Over het restaurant Os en Peper

Culinair genieten in het centrum van Zwolle

Os en Peper dankt haar naam aan de nabijgelegen Ossenmarkt en de Peperbus, een indrukwekkende Gotische toren uit de vijftiende eeuw. De koks van dit restaurant in Zwolle kunnen weliswaar de voeten met een peperbus, maar hun moderne Franse gerechten zijn zo puur van smaak dat peper eigenlijk overbodig is. Geniet van heerlijke gerechten en bijpassende wijnen en laat je door de enthousiaste bediening op je wenken bedienen. Een voortreffelijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Os en Peper

9,5
9,4
PETER D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Uitstekend menu, 4 gangen, met wijn arrangement, amuses, voor E70 pp. Vonden wij de prijs helemaal waard. Vriendelijk personeel dat echt haar best doet er een heerlijke avond van te maken. Aanrader in hartje Zwolle!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima kok, leuke bediening, aardige ambiance.
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een fantastische beleving meegemaakt vanavond. Hier kom ik zeer zeker terug ????????
Ans N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een pareltje op het gebied van de kookkunst. Zeer smaakvol. Verrassende combinaties van smaken en het zag er ook nog prachtig uit. Bediening allervriendelijkst en met verstand van zaken. Hier kom ik zeker terug
Alleen janmmer dat er geen terras is. Maar het voortreffelijke diner deed dit al gauw vergeten. TOP!
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijke avond gehad! Top verzorgd, geheel ontspannen!
Jacob E.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Gisteren hebben wij hier met twee personen gegeten. We hadden het 3 gangen menu, waarbij we ieder 1 gang hadden vervangen door een gerecht uit het menu. We kregen 4 heerlijke amuses. Alle gerechten waren heerlijk en creatief met verschillende smaak combinaties. Zo had ik o.a. tonijn met soya ijs waarbij een Gruner Veltliner werd geschonken: verrassend en heerlijk. Het lam dat mijn vrouw had kwam uit Zalk uit een weiland achter het huis van een kennis en de asperges kwamen uit Raalte. De wijnen waren allemaal heerlijk en vormden een perfecte combinatie met de gerechten. Een topprestatie van kok Rick en Anniek voor de bediening. We komen graag nog een keer.
Yvonne__ .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk eten, mooie wijnen, prettige sfeer en top bediening!
Een heerlijke avond uit in een ongedwongen sfeer.

Nog nooit teleurgesteld bij Os & Peper. Het eten is altijd van hoge kwaliteit en ook de wijnen stellen je absoluut niet teleur. De bediening maakt een avond bij Os & Peper compleet.
Ze denken met je mee, verassen je waar nodig en bezorgen je een heerlijke avond uit.
Tije V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Top
Karola R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heel erg genoten van de zeer verfijnde gerechten en tussendoortjes.
Marsha W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wij hebben bijzonder lekker gegeten, mooie smaak combinaties en de kwaliteit van het eten is top. De bediening is heel vriendelijk en biedt goede service. Gezellige ambiance met veel ruimte tussen de tafels.
Echt een aanrader!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima avond gehad. Mooie gerechten, heerlijke smaken, goede wijnen, leuke bediening ...
mweijers W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ontvangst was hartelijk. Bediening prima. Eten was echt goed met twee amuses om te beginnen. Lekker gegeten dus in goede ambiance
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten, vriendelijke maar toch professionele bediening, Fantastische aspergesoep en eekhoorntjesbroodsoep!!!
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Een prachtige avond in het Zwolse, aan de voet van de Peperbus. Een gedreven team vol passie voor "goed" eten. Bij een glas cava worden de menu-opties besproken. Ondertussen loopt de zaak vol. Met 2 amuses (biet/feta; bonenkruidsoepje) wordt een smakelijke toon gezet. We kiezen voor 3 gerechten van de kaart: Zwezerik met meloeskes (kleine uitjes) (pinot noir uit Oostenrijk), oosterse tonijn (met kikkoman ijs!) (pinot gris Elzas); beiden prachtig smakend. Verrast worden we door het lamsvlees uit Zalk met Sallandse asperges, een prachtcombinatie (met een stevige Primitivo uit Puglia). Een voorbeeldig kaasplankje als afsluiter. Hier worden we blij van. Aanrader.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wijnhold P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima locatie om gezellig en lekker uit eten te zijn , heerlijk avondvullend , leuke gezellige inrichting en vriendelijk personeel.
Jaap A.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Verrassend goed restaurant. De gerechten zijn zeer smaakvol en de aanbevolen wijnen uitstekend.
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Hele creatieve gerechten, erg smakelijk. Goede en vriendelijke bediening. Suggestie: bied vaker wat brood aan, voor de grote eter zijn de porties aan de kleine kant.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Wij namen allebei een aperitief, voor- en hoofdgerecht. Een van ons liet zich verrassen met bijpassende wijnen. Eerlijk en smakelijk eten, voldoende grote porties. Afgesloten met een dubbele espresso. De tweede was voor het huis. Prima getafeld. We komen terug.
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
heerlijk gegeten. concurrent van lijbrije.