Over het restaurant Os en Peper

Culinair genieten in het centrum van Zwolle

Os en Peper dankt haar naam aan de nabijgelegen Ossenmarkt en de Peperbus, een indrukwekkende Gotische toren uit de vijftiende eeuw. De koks van dit restaurant in Zwolle kunnen weliswaar de voeten met een peperbus, maar hun moderne Franse gerechten zijn zo puur van smaak dat peper eigenlijk overbodig is. Geniet van heerlijke gerechten en bijpassende wijnen en laat je door de enthousiaste bediening op je wenken bedienen. Een voortreffelijk avondje uit!

Meer informatie over restaurant Os en Peper

9,4

Jouw recensie over het restaurant Os en Peper

Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke avond gehad, eten echt heel goed. Restaurant helemaal vol maar service blijf fantastisch. Echt een aanrader voor diner in Zwolle.
Dagmar01 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Erg goed gegeten in een leuk restaurant. De bediening was vriendelijk en stond ons uitgebreid te woord en de bijpassende wijnen werden goed toegelicht.
Rudolf N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
kwalitatief erg goed gegeten. porties zouden iets groter mogen. uitleg over de wijnen van de gastvrouw zou iets minder luidruchtig mogen. we komen zeker terug!
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten van 5 gangen Os en Peper menu. Goede uitleg door zeer vriendelijke bediening. Wijnarrangement was goed en prima uitleg hierbij. Al met al een top avond met eten op sterren niveau. Kom zeker eens terug.
Quirin S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een absolute aanrader. We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Elke gang werd toegelicht door een vriendelijk gastheer.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zoals altijd perfect
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Fantastisch gegeten, met name het hoofdgerecht, lam met vleesjus en hollandaise saus was een verrukking. Vergezeld door een door de sommelier aangeraden Zuid-Afrikaanse wijnblend, zalig.
Het voorgerecht, osseworst, was een feest voor het oog, maar de osseworst zelf miste wat echte kruidigheid.
De twee amuses, wortelbavarois en cocos curry linzensoep met vadouvan waren heerlijk.
De bediening was attent en deskundig.
Ik moest naar een voorstelling, maar hoop de volgende keer het 5 gangen menu te proberen.
Dikke aanrader! 9,5!
Machtelt D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het vegetarische menu was voortreffelijk, het wijnarrangement bij het menu had beter gekund.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke avond gehad bij Os en Peper tijdens ons weekendje weg in Zwolle. Mooie gerechten, heerlijke bijpassende wijnen en goede bediening. Aanrader!
Carole V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitstekend eten, netjes geprijsd hele prettige service, aanrader!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een hele bijzondere ervaring.
Super kwaliteit eten en bijpassende wijnen.
Een jong team die weet wat ze willen en op een hele ontspannen manier je een geweldige avond bezorgen.

Een groot compliment. En een voorbeeld voor alle goed willende jonge horeca-ondernemers
Mariska E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prima sfeer. De ontvangst was prima, enthousiasme en vriendelijkheid straalden er van af. Daarna ook vlotte voortgang met goede uitleg van de gebruikte producten en herkomst van wijnen. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
M S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Of ik met mijn echtgenoot ga dineren of met een vriendin of met mijn gezin, Os en Peper stelt me nooit teleur. Zoals je weet dat Messi altijd zal scoren zo zul je de avond beleven: verschrikkelijk voldaan. Het eten is voortreffelijk doch immer verrassend ( de amuses alleen al) de service uitmuntend ( warm en oprecht).
Ons lievelingsrestaurant ever.
Dianne B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk dinner gehad echt een aanrader
cas L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Topkwaliteit in een sfeervolle zaak, een aanrader! Huisgemaakt ossenworst, zwezerik en tournedos allemaal perfect, met een prachtige rode wijn uit Jumilla.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Was echt een avondje uit. Lekker eten, hele goede bediening en een warme sfeer.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gisteren hebben we met fijn gezelschap gegeten in dit gezellige restaurant. Leuke inrichting en er is een goede buzz. Personeel is bijzonder vriendelijk en ze hebben kennis van zaken als het over wijn/spijs gaat!

We kozen voor het 5 gangen diner incl wijnarrangement.
Ik ga niet vertellen wat we allemaal gegeten hebben, daarom moet je zelf maar naar die fantastische restaurant komen. Wel kan ik zeggen dat het meer dan geweldig lekker was.

Alle gangen werden begeleid door mooie wijnen die door zeer prettig en kundig personeel omschreven en uitgelegd werden.

Als je echt een keer lekker wil eten dan moet je hier naar toe !
Bij deze toegevoegd als een der favorieten
Dini K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De inrichting mag iets moderner. Het eten was heel goed en lekker. De bediening was bijzonder plezierig.
We hadden een gezellige avond. Kortom bij Os en Peper kun je prima eten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Aangenaam verrast!
PETER D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Uitstekend menu, 4 gangen, met wijn arrangement, amuses, voor E70 pp. Vonden wij de prijs helemaal waard. Vriendelijk personeel dat echt haar best doet er een heerlijke avond van te maken. Aanrader in hartje Zwolle!