Osaka

• Amex , Pin
Voordelig
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Op 12 november hier gegeten met een grote groep (ca. 22 personen). Gekozen voor het buffet. Vriendelijke ontvangst, ruime tafel, attente bediening en niet in de laatste plaats goed eten, met een ruime keuze aan gerechten. Ook met het drankarrangement werd zeker niet karig omgegaan. Misschien een klein puntje, verse oesters zijn een mooie aanvulling voor het buffet, maar niet als ze al open op ijs liggen. Als je voor het dessert personeel inzet voor de suikerspin (?) kun je ook iemand bij de oesters zetten om die 'on demand' open te maken.
Ruudwillemsen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gisteren weer prima gegeten bij Osaka !!!
Steeds vernieuwend en verrassend, met behoud van de juiste smaken !!
vlotte bediening, ook al het wat drukker is....
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
op de grill vers gebakken vlees en vis perfect ook het doorlopend buffet zalig en het voorafje met de speciale sausje geweldig
kortom ik ben een zeer tevreden mens
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Gisteren wezen eten met een grote groep, na binnenkomst hadden ze onze tafel aangewezen het duurde 20 minuten voordat ze bij onze tafel drankjes kwamen opnemen, terwijl aan de tafel naast ons 5 medewerkers om de tafel bleven lopen/hangen.
Borden werden niet van tafel gehaald, drankjes vergeten lege glazen laten staan, het was met de bediening 1 grote chaos naar mijn mening.
Daar in tegen moet gezegd worden dat de kwaliteit van het eten erg goed was.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Gegeten aan de tepan yaki tafel met 13 personen. Gezellige avond van 18.00 tot 23.00 uur. Prima en zeer vriendelijke bediening ,eten lekker.
Iedereen van het gezelschap was tevreden.
Josetteb .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Buffet is goed van kwaliteit, zeker voor de prijs! Wil je goedkoop en lekker eten, dan ben je hier op het juiste adres. Er is voor ieder wat wils en zeker met kinderen is deze locatie ideaal, omdat er een leuke speelhoek is. Ook door het buffet mogelijkheid om te lopen om zo energie kwijt te kunnen.
Beertjep .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Kortingsbon in de bus gekregen; vandaar Osaka maar eens geprobeerd. In ons geval het buffet gedeelte van het restaurant. Vriendelijk personeel, nette service. Het is geen haute cuisine, maar smakelijk en erg veel keus. Ook de mogelijkheid een aantal vis- en vleesgerechten klaar te laten maken aan de plaat, is prima. Wij betaalden slechts 13,99, dus prijs/kwaliteit is uitstekend.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Teppan Yaki tafels zijn erg gezellig en echt perfect eten, af en toe een showtje van de kok met vliegende stukjes gebakken ei voor een redelijke prijs voor Japans!

Het warme buffet restaurant is perfect, ruime keuzes van gebakjes, taarten, warm buffet, pizza punten tot een aantal keuzes voor een Teppan plaat.

Aanrader.
Schouten67 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Voor een verjaardag met negen man aan de plaat gezeten.
De vriendelijke bediening was goed, niet te opdringerig maar steeds
op het juiste moment om de bestelling op te nemen.
Onze kok was professioneel en grappig.
Het eten allemaal vers en van goede kwaliteit.
Wijn was prima en ook de Japanse biertjes, nagerechten eenvoudig.
Voor een gezellige avond met een goede prijs/kwaliteit verhouding
naar Osaka
Floris D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Prima restaurant, gegeten bij het buffet met grillplaat. Kwaliteit van het eten is prima (kan beter), alles is schoon, en de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Prima verhouding prijs-kwaliteit!
Jan-Peter K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Ach...een eetschuur in optima forma! Trieste toestand. Heel massaal!Niks Japans aan. Wellicht aan de grote bakplaten? Daar niet geweest. Sushi minimaal,en niet erg smakelijk. Biefstuk van de bakplaat redelijk. Maar de " Hollandse kok" presteerde het om hard op het vlees te drukken met z,n spatel. Alle sappen verdwijnen zo. Eten in de bekende bakken lauwwarm. Wat lekker was was het verse fruit!! Maar om daarvoor naar de Jap te gaan?!
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Ik kan me niet vinden in de andere ervaringen, ik ben er in de vakantie geweest en zonder te bespreken konden we nog terecht voor het lopend buffet en alles was naar wens, toevalig zaten we te denken om binnenkort weer eens te gaan.