Os Heem

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:00
Erg gunstig
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Een restaurant waar het eten met liefde en zorg wordt bereid en waar de bediening uitstekend is. Als ik weer in de buurt ben, kom ik zeker weer terug
rien B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijke uiensoep en uitstekende schnitzel gegeten voor een concurrerende prijs. Vriendelijke bediening op een gezellig intiem (niet zo massaal) terrasje nabij het centrum van Gulpen. Als we weer in Gulpen zijn, komen we hier zeker terug.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Geweldig! Os Heem betekent ons thuis. En dat voelden wij ons zeker. De chef kwam aan tafel vol met passie vertellen over zijn gerechten. Zuur vlees, biefstuk, sate simpele gerechten maar met zoveel passie gemaakt. Thuis komen maar dan in Gulpen. Aanrader!
ToontjeTop .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Zuurvlees en het rundvlees stoofpotje waren super. Ook de flammkucchen met appel en kaneel was bijzonder lekker, nog nergens anders op de kaart gezien. De bediening was heel goed en vriendelijk.
Hartelijke ontvangst. Eigenaar geeft desgewenst uitleg over de ingrediënten van de gerechten en tips bij bereiding.
Cassandra V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Os Heem en zeer vriendelijk ontvangen. De (grote!) flammkuchen zijn zéker een aanrader, evenals het stoofpotje met Gulpener en de kogelbiefstuk. Alles smaakte super en is met veel liefde bereid. Merci!
Phily P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijk gegeten bij os Heem, stoofpotje, overheerlijk! Service geven we een 10+, we hadden een verlopen WOW Deal maar daar werd helemaal geen punt van gemaakt. Chapeau, dat maakt dat we er zeker nog een keer terug gaan.
Victor S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Heerlijk zuurvlees met knapperige frietjes erbij. Bediening is superattent
en neemt alle tijd voor de gasten. Geeft ook prima adviezen over
de verschillende speciale bieren die zij schenken. Decor iets gedateerd.
Prima plek om nog eens naar terug te gaan!
josi92 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Tijdens ons verblijf in Gulpen, met 6 personen heerlijk gegeten, pasta met gamba's, saté, biefstuk en zuurvlees. Alle gerechten zagen er geweldig uit en smaakten ook zo. Er was een gezellige bediening en leuke achtergrond muziek. Wij hadden een top avond! Als wij nog eens in Gulpen zijn komen wij hier graag terug. Ook de prijzen liggen een stuk lager dan bij de rest van de omliggende zaken. Zeker een aanrader!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Met een groep van 12 (hongerige) fietsers hier gegeten. Vriendelijke ontvangst en we waren niet verplicht een eenheidsmenu te nemen ondanks de grote groep. Porties ruim voldoende en allemaal erg smakelijk, met name het stoofpotje met Gulpener (uiteraard) Bockbier.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Dit simpele eetcafé stijgt helaas niet boven zichzelf uit, ondanks eerdere mooie recenties in de Limburgse pers. De kogelbiefstuk was niet al te mals en zelfs het Limburgs zuurvlees had niet de juiste bite. De prijzen zijn wel erg beschaafd en de bediening is zeer vriendelijk.