening, professioneel en attent. En vooral goed bereid eten. Salade met geitenkaas, heel lekker. alleen de ui ringen hadden wat ons betreft niet gehoeven. Sliptong goed gebakken en de ribeye precies goed van garing en mals. Zou zo maar eens een van onze vaste adressen in Scheveningenkunnen worden.
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We hebben met vrienden heerlijk gegeten en gedronken bij Oscars. De hele ambiance is geweldig, de uitgedragen sfeer en de ligging is net of je ergens in Midden Amerika zit. Het eten is fantastisch! Een kleine kaart (waar ik persoonlijk voorstander van ben) met mooie gerechten. We hadden zowel vlees en vis en iedereen was hier over te spreken. De bediening is zeer goed. Ze zijn er op de juiste momenten, geven je persoonlijke aandacht en niets is te gek. Het eigen parkeerterrein is ook zeer prettig. Dus helemaal TOP en we zijn het volgende bezoek al aan het plannen.
Christiaan R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Oscars ziet er van buiten een beetje vergaan uit. Misschien is het de scene die ze willen creeren aan het strand, maar wij twijfelde wel even of het wel de juiste plek was om te gaan eten. Uiteindelijk bleek die zorg onnodig, want het eten was uitstekend (wat ook wel mocht voor de prijzen). De bediening was helaas niet zo goed, we kregen een paar keer verkeerde drankjes en de bestelling afleveren duurde vaak ook erg lang, terwijl er weinig anderen waren.
A M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Ik had al eens eerder en vaker van hen gehoord: vooral positief. Daarom ben ik blij dat ik afgelopen week heb mogen kennismaken met de keuken van deze leuke locatie. Een spannende kaart met bijzondere en afwisselende gerechten. Alles bleek bij al mijn tafelgenoten van hoge kwaliteit: iedereen was vol lof. En vooral niet te vergeten: de wijn was formidabel !! Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van de aankleding van dit restaurant; het zal vast te maken hebben met de sfeer die zij willen creëren, maar op mij komt het over als achterstallig, achterhaald en armoedig; zeker in verhouding tot deze bijzonder goede keuken !
btw: de digitale Iens-kalender functioneert niet; ik at hier vrijdag 13 februari
Wanneke .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
We kregen een dinertje bij Oscars cadeau, en het was een supercadeautje! Lekker gegeten, geen spannende kaart, maar prima klaargemaakt. De ober was heel vriendelijk en de sfeer is gezellig. Mediterraans en warm. De open haard maakte het helemaal af. Een aanrader!
Merijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Spontaan neergestreken voor een lunch bij Oscars. Een oase vlak achter de drukke en toeristische boulevard van Scheveningen. Hier kom je niet voor een broodje, maar een vriendelijk geprijsde uitgebreide lunch. Linnen op de tafel, rosé in mooie glazen en uit-ste-kende bediening, die ons net zo vriendelijk en persoonlijk behandelde als de 'alleen-een-bakkie-koffie-gasten' achter ons. Ruim opgezet in de duinen. Je kan hier voor 22,50 een twee-gangenlunch genieten, maar wij wilde alleen een voorgerecht -ook prima. Een salade caprese met heel goede verse mozzarella en milde pesto en een geweldige carpaccio van rund. Precies goede dikte gesneden, truffel, pijnboompitjes, allemaal ruim aanwezig. Hulde voor de fijne en goede service. We hebben -onverwacht en spontaan- ontzettend genoten van een zonovergoten lunch. Echt een pareltje aan de kust.
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Op een rustige donderdagavond met een groep zakenrelaties (12 personen) hier de dag besloten na een congres. Er was een BBQ arrangement geregeld en dat viel niet tegen. Op de inkoop van kwalitatief goede producten wordt hier niet bespaard en dat proef je. De bereiding van vlees (o.a. biefstuk en lams rack) en vis (tonijn en gamba) op de BBQ was uitstekend, mooi a point. Het geheel ging samen met prima Vlaamse frites en een eenvoudige salade. Verder een uitstekende rode huiswijn en jus d'orange die ook echt vers was.

Ten aanzien van de inrichting: Het eerste wat opviel bij binnenkomst was een inrichting die wel wat weg heeft van de strandtenten zoals je die veel in Florida en Cariben ziet, komt mede door de kleurstellingen.

Vriendelijke, informele maar correcte bediening.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Een gezellige lunch om de relatie en het contract te bezegelen; dan is Oscars een must!! Werkelijk een zeer betrokken bediening voor wie geen vraag of verzoek teveel is. Dienstverlenend op het aller hoogste niveau. En de ambiance is binnen buiten een droom. Voor elk weertje een plek.
Doorgaan mensen blij te maken.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Gisteren met 7 personen bij Oscars gegeten. Allereerst werd er gevraagd wat we wilden drinken. We bestelden een dure fles wijn (later nog een tweede) en 2 glazen verse Jus d'Orange. Er werd gevraagd of we er wat water bij wilden en dat vonden we een goed idee, denkend aan een karaf ijswater (gewoon uit de kraan natuurlijk). Maar nee, er kwamen ongevraagd 4 flessen Hildon mineraalwater op tafel, waarvan 2 sparkling. Die 2 laatste meteen terug gestuurd. Later bleek dit water 7,95 euro per fles (750 ml) te hebben gekost!
Het eten was ook niet van geweldige kwaliteit. De ribeye werd vrij droog geserveerd met een bakje knoflooksaus op het bord erbij en als groente een handje rucola-sla zonder aanmaak.
Verder werden er op tafel nog 2 zakjes Vlaamse frites met een klein bakje fritessaus gezet om over 7 personen te verdelen.
Over de frites zelf geen klachten, die waren heerlijk.
De prijs/kwaliteit verhouding van de desserts klopte ook niet. Als je voor chocolademousse rond de 8 euro betaalt dan mag je meer verwachten dan twee kwakjes chocolademousse met wat gekleurde druppeltjes saus (coulis?) op je bord!
Uiteindelijk kwam de rekening uit op een totaal van 340 euro, wat samen met de tip neerkomt op rond de 50 euro per persoon.
Ik heb voor veel minder weleens beter gegeten!
Dus wat ons betreft: niet doen!
Leon M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Het blijft een bijzondere plek, zo pal aan het Scheveningse strand. En opnieuw heerlijk gegeten. Het dagmenu bood keus uit vlees (hertebiefstuk) en vis (kabeljauw). Beide lekker klaargemaakt met mooie frites erbij. Een goed glas wijn maakte het geheel af. Gastvrije en vriendelijke bediening. Wij waren met 2 kleine gezelschappen de enige gasten. Best knus eigenlijk. Jammer dat de stamgastentafel vol stond met (schone) champagneglazen-dat ziet er niet gezellig uit.
Ikweethetbeter .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
ik heb hier nu een paar keer gegeten.
Ik had waardsrund besteld zo lekker dat je eigenlijk nooit meer ander vlees zou moeten eten, bediening ook goed, entourage wat minder maar ik hoorde dat ze volgend jaar een geheel nieuw pand gaan neerzetten, dan zijn wij zeker weer van de partij