Os Steakhouse

Kennemerstraatweg 107 1851 BC Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Os Steakhouse

Hou je van een goed stuk vlees of vis van de grill? Dan is Os Steakhouse hét restaurant voor jou! Midden in Heiloo, net onder Alkmaar, vind je ons gezellige restaurant met een gevarieerde menukaart barbecue- en grillgerechten. Bij Os Steakhouse staat de kwaliteit van vlees en vis voorop. De liefde van eigenaar en chefkok Klaas voor heerlijke gerechten proef je terug in elk gerecht. Combineer dit met de gezellige sfeer van ons restaurant, enthousiaste bediening en prima prijzen, en je hebt gegarandeerd een heerlijke avond.

Meer informatie over restaurant Os Steakhouse

• : Rondom Os Steakhouse is er voldoende gratis parkeergelegenheid. Tot 18 uur dient u wel een parkeerkaart te gebruiken, ook in het weekend!

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Os Steakhouse

nielssprenkeling .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Zeer positief verrast in dit restaurant.
Ontvangst was zeer prettig, duurde even maar dat was omdat voor iedereen de tijd genomen werd. Dus ook voor ons toen we aan de beurt waren. Prettige bediening die zeer snel en accuraat aan het werk was.
Voorgerecht was super lekker. Het hoofdgerecht niet direct mee besteld en dat was geen probleem.
Duivelse garnalen en brood met wat smeersels. Heerlijk op smaak. UItje, knoflook, champignon en heerlijk malse garnalen. Daar hebben we wel een half uurtje van genoten, onder het genot van een prima lokaal biertje.
Het hoofdgerecht was snel klaar nadat we dit dus later hadden besteld.
Spareribs om te zoenen zo mals en lekker, en een Ierse tournedos die je weg kon zuigen zo mals.
Leuk groenten spiesje er bij met wat aardappelpuree uitgesmeerd over het bord. Uit de kunst.
Heerlijke huisgemaakte friet met huisgemaakte mayonaise. We konden er niet van af blijven.
Onbeperkt salade bij bestellen die ook niet mis was. Met zongedroogde tomaatje, olijfjes, eitje, ga maar door. Geen doorsnee side-salad maar een volwaardige salade.
De bediening vroeg nog of er een sausje bij de tournedos moest maar ik grapte dat een goed stuk vlees geen saus nodig had. En ik had niets te veel gezechd.
Al met al prima in orde. Een dikke 9
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Restaurant Os straalde een rustige kerstsfeer uit. De versiering was precies goed voor de sfeer.
Zeer vriendelijk ontvangst in een rustige omgeving. Het eten was goed en lekker.
Deborah M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ontvangst was goed, een ruime tafel gekregen voor ons tweeen, dat was geen probleem. De bediening verder was ook goed; de jongste meid heeft echt een passie voor het vak en dat straalde ze uit. De andere vrouw in de bediening was ook erg attent. Beide waren ook vrolijk en dat vind ik persoonlijk erg belangrijk.
Restaurant zelf is sfeervol ingericht.
Eten was heerlijk. Goed stuk vlees. Niets was te gek; ik wilde een carpaccio zonder rucola en extra kaas; geen probleem. Geen gedoe, geen gezeur. Super fijn.
Ik kom hier vaker en dat blijf ik doen! Mijn vriendin was er voor het eerst en die heeft in tijden niet zo heerlijk gegeten en gezeten! Alleen jammer dat de tijd dan snel gaat ;-)
Topservice!!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Hier met mijn broer gegeten, heerlijk eten, hele vriendelijke en professionele bediening, extraatje voor mijn jarige broer!, en helhond geanticipeerd op mijn verzoek voor een veganistische maaltijd ( bij een steakhouse!) ja sorry ik weet het.. mijn broer had de lekkerste spareribs thx!!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
gezellig plekkie, attente bediening, heerlijk vlees en betaalbaar. vooral de entrecote, tournedos en cote du boeuf zijn aanraders. de sauzen zouden iets dikker mogen wat mij betreft, maar dat is n klein detail. leuke koffie geserveerd met een kleine creme brulee met vlammetje.
genieten maar!
M V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Top gegeten lekker gezellig en het eten was super heerlijk op de super grill die in de keuken staat en bediening prima."..."...."............
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten en super sociaal personeel.
Alexandra S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het was heerlijk en vers, De service was vriendelijk.
De sfeer is uitnodigend en gezellig.
We zullen graag weer komen. :)
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een referentie voor menig restaurant !
Wat een geweldig leuke zaak, hier ben je klant, hier wordt je happy van !.

Wij komen opzeker vaker terug ! Tot snel ????????
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De gastvrouw was echt een gastvrouw. Vriendelijk, behulpzaam en niet te aanwezig. Het eten was van goede kwaliteit. Top avond gehad!
gert S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Mijn/ons favoriete restaurant in Heiloo. Overzichtelijke kaart, uitstekend bereide gerechten en perfecte bediening, echt voor een fijn avondje uit eten ... beter wel van te voren reserveren want ik/wij zijn niet de enigen die dit restaurant “ontdekt” hebben
E C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Knus restaurant. Genoeg keuze op de kaart maar geen ellenlang menu. Vriendelijke bediening. Goed eten voor een prima prijs. Wij komen er graag.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima restaurant met lekkere gerechten en goede prijs. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Onderwater .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een heel fijne ambiance. Inrichting straalt de juiste sfeer uit en versterkt het concept. Alles is in harmonie. Vriendelijke, professionele en attente bediening. Goed eten voor een redelijke prijs en voldoende variatie in gerechten. Wij komen zeker terug!
joke183 H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten , wil het recept wel van de champignonsoep!!!!
Prima bedienind , lekkere wijn.
Zeker een aanrader om nog een x te gaan.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Eten van goede kwaliteit. Te weinig salade, twee porties waren op zijn plaats geweest. Lekker ijs.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en gezellig gemoedelijk restaurant. Voor een goede steak in de omgeving Alkmaar is dit adres een aanrader!
Bedankt voor de mooie recensie en heel graag tot de volgende keer bij Os Steakhouse in Heiloo!
marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
wij hebben na een hele drukke werkdag een heerlijk rustig eet/ontspan moment ervaren in de restaurant.
erg lekker, leuk en gezellig.

Bedankt voor uw bezoek en mooie recensie. We hopen u snel weer te mogen begroeten bij Os Steakhouse!
Rineke D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Mijn man gaf mij di diner als Moederdag cadeau! De bediening was heel vriendelijk en het eten was heerlijk :-)

Bedankt voor uw recensie, Rineke. Graag tot ziens bij Os Steakhouse!
helma_de_waard .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Was de eerst keer voor ons, heerlijk gegeten goed stuk vlees, fijne vlotte bediening, we komen er zeker nog eens terug.
Reservering ook goed geregeld,