Over het restaurant Os en Peper

Culinair genieten in het centrum van Zwolle

Os en Peper dankt haar naam aan de nabijgelegen Ossenmarkt en de Peperbus, een indrukwekkende Gotische toren uit de vijftiende eeuw. De koks van dit restaurant in Zwolle kunnen weliswaar de voeten met een peperbus, maar hun moderne Franse gerechten zijn zo puur van smaak dat peper eigenlijk overbodig is. Geniet van heerlijke gerechten en bijpassende wijnen en laat je door de enthousiaste bediening op je wenken bedienen. Een voortreffelijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Os en Peper

9,4

Jouw recensie over het restaurant Os en Peper

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Voortreffelijke kwaliteit. Bij een 5-gangendiner passeert een prachtige parade van heerlijke gerechten. Prima ontvangst en bediening. Het geluidsniveau was vrij hoog, vooral door een luidruchtige grotere groep die naast ons zat te eten. Maar dat mocht de culinaire pret niet drukken.
Lucas J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wat een Wereldrestaurant , hier moet je een keer geweest zijn.
Robbin T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Upgrade van het interieur. Plezierige stoelen. Kleine kaart met menu en een aantal toppers. Goed gegeten. Lekkere wijnen. Attente bediening. Een van de toprestaurants in Zwolle.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Fantastische avond! Aanrader voor Zwolle
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was gezellig en de kwaliteit van het eten was prima. Maar qua prijs/kwaliteit verhouding zouden de porties iets royaler mogen. Af en toe waren gerechten een beetje pretentieus. De gastheren hebben het qua sfeer zeker goed gemaakt. Al met al een fijne avond!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De gerechten waren stuk voor stuk verrassend, zowel wat betreft de smaakcombinaties, de intensiteit van de pure smaken als de opmaak. We zijn hierdoor en door de gastvrijheid van het personeel erg onder de indruk van Os en Peper! Een echte aanrader.....!
Annette G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Lekker gegeten, sfeervol restaurant. Vriendelijke en ontspannen bediening.
Béa V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige ontspannen setting.
elterdo E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Kwaliteit van de gerechten Michelinster waardig. Vriendelijke en zeer attente bediening. Gelukkig zijn houten stoelen nu vervangen door comfortabele fauteuils. Komen zeker terug.
Pascale T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
HEeelijk gegeten, geweldige service. Vond alleen 9,50 voor Irish coffee echt overpriced terwijl je geen toetje nam van het 5 gangen menu☺️
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Onze recensie dit keer in trefwoorden : vriendelijke ontvangst, goede voorlichting over het menu, sfeervolle lokaliteit, voortreffelijke drankjes, het eten smaakte (alle drie gangen) heerlijk en we hebben genoten van ons bezoek aan dit restaurant
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Doordat ik al langere tijd naar Os en Peper wilde, waren de verwachtingen erg hoor. Deze zijn echter volledig waargemaakt. Heerlijk 5-gangenmenu gegeten, waarbij wij er voor gekozen hebben om 1 van de gerechten om te wisselen voor een van de klassiekers (de zwezerik). Stuk voor stuk heerlijke gerechten met bijpassende wijnen, vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer. Het is geen goedkope avond, maar het is het geld zeker waard!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Bijzonder fijne gelegendheid met prima service en uitstekende gerechten. Derde keer dat ik hier was en telkens weer top!
anne brecht F.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Wederom uitstekend gegeten en uitstekend bediend!
Annerie B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
In een woord: FANTASTISCH! Het eten, de bediening. Wij hebben genoten van vanavond. Een absolute aanrader voor iedereen die van heerlijk eten houdt.
JEF .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
was even niet in Zwolle geweest. Het restaurant blijkt van eigenaar gewisseld te zijn.
Tikje teleurgesteld want ik heb er lekkerder gegeten.....
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We hebben een herrlike avond gehad. Echt heerlijk gegeten met aandacht voor de details
Jesse V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bijzonder lekker gegeten. Mogen genieten van 5 gangen inclusief bijpassend wijnarrangement. Bediening is adequaat en vriendelijk. Hier kom ik zeker nog een keer eten!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. De smaken van ieder gerechtje kloppen precies. De uiterst vriendelijke bediening heeft oog voor detail. Een heerlijke avond gehad!
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goede ambiance, vriendelijke bediening, porties fijn, maar (te) klein, wachttijd tussen gerechten te lang, tussen :2e en 3e gang bijna anderhalf uur. Prijs gezien kwaliteit, hoeveelheid is (goed) aan de prijs