Over het restaurant Os en Peper

Culinair genieten in het centrum van Zwolle

Os en Peper dankt haar naam aan de nabijgelegen Ossenmarkt en de Peperbus, een indrukwekkende Gotische toren uit de vijftiende eeuw. De koks van dit restaurant in Zwolle kunnen weliswaar de voeten met een peperbus, maar hun moderne Franse gerechten zijn zo puur van smaak dat peper eigenlijk overbodig is. Geniet van heerlijke gerechten en bijpassende wijnen en laat je door de enthousiaste bediening op je wenken bedienen. Een voortreffelijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Os en Peper

9,4

Jouw recensie over het restaurant Os en Peper

M S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Of ik met mijn echtgenoot ga dineren of met een vriendin of met mijn gezin, Os en Peper stelt me nooit teleur. Zoals je weet dat Messi altijd zal scoren zo zul je de avond beleven: verschrikkelijk voldaan. Het eten is voortreffelijk doch immer verrassend ( de amuses alleen al) de service uitmuntend ( warm en oprecht).
Ons lievelingsrestaurant ever.
Dianne B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk dinner gehad echt een aanrader
cas L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Topkwaliteit in een sfeervolle zaak, een aanrader! Huisgemaakt ossenworst, zwezerik en tournedos allemaal perfect, met een prachtige rode wijn uit Jumilla.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Was echt een avondje uit. Lekker eten, hele goede bediening en een warme sfeer.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gisteren hebben we met fijn gezelschap gegeten in dit gezellige restaurant. Leuke inrichting en er is een goede buzz. Personeel is bijzonder vriendelijk en ze hebben kennis van zaken als het over wijn/spijs gaat!

We kozen voor het 5 gangen diner incl wijnarrangement.
Ik ga niet vertellen wat we allemaal gegeten hebben, daarom moet je zelf maar naar die fantastische restaurant komen. Wel kan ik zeggen dat het meer dan geweldig lekker was.

Alle gangen werden begeleid door mooie wijnen die door zeer prettig en kundig personeel omschreven en uitgelegd werden.

Als je echt een keer lekker wil eten dan moet je hier naar toe !
Bij deze toegevoegd als een der favorieten
Dini K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De inrichting mag iets moderner. Het eten was heel goed en lekker. De bediening was bijzonder plezierig.
We hadden een gezellige avond. Kortom bij Os en Peper kun je prima eten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Aangenaam verrast!
PETER D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Uitstekend menu, 4 gangen, met wijn arrangement, amuses, voor E70 pp. Vonden wij de prijs helemaal waard. Vriendelijk personeel dat echt haar best doet er een heerlijke avond van te maken. Aanrader in hartje Zwolle!
Soeradj R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Een verbluffend goed restaurant. Heb er heerlijk kunnen genieten van een diner met zakenrelaties! Buitengewoon goede bediening en zeer vriendelijk en aangename omgang met de gast!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima kok, leuke bediening, aardige ambiance.
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een fantastische beleving meegemaakt vanavond. Hier kom ik zeer zeker terug ????????
Ans N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een pareltje op het gebied van de kookkunst. Zeer smaakvol. Verrassende combinaties van smaken en het zag er ook nog prachtig uit. Bediening allervriendelijkst en met verstand van zaken. Hier kom ik zeker terug
Alleen janmmer dat er geen terras is. Maar het voortreffelijke diner deed dit al gauw vergeten. TOP!
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijke avond gehad! Top verzorgd, geheel ontspannen!
Jacob E.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Gisteren hebben wij hier met twee personen gegeten. We hadden het 3 gangen menu, waarbij we ieder 1 gang hadden vervangen door een gerecht uit het menu. We kregen 4 heerlijke amuses. Alle gerechten waren heerlijk en creatief met verschillende smaak combinaties. Zo had ik o.a. tonijn met soya ijs waarbij een Gruner Veltliner werd geschonken: verrassend en heerlijk. Het lam dat mijn vrouw had kwam uit Zalk uit een weiland achter het huis van een kennis en de asperges kwamen uit Raalte. De wijnen waren allemaal heerlijk en vormden een perfecte combinatie met de gerechten. Een topprestatie van kok Rick en Anniek voor de bediening. We komen graag nog een keer.
Yvonne__ .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Heerlijk eten, mooie wijnen, prettige sfeer en top bediening!
Een heerlijke avond uit in een ongedwongen sfeer.

Nog nooit teleurgesteld bij Os & Peper. Het eten is altijd van hoge kwaliteit en ook de wijnen stellen je absoluut niet teleur. De bediening maakt een avond bij Os & Peper compleet.
Ze denken met je mee, verassen je waar nodig en bezorgen je een heerlijke avond uit.
Tije V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Top
Karola R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heel erg genoten van de zeer verfijnde gerechten en tussendoortjes.
Marsha W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wij hebben bijzonder lekker gegeten, mooie smaak combinaties en de kwaliteit van het eten is top. De bediening is heel vriendelijk en biedt goede service. Gezellige ambiance met veel ruimte tussen de tafels.
Echt een aanrader!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima avond gehad. Mooie gerechten, heerlijke smaken, goede wijnen, leuke bediening ...
mweijers W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ontvangst was hartelijk. Bediening prima. Eten was echt goed met twee amuses om te beginnen. Lekker gegeten dus in goede ambiance