Os Steakhouse

Kennemerstraatweg 107 1851 BC Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Os Steakhouse

Hou je van een goed stuk vlees of vis van de grill? Dan is Os Steakhouse hét restaurant voor jou! Midden in Heiloo, net onder Alkmaar, vind je ons gezellige restaurant met een gevarieerde menukaart barbecue- en grillgerechten. Bij Os Steakhouse staat de kwaliteit van vlees en vis voorop. De liefde van eigenaar en chefkok Klaas voor heerlijke gerechten proef je terug in elk gerecht. Combineer dit met de gezellige sfeer van ons restaurant, enthousiaste bediening en prima prijzen, en je hebt gegarandeerd een heerlijke avond.

Meer informatie over restaurant Os Steakhouse

• : Rondom Os Steakhouse is er voldoende gratis parkeergelegenheid. Tot 18 uur dient u wel een parkeerkaart te gebruiken, ook in het weekend!

Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Os Steakhouse

Marc V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Erg leuk en gezellig restaurant. Zeer attente bediening en heerlijke steaks!
Steven N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Joor K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We hebben hier echt heerlijk gegeten! Het vlees en overige eten is perfect bereid en de service is geweldig.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gereserveerd voor 3 pers, later kwamen er 3 bij, eerst was er geen plaats, door een annulering van een andere groep was dit mogelijk, ik werd hier snel voor terug gebeld. Goed teken dat de zaak helemaal vol zit. Open keuken, betrokken personeel, nette ontvangst. Personeel heeft ook oog voor kleine details, bijv deur openhouden bij het verlaten van de zaak. Voor een restaurant in deze prijs klasse, erg fijn om mee te maken. Regelmatig kwamen ze even aan de tafel controleren of alles naar wens was, helemaal goed. Lekker gegeten, niets op aan te merken. Friet was lekker krokant gebakken en ook huisgemaakte mayonaise. Kortom, uitstekende ervaring. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
William B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vlees zoals vlees moet zijn! Heerlijk gegeten.. elke keer weer!
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Prima voor elkaar gerechten en dranken dik in orde. Leuke tent leuk personeel. Voldoende keuze op zowel de dinerkaart als de drankenkaart. Ga zo door.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Was gezellig, gastvrij, warme sfeer, goed eten en lekkere wijn.
kortom gezellige avond smaakt naar meer
Samantha S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik heb zeer genoten van het eten en de bediening was heel erg aardig! De inrichting was erg warm ik zou het zeker andere aanraden!
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prettige ontvangst, terwijl restaurant behoorlijk vol zat. Heerlijk gegeten. Menukaart beknopt, gelukkig werd in de menuomschrijving niet ieder half tomaatje vermeld. Juist heel duidelijk, niet te veel, maar toch genoeg keuze mogelijkheden. Alles lekker vers, niet overdadig. We werden echt als gast behandeld en ook gezien als je iets wilde vragen. Leuk dat je een beetje in de keuken mee kan kijken. We gaan zeker weer eens terug, sowieso ook voor afhalen.
T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima eten voor een prima prijs. Je moet wel reserveren in het weekend, het zit altijd vol.
Goede service en prettige mensen.
Mi-Lou B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk eten en meer dan voldoende, correcte en attente bediening en gezellige sfeer! Gaan we zeker nog veel vaker heen!
Hyacinthe D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, was gezellig en zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader om daar te gaan eten. Wij komen zeker terug.
P P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Enige minpunt : wij vinden de afhaal klanten door het restaurant niet prettig. Dit leidt erg af. En brengt onrust in het restaurant gedeelte
anjareinder 1.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten, gezellig en informele sfeer. Goede bediening. Spareribs vielen van het bot, zalmmoot precies goed en ossehaaspuntjes waren heerlijk.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, een blijvertje
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima bediening, goed en smakelijk eten, keurige toiletten!
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuk, lekker en gezellig gegeten! Zeker een aanrader! Op aanraden van collega's gegaan en is zeker voor herhaling vatbaar
Stella D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
We hebben met drie personen zalig gegeten. Aardige bediening die zich niet opdringt maar wel in de gaten houdt of alles naar wens is! Dat alles in een fijne ambiance.
Em B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Vriendelijk personeel, gezellige inrichting. De carpaccio was lekker, maar net niet mals genoeg. Spare-ribs erg goed. Biefstuk was taai, dat kan veel beter! Genoeg patat en salade. het is zelfs mogelijk om zonder kosten bij te bestellen. Dat is een pre. Wijn helaas iets te warm geserveerd.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima gegeten, komen hier vrij vaak; eten altijd goed
! opmerking: als je op de fiets komt is er nauwelijks ruimte om je fiets te parkeren. Komt ook omdat vrijwel niemand meer de fiets in het rek plaatst maar daar ergens tussenin waardoor 1 fiets 2 plekken in beslag neemt.
Komt ook door de rekken zelf die niet goed zijn