Osaka Bilthoven

Meer informatie over restaurant Osaka Bilthoven

6,7
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Ik haal vaak sushi af. Vanmiddag was de sfeer heel ongemakkelijk. Alsof het teveel moeite koste om m'n bestelling op te nemen en te maken. Grote stukken ei in de rollen terwijl normaal het altijd prima is.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Wij laten regelmatig heerlijke maaltijden bezorgen bij ons thuis. Top kwaliteit en heel vers. Warm wat warm moet zijn. De prijs kwaliteit steekt met kop en schouders boven vergelijkbare sushi restaurants uit. Nog niet daar gegeten. Ambiance houdt ons tegen maar gasten trakteren we daardoor wel thuis op een heerlijk etentje.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gisteren avond weer eens bij "Osaka" gegeten. Iedere keer wanneer ik daar zit te genieten denk ik:" we moeten hier veel vaker naar toe". Eigenlijk is daarmee voldoende gezegd, alle gerechten zijn onwaarschijnlijk vers en heerlijk bereid. De service is vriendelijk. Het decor is wat minder (maar hoef je dan ook niet op te eten) en dat komt denk ik omdat "Osaka" een drukke bezorg service heeft. Laat dit u echter niet onthouden om er eens uitgebreid te gaan genieten.