Os Steakhouse

Kennemerstraatweg 107 1851 BC Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Os Steakhouse

Hou je van een goed stuk vlees of vis van de grill? Dan is Os Steakhouse hét restaurant voor jou! Midden in Heiloo, net onder Alkmaar, vind je ons gezellige restaurant met een gevarieerde menukaart barbecue- en grillgerechten. Bij Os Steakhouse staat de kwaliteit van vlees en vis voorop. De liefde van eigenaar en chefkok Klaas voor heerlijke gerechten proef je terug in elk gerecht. Combineer dit met de gezellige sfeer van ons restaurant, enthousiaste bediening en prima prijzen, en je hebt gegarandeerd een heerlijke avond.

Meer informatie over restaurant Os Steakhouse

• : Rondom Os Steakhouse is er voldoende gratis parkeergelegenheid. Tot 18 uur dient u wel een parkeerkaart te gebruiken, ook in het weekend!

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en gezellig gemoedelijk restaurant. Voor een goede steak in de omgeving Alkmaar is dit adres een aanrader!
marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
wij hebben na een hele drukke werkdag een heerlijk rustig eet/ontspan moment ervaren in de restaurant.
erg lekker, leuk en gezellig.

Bedankt voor uw bezoek en mooie recensie. We hopen u snel weer te mogen begroeten bij Os Steakhouse!
Rineke D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Mijn man gaf mij di diner als Moederdag cadeau! De bediening was heel vriendelijk en het eten was heerlijk :-)

Bedankt voor uw recensie, Rineke. Graag tot ziens bij Os Steakhouse!
helma_de_waard .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Was de eerst keer voor ons, heerlijk gegeten goed stuk vlees, fijne vlotte bediening, we komen er zeker nog eens terug.
Reservering ook goed geregeld,
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Prima gegeten, vlotte en correcte service.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten, we kwamen voor biefstuk en daar hebben we lekker van genoten. Bediening was beetje 'rommelig'.. steeds werden dingen vergeten die we wel besteld hadden. Later werd dat met het dessert goedgemaakt. Netjes! We gaan er zeker weer heen voor het lekkere eten.
Dag Mariëlle,

Bedankt voor uw mooie recensie. Als Os Steakhouse zoeken we altijd naar 'nog beter'. Gelukkig kunnen we daarbij gebruik maken van bijzonder nuttige recensies als deze van u. Wij nemen uw opmerking dan ook ter harte! Tot de volgende keer bij Os Steakhouse.

Groet,

Iwan - Team Os
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Pluspunten ongedwongen sfeer, lekkere stoelen, niet te druk. Kortom, je zit lekker. Maar de kwaliteit van het eten was ronduit slecht. Droge biefstuk, blij dat we een extra saus besteld hadden om te dopen, deel laten staan, een klein "zuinig" bakje afgepaste friet voor 2 personen (vraag mij af wat je dan krijgt als je voor een persoon zou bestellen) Zet gewoon genoeg neer en serveer kwaliteit. Wachttijd gisteren hoofdgerecht was 1 uur! Veel te lang. Slechte prijs/kwaliteitverhouding.
Dag Anja, bedankt voor uw opbouwende kritieken! We werken er bij Os Steakhouse hard aan om het onze gasten naar de zin te maken vanaf het moment dat u binnenstapt tot vertrek. Maar, wellicht had onze kok z'n dag even niet en kwam de biefstuk te droog van de grill. We hanteren de regel dat goed vlees geen saus nodig heeft en dat zou ook altijd zo moeten zijn. Heeft u dit gemeld bij een van onze medewerkers? U had ongetwijfeld een nieuwe biefstuk gekregen, want goed is de ondergrens! Voor wat betreft de friet; de serveerster meldt dat wanneer u meer salade of friet wenst, dat dit zonder extra kosten kan worden bijbesteld. Is dat niet gebeurt, dan onze welgemeende excuses. Nogmaals dank voor uw opbouwende kritiek, hier gaan we zeker iets mee doen. We zien u daarom ook graag nogmaals terug bij Os Steakhouse!

Met groet,

Iwan - Team Os
Invenio .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben hier weer gezellig en lekker gezeten. Het eten was lekker. Gelukkig hadden we gereserveerd want het was vol. Ondanks de drukte was de bediening vlot en namen ze de tijd voor je.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Zaten 2 dagen in Heiloo en hadden gegoogled voor een restaurant om te eten. Waren totaal niet bekend in Heiloo. Door goede recencies bij jullie terecht gekomen. Geen spijt van gehad. Fantastisch gegeten in een sfeervol restaurant. Goede bediening mag ook gezegd worden. Als we weer terugkomen in Heiloo komen we beslist weer hier eten. Met een woord een toprestaurant.
Iwan B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Als vlees- en barbecueliefhebber kom je hier helemaal tot je recht. De chefkok is een absolute kenner van goed vlees en de wijze waarop dit bereid moet worden. De bijgerechten zijn bijzonder goed op smaak. Het broodplankje met de huisgemaakte kruidenboter is goddelijk. Als je ergens goed wilt eten voor niet al te veel geld moet je bij Os Steakhouse zijn.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We eten vaker bij Os steakhouse, we voelen ons er altijd welkom en de gerechten zijn altijd vers en van uitstekende kwaliteit. Dit keer was dat entrecote van de houtskoolgrill met gebakken spek, ui en champignons en een zeetong met een huisgemaakte ravigotesaus. De grilloven geeft een specifieke barbecue smaak en schroeit het vlees dicht zodat het vlees aan de binnenkant zacht en sappig is en aan de buitenkant knapperig.
De zeetong was zoals altijd, vers en prima gebakken. Er zijn niet veel restaurants waar je het hele jaar door van deze vis kunt genieten. Bij vlees en vis komen frietjes, royaal versierde sla en gegrilde groenten (die bbq smaak!). Boerenjongens met vanille ijs en een scroppino a la Os, met vanille en aardbeienijs, als toetje en koffie met een flamberend mini crème bruleetje na... Alles is altijd verrukkelijk op smaak. Ja, wij zijn fan.
Kimmmw1 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Het eten is ontzettend lekker en goed. We hadden de salade carprese, de tournedos en de ribs. Alles zeer aan te raden.

Het personeel is zeer attent en correct. Ik kom hier graag terug.
Edgar L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Een knus restaurant met een eenvoudige kaart met voor ieder wat wils. We bestellen haas saté, de hamburgers en een tournedos. Alles is zoals het in een goed grill restaurant hoort te zijn. Prima van smaak! De gerechten zijn verder niet royaal aangekleed en de side orders bestaan uit friet en salade. En ook die zij van prima kwaliteit. Onze bediening is absoluut correct maar wel afstandelijk. Al met al een heerlijke dinertje voor een keurige prijs.
hitziris .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Omdat het er gezellig uit zag, hier terechtgekomen om een hapje te eten. De serveerster stond alleen, en maakte een ietwat gestresste indruk. De drankjes en het eten werden echter snel geserveerd. Ik had de kipsaté, deze was heerlijk mals. De spareribs zagen er goed uit en waren ook lekker mals. Omdat de keuken per ongeluk een salade had gemaakt, kregen wij deze er gratis bij.
Het restaurant is sfeervol maar erg modern ingericht.
Kortom: heerlijk eten voor een leuke prijs in een gezellig restaurant, zeker een aanrader.
wilhelmina55 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
De naam van dit restaurant dekt de lading goed: prima biefstuk, die dan wel tournedos heet op de kaart, met een keuze aan sauzen. Bij het vlees krijg je geen bijgerechten, die moet je als extra bestellen.
Frites en sla moet je extra bestellen(beide goed van smaak).Dat maakt het wel relatief duur.
WMoojen .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wij hebben eind oktober ons 40 jarig huwelijk bij OS Steakhouse gevierd. In besloten kring hebben wij daar met ongeveer 30 man een diner gehad. Het eten was voortreffelijk , wij hebben van onze gasten hier alleen maar complimenten over gehad en de bediening was perfect. Dit heeft een bijdrage geleverd aan een voor ons onvergetelijke avond.
Ydekker .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Twee maal heerlijk gegeten! De biefstuk met jus, de kipsaté, beiden met knapperige friet!
Merlot was goed en de koffie werd begeleid met een heerlijk cakeje, een aanrader Os!
scodie .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Het duurde even voordat onze bestelling werd opgenomen maar vervolgens kregen we deze razendsnel op tafel. Vergeten dat je bijgerechten zoals salade en patat separaat moet bestellen maar gelukkig duurde het niet al te lang voordat dit gebracht werd. Eerlijk gezegd viel de tournedos mij wat tegen en de steak de ander bleek niet medium maar rare te zijn.

De stoelen nodigen niet uit om lang te blijven zitten en het restaurant mag wel wat sfeervoller.

Nog een keer dit restaurant bezoeken? Waarschijnlijk niet.
ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Vorige week heb ik gegeten bij Os steakhouse in Heiloo. Een aanrader om een lekker hapje te eten. Ik heb een heerlijke kipsaté gegeten, deze was goed op smaak, lekker zacht vlees en op zichzelf eigenlijk al meer dan genoeg. Toch blij dat ik wat patatjes heb genomen die geserveerd werden met een lekkere verse mayo (met een beetje meer citroen, persoonlijk vind ik dat heerlijk fris). En eindelijk een salade die wel lekker op smaak is! Vlotte en vriendelijke bediening, ik kan zeggen dat ik hier binnenkort zeker terug kom!! Interieur is mooi, maar mag iets meer aangekleed.
Tomas J.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijk gegeten, beste spareribs in de wijde omtrek! De salades zijn aangemaakt zoals ik het zelf ook doe-niet van dat laffe middle of the rad gedoe. Probeer de Argentijnse wijn.