Os Steakhouse

Kennemerstraatweg 107 1851 BC Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Os Steakhouse

Hou je van een goed stuk vlees of vis van de grill? Dan is Os Steakhouse hét restaurant voor jou! Midden in Heiloo, net onder Alkmaar, vind je ons gezellige restaurant met een gevarieerde menukaart barbecue- en grillgerechten. Bij Os Steakhouse staat de kwaliteit van vlees en vis voorop. De liefde van eigenaar en chefkok Klaas voor heerlijke gerechten proef je terug in elk gerecht. Combineer dit met de gezellige sfeer van ons restaurant, enthousiaste bediening en prima prijzen, en je hebt gegarandeerd een heerlijke avond.

Meer informatie over restaurant Os Steakhouse

• : Rondom Os Steakhouse is er voldoende gratis parkeergelegenheid. Tot 18 uur dient u wel een parkeerkaart te gebruiken, ook in het weekend!

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Os Steakhouse

Huub V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prettige ontvangst, terwijl restaurant behoorlijk vol zat. Heerlijk gegeten. Menukaart beknopt, gelukkig werd in de menuomschrijving niet ieder half tomaatje vermeld. Juist heel duidelijk, niet te veel, maar toch genoeg keuze mogelijkheden. Alles lekker vers, niet overdadig. We werden echt als gast behandeld en ook gezien als je iets wilde vragen. Leuk dat je een beetje in de keuken mee kan kijken. We gaan zeker weer eens terug, sowieso ook voor afhalen.
T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima eten voor een prima prijs. Je moet wel reserveren in het weekend, het zit altijd vol.
Goede service en prettige mensen.
Mi-Lou B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk eten en meer dan voldoende, correcte en attente bediening en gezellige sfeer! Gaan we zeker nog veel vaker heen!
Hyacinthe D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, was gezellig en zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader om daar te gaan eten. Wij komen zeker terug.
P P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Enige minpunt : wij vinden de afhaal klanten door het restaurant niet prettig. Dit leidt erg af. En brengt onrust in het restaurant gedeelte
anjareinder 1.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten, gezellig en informele sfeer. Goede bediening. Spareribs vielen van het bot, zalmmoot precies goed en ossehaaspuntjes waren heerlijk.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, een blijvertje
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima bediening, goed en smakelijk eten, keurige toiletten!
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuk, lekker en gezellig gegeten! Zeker een aanrader! Op aanraden van collega's gegaan en is zeker voor herhaling vatbaar
Stella D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
We hebben met drie personen zalig gegeten. Aardige bediening die zich niet opdringt maar wel in de gaten houdt of alles naar wens is! Dat alles in een fijne ambiance.
Em B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Vriendelijk personeel, gezellige inrichting. De carpaccio was lekker, maar net niet mals genoeg. Spare-ribs erg goed. Biefstuk was taai, dat kan veel beter! Genoeg patat en salade. het is zelfs mogelijk om zonder kosten bij te bestellen. Dat is een pre. Wijn helaas iets te warm geserveerd.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima gegeten, komen hier vrij vaak; eten altijd goed
! opmerking: als je op de fiets komt is er nauwelijks ruimte om je fiets te parkeren. Komt ook omdat vrijwel niemand meer de fiets in het rek plaatst maar daar ergens tussenin waardoor 1 fiets 2 plekken in beslag neemt.
Komt ook door de rekken zelf die niet goed zijn
pommie73 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wederom zo verschrikkelijk lekker gegeten. 3 proeverijen gehad. Voor, hoofd en nagerechten.
De steak tartaar en de garnalen cocktail waren voortreffelijk. 4 soorten overheerlijk vlees en die madeirajus.... Jammie!!!
nielssprenkeling .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Zeer positief verrast in dit restaurant.
Ontvangst was zeer prettig, duurde even maar dat was omdat voor iedereen de tijd genomen werd. Dus ook voor ons toen we aan de beurt waren. Prettige bediening die zeer snel en accuraat aan het werk was.
Voorgerecht was super lekker. Het hoofdgerecht niet direct mee besteld en dat was geen probleem.
Duivelse garnalen en brood met wat smeersels. Heerlijk op smaak. UItje, knoflook, champignon en heerlijk malse garnalen. Daar hebben we wel een half uurtje van genoten, onder het genot van een prima lokaal biertje.
Het hoofdgerecht was snel klaar nadat we dit dus later hadden besteld.
Spareribs om te zoenen zo mals en lekker, en een Ierse tournedos die je weg kon zuigen zo mals.
Leuk groenten spiesje er bij met wat aardappelpuree uitgesmeerd over het bord. Uit de kunst.
Heerlijke huisgemaakte friet met huisgemaakte mayonaise. We konden er niet van af blijven.
Onbeperkt salade bij bestellen die ook niet mis was. Met zongedroogde tomaatje, olijfjes, eitje, ga maar door. Geen doorsnee side-salad maar een volwaardige salade.
De bediening vroeg nog of er een sausje bij de tournedos moest maar ik grapte dat een goed stuk vlees geen saus nodig had. En ik had niets te veel gezechd.
Al met al prima in orde. Een dikke 9
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Restaurant Os straalde een rustige kerstsfeer uit. De versiering was precies goed voor de sfeer.
Zeer vriendelijk ontvangst in een rustige omgeving. Het eten was goed en lekker.
Deborah M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ontvangst was goed, een ruime tafel gekregen voor ons tweeen, dat was geen probleem. De bediening verder was ook goed; de jongste meid heeft echt een passie voor het vak en dat straalde ze uit. De andere vrouw in de bediening was ook erg attent. Beide waren ook vrolijk en dat vind ik persoonlijk erg belangrijk.
Restaurant zelf is sfeervol ingericht.
Eten was heerlijk. Goed stuk vlees. Niets was te gek; ik wilde een carpaccio zonder rucola en extra kaas; geen probleem. Geen gedoe, geen gezeur. Super fijn.
Ik kom hier vaker en dat blijf ik doen! Mijn vriendin was er voor het eerst en die heeft in tijden niet zo heerlijk gegeten en gezeten! Alleen jammer dat de tijd dan snel gaat ;-)
Topservice!!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Hier met mijn broer gegeten, heerlijk eten, hele vriendelijke en professionele bediening, extraatje voor mijn jarige broer!, en helhond geanticipeerd op mijn verzoek voor een veganistische maaltijd ( bij een steakhouse!) ja sorry ik weet het.. mijn broer had de lekkerste spareribs thx!!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
gezellig plekkie, attente bediening, heerlijk vlees en betaalbaar. vooral de entrecote, tournedos en cote du boeuf zijn aanraders. de sauzen zouden iets dikker mogen wat mij betreft, maar dat is n klein detail. leuke koffie geserveerd met een kleine creme brulee met vlammetje.
genieten maar!
M V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Top gegeten lekker gezellig en het eten was super heerlijk op de super grill die in de keuken staat en bediening prima."..."...."............
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten en super sociaal personeel.