Os Steakhouse

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Kimmmw1 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Het eten is ontzettend lekker en goed. We hadden de salade carprese, de tournedos en de ribs. Alles zeer aan te raden.

Het personeel is zeer attent en correct. Ik kom hier graag terug.
Edgar L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Een knus restaurant met een eenvoudige kaart met voor ieder wat wils. We bestellen haas saté, de hamburgers en een tournedos. Alles is zoals het in een goed grill restaurant hoort te zijn. Prima van smaak! De gerechten zijn verder niet royaal aangekleed en de side orders bestaan uit friet en salade. En ook die zij van prima kwaliteit. Onze bediening is absoluut correct maar wel afstandelijk. Al met al een heerlijke dinertje voor een keurige prijs.
Hitziris .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Omdat het er gezellig uit zag, hier terechtgekomen om een hapje te eten. De serveerster stond alleen, en maakte een ietwat gestresste indruk. De drankjes en het eten werden echter snel geserveerd. Ik had de kipsaté, deze was heerlijk mals. De spareribs zagen er goed uit en waren ook lekker mals. Omdat de keuken per ongeluk een salade had gemaakt, kregen wij deze er gratis bij.
Het restaurant is sfeervol maar erg modern ingericht.
Kortom: heerlijk eten voor een leuke prijs in een gezellig restaurant, zeker een aanrader.
Wilhelmina55 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
De naam van dit restaurant dekt de lading goed: prima biefstuk, die dan wel tournedos heet op de kaart, met een keuze aan sauzen. Bij het vlees krijg je geen bijgerechten, die moet je als extra bestellen.
Frites en sla moet je extra bestellen(beide goed van smaak).Dat maakt het wel relatief duur.
WMoojen .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wij hebben eind oktober ons 40 jarig huwelijk bij OS Steakhouse gevierd. In besloten kring hebben wij daar met ongeveer 30 man een diner gehad. Het eten was voortreffelijk , wij hebben van onze gasten hier alleen maar complimenten over gehad en de bediening was perfect. Dit heeft een bijdrage geleverd aan een voor ons onvergetelijke avond.
Ydekker .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Twee maal heerlijk gegeten! De biefstuk met jus, de kipsaté, beiden met knapperige friet!
Merlot was goed en de koffie werd begeleid met een heerlijk cakeje, een aanrader Os!
Scodie .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Het duurde even voordat onze bestelling werd opgenomen maar vervolgens kregen we deze razendsnel op tafel. Vergeten dat je bijgerechten zoals salade en patat separaat moet bestellen maar gelukkig duurde het niet al te lang voordat dit gebracht werd. Eerlijk gezegd viel de tournedos mij wat tegen en de steak de ander bleek niet medium maar rare te zijn.

De stoelen nodigen niet uit om lang te blijven zitten en het restaurant mag wel wat sfeervoller.

Nog een keer dit restaurant bezoeken? Waarschijnlijk niet.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Vorige week heb ik gegeten bij Os steakhouse in Heiloo. Een aanrader om een lekker hapje te eten. Ik heb een heerlijke kipsaté gegeten, deze was goed op smaak, lekker zacht vlees en op zichzelf eigenlijk al meer dan genoeg. Toch blij dat ik wat patatjes heb genomen die geserveerd werden met een lekkere verse mayo (met een beetje meer citroen, persoonlijk vind ik dat heerlijk fris). En eindelijk een salade die wel lekker op smaak is! Vlotte en vriendelijke bediening, ik kan zeggen dat ik hier binnenkort zeker terug kom!! Interieur is mooi, maar mag iets meer aangekleed.
Tomas J.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijk gegeten, beste spareribs in de wijde omtrek! De salades zijn aangemaakt zoals ik het zelf ook doe-niet van dat laffe middle of the rad gedoe. Probeer de Argentijnse wijn.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Gisteravond gereserveerd en ook gegeten bij OS. Prima serveerster, erg vriendelijk. Vlotte en goede service. Broodje vooraf, met heerlijke smeersels. Carpaccio erg lekker! Tonijn sashimi bleek deels sashimi en deels gegrilde tonijn met pittige sojadip. Prima, maar was niet als dusdanig op kaart vermeld. Tournedos leek iets kleiner dan 220 gram, cuisson perfect. Pepersaus iets aan de zoete kant. Lekkere friet en salade. Lekker gegeten. Malbec flesje wijn aanrader! Inrichting iets kaal. Cu
Jesse V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Onverwachts langs gegaan en heel vriendelijk ontvangen. Hele aangename sfeer. Had de tournedos genomen die gebakken was in zijn eigen jus. Vond hem beter dan bij Loetje. Voortaan is dit de plek waar ik heen ga voor een lekker stuk vlees. Nog erg genoten van mijn lievelingstoetje crème brulee. Ik kan dit iedereen aanraden!
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Reserveren is een must en dat is niet voor niets. Wij boften, dat we het laatste vrije tafeltje hadden en al snel begrepen we waarom dit restaurant zo populair is. Een royale portie sashimi, een geitenkaas crème brûlée, waar je je vingers bij aflikt en natuurlijk een prachtig stuk ossenhaas met redelijk lekkere bearnaisesaus (iets zuur, maar in elk geval niet helemaal uit een pakje). Wat ook fijn is, is dat ze behalve steak ook nog voldoende keuze hebben voor degene, die niet zo van rood vlees houdt. De bediening was vriendelijk, maar vergat de salade te brengen, te vragen hoe ik de ossenhaas bereid wilde hebben, etc. We hebben die avond 3 (misschien zelfs 4) verschillende mensen aan ons tafeltje gehad, hetgeen erg onrustig overkwam. Het decor? Kwestie van smaak. Wij vonden het prima, we kwamen voor het eten. Het was licht en helder, maar een ander zou het misschien strak en ongezellig noemen. Ik kom niet heel vaak in Heiloo, maar voor Os zou dat eigenlijk wel moeten.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Dit restaurant is een absolute aanrader. Ik heb mij laten verrassen door de kok en dat kan ik iedereen aanraden. Heerlijke gerechten, superkwaliteit want alles heel vers en zeer gevariërd.
Daarbij dan ook nog een prachtige wijn, een uiterst vriendelijke en vakkundige bediening en dan heb je een eetbelevenis die je zeker meerdere keren zal doen terugkomen.
Rupsje64 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
We hebben ons laten verrassen door de chef als voorgerecht duivelse garnalen daarna steak tartaar ,zalig,en een entrecote met bearnaise saus toe cake en ijs alles was fantastich lekker!

Susanne H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Restaurants Os is echt een aanrader! Hier voor de 2e keer gegeten en wederom alles erg lekker. Vooral de carpaccio, bearnaise saus bij 't vlees en het lopende chocolade taartje toe:) Prettige sfeer binnen in dit niet grote restaurant in het centrum van Heiloo.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
We hebben met zes personen van de AH actie genoten! Het eten was heerlijk: we hadden verschillende gerechten o.a. Carpaccio, aardappelsoep, saté, steak en een 'lopend taartje' toe. Alles smaakte prima en ook de bijgerechten waren uitstekend! De bediening was vriendelijk. Kortom: we komen zeker terug!
Shanna_belinda .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Leuk en sfeervol restaurant met zeer vriendelijke medewerkers! Vanaf het moment dat we binnen kwamen werden we meteen bij de deur begroet en ontvangen en werden onze jassen aangenomen. We kwamen bij dit restaurant terecht via de spaaractie van AH en kregen een apart menu waarbij we de keuze hadden uit 3 voor- hoofd- en nagerechten. De keuze was goed en gevarieerd en het eten was goed verzorgd en heerlijk! Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar, onze complimenten!
Gertrudis .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
We gingen eten met de 'AH-zegels' (1 menu gratis). Restaurant Os heeft geen concessies gedaan aan de kwaliteit en dat is al een pluspunt. Steak en entrecote waren heerlijk. De bediening was vriendelijk en attent. We gaan zeker nog eens bij Os eten.
Jennifer1988 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Steakhouse Os vinden wij een knus, gezellig restaurant waar je goed kunt eten. Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Goede bediening, goed eten.
GTteA .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Uitstekend gegeten bij Os Steakhouse. Keurig restaurant met vriendelijke, adequate bediening. 3-gangen menu heerlijk met de lekkerste friet tot nu toe!! Alle gerechten mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Wij komen zeker nog eens terug.