Os en Peper

Ossenmarkt 7 8011 MR Zwolle Nederland Kaart
31-384211948

Over het restaurant Os en Peper

Culinair genieten in het centrum van Zwolle

Os en Peper dankt haar naam aan de nabijgelegen Ossenmarkt en de Peperbus, een indrukwekkende Gotische toren uit de vijftiende eeuw. De koks van dit restaurant in Zwolle kunnen weliswaar de voeten met een peperbus, maar hun moderne Franse gerechten zijn zo puur van smaak dat peper eigenlijk overbodig is. Geniet van heerlijke gerechten en bijpassende wijnen en laat je door de enthousiaste bediening op je wenken bedienen. Een voortreffelijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Os en Peper

9,4

Jouw recensie over het restaurant Os en Peper

Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was een feestje! Een hele smaakbeleving. Creatieve gerechtjes met heerlijke bijpassende wijn.
Vooraf werden we verrast met 2 amuses.
Zeer keurige en vriendelijke bediening.
Een aanrader voor een verrukkelijke avond!!
Jolanta B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Overheerlijke gerechten, diverse smaken maar mooi gecombineerd met elkaar; super attente bediening, leuke sfeer, echt een aanrader! We komen zeker terug! ;-)
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, het tempo was precies goed (ik heb redelijk ingevuld, maar voor een goed gesprek was ruim de tijd) er is aandacht, maar niet opdringerig. Het is altijd weer een verrassing wat er op je bord komt.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Originele en lekkere gerechten. Ongedwongen en bediening met verstand van zaken.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Verrassende gerechten, mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Gecombineerd met heerlijk passende wijnen.
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Goede, gezellige, vlotte en attentie bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
nicobenink .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Zoals gewoonlijk uitstekend eten en zeer attent bedienend personeel, je hoeft nooit te wachten, maar wordt ook zeker niet gejaagd. Over het geheel genomen nog steeds de beste prijs /kwaliteit in Zwolle en omstreken.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
3-gangen is qua hoeveelheid wel weinig. 5-gangen lijkt dan beter
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
romantisch, gezellig restaurantje. Correcte ontvangst en bediening. Bediening was goed op elkaar afgestemd!
Heerlijke gerechten, creatief geserveerd. Restaurant zat helemaal vol. Er zaten 2 grotere groepen maar daarvan hadden we geen last. Mooie aparte wijnen en alternatieve voor non alcoholic.
Zeker een aanrader, jammer dat het zo ver bij ons uit de buurt is.
Dieneke T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker gegeten: menu was heerlijk. Mondvermaakjes waren lekker. Geserveerde wijn goed passend bij gerechten. Bedienend personeel aardig, attent en persoonlijk.
Enig nadeel: tafels erg dicht op elkaar zodat je gesprekken moet horen, of je wil of niet.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Werkelijk prima
Heerlijk eten, prima service
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten was heerlijk, de bediening echter rommelig en men zat erg te pushen om eerst de amuses te nemen, pas daarna kwamen ze ook de gewone menukaart brengen. Vervolgens bij gang 2 kwamen ze ineens met bijpassende wijnen aanzetten terwijl we geen wijnarrangement genomen hadden en de tijd tussen amuse, voorgerecht en hoofdgerecht duurde lang, te lang. Paar keer vergeten ook de gevraagde drankjes te brengen.
Kwaliteit eten is echt super goed maar daar hoort ook een goede bediening bij en daar is absoluut ruimte voor verbetering.
Alieke Z.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijke avond gehad. Het eten was super lekker, de service top, mooie inrichting en leuke sfeer. Os en Peper staat vanaf nu bovenaan mijn lijst van de restaurants in Zwolle!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Wat een toptent! Heerlijke avond gehad. De bediening is super vriendelijk en het eten was fantastisch. Ook de bijpassende wijnen waren erg goed uitgekozen. Echt een restaurant met veel passie voor het vak. Het is een knus restaurant waardoor er een gezellige sfeer was. Hier gaan wij zeker vaker eten!
T. W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Fijn om weer eens heerlijk verwend te worden in de Os en Peper. Het was alweer een poosje geleden en we hebben er van genoten!
Teun S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Vriendelijke bediening met kennis van zaken. Hielden de restaurant bezoekers goed in de gaten. Het eten was van een goed niveau evenals de wijze waarop het gepresenteerd werd. Een gelegenheid om zeker naar terug te gaan.
Arja V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, verfijnde smaken. Prettige bediening
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
super, heerlijk gegeten
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
prettige sfeer met uitstekend eten, echte aanrader. Goede prijs kwaliteit verhouding
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hebben het vegetarisch menu gehad. Het was voortreffelijk. Heel verfijnd en mooie smaakcombinaties! Het kaasplankje was ook heerlijk.
We komen zeker nog eens terug